Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2018.02.27 0 0 68442

Cseréld ki az egész kipifogót. A hátsó dob is ki fog lyukadni pár hónapon belül. Én is kicseréltem az elejét, 2-3 hónap múlva meg a hátulját ☺ 30-35k körül megvan a kipufogó, de érdemes a tartókat is megnézni és cserélni. Nem nagy összeg.

Előzmény: R2D2T (68439)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.27 0 0 68441

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=146916429&t=9027813

 

http://www.bosal.com/hu/catalog/exhaust/72856985615564/SYS22376

8200043360 cikkszámú alkatrészre gondolsz? Szerintem nagyon hangos lenne nélküle, de próbáld ki :D

Előzmény: R2D2T (68439)
R2D2T Creative Commons License 2018.02.26 0 0 68440

Következő lett vna...

Előzmény: R2D2T (68439)
R2D2T Creative Commons License 2018.02.26 0 0 68439

Kerdes a kovekövet:adott a kipufogó rendszer.Van közepén az a kis méretű dob.Az nekem ki van lukadva,rohadva.

Van annak egyeb szerepe is,vagy ki lehet iktatni egy sima csővel?

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.02.26 0 0 68438

De, igen :)

 

Előzmény: csaveri (68408)
R2D2T Creative Commons License 2018.02.26 0 0 68437

Sajna nincs Facebookom...de azért köszönöm

Előzmény: Renaultmánia (68436)
Renaultmánia Creative Commons License 2018.02.26 0 0 68436

Keresd a link feltöltőjét. Ő talán tud segíteni.

https://www.facebook.com/groups/454110744719693/permalink/1250533165077443/

Előzmény: R2D2T (68435)
R2D2T Creative Commons License 2018.02.25 0 0 68435

Kedves fórumozók.

Ezekre lenne szükségem 2001.12.havi thalicskához:

Hátsó fejtámla bal oldali
Pótféklámpa burkolat
Szellőző rostely középső
Váltókar műanyag keret
Index kar(kürt gombos)
Estleg elektromos ablak kapcsoló jobbos(váltónál közepén)

 

Ha esetleg valaki bont akkor megvennem.

Köszönet előre is.

Renaultmánia Creative Commons License 2018.02.25 0 0 68434

Üdv. Megtaláltam a hirtelen kiolvadó biztosítékra a bal oldaton.  A javított kábel szigetelése valami kidörzsölte és áthúzott zárlatba. Most egy összenyomós saru van benne. Ideiglenes megoldás. Következő telet úgy is új lámpával kezdem. 

Papalac Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68433

Ha az F4 kiég, akkor nem indul az autó, mert arról megy az indításgátló érzékelő tekercse is. Az lenne a kulcs jel 😀

Előzmény: Papalac (68432)
Papalac Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68432

F4 a féklámpa, gyújtáskapcsolóról kap feszültséget. A központizár nem arról megy.

Előzmény: Papalac (68431)
Papalac Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68431

F4, a fényképen bal oldal, alulról a negyedik helyen, az első kék bizti, együtt a központi zárral.

Kapcsolóról lehúzod a csatit és rövidre zárva működni kéne, ráadott gyújtásnál.

Ez mondjuk nem stimmel, mert a központizár állandóan megy, a féklámpa csak gyújtással 😀.

Előzmény: csinti7 (68428)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68430

Papalac cartárs javaslatat hasznald, nezd meg a kapcsolot.

Egy hete volt a szomszed mas tip u autoján hogy mindkét izzo egyszerre eget ki, ha nem latom, nehezen hiszem, gondolom azokat nezted, harmadik lampad van ? az mukodik ?

Tempomatod van ? Ha igen es nem jo az sem akkor kapcsolo.

Előzmény: csinti7 (68429)
csinti7 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68429

Nyertél egy hangszórót, a féklámpa a nyerő :-D

Előzmény: WebNeo (68427)
csinti7 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68428

Sajnos nem egyeznek. Ráadásul amivel közösen lehetne, az múködik is.

 

Ilyen van a Thaliában

 

A kézikönyv (http://www.renault-local.hu/pdf/kezelesiutmutato/kezelesiutmutato_thalia.pdf) 138. oldalán külön szerepel a féklámpáké (legutolsó), de annyi biztosíték nincs is :-)

(Szeretem én a francia humort, de ez most nem tetszik)

Előzmény: ivókút (68421)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68427

Pontosithatnád minek a biztosítékát keresed, mert féknek nincs, féklámpának van , de ki tudja mit keresel :D

Előzmény: csinti7 (68420)
csinti7 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68426

Igen azt is próbáltam, hátha csak kh, de nem nyert.

Előzmény: Papalac (68422)
T6905 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68425

Szia!

Nekem akkor volt ilyen jelenség amikor a test kábel nem érintkezett normálisan. A váltó és a kaszni között....

Előzmény: R2D2T (68424)
R2D2T Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68424

Sziasztok.Most vettünk egy 2001.12 havi 1.4 8V autot.

