az enyémeknek is a füle van letörve, de hála istennek tegnap kerestem valamit és a kezembe kerültek a fülek. viszem műanyagoshoz hogy ha lehet csináljon belőlük újra egyet. :)
Innentől már fáklyásmenet. Eddig eljutni a nagy kihívás, innen már látszik az alagút vége. Grat, és sok sikert a továbbiakhoz! Lassan nekem is folytatni kéne a caravan összerakását, kissé megfeneklett a dolog.
Nekem az összes tölcsér legalább egyik csavarjának a füle le van törve. Hibátlan még nem volt a kezemben.
Na így állunk most. Rengeteg meló mire összeáll.Egyenlőre csak minden rávan aggatva semmi sincs véglegesen rajta vagy benn. Látni akarom hol kell feketével kifújni, meg hogy merre induljon el az összkép. De a krómokat preferálom nem lesz fekete szélvédő keret. Ja és ha itt tartunk! Valakinek nincs szélvédő fűtéshez tölcsér eltéve? Az enyémek oda vannak.
Sziasztok! Ha valaki nem fészbúúkozna azokkal szeretném ismertetni hogy is állok a projektel. 6 év nyüglődés és inkább csak állapot rontás után (köszi magyar szakemberek...) végre egy színű és ragyogó a kupém. Sajnos ez idő alatt jól eltűntem a fórumról. Sajnos kicsit bele is keseredt abba hogy a hat év alatt két hónapot ha volt nállam és nyöszörögnöm, könyörögnöm kellett hogy ha nem halad legalább ne basszák jobban szét... Na most már csak össze kell rakni. Ahhoz képest milyen viharvert volt a végén gyönyörű lett!
Jó látni hogy az oldal nem változott! Mobilról nem tudok képet feltenni. Képpel jelentkezem ha kezembe akad a laptop!
én is. te biztos megcsináltad volna. viszont mint mondtam, a kocsi azóta is egy állapotban van. a pirosat összevágtam, nem volt értelme tovább egyben tartani, lévén eleve bontásra vettem. egyes részei el lettek téve a fehér(most éppen zöld) javításához. Anno ha jól emlékszem 350 ezer forintért csak karosszéria elemeket néztem hozzá a dr-manta.de-ről. A jelenlegi tulajdonosa nekem 60-at, a szálításért pedig 35-öt fizetett. Ha gondolod, megadom a számát, és kérd meg az autót.
Azért ez igen durva. Akitől vettem, két évet könyörögtem neki, hogy adja el. Megjegyezte mikor elhoztam, ha esetleg eladnám, neki szóljak először. Aztán András is jelzi, őt is érdekli. Erre most írsz te. Ennyire komoly kereslet van az Ascona A-ra.... nincs is hirdetve... Amit egyébként tudok: Mantabojnak van egy négyajtósa, lakatolt, de papír nem nagyon van(máshonnan tudok papírt) tudom kinél van a Badacsonyörsi piros kétajtós, ezt most a CDH előző gazdájának reklámoztam be, nem tudom elhozza e. Viszont az én "kinyírt" kétajtósom még mindig ott van nála, lekente zöld festékkel, és várja a megújulást. Ha gondolod, kérdezz rá nála.
Akkor ezennel elnézést kérek, tényleg poénnak szántam a mondataimat! Ezeket hallva nem a te hibád volt, kókány munkával meg sajnos nem mindig lehet mit kezdeni, bármennyire is szeretné az ember! Én 8 évi használat után adtam el a CDH-t, mivel egy garázsban állt évek óta, Zoli (Kadett-C) barátommal megbeszéltük, hogy senkinek sem jó, ha zárt ajtók mögött lesz 70 éves a vas, de nem örül neki senki. Az autó ment, de gyári állapotban, csak a küszöbök hátsó végei,meg a két első sárvédő volt javítva egy-egy helyen. Az ajtókárpitok nem eredetiek, hanem fekete műbőrrel áthúzottak voltak, a műszerfallal semmi baj nem volt... Sajnálom szegénykét, de remélem, nálad újjászületik!
Lehet hogy annak szántad, csak nem annak sikerült. eléggé fájó pont ez nekem, annak ellenére, hogy nem vagdostam rajta szét semmit. gittből, szilóból, meg popszegecsből volt összeállítva. jelen állapota nem rosszabb, mint az akkori. Kinyírni a nagyflexszel nyírtam volna ki, akkor biztosan kiskanál lesz. most még nem az. A piros egyébként is alkatrésznek lett véve, megsemmisült alvázszámmal. Különben nincs üldözési mániám, de akkor is elmondtad, fogyatékos nem vagyok hogy ne emlékeznék éppen eléggé rá. Tény, a mai eszemmel nem csinálnám ezt vele. se így, se úgy. akkor se helyem, se pénzem nem volt, lelkesedés annál több. most jobban van mindenből.
