Cseréld ki az egész kipifogót. A hátsó dob is ki fog lyukadni pár hónapon belül. Én is kicseréltem az elejét, 2-3 hónap múlva meg a hátulját ☺ 30-35k körül megvan a kipufogó, de érdemes a tartókat is megnézni és cserélni. Nem nagy összeg.
Hátsó fejtámla bal oldali Pótféklámpa burkolat Szellőző rostely középső Váltókar műanyag keret Index kar(kürt gombos) Estleg elektromos ablak kapcsoló jobbos(váltónál közepén)
Üdv. Megtaláltam a hirtelen kiolvadó biztosítékra a bal oldaton. A javított kábel szigetelése valami kidörzsölte és áthúzott zárlatba. Most egy összenyomós saru van benne. Ideiglenes megoldás. Következő telet úgy is új lámpával kezdem.
Papalac cartárs javaslatat hasznald, nezd meg a kapcsolot.
Egy hete volt a szomszed mas tip u autoján hogy mindkét izzo egyszerre eget ki, ha nem latom, nehezen hiszem, gondolom azokat nezted, harmadik lampad van ? az mukodik ?
Tempomatod van ? Ha igen es nem jo az sem akkor kapcsolo.
MII, SCII, hasonlo koru modelleknel nincs f9q 7xx motor, azokban szerintem meg az elso cr van, mint irtam soha nem figyeltem oket, igy nem tudom van e szivattyu. F9q 8 van nekem arrol tudtam, hogy nagynyomasuba van, ( bosch ) siemensnek, delphinek is gondoltam igy lehet, tegnap neztem meg amit masoltam rola.
Holnap megnezem a korabeli 1997-2002 motorok mivel jottek ki.
Ertem, ok nem hiszem tudjak a szamod, mailjuk nincs ha jol lattam. Igy sajna nem tudod meg amit akartal toluk :(
mindenféle esetében egyben van szerintem a két szivattyú tankban NINCS.
Majdnem, de mégsem :) pld 1.9 dci F9Q 7xx sorozatú motornál is külön szivattyú van tudtommal. De nem nézegettem végig, hogy melyik Renault modellben melyik befecs rendszer van és az milyen módon működik. Elég nekem a sajátom a Delphi is :)
Nem ez a lényeg, hogy most melyiknél van külön pumpa és melyiknél nincs hanem az hogy amelyiknél szívja az üzemanyagot a szűrőbe ott szerintem szinte esélytelen a víznek eljutni a nagynyomásúig az általam leírtak okok miatt.
Hát ha lesz majd idejük telefonálni (emailt nem találok) akkor megkérdem. Meg ha már beszélünk akkor megkérdem azt is, hogy miért jobb az új szűrő a használttal szemben ? Mivel ezt írták.
......Delphi rendszerekhez csak gyári Delphi szűrőt lehet használni, az megfogja a szennyeződéseket, és érdemes a szűrőket gyakran cserélni.
Mert ugye azt tudjuk hogy Common Rail rendszerből több fajta létezik de csak a Delphi használja szivattyúként a nagynyomásút.
Tehát NEM csak a delphi ilyen, hanem mindegyik ami a renautokban van kb 2002-2003-tól.
De továbbra is fenntartom, hogy 2 módozat van a CR rendszereknél. Tankból felpumpálva az üzemanyag a szűrőbe, míg a másik a tankból a szűrőig felszivattyúzva.
Első résszel egyetértek 1998-2000 körül ( ha jól emlékszem ) terjedt el a rendszer sok márkánál, előtte az olaszok használták javarészt, majd jöttek a fenti időpontok, amikor a továbbfejlesztettek kerültek bele a renaultokba, mindenféle esetében egyben van szerintem a két szivattyú tankban NINCS.
Korai rendszereket nem ismerem, mert nem érdekelt eddig.
És arra várom bárkitől a választ, hogy hogy kerül el a víz a felszivattyúzott rendszernél a nagynyomású pumpához :)
Ha ennyire furdal a kíváncsiság, egy telefont megáér neked: