Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85597

Annyira azért nem nagy dolog, már a tizen X évvel ezelőtti Honda Legendben is benne volt (igaz, Hondáéknak az volt akkor a csúcs).

Felesleges, és költségnövelő megoldásnak tartom, de hát ez kell a p@rasztnak, ezzel is lehet villogni, mint a diesel autóknál hangszórókból jövő V8 hanggal...

 

Autókat meg már nem is gyártanak, csak az a szempont, hogy minden mobillal kommunikáljon, meg fusson rajta a FB.

 

Egyre hülyébb világot élünk sajna...

Előzmény: fepeti001 (85595)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85596
Előzmény: TyggeR (85594)
fepeti001 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85595

Vélhetően az ANC Actve Noise Control technológiáról lehet szó, amikor beépített mikrofonok jele alapján a hangszórók hangjához implementálja ellenfázisban a környezeti és motorzajokat, ezzel csendesítve az utastér zajszintjét.

Ezt írja honlapján a Canton:

The system dynamically cancels out vehicle noise – whether you are waiting at traffic lights or overtaking in the outside lane.

Csúcsprémium autóknál ez egy szépen működő, komplikáltan megvalósítható, méregdrága opció.

Évekkel ezelőtt már próbáltuk megfejteni , de már akkor sem sikerült....

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132213507&t=9029418

Előzmény: vatosz (85580)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85594

most miért, látatlanban lefogadom, hogy tök jól néznél ki egy ilyennel a kocsiban! :)

Előzmény: Alex_Aston (85592)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85593

Jó kis teszt, és talán elég jó összehasonlítási alap is.

 

Én akkor sem fogok 110-el menni autópályán, és kész :)

Előzmény: Törölt nick (85588)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85592

Jó, hát ezt a fajtát inkább az operátorok használják, nem biztos, hogy a mobiltelefonokhoz legalkalmasabb viselet :)

Előzmény: TyggeR (85590)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85591

Nekem konkrétan ez, ami az első képen látható, és adták a telefon mellé:

https://logout.hu/bejegyzes/meggyi001/lg_g3-s_d722_d722v_osszefoglalo.html

 

Működik, jól hallható, és bármelyik kocsival kompatibilis :)

Előzmény: -Yasin- (85589)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85590

https://www.google.hu/search?q=fejbesz%C3%A9l%C5%91&num=20&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi8ltD7xqDbAhVDDJAKHfTMB8gQ_AUICygC&biw=1280&bih=628

 

és gondolom, ide sorolhatjuk a "menőüzletemberes", folyton fülön lógó bluetooth headseteket is :)

Előzmény: -Yasin- (85589)
-Yasin- Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85589

Mi az, hogy "fejbeszélő"?

Előzmény: TyggeR (85586)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85588
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85587

Nekem csak a kocsiban van. Vezetékes gyári. Rádugom, amikor beülök, és csak akkor veszem a fülembe, amikor csörög. Még sosem volt olyan, hogy nem állt össze a két rendszer :)

Előzmény: TyggeR (85586)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85586

én ezeket a fejbeszélőket roppant kínosnak tartom, sose lenne olyanom... :)

Előzmény: Alex_Aston (85585)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85585

Közönséges fejbeszélőt javaslok :)

 

Én jobban szeretem, ha én irányítok, és nem a gép dönti el, hogy mikor csatlakozok, vagy mikor nem. Nincs saját fejbeszélőd hozzá?

Előzmény: nohab (85584)
nohab Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85584

A biztonság kedvéért a telefont is, de amikor legutóbb csinálta, akkor csak a telefont indítottam újra és semmi, PIN-kód után kezdte elölről, ill. más autókkal nincs gondom (ezzel a telefonnal ez a negyedik O3 amit használok).

 

Próbálok majd olyat is ha semmi nem segít, de egyelőre a lenti metódus megoldotta, viszont ezt nem lehet mindig kivitelezni.

