Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Robi Discovery Creative Commons License 2018.07.16 0 0 55171

Comforser gumit használ valaki? 

 

Esetleg valami más jó tipp az alacsonyabb árkategóriából?

Robi Discovery Creative Commons License 2018.07.16 0 0 55170

Lehet vett egy Hiluxot :D

 

Előzmény: pumpili (55169)
pumpili Creative Commons License 2018.07.16 0 0 55169

Igen, a link megvan nekem is, de az már nem él. Próbáltam a guglival rákeresni, mert azt hittem elköltöztette az oldalt más tárhelyre, de az sem hozott eredményt. Barna, hová tűntél? :)

Előzmény: ak.negyvenhet (55168)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2018.07.15 0 0 55168

A link ez:

 

http://w3.externet.hu/~nbarna/index.htm

 

De vmiért nem műxik már az oldal :-(

 

Remélem ez csak időleges, sajnálnám ha végleg eltűnne :-(

 

Ha vki érdeklődik a Diszkóról, mindig oda irányítottam, h kb. tájékozódni tudjon.....

Előzmény: pumpili (55166)
élijen Creative Commons License 2018.07.15 0 0 55167

Szakikáim, az miért lehet, hogy a klíma az egyik oldalon hűt, a másikon alig? Mielőtt megkérditek, a hőfokok egyformára vannak állítva :)  Ja, D2 a beteg. 

pumpili Creative Commons License 2018.07.14 0 0 55166

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki mi lett Barnának a Disco javításos blogjával? Nem találom semmilyen linken.

discov8 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 55165

Meg egy "laposvas" is ami a rugót lefogja. Nagy eséllyel menetet is kell gyártani a furatokba. 

Előzmény: viktor td5 (55164)
viktor td5 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 55164

Nincs a szettben?Rugótányér kell hozzá meg két csavar.Ott a helye a hídon.Landicarban van.

Előzmény: Benczep (55163)
Benczep Creative Commons License 2018.07.13 0 0 55163

Sziasztok

Segítség kellene!

Disco 2 hátsó légrugó megadta magát, amúgy is cserélni szerettem volna spirálra, hát most eljött az ideje.

Meg is van a komplett szett (4 rugó, 4 csillapító)

A kérdésem: az eleje egyértelmű sima csere, viszont ha a légrugót kikapom akkor alulra a helyette bekerülő spirálrugóhoz kell rugótárcsa illetve a rögzítéshez valami.(ha jól gondolom)

Szóval jól gondoltam-e és honnan tudnám beszerezni ezeket az alkatrészeket?

Előre is köszi a segítséget.

Tie Creative Commons License 2018.07.13 0 0 55162

Röviden összefoglalom: :-)

Előzmény: gromek77 (55161)
gromek77 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 55161

Tisztelt Mindenki!

 

Nakérem, arra jutottunk, hogy kedden ismételten nekifutottunk a Range Rovernek.

Meglepő módon hidegen pöccre beindult, felpörgött, majd szépen beállt az alapjárat. És utána elindultam vele – tolatva, mert úgy tudtam kiállni – és nem akart lefulladni, ment szépen. Ennek örültünk. Gyorsan be is álltam vele a műhelybe, mielőtt meggondolja magát.

 Aztán rendbetettük a futóművet: szilent a bal hátsó lengéscsillapító felső bekötésénél – mert ott már nem volt-, majd két stabilizátor függő. Merthogy rozsdásak voltak, szakadt porvédővel, és nyekeregtek. Azután kiderült, hogy maga a bal hátsó gátló nyekereg. Remek. Valami Bermach Supergas vagy mi a rosseb. Mindegy, még jó, csak lehet hallani, ha dolgozik…

Ami ezután első körben kikerült belőle, az az áramtalanító. (Bár valami meríti az akksit, most inkább a negatív sarut veszem le. Kicsit tovább tart, de biztosabb…) Azután az alját kicsit megtisztítottam, mert az elmúlt évek alatt néminemű olaj és egyéb szennyeződés került a motor aljára és az első híd környékre, meg a váltóra. De – mint tudjuk – a Range Rover megjelöli a helyet, ahol parkol…(És az összes többi Land Rover is…)

