Sok év kihagyás után, újra visszatérnék 2 kerékre (is).
Budapesten belül, munkába járáshoz keresek robogót. Napi 35km a táv.
Sokat olvasgattam már a témában, régen Aprillia SR 50-es gépem volt, szerettem, de már nem vagyok tini, úgyhogy egy megbízhatóbb, strapabíró gépre lenne szükségem, ami városi forgalomban dinamikus a 65kg-mal.
Így jutottam el odáig, hogy egy Liberty-t szeretnék. A másik vonzó tényező a nagyobb átmérőjű kerék, ami a szar utakon jól jöhet.
A kérdés amiben szeretném nagyon a tanácsotokat kérni, hogy milyen kivitelű motorral érdemes keresgélnem.
Anyagi helyzetem miatt, mindenképpen használtat keresek, nagyjából 200-300eFt-os keretem van.
Találtam 2T, 2T Sport és 4T kivitelt (2011-2013).
Van amit kimondottan ajánlanátok, vagy amitől óvnátok?
Négyütemű 50-es Libertymen egyáltalán nincs alapjárat. Pedig az alapjárati állító csavar teljesen be van tekerve. Hidegen nagyon nehéz elindítani. Ha még is sikerül akkor nagyon minimális gázadással kell kicsit melegíteni, hogy el tudjak indulni. De alapjárat akkor sincs ha bemelegszik a motor. Mi lehet a probléma?
Sziasztok! Liberty 125 s 2007, üzemenyagtank méret kérdésem lenne.
Elvileg az írják: https://www.bikez.com/motorcycles/piaggio_liberty_s_125_2007.php 6 literes a tank és ebből 1 liter tartalék. Nálam kifogyott, hosszas indítózás, rázogatás az utolsó cseppekért, és még ezután is láttam az alján lötyögni, 4,5l-t tudtam tankolni, Valahol van egy csap, vagy mi ez a tartalék 1 liter? 2000 libertym volt 50-es eddig, annak nem volt, ha kifogyott porzott a tank...
Megüt a guta! Elszakadt a km. spirál.Ok. Előfordul. Összesen 35km.-t bírt ki! Hogy milyen utángyártott vacak volt nem tudom nem én raktam bele,de az látszik rajta,hogy új volt. Milyen gyártmányt javasoltok ami azért jóval hosszabb ideig bírja,és itt most nem az ár számít
Még próbálom megmenteni a karbit, most már van szívatóm, de az alapjárati fordulat nem akar feljebb menni. Most manuálisan a gázbovden spanolójával húztam kicsit rá. Jól gyorsul jól megy, de rengeteget fogyaszt. Igaz járattam elég sokat állva, de így most 60-Km 3,5L Benzin. Azt még azért csinálja, hogy szépen pötyög alapjáraton, majd gondol egyet és tökre vissza esik, majd egy gázfröccs és jó egy darabig, aztán megint. Ha nagyon nem birok vele, akkor cserélem.
Na de várjál, ha egy hétig áll, akkor a benzinelfolyást meg kell, hogy akadályozza a benzincsap. Ezek szerint akkor az (se) működött jól.
Amúgy ezzel én is szívtam, én ezért csináltam meg a benzincsapot manuálisra. Ha sokáig áll, nekem is kipárolog az a kevés ami a csőben van, de hát egye kutya.
A másolatokról/utángyártott cuccokról nekem eddig annyi tapasztalatom van, hogy a gyári Dellortohoz vettem egy utángyártott úszóházat, és olyan szar volt, hogy nem is tudtam használni... girbe gurba volt, nem lehetett passzentosan felrakni sem, csak ha lecsiszoltam alaposan, úgy meg nem maradt meg a nútja az úszóháztömítésnek.
Remélem te nem jársz így, majd számolj be az eredményről az új karbival!
Ez érdekes, 2000-es 50 2T-d van, azt írtad. Nekem is az van, de nekem Dellortos. Ezek szerint a tiedben már lecserélték a gyári karbit, ami ki tudja, mivel jár.