2002-es Citroen Xsara : nincs index. - kormánykapcsoló OK - BSI OK - BSM OK. - biztosítékok jók Autóvillamossági szaki nem találja a hibát. Azt talán érdemes tudni, hogy a riasztó ki lett "berhelve" kötve belőle.
Az utastérben lévő biztosíték táblában kicseréltem az akkumulátor + biztosítékot mert az ki volt menve, de nem szűnt meg a hiba. Ma kértem egy kis segítséget, és kimértem az összes biztosítékot, mert szemrevételezés alapján mind jó volt. És mit ad Isten az a biztosíték amit betettem a rossz helyett, el volt oxidálódva mind a 2 lába és nem érintkezett, de amikor betettem akkor nem vettem észre. Kicseréltem egy másik biztosítékra és működik minden világításom.
Tanulság: Nem elég szemrevételezéssel megvizsgálni a biztosítékokat.
Sajnos ez egy új lámpa, de régebben lett vásárolva, és most raktam be a régi, bemattult helyett. Max furok a motor házára egy kis lyukat, és bekukkantok endoszkóppal. Hátha kontaktspré segít. Rosszabb már nem lehet. Végső esetben elvágom a motor tápjának vezetékét, hogy ne menjen a motor, csak sajnos így nem lesz állítási lehetőség.
A sípolás, kattogás normális. De nem rögtön jelentkezik. Csak akkor, ha gyújtás ráadása után egy darabig nem történik indítás.
A szabad csatlakozók valami olyan extrához tartoznak ami nincs a te autódban. Pl. hátsó villanyablak.
Úgy emlékszem az enyém is írja az antenna hibát. Ez is valami olyan extra miatt lehet, ami nincs a kocsiban. Pl. navis rádió.
A fűtőmotor hiba pedig egy nem aktív hiba lesz. Elvileg ha járó motornál törlöd, akkor eltűnik. Egészen addig amig le nem állítod. Mert akkor már megint "szakadt" lesz az áramkör, mivel csak járó motornál működik a fűtőmotor.
Sziasztok fórumozók. 2 dologban szeretnék segítséget kérni.1.2004-es 109-le hdi -m van.a kürt ugy gondolta,hogy egyszer csak nem müködik tovább.vettem egy újat a Bárdiban,persze más a csatlakozója.boldogan kicseréltem és azóta csak gyújtás nélkül müködik,már ha éppen olyan kedve van.gyújtással,menet közben soha.cseréltem már meg a két vezetéket,változatlan a helyzet.vettem le a dudát,próbáltam aksiról,azzal hibátlan.esetleg valakinek valami ötlete? 2. A kedves hdi-m nem szereti a meleget,amint kb 25 foknál melegebb van, 2800 fordulatig torpan,fullad.mivel mostanság elég meleg van és ráadásul sokáig az is lesz, engem már egy kissé zavar.valakinek esetleg ötlete erre a problémára? Előre is köszönöm a segítséget. További szép napot mindenkinek!
Hello mindenkinek.Kérésem lenne hol találok valami infot ,müszaki leirast grand picassoc4 diesel kézalol vettem de nincs hozza müsz.leiras hogy mi mire van.Nagyon alapokat ismertettek s persze a szöveg is angol ugy hogy igen nehéz .Aki tud kérem segitsen köszönöm.
A harmadik képre tudok reagálni. Nekem is megvan ez a két üzenet. Mindig is benne volt. Nálam okosabbak állították, ez minden Xsarában benne van. Vagy a Lexia szoftverhibája, vagy a kínai klón hibája, vagy akármi. :-)
Több dologgal kapcsolatban lennék véleményetekre kiváncsi.
Gyújtást ráadom a kocsira, motortérből folyamatos sípolást hallottam meg kis időközönként kattanást. Jobban fülelve kiderült, hogy a pillangó szelep az. Miért csinálja ezt? Nem hagyja abba míg el nem indítom vagy le nem veszem a gyújtást szóval nem azt az önbeállító mechanizmust csinálja.
Boxot szétbontva találtam két ilyen csatlakozót melyek lógnak a levegőben, ezek mik lennének?
Lexiát tanulmányozgattam ma és talátlam benne két hibát amit nem értek.
Be van dugva az antenna, működik a rádió, akkor ez mi?
A következő klímával kapcsolatos:
Természetesen járt a motor, ment a klíma is, és megy a fűtés is. AKkor ez a hiba mire utalhat? Látszólag nincs működésbeli hiba, hűt-fűt.
Xsara II-ben az első lámpa állító motor az egyik oldalon állandóan megy, amint bekapcsolom a lámpát. Hallom hogy egyfolytában zümmög. Lehet csak a motort cserélni/javítani, vagy az egész lámpatest cserés? Továbbá milyen jellel van vezérelve a motor? 3 vezeték megy rá. Egy 12V, egy GND és egy kék, amin szerintem a vezérlés megy. De milyen? PWM mint az RC szervóknál? Természetesen ezek mind a lámpatesten belül vannak, és be vannak kötve a külső csatlakozóba.
2.0benzin 16 szelepes motorhoz (xu10j4r)mi a fotengely vezermu-bordaskerek cikkszama (lepattintottam a peremet, uj kell...)? 0513- at ugyan talaltam de van c2 meg 97 vegzodesu is. 1999-es gyartmany. koszi aki segit!
A középső csatlakozó kábel kötegének a közepénél kettő az izzító relén mind a négy száll látszott a kábel. A csatlakozókat már megtakarítottam a lábakon nem látszik semmi.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy 1.4 hdi xsarám kb egy hete produkál olyan hibát hogy a fordulatszámmérő ,km óra nem működik leállítása után nem indul hiba kódnak irt olyat hogy U1003 as a diagnosztika szerint a fordulat szám 0-7000 között ingadozik pár kábel kivolt dörzsölve leszigeteltük azóta ha nem indul a motor vezérlőn lévő csatlakozok közül a középsőn mozdítok be indul néha beír olyan hibát is hogy nincs kapcsolat U1000 hiba kód. Idő közönként megjelenik az indítás gátló ikon is. Arra gondoltunk hogy a főtengely jeladó zavarja a vezérlőt.
Olvasd el újra kérlek... mondom időnként nem ment a jobb első irányjelző, amikor kivettem az izzót és visszatettem, akkor szállt el minden más. Nem írta ki, hogy ECONOMY MODE ACTIVE