Azután jött a csoda: állítottunk a gyújtáson. A csoda nem ez, hanem az, hogy valamiért 12 fokra volt állítva. Nem nagyon volt erő a lelkemben. Pörgött a motor, de mint egy asztmás kivénhedt kecske – ennyi lendülete volt. És ez megszűnt! Visszatért belé az élet, amint alapra – 5 fok – került a cucc. Helyenként néha mintha kihagyott volna, de akkor ez nem tűnt vészesnek. Elég sokat állt, majd bejáratódik…

A benzinnyomást is meg akartuk mérni, de ami eszközt a múltkor – na jó, néhány éve – fabrikáltunk hozzá, nem találtuk. Mivel ezen hollanderes a bekötés, nem akartuk csak úgy levágni, hanem majd szerkesztünk egy közelemet, és arra csatlakozunk a mérővel. Addig reménykedünk, hogy jó. De nagyjából tényleg az…

Azután még a generátor konzoljának finomhangolása következett – mert az kissé rázkódott. És ezen is sikerült segíteni, de úgy néz ki, hogy a konzol meg van repedve a blokknál. Nem nyílik szét, de látszik.

Azután elfogyott az idő, és aznapra ennyi.

De azért van még egy kis csavar: be voltam jelentve a gázoshoz, hogy beállítsuk a gázrendszert – mert minden el lett az utóbbi időben tekergetve. És ott mondta az ismerősöm, hogy ő szívesen beállítja, csak az a baj, hogy összesen hét henger megy, egy hibádzik. Mondtam, hogy azért a CO-értékre nézzünk rá, mert utoljára – amikor sikerült mérni – 10-es volt a szám, amit mutatott. Ránéztünk, és – tádám! – 0.35! Igaz, azt hozzátette, hogy ez azért feljebb fog menni, mert akkor egy hengerben nem történt égés, de 10-es nem lesz, az tuti! Ja, igen, és mindezt katalizátor nélkül, katalizátor nélküli benzintérképpel, alapjáraton. Fordulaton kissé följebb ment, majd visszaesett az érték, amint szépen elégett az elegy.

Úgyhogy aztán két nap múlva megint sikerült egy kis időt szakítani a vasra, és nekiálltunk megnézni, melyik henger nem megy. A gyertyakábelek újak, úgyhogy nem nagyon gondoltam, hogy bajuk lesz. Egy viszonylag egyszerű módszerrel álltunk neki. Megmértük a legrövidebb és a leghosszabb kábel ellenállását – a többinek valahol közte kell lennie. Aztán beindítottam a vasat, és egyesével lehúzogattam – és visszatettem, természetesen – a gyertyakábeleket. Amelyiknél nem változott a motor járása, ott lesz a bibi. Nos, a gond ott volt, hogy kettő ilyen is volt. Megmértük a kábeleket: jók. Na, akkor gyertya ki. Amint kivettem, látszott, hogy ott valami gond van. Ugyanis a 0.7-0.8 mm-es hézagnak úgy a tizede állt rendelkezésre, és az egész fekete volt. És büdös… Nagyon úgy néz ki, hogy amikor valaki beletette, leesett, és pont az elektródára. De ennek ellenére bekerült…

Gyors pucolás, majd hézagolóval hézag beállítása. Azután ezt eljátszottuk mind a nyolc gyertya esetében – merthogy biztos, ami zicher…

Azután kíváncsiság, vajon indul-e, és hogyan, továbbá: jár-e mind a nyolc henger. És a válasz: igen! Úgy néz ki, hogy megjavult.

Ezen felbuzdulva gyorsan mentünk is egy nagyobb kört vele, de simán vette az akadályokat.

Közben a középső kipufogódob megadta magát Még nem fúj ki, de erősen zörög, rezonál. Úgyhogy ez lesz a következő feladat. Meg akkor már legalább katalizátor-házak kellenének bele, mert a nyilvántartás szerint a gépjármű katalizátorral ellátott. Hogyne, 83-ban… Csak nem akarom, hogy ebbe kössenek bele a műszakin. Mondjuk ha találok bontott, de működő katalizátort, még az is lehet, hogy az kerül bele. Ártani nem árthat… A végén még hegyi levegő jön ki belőle…

Ha valakinek van valamilyen elfekvő, bontott, de működőképes darabja, akkor az érdekelne. Természetesen nem ingyen…

Most egy kissé megnyugodtam, remélem, sikerül mennem vele problémamentesen egy kicsit.

Esetleg kiderül az is, miért meríti le valami az akksit – illetve, hogy mi az, ami ezt csinálja.