 

A telefon-BT szarakodásra nekem is volt konkrét példám, pl. az előző Samsungom a Volvoval (és csak azzal, ill. a Volvó is csak azzal a Samsunggal) 1 perc 20 másodpercenként eldobta a kapcsolatot, de úgy, hogy sem a kihangosítón nem maradt a hang, sem a telefonba nem ment vissza, tehát a telefon élőnek látta a BT-kapcsolatot.

Előzmény: TyggeR (85582)
nohab Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85583

(ja, és az 5 gyorstárcsázós szám közül az elsőt kicserélte a Hangpostára)

Előzmény: nohab (85581)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85582

nem tűnik üzemszerű működésnek... nálam állandóan a telefont dobálja el, de nagyon úgy tűnik, hogy az iphone-om bt-modulja szarakodik, mert más autókban is előfordul ugyanez a jelenség

 

a telefont is hard resetelted? ezeknél a szaroknál sose tudni. illetve szoktam olyat, hogy boleróból telefon töröl, telefonból skoda töröl, és elölről kezdeni a párosítást nulláról

Előzmény: nohab (85581)
nohab Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85581

O3 Bolero 2015/03

 

Azt csinálja a drága (most már másodszor pár héten belül), hogy indulás után rögtön a csatlakozott telefonon keresztül teljesen önhatalmúlag elkezdi random hívni azt az 5 számot, ami az infotainment kijelzőjére kedvencként ki van téve. A letevés gombot hiába püfölöm, nem állítja meg, és ha valahogy sikerül telefonon keresztül leállítani a hívást, fél percen belül vagy ugyanezt, vagy egy másikat hív ebből az 5-ösből, megállíthatatlanul. Hard reset után is csinálta, a klasszikus windows recept működött, megáll, leállít, kulcs kivesz, vár fél percet, újraindul, na de azért ez elég gáz.

 

Tapasztalt valaki hasonlót, vagy esetleg ismeri a lelkivilágát annyira, hogy legyen tippje, hogy merre induljak?

vatosz Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85580

Elöljáróban: nem értek hozzá...

 

Két dologra gondolok:

- zajszűrés a telefonálás során (bár ezt tudja szerintem minden gyári cucc és tényleg jók is, pl. nagy sebességnél tipikusan alig hallanak az első másodpercekben, majd utána minden OK lesz.)

- általános zajszűrés, azaz számunkra és nem telefonáláskor, hanem mindig. Gyanítom azért, hogy erről van szó. Ha minden igaz, a hangokat ki lehet oltani (mint mindin hullámot) egy azzal azonos de ellentétes hullámmal. Szerintem itt is erről van szó, biztos van pár mikrofon, valami feldolgozza mik a nem a forráshoz tartozó hangok és szépen kreál ellen hullámokat (ellen hangot) és így végeredményben nem halljuk egyiket sem, mármint se a zajforrást se a kioltóját, csak marad a kellemes muzsika. Elméletben nagy vonalakban így lehet, aztán hogy mi a valóság...

Előzmény: fepeti001 (85579)
fepeti001 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 85579

Sziasztok, több mint öt évig volt Canton-os Octaviam, most Karoq van szintén Canton-nal. Már az O3-nál sem volt világos a Canton dinamikus zajcsökkentési funkciója. Korábban polemizáltunk is erről. A Karoq esetében sem kerültem közelebb a funkció egzakt megértéséhez....

https://www.canton.de/en/skoda-en#

Draganovic Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85578

Ja Voralberg-ből sokáig lefele jössz akkor az enyém is 4-5 között eszik ,de a pályán behozza az út végére 7-et,németből 7.4-7.7-max 8 ,de akkor nagyon megyek!

 

Sí szezon lassan 10 éve olyan helyeken melózom ahol még Augusztusban is hó van pl Kaprun vagy most Svájcban rövid gatyában indultam meg napszemüvegbe ( céges autóval hál istennek,nem kell vezetni hanem visznek :)  ) pulóverben szálltam ki este 9-kor 2 fok van ,majd meg fagytam ,az út szélén még hó van :( .

