neeem...csak nem mentem még vele pályán csak amikor elhoztam, de a télen volt és akkor többet evett.Most a meleg időben jobb lett. Inkábbb csak annyi hogy kicsit magasabb számokhoz vagyok szokva pályán...
Úgy néz ki, hogy nincs megfelelő anyag elfekvőben...
ezért nem lesz meg a nyaralás elött a fémháló. Meg kell rendelnem és akkor már megcsinálom a német forum szerint..... a rozsdamentes háló innen (ezt tervezem):
Ha jol tudom a szivargyujtó álandóan müködik (pedig 20 perc után kikapcsolhatna bezárt autónál.
Az ablakzáros esővédelem szintén emlékeim szerint motorleálitás után csak egyszer zár. Ha ki-be nyitogatod akkor már nem zár, csak ha motorinditás ia volt akkor aktiválodik újbol a funkció.
Sziasztok ,lenne két kérdésem (2008 O2 FL elöti 1.6 BSE business) hogy ma kipróbáltam az esső érzékelös ablak felhúzását úgy hogy kinyitottam távirányítóval hosszan nyomva hogy az ablak lemenjen aztán megvártam hogy bezárjon.
És műkődik...aztán másodszorra már nem ment! se 3x-ra .
Másik octin is ki lett próbálva (ugyanez csak 1.8 TSI) ott is csak az első próbálkozás járt sikerrel.....
utána vártam kb 2 órát ugyan ahogyan azt előszőr ,de akkor se húzta fel !! vártam kb 2 percet zárás után,maxiDOT-on be van kapcsolva.. Lehet kell a kettő között inditasnak lenni ,vagy van egy intervalluma ?!? nem értem
A másik vettem egy menetrögzítőt(Viofo A119 v2) és egyelőre szívargyújtóról kapja az áramot ,ami a szivargyujtót pereme világít ,de ha kiveszem a kulcsot és bezárom a autót akkor is ég és szerintem kap is áramot ,mivel már későn jöttem haza így nem akartam várni hogy kialszik-e.lehet valalmi nem okkés a szivargyujtóval?
Ha komplett szettet veszel, akkor az rendben lesz. Ami nagyon fontos, az a vezérlésmódosító ("okoskerék") és a láncfeszítő patron. Igazából utóbbi az, ami egy idő után megadja magát, és emiatt megnyúlik a lánc. Ha nem cseréled, az új láncod max pár ezer km-t bír ki. De a komplett szettben ezek mind benne vannak. Olyan 60-70 e ft autósboltból.
Kicsit olvass vissza az 1.4 TSI fórumban erről, ott minden le van írva, többször is.
Na, megsasoltam az Combi O3 1,6 dízelt. Az olyan zárt, mint a parlament, felül minden paszentosan takarva, ott van a szívászajcsökkentő. Oldalról egymást fedik a műanyagok, alulról nem lehet hozzáférni, mert a fenéklemez teljesen zár a lökhárítóval. :-(((
Egyedül az alsó hűtőrács mögé lehetne bevarázsolni valamit, ott van hely bőven, de nem tudom, hogyan lehet levenni a hűtőrácsot a fél autó szétszedése nélkül. Ha valaki szedte már szét, segítsen. Ha oda a hűtőrács hátuljára sikerülne rögzíteni egy fémhálót, az jó lenne, és könnyű is volna takarítani.
32000 km. van a kocsiban és a hűtő alsó fele eléggé nyűgös már, meg igen jelentős a bogárgyűjtemény is. Ebből slagozás lesz.
Az említett hálókeretet még nem találtam meg. De a clíma hűtő alján van egy műanyag rács dádiffundálva a hűtőre. ennek sok értelmét nem láttam, ezért készült a saját gyártmány. a fémhálóval csak annyi megjegyzésem lenne, hogy rozsdamentes legyen és ne legyen nagy a tehetetlen tömeg. Minél könnyebb legyen. Az előző O2 re rozsdamentes hálóból csináltam, de az alacsonyabb volt és felülről lógatva rögzítettem. 2 alu sin volt az oldalán.
Nekem lánc csere lesz a TSI-ben. Úgy tudom, eléggé jellemző ez errefelé :)
Kereskedő torkán letolom, mert ez még szavatosság, és átadáskor is rögzítettük, hogy az akkor gyújtás hibának gondolt dolog megoldását még ők állják. Hát, lánc nyúlás okozta úgy néz ki.
kattogó kuplung: hát hétfő óta nem sokat haladtak... most felhívtam a porsche pestet, hogy mégis mi újság, de kb. semmi. "szét van szedve, keressük a hibát, levelezünk a vevőszolgálattal." érdemi munka tehát még nem történt, a héten már nem lesz belőle semmi, talán jövő hét eleje/közepe
igen rejtélyes egy hiba lehet ez!!! tiszta szerencse, hogy a csereautós embert is rábeszéltem, hogy ne az eredetileg tervezett négy napra írja ki a kocsit, mert ha mégis elhúzódik a dolog, lesz baj
Figyelmetlen voltam, "available" azaz rendelhető és emlékszem most már, hogy nem túl nagy felára volt. Bocsiiiii!
Egyébként feltételezem, hogy simán csereszabatos az egyszerű kivitellel, a sorozatgyártás eszméjével lenne ellentétes, ha nem. :)))
Azt remélem mindenki tudja, akinek nem Elegance van, hogy simán megvehető és felcsavarozható (csavart adják vele) a második csomag akasztó kampó is a csomagtérben! Remélem még elérhető, én 1-2 éven belül megvettem és felcsavaroztam, már nem is emlékszem, melyik oldalon volt csak eredetileg.
Szép napot Mindenkinek! Következő hiba jelenség után szeretnék érdeklődni találkozott valaki ilyen hibával? Kocsi típusa: Skoda octavia 1.9TDI 1998-as. Műszerfalon manuális kijelzés nem működik. Fordulatszám mérő KM óra víz hőfok üzemanyag immobil. ezek nem vagy csak néha működnek. Akku saruk biztosítékok ellenőrizve.