Mindenkinek köszönöm a segítséget, illetve ha további ötletek vannak, akkor azt szívesen veszem. Vagy esetleg, hogy mire érdemes még odafigyelni.

Szép Napot & Minden YOt!

 

Üdw!

 

Gromek

ak.negyvenhet Creative Commons License 2018.07.13 0 0 55160

https://youtu.be/my5g7mbofWE

 

Hál' Istennek, h ebben még nincs OBD csatlakozó! :-))

kristof3 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 55159

A jobb eleje sziszegett, aknán megneztem és a jobb hátso kivételével mindegyik balon kifordulva lapul össze, a bal elsőt könnyen sikerült a helyére tenni, a jobb az elég szarul nézett ki.

Kivettem , ősszeraktam, most megy vissza

A kérdés, hogy én szurtam el, hogy a csápon, kerékkel együtt megemeltem, vagy ez valami más hiba?

 

Ez meg a hátsó amit helyre akarok tenni.

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (55156)
kristof3 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55158

Jobb kormányos, akkor gondolom ez lesz az

 

Szerencsere van akkna is a műgelybe, eszembe sem jutottmert már szinte nem is használjuk, de skkor ez lesz a megoldás, holnap beállok vele és fújkálok.

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (55157)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55157

hoppá, ez a pumpa fura helyen van, ha az ott  az expanztartály sarka, akkor az EAS blokk a másik oldalon lesz - jobbkormányos

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (55156)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55156

be lehet indítani, de nem fogja felnyomni a légrugókat amíg a kerekek lógnak - úgy veszi mint ha fel lenne emelve. talán a földön jobban le lehet ellenőrizni, főleg ha legmagasabbra állítod ( csak ne menj alá ). Ha ereszt a légrugó, cseréld ki, ezzel óvod a kompresszort is. a légrugók amúgy is fogyó/kopó alkatrészek, nagyjából tíz év után érdemes lecserélni őket, a kompresszor sem szenved fölöslegesen olyankor.

 

ps. az első képen az ABS pumpa és tartálya van, a szelepblokk a kompresszorral a mellette levő dobozban van

Előzmény: kristof3 (55155)
kristof3 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55155

Igen, elnezés Range Rover. Most halgattam, a bal elejénel ereszt. A csápon nem merem elinditani, mert számomra rémisztően néz ki ahogy lógnak a kerekek. Egyáltalán be lehet ilyenkor indítani? Nem akarok nagyobb galibát okozni.

Előzmény: LRROV2 (55153)
discov8 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55154

Tanult barátom jól mondta előttem. Ha ilyen gyorsan ereszt azt akár hallani is lehet. Szeleptömb, légrugók, csövek. Vegyél egy szivárgás jelzőt és fújkáljad.

Előzmény: kristof3 (55152)
LRROV2 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55153

P38 ROVER-hez nem ért itt senki, próbálkozzz az MG-ROVER topikban.  Itt általában Landrover autókról van-volt szó. A viccet félretéve kevés információt adtál, hogy mi bajod a légrugóval. A másik gomb a tempomat előválasztó kapcsolója. Meg kell nyomni , hogy a kormányon lévő gombok aktiválva legyenek. Mindez csak 40-50 km/ó felett lesz működőképes. Visszatérve a légrugóidra, szerintem szökik a levegő valahol, így elsőre.........

Előzmény: kristof3 (55152)
kristof3 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 55152

Sziasztok!

 

Most vettem a P38  Rovert, a kérdés, hogy hogyan tudom ellenőrizni a légrugót, ha beindítom a motort el kezd emelkedni, ha leállítom rögtön leereszt, előbba bal egy kicsit utána a jobb oldala. Az alsó kis izzó mindig villog együtt a beállítandó magassággal.

 

A másik kérdés, hogy van e valahol valami leírás, hogy mi micsoda a műszerfalon, mert pl a szintező mellett jobbra van egy lapos kerék szerű amit nem értek és a másik oldalon egy autó pálya gomb, szintén nem értem. (ez jobb kormányos)

 

 

 

ak.negyvenhet Creative Commons License 2018.07.08 0 0 55151

Az biztos, h sokáig nem felejtik majd azt a tesztet!!

