Keresés

Részletes keresés

studiod1 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30643

Hajtásház felett bilincsnél szét s nézd meg kuplungalsót a rugó ellenében simán le tudod nyomni vagy valahol akad a bordástengelyen,én időnként vékonyan megkenem.A kiemelő villa-tengely nem szokott szorulni, a bovden az előfordul főleg az állítóorsónál.Majdnem elfelejtettem a bovdent lehetőleg egyenesen vezesd.

Előzmény: gliderfan (30642)
gliderfan Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30642

Sziasztok!

 

Van egy KF extra 875 gépem. Egy üzemróra sincs még benne, és a kuplungot behúzni iszonyatosan nehéz. (a behúzókar el akarna hajolni )

Van valakinek ötlete hogyan lehet beállítani, hogy könnyedén menjen?

Most a gyári felező van rajta, lekaptam a hajtóműről, de semmilyen rendelenességet nem láttam. Kézzel tolva is elég nehéz oldani.

MI lehet az oka?

Segítségetek előre is köszönöm!

 

Üdv!

62 T Attila Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30641

Köszi! 

Előzmény: studiod1 (30635)
studiod1 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30640

Létezik még mikrobix néven a cég de tudtommal csak robi156 amit készít.

Előzmény: Mutual Friend (30638)
studiod1 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30639

Végül is nem hiba,de én nem szeretem ha a kuplungkinyomócsapágy " fordítottnál inkább benyomócsapágy" üzemközben állandóan működik.

Előzmény: Dybala (30636)
Mutual Friend Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30638

Pár hete kértem és is tanácsot hogy mit vegyek és az itt "öshonos" tipikolók nyitották fel a szemem ezzel kapcsolatban. (kuplung)

 

Nekem azert lett KF mert az tűnik a legrégebbi cégnek. Ma már itthon is sokan gyartanak kapát viszonylag rövid multtal. 

Az előző amit hasznaltam robi-55 volt de azt sem tudom hogy van-e még az a cég ...

 

Ha viszonylag kicsi területet muvel az ember, nem ekézik vele, nem kocsizik akkor szerintem bármelyik jó lehet akkor csak a kuplungra figyelnék. Először honda motorosat akartam de megbékéltel a B&S 875 motorral.

 

Előzmény: Dybala (30636)
golf72 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30637

Szia! Helyileg merre vagy ,van egy fölösleges a mélység határoló az hiányzik! mikorra kellene 

Előzmény: batya 1968 (30634)
Dybala Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30636

Szia!

 

Köszönöm a tanácsot!

 

A választás szempontjai elsődlegesen:

  • 4 kapás (2x2)
  • Minél kisebb súly

Én ezt a fordított kuplungos hátrányt/hibát nem tudtam.

Tudsz esetleg olyat ajánlani, ami megbízható, nem megy hamar tönkre és a fenti választási szempontoknak megfelel?

Előzmény: Mutual Friend (30630)
studiod1 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30635

Csúszott,de ez a kúp ahogy látom egy minimális polírpapír s ok, a ferodor ha nem nagyon kopott szintén csíszolás,olajszivárgás megszüntetés vagy-és kuplungbeállítás s go

Előzmény: 62 T Attila (30633)
batya 1968 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30634

Helo Fiuk! Terra tőltőgető eke érdekelne, ha valakinek van elado irjon legyenszives!!

62 T Attila Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30633

62 T Attila Creative Commons License 2018.04.07 0 0 30632

Sziasztok !

 

Mitől tud így megégni a kuplung?

L_áma Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30631

Igen. Úgy tűnik. Persze, most már nem kapázok. A szomszédság nem díjazná. :)

 

Persze, az ismerkedés majd ez után jön. Nekem az is időbe telt, mire kibogarásztam, hogy ez egy marci.

 

Biztos lesz még 100 bajom.

 

Köszönöm.

Előzmény: ali kis (30629)
Mutual Friend Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30630

HA pénz nem számit :)  akkor KF extra 850 .

 

Az enyém egy hetes és remeknek tünik. :)

 

Ellenben ha cipelgetni akarod akkor nem célszerű mert méretre nagy.

 

 

 

Amiket kinéztél az mind fordított kuplungos azaz igen hamar tönkre fog menni.

Előzmény: Dybala (30613)
ali kis Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30629

Üdv!

Gratulálok a sikeres szereléshez.

Látom a másik probléma is megoldódni látszik.

Előzmény: L_áma (30626)
L_áma Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30628

Kössz.

 

Az a vicc..... most dél után raktam össze. Előtte olyan beteg volt, nem is tudom hogy pöfögött. Első indítás után ingadozott. Akkor írtam le.

Aztán ismét járattam kicsit, és már sokat javult. Aztán dolgoztam is vele egy egész kicsit, és most meg már majdnem tökéletes ......

 

 

Az igazság az, kicsit szoros lett a hajtókar, így most egy-két napot csak olyan nyugger módon használgatom.

Előzmény: luzsnik (30627)
luzsnik Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30627

Helló!!