 

Voralgbergben pl 50 méterre laktam a sípályától 2 évig,tavaly télen vállig érő hó volt  ,én inkább a tengerpartra menekülök :D 

Előzmény: Törölt nick (85547)
Realtukko Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85577

1.4 TSI - száraz

1.8 TSI - száraz

1.8 TSI 4x4 - olajos

VRS - olajos

 

Ha 1.4-est keresel, és mindenképp DSG-t akarsz, akkor vegyél minél fiatalabbat, mert sokszor módosítottak rajta. Minél későbbi verzió, jó eséllyel annál megbízhatóbb.

Előzmény: -carcass- (85576)
-carcass- Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85576

Hülyén fogalmaztam - szóval nem a váltó, hanem a kuplung. (száraz vs olajos)

Előzmény: nohab (85544)
huntiti Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85575

Az a baj titkolják....Pedig biztos van aki stream rádió helyett swinget tett a kocsiba.Úgy gondoltam csak beleteszem és kész.....Hát nem....Nem jelez ki semmit a fűtésből klímából.....És nincs háttér világítás a rádión így meg alig látszik napsütésben a kijelző.Persze ha ráadom a világítást valamit erősödik de az fing.....Nem tudom a gateway befolyásálná -e  ezeket ha kicserélném újabbra...

Előzmény: lobelt77 (85573)
Alex_Aston Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85574

Nem nézetted át megvételkor a kocsit?

 

Üresben, járó motornál, ha lassan benyomod a kuplungot, és kb. félúton erősebb remegést érzel a pedálon, jó eséllyel kettős tömegű és/vagy kuplung is lehet.

Előzmény: Völkerball (85570)
lobelt77 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85573

Ezt sajnos passzolom! En kidobtam es androidos lett belole!

Vannak itt guruk,akik nagyon vagjak!

 

Előzmény: huntiti (85548)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85572

kop-kop, remeljuk, igy marad :) vicc, hogy ennyi ideig tartott a megfejtes, de azert jo, hogy lett megfejtes! kicsit sok ido ment el ra, soha tobbe ilyesmit

Előzmény: Syracusa (85567)
TyggeR Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85571

kettomegu eleg gyanus...

Előzmény: Völkerball (85570)
Völkerball Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85570

Sziasztok, 

 

van egy 2006-os Octaviam, 2.0 PD TDI . Kulcs betesz, izzítás megfelelő ideig: Bumm, akkorát ránt és durran a motor, mintha ki akarna szakadni a helyéről... Hideg motornál, jó sok izzítással valamennyire elviselhetőbb ez a beröffenés, nem szól akkorát, de meleg motornál szó szerint ijesztő jelenség... 

Gondolom ez nem normális, valaki esetleg tapasztalt hasonlót? 

 

Alap járat mellett enyhe rázkódást érzek néha a kormányon keresztül, meg az ülésnél, és bizonyos sebesség felett mintha erősebb lenne ez a remegés. 

Órája 180 ezret mutat, így vettem februárban, de valszeg kétszer ennyi lehet már benne. Nem tudom az előéletét, mi az amit cseréltek, mit nem. 

 

 

nohab Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85569

A spritmonitor fogyijai azért torzak, mert eleve aki oda beírja az adatokat, foglalkozik az eredménnyel, tehát valamennyire érdekli a téma, a takarékos vezetés, valszeg oda is figyel rá.

 

1. nálam - mint írtam - közel tökéletesek a számok, mindegy, hogy VW, Volvo, Skoda vagy Ford, mindegy, hogy benzin vagy dízel, mindegy hogy automata vagy kézi.

2. akinél nem azok, annál a jelenleg autójának a nagy átlagtól való százalékos eltérését kell a kiszemelt autójának a nagy átlagához hozzáadnia vagy kivonnia és jó közelítéssel megkapja a tényleges várható fogyasztását.

Előzmény: Varshi (85552)
nohab Creative Commons License 2018.05.24 0 0 85568

Erre a kettőre is igaz, hogy 1-2 decin belül vagyok a Spritmonitor adott típusra vonatkozó átlagához képest, eddig tökéletesen működik az összes létező autómra.

Előzmény: Pierr_Kardán (85549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!