 

Az olajfolt a műhely padlóján mindig emlékeztetni fogja őket, h egyszer járt ott egy Land Rover! :-)

Előzmény: Johnny_Disco (55150)
Johnny_Disco Creative Commons License 2018.07.06 0 0 55150

Onnantól átnevezik a műsort erőtlenségmérőre...:)

Előzmény: 11eleven (55149)
11eleven Creative Commons License 2018.07.06 0 0 55149

A kovetkezo eromeroben egy 300-as 90es defi lesz. Juhé!

balazs74 Creative Commons License 2018.07.04 0 0 55148

Bocs. Elírtam.

06 20 255 8058

Előzmény: Feketeati (55147)
Feketeati Creative Commons License 2018.07.04 0 0 55147

Balázs!

 

Felhívtam a számot, amit megadtál, aztán elcsacsogtam egy nénikével az automata váltó szűrőről, de mondta, hogy ő nem hirdetett ilyesmit nem tudja miről van szó. Szóval nem akarta eladni a szűrőt nekem:)  Úgyhogy a telefonszám lehet a probléma,  jó számot írtál?

Az enyém 06-30-556-8579.

  

Előzmény: balazs74 (55145)
pinguru Creative Commons License 2018.07.04 0 0 55146

Vagy vegyél egy IFA áramtalanító kapcsolót. Az a világ összes áramát átvezeti. Nekem is ilyen van (a polcon:), a csörlőhöz egy márkás török cuccot szereltem be, kamionos boltból vettem, az is masszív szerkezet.

Előzmény: Tie (55142)
balazs74 Creative Commons License 2018.07.04 0 0 55145

Szia!

Nekem van egy olajteknöm szürövel az automata váltóhoz. 30000 ft. Ha érdekel hívj:06 20 255 8028

Balázs

Előzmény: Feketeati (55144)
Feketeati Creative Commons License 2018.07.03 0 0 55144

Sziasztok!

 

Land Rover Discovery 3 TDV6 2.7 diesel automata váltó szűrő és olaj csere az valóban ilyen nagyszerű mulatság? Szettben beszerezhető és 80 ezer alatt nem tudom megúszni az alkatrészt? 

Kérek szépen infót!

ZF GETRIEBE Alkatrész készlet, olajcsere - automata váltócikkszám: 1068.298.062

        

(Vélemény benyújtása)Termékinformáció:

  • Sebességváltó típus:6HP26 X
  • Alternatív javítókészlet:1068.298.083
  • ZF GETRIEBEAlkatrész készlet, olajcsere - automata váltó
  • Cikkszám1068.298.062
  • A mi árunk104506,00 HUF
  • Állapotúj

Részletek2 ÉVGARANCIAÁr 104506,00 HUF

Akciós ár

85695,00 HUF

Engedmény 18811,00 HUF27% ÁFÁ-val, Kiszállítás -tól 3150,00 HUF24Készleten

Tie Creative Commons License 2018.07.03 0 0 55143

Ja, a szakadt gázpedál poti érdekelne, ha még nem dobtad ki.

 

 

Köszi :)

Előzmény: gromek77 (55140)
Tie Creative Commons License 2018.07.03 0 0 55142

Röviden:

 

Alakul ez, fasza lesz, nem bonyolult az annyira, amennyire látszik.

Bővebben: Nem volnék meglepődve, ha most még tele lenne a komputer hibakóddal - mert tud ám ilyet is - főleg ha a gyútást nem vettétek le, mikor csereberéltétek a fuel-map tune resistort, de nem csak attól lehet egy rakás hibakódja.

Holnap előtúrom, hogy hogy kell hibakódokat törölni a 14CUX-ből, oszt átküldöm. Fejből nem tudom, de az se nagy mágia.

 

Az áramtalanítót baszd ki belőle a gecibe. Ha nagyon akarsz áramtalanítani, akkor vegyél bele egy kurvanagy ruszki 200amperes relét (Trébicsnek vót ilyenje a Pajeroban, akkorát kattant, amikor lekapcsolt, aszittem leesett valami futóműalkatrész a fődre), oszt az akkor áramtalanít, nem kell ezt túlbonyolítani. Amúgy meg szerintem ha nem tereprallizol, hót fölösleges az ilyen áramtalanító buziskodás.

 

Az átfolyó áram esése az áramtalanító kapcsolónál logikus, ha az egy gyenge szar, aminek a csatlakozói már elkezdtek beégni, melegedni, kilágyulni. Mondom, dobd ki belőle a francba, oszt jónapot.

Előzmény: gromek77 (55140)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!