Milyen rizikót láttok abban, ha úgy hozok egy autót haza Ausztriából, hogy hazavezethetem az eladó rendszámával Budapestre és visszaküldöm a rendszámot. Nyilván utána küldené a papírokat. Ennek milyen buktatója lehet?
De mi az oka ennek? Leszámítva mondjuk az E jelzéseket. Illetve hol lesz annak nyoma, hogy amcsi gép volt, ha netán tényleg rajta van (majdnem) minden E?
Panamera-nál valószínű sok helyen benne lesz az E betű, mert nem usa-ban készül az amerikai modell.
Azért ne számíts rá hogy majd egyből jó áron elmegy, ha így lenne akkor ők is eladták volna kp-re és nem szarakodnának öreg sok km-es dízel a7-es beszámítással. Amerikai modell nyomottabb áron megy el mindig az EU-s ugyanolyanhoz képest, nehezebb is eladni.
Egy 3 éves hybrid panamera. Beszámítanák az A7-em, amit nem olyan egyszerű eladni. Ezt a Panát meg szerintem meg is hirdetném rögtön, lehet elmenne jobb áron, ha ilyen E jeles problémák nem rettentenék el a vevőt. Panát akarnék amúgy is venni, csak kicsit olcsóbban nem hybridet, más színben stb.
Jól mondod, megoldják. De ettől még szélsőséges esetben akár egy közúti kpm ellenőrzésen levehetik a rendszámot, nem szokták de ...
Vizsgára se lehet csak úgy elvinni utcáról beesve. Nekem volt sok amerikai autóm meg még lehet hogy lesz is de ezzel tisztában kell lenni. Milyen autót akarsz egyébként?
Tulajdonképpen az amcsi eladó magyar, itthon van rokona, kollégája, és elvileg a behozatalt, vizsgáztatást megoldják. Azt mondja, nem kell az E jel miatt cserélni semmit, átmegy a vizsgán, és később is.
Mert nem csak a lámpában van E jel. Az összes lámpa, az összes üveg, az összeg légzsák. Itthon ez esélytelen. Ha jól tudom a németeknél szokták levizsgáztatni és onnan hozzák ide mivel ha egy EU-s országban le van vizsgáztatva egy autó akkor már mindegyikben jó és ott nem olyan szigorúak mint itthon.
EU-s típusbizonyítvány. Kinti modell USA autóknak nincs olyan, innentől horror áron lehet forgalombahelyezni ha egyáltalán lehet, (azért meg szokták oldani). Vizes meg vízkárosra gondoltam vagy más salvage title-s amit szintén egyre nehezebb itthon papírozni. Sokszor elsőre egy másik eu-s tagállamban kell forgalombahelyezni 1-2ezer eur-ért és utána tudod csak ide behozni. De ha nem akkor is az itthoni forgh. vizsga 3-500ezer egy amerikai autóra. A lámpája sosem lesz jó, tehát később is jattos vizsga kell mindig, ha piros az index azt meg érdemes megoldani sárgára.
Vizsga , nagyon drága mert nincs COC egyik usa modellre sem.
Hollandiában vámolást kell választani, olyan céget keress aki BP-ig hozza de rotterdam-on keresztül, ott nem nagyon kötekednek a vámértékkel. Németeknél már nekem is volt bajom, új listaárra emelték az egyik autó vámértékét. Elhozni is macerásabb a németektől.
Amcsiból való behozatal terén van valakinek talasztalata? Mivel lehet rosszabb ott egy prémium kategóriás kocsi, mint itthon? Szervizkönyvek ott állítólag nem nagyon vannak, csak telón le lehet kérdezni a service recordot. Ez igaz? Konténeres szállítással lehetnek valamilyen problémák? Hol egyszerűbb, olcsóbb vámoltatni, vizsgáztatni? Itthon vagy esetleg Hollandban, Németben, ahova befut a tutaj? Köszi a segítséget!
Sziasztok. Mi a véleményetek? Van egy autó, meg nincs 4 éves, nemreg került valakihez a kocsi és hivatalosan ő az első tulaj, mert közvetlenül a VW-től vásárolta. 240e körüli futás van benne, amivel nincs nagy bajom, rendesen szervizelt, törés mentes. A VW használta végig. Ez vajon ilyen belső szolgálati kocsi lehetett? Igen magasan felszerelt autó. Van valakinek tapasztalata, hogy miként, meddig tart magának a VW autókat?
Kinéztem egy autót Németországban. Szép a képek alapján, jó áron. Elkezdtem e-mailezni az eladóval, küldött több képet. Utána jött a sztori: én Franciaországban élek, a férjemé volt az autó, aki kint dolgozott Németországban és sajnos meghalt egy munkahelyi balesetben.
Nekem már itt gyanús, de legyen.
A francia nő nevén van? Igen, az ő nevén, de Németországban van bejegyezve, neki nem kell a rendszám se, nyugodtan guruljak majd vele haza.
Hol találkozzunk?
Legyen Passau (én javasoltam). Oké. Legyen. De a feleségem utaljon át a nevemre Western Unionon keresztül Passauba xxxx eurót, ő is utal majd a bátyjának Passauba xxxx eurót. Küldjünk egymásnak a tranzakcióról emailt. Passauban beballagunk egy Western Unionba és mindenki felveszi a pénzt. Ez a biztosíték arra, hogy biztosan elmegyek. A tranzakciós költséget pedig kifizeti, ha nem veszem meg az autót.
Nagyon sok oldalt olvastam vissza a fórumon de nem találtam választ a kérdésemre. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi a teendő akkor ha ismerősöm behozott egy autót Ausztriából saját célra kereskedőtől (tehát az adásvételiben az ő neve szerepel), de ő végül mégsem szeretné forgalomba helyezni hanem továbbadná nekem. Ilyenkor elég ha mi írunk egy adásvételit vagy bezavar a képbe, hogy nem közvetlenül került hozzám? Így van valami költség, amit duplán kéne megfizetnünk? Ha igen, akkor van erre valami megoldás? Köszönöm előre is a válaszokat!
Amennyiben egy érvényes, lengyel forgalmival rendelkező motort szeretnék megvásárolni (itthon), van rá mód Magyarországon forgalomba helyezni? Ilyen esetben az anyaország' egyik okmányirodájában ki kellene vonni forgalomból, majd itthon elintézni a honosítást?
(A járműnek elméletileg minden dokumentuma rendelkezésre áll a hirdetőnél.)
Milyen extra papirmunkàra gondolsz? Feltolod a trélerre, megkapod az adàsvételit és/vagy szàmlàt, a kocsi papirjait és mész. A müszaki nélküli auto adàs-vétele ugyanolyan, mintha hasznàlt mosogépet vennél.
bocs, hogy megint kerdezek de mi van akkor hogyha az auton nincs muszakiapk? nyilvan ekkor csak trelerrel lehet hozni, de kell-e vmi extra a papirmunkat illetoen? vagy ugyanugy a kereskedo/tulaj tudja intezni az export dokumentaciot ?
Keresek számlaképes fuvarost. Kifelé tudnék munkát adni, 2-5 autoval, Szabolcs megyei felrakó, Deggendorf melletti lerakó. Csak megbízható pontos ember keressen! Az ár miatt elsősorban olyan lehet érdekes, akinek a vissz fuvarja megoldott. Normál méretű autókat kell kifelé hordani, 900-1200kg között. Email sz.b.auto@gmail.com