Nem tudom ki volt, de ezen a négyajtóson is van ám kókány rendesen. legfőképpen az összeszabdalt műszerfal, és a saláta kábelköteg. Ez is ezer sebből vérzik, kuka az egész futómű, a motor kehes, a váltó reccsen. karosszéria menthető, de lesz vele meló rendesen.
A kétajtós is menthető, csak sajnos németország nem a szomszéd megye, így nem olyan egyszerű az alkatrészek beszerzése, főleg ha a német nem hajlandó elküldeni.
Nem gondolnám ezek után, hogy haverod lennék. Csupán megörültem, amikor megláttam a posztod itt a fórumon, gondoltam, jelentkezem, hozzászólok. Ha végigolvasod, kedves, poénos hozzászólásnak szántam. Évekkel korábban tettél fel pár fotót a két A Asonádról, amit konkrétan tönkretettél, de - természetesen - ez a Te dolgod. Párbeszédindítónak szántam, csak nem sejtettem, hogy üldözési mániád van... És valóban. Most már a tiéd, azt csinálsz vele, amit akarsz. Remélve, hogy nem vágod fel az ereidet, további szép napot kívánok!
A többi fórumtagtól pedig elnézést kérek, de kötelezőnek éreztem a durva válaszodra reagálni.
Sziasztok! Pusztán érdeklődés képen kérdezném, hogy az elmúlt években találkozott valaki egy AWX-895 rendszámú sárga 4 ajtós 77-es Kadettel? Nagyapámé volt és 5 éve adtuk el Miskolcra erősen korrodált állapotban. Köszönöm!
mi az hogy kinyírnám!? haverok vagyunk? nem emlékszem hogy valaha is így említettelek volna. egyébként meg abszolút a magánügyem, akármit is csinálok vele. fel is gyújthatom. enyém.
Üdv! Amennyiben egy metálkék bogár mellett parkolt, akkor az a kép nekem is megvan. Azóta a bogarat is eladtam, felújítás után 10 évet állt, és egy kilométert se mentem vele, nem volt rájuk időm...
Ha eladó lenne, azért szólj! (Azzal az Asconával mentünk nászútra, és fájna a szívem, ha kinyírnád egy telljeskörű fémig csiszolás, és szétvagdosás után... :D )
Visszaolvastam, és úgy néz ki, jó nagy trehány módjára elfelejtettem veletek közölni, hogy vagy két hónapja megint van Ascona A-m! Ismert autó itt, valamikor Adorján Andrásé volt. CDH-321. Sajnos mint minden, időközben ez is elfáradt, ennek ellenére egyáltalán nem rossz az autó. Taposók, küszöbök, sárvédőívek, doblemezek hátul, és az első nyúlványok. az eleje tök jó, a hátulja sem annyira rossz. kábelköteg nagyon barkács, műszerfal héj összefúrva összevagdosva. szőnyeg mállik. ajtókon is van javítani való. futómű teljesen kuka. összekötők, axiálok durvát lógnak, kézifékkötél meg sem mozdul. kardáncsapágy mint ha nem is volna. hátsó kerékfékhenger eláztatta a bal oldalt. bal fényszóró vak. AC-t cserélnem kellett, álltában megdöglött. az egy szem üzemanyag cső csak négy helyen volt lyukas
Ja és a motor. a hatvanból szerintem jó ha tíz lóerő megvan. bár indul, de darál, köhög, alapjárat nincs, padlógázhoz csúsztatom a kuplungot, hogy egy enyhe parton meg bírjon mozdulni. hátsó főtengely szimmering járó motornál durván fosi az olajat. a motort indítani csak üresben lehet, mert a kinyomott kuplung fékezi a motort. A többivel majd kezdek valamit, erre viszont nem nagyon van ötletem. Talán a támcsapágy köszönt le ennyire? az ölhette meg a főtengely szimmeringet is?
Na Emberek! Akkor megismételnénk a tavalyi igen jól sikerült találkozót a nőtincsi tónál egy szalonnasütés és beszélgetés formájában. Festői környezet, tűzrakó hely és fedett hely biztosított. Sütnivalóról mindenki gondoskodjon. A dátum június 23. azaz jövő hét szombat délelőtt 10-től. Azért csak most szólok, mert nem egyszerű elintézni a helyet és csak most bólintottak rá az illetékesek. (Személyenként van 300 azaz háromszát forint anyagi vonzata az ott tartóznodásnak) Minden C kadettest, veterán opelest illetve szimpatizánst szivesen látunk!