Honda HRB 435-ös fűnyírómmal jártam így, angliából behozott bontószökevény volt, sokat állt persze semmi baja nem volt nincs azóta se. Nekem is tarokkírozott alapjáraton, kapkodott rendesen. a fő fúvókát vettem ki, tudtam hogy át pucoltam, meg át is lehetett rajta látni, DE!!! Mikor sodrott finom rézdróttal meg piszkáltam valami sárga lerakódás jött ki belőle, és kicsit nagyobb lett az addig látható fúvóka furat. Tudom nem illik fúvókát piszkálni de rezet rézzel azért nem nagy bűn... és be vált.

Előzmény: L_áma (30626)
L_áma Creative Commons License 2018.04.06 0 0 30626

Üdv néked.... meg persze mindenkinek.

 

Pont olyan lett a hangja a Hondának, amit elvártam a Hondától. Kiszedtem belőle a kereplőt. És persze, ha az ember megold egy problémát, mindjárt jelentkezik helyette másik:

 

Szépen indul. Csendes. Nem füstül. Viszont, alapjáraton/alacsony fordulaton Nem stabil. Folyamatosan szabályozgat. Mielőtt leállna puffan egyet a kipufanóba, majd a regulátor gyorsan ad neki egy kis gázt, tehát mégsem áll le. Minél több gázt adok neki, annál stabilabb, és úgy félgáz körül már teljesen egyenletes. Ha kézzel belenyúlok a regulátorba, azonnal korrigál, végzi a dolgát.

Csak ez az alapjárati ingadozás, és a belepufogás .... zavaró.

 

Lehet hogy egy hete is ilyen volt, de akkor úgy kerepelt, minden másra figyeltem, csak erre nem.

 

Ki mit sejt, mi lehet a bibi?

 

 

Köszönöm.

 

 

 

Van a házban egy Briggs is, az is csinálta, de beavatkozás nélkül leszokott róla. Meg van egy kínai /eurostar/ is, az újszerű, de az meg nem csinál ilyet.

 

Előzmény: ali kis (30599)
zszsolt87 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30625

Ugyanaz, mint az előtted szólóé csak megspékelve papírral. Köszönöm a segítséget még egyszer. :)

Előzmény: jofi47 (30623)
zszsolt87 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30624

Gondoltam rá én is, csak simán kivágom és helyére teszem vagy csinálni kell még valamit vele?

Előzmény: jofi47 (30622)
jofi47 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30623

Én a rajzlap tömítést+ ezt használom: http://agrooroszi.hu/termek.php?pid=2961

 

Előzmény: zszsolt87 (30621)
jofi47 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30622

Szerintem a rajzlap a legolcsóbb tömítés.

Előzmény: zszsolt87 (30621)
zszsolt87 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30621

Okés, köszönöm a segítséget. :)

Előzmény: studiod1 (30619)
ali kis Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30620

Ez így igaz! A piros Mannolt használom, olcsóbb és ez is tökéletes.

https://www.kamionfelszereles.hu/spd/MKAX0172/Mannol-szilikon-tomito-paszta-voros-85g

Előzmény: studiod1 (30619)
studiod1 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30619

Be kell menni egy csapágy csavar kötőelemek vagy valami hasonló boltba s megmondod mire s kb mennyi kell. Nekem pillanatnyilag würt 200ml-es hajtógázos silikon tömítő (super rtv silicon) ez elég drága,de szerintem bármelyik silicon tömítő ami nem ecetsavas jó.

Előzmény: zszsolt87 (30618)
zszsolt87 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30618

Tudsz adni egy nevet, h milyet vegyek?

Előzmény: studiod1 (30617)
studiod1 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30617

Marcit nem szedtem szét de más rotahajtóműveket igen, simán tömítőpaszta s go.

Előzmény: zszsolt87 (30616)
zszsolt87 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30616

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem a kerti kapás társasághoz. Van egy Marci 55-ös rotakapám és a csigakeréknél szétszedtem a hajtóművet kitisztítani és, hogy milyen állapotban van. Teljesen jó, viszont nem valószínű, hogy lehet hozzá tömítést venni, miből tudnék itthon tömítést csinálni ami bírja a hajtómű olajat és a hőt!?

Válaszokat előre is köszönöm. :)

Akavil Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30615

Szegény papa nem tudom miért ezt a rotát választotta, csak a baj van vele. Gondolom olcsó volt a Tescoban, de mivel alig használta, azt hittem jobb állapotú lesz. Észrevettem, hogy a gyertyánál se mindig van szikra, több gyertyát is próbáltam és ugyanez a jelenség. Kompressziója, hát lehetne jobb is, de ennél nem tudom mekkora kéne lennie. Most már csak beröffen és 4-5 másodperc múlva egy durranással leáll. Még ha fullgázt adok neki akkor is. 

Rotapapa Creative Commons License 2018.04.05 0 0 30614

Szerintem  a 3. mert azon Briggs motor van és az megbízható.

Előzmény: Dybala (30613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!