Amit figyeltem meg hogy ha egyszerre húzom fel a két elso elektromos ablakot akkor a vízhőfok mero elindul felfele, és közepén megall.

Ha nem huzom fel akkor fele alatt ket potty all.

Mi lehet ez?

Köszönöm elore is

Papalac Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68423

Vagy F4. Mindenképpen együtt van valamivel, vagy az központi zárral vagy a műszerfal világítással.

Előzmény: Papalac (68422)
Papalac Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68422

F2, 15A.

A pedálnál lévő kapcsolót érdemes megnézni.

Előzmény: csinti7 (68420)
ivókút Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68421

Ezt találtam, mondjuk ez clio, de szerintem ugyanaz.

Előzmény: csinti7 (68420)
csinti7 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 68420

Üdvözlet!

2004-es Thalia 1.5dci-ben nem találom a fék biztosítékot. A biztosítéktáblán nincs, a kézikönyv nem említ más helyet, a google sem segített eddig.

A kézikönyv 31 biztit sorol fel, a STOP piktogram lenne a nyertes, de az az egy hiányzik a fedél rajzán és a netes találatokban. 30 bizti van csak.

Ötlet?

csaveri Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68419

:)

Előzmény: WebNeo (68418)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68418

LOL hulye vagyok....

Előzmény: csaveri (68417)
csaveri Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68417

Ertem, ok nem hiszem tudjak a szamod, mailjuk nincs ha jol lattam. Igy sajna nem tudod meg amit akartal toluk :(

 

Miért kéne tudni, elég ha én tudom hisz oda tudok én csörögni.

Hát mindent félreértesz ;-)

az arról szól hogy lesz idejük a kuncsafttal beszélgetni a víz rejtelmeiről, stb és nem a munkában fuldokolnak.

Előzmény: WebNeo (68416)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68416

MII, SCII, hasonlo koru modelleknel nincs f9q 7xx motor, azokban szerintem meg az elso cr van, mint irtam soha nem figyeltem oket, igy nem tudom van e szivattyu. F9q 8 van nekem arrol tudtam, hogy nagynyomasuba van, ( bosch ) siemensnek, delphinek is gondoltam igy lehet, tegnap neztem meg amit masoltam rola.

Holnap megnezem a korabeli 1997-2002 motorok mivel jottek ki.

 

Ertem, ok nem hiszem tudjak a szamod, mailjuk nincs ha jol lattam. Igy sajna nem tudod meg amit akartal toluk :(

Előzmény: csaveri (68414)
NYISZI2 Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68415

Sziasztok!

Milyen motorral ajánljátok a thaliat? 1.2 vagy 1.4 ? A diesel mennyire rizikós? 2005-2008 közti évjáratokra gondolok. Előre is köszönöm a válaszokat!

csaveri Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68414

mindenféle esetében egyben van szerintem a két szivattyú tankban NINCS.

 

Majdnem, de mégsem :) pld 1.9 dci F9Q 7xx sorozatú motornál is külön szivattyú van tudtommal. De nem nézegettem végig, hogy melyik Renault modellben melyik befecs rendszer van és az milyen módon működik. Elég nekem a sajátom a Delphi is :)

Nem ez a lényeg, hogy most melyiknél van külön pumpa és melyiknél nincs hanem az hogy amelyiknél szívja az üzemanyagot a szűrőbe ott szerintem szinte esélytelen a víznek eljutni a nagynyomásúig az általam leírtak okok miatt.

 

Hát ha lesz majd idejük telefonálni (emailt nem találok) akkor megkérdem. Meg ha már beszélünk akkor megkérdem azt is, hogy miért jobb az új szűrő a használttal szemben ? Mivel ezt írták.

......Delphi rendszerekhez csak gyári Delphi szűrőt lehet használni, az megfogja a szennyeződéseket, és érdemes a szűrőket gyakran cserélni.

 

 

 

Előzmény: WebNeo (68413)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.23 0 0 68413

Nézd el nekem, hogy beleakadtam ebbe :D

Mert ugye azt tudjuk hogy Common Rail rendszerből több fajta létezik de csak a Delphi használja szivattyúként a nagynyomásút.

Tehát NEM csak a delphi ilyen, hanem mindegyik ami a renautokban van kb 2002-2003-tól.

 

De továbbra is fenntartom, hogy 2 módozat van a CR rendszereknél. Tankból felpumpálva az üzemanyag a szűrőbe, míg a másik a tankból a szűrőig felszivattyúzva.

Első résszel egyetértek 1998-2000 körül ( ha jól emlékszem ) terjedt el a rendszer sok márkánál, előtte az olaszok használták javarészt, majd jöttek a fenti időpontok, amikor a továbbfejlesztettek kerültek bele a renaultokba, mindenféle esetében egyben van szerintem a két szivattyú tankban NINCS.

Korai rendszereket nem ismerem, mert nem érdekelt eddig.

 

És arra várom bárkitől a választ, hogy hogy kerül el a víz a felszivattyúzott rendszernél a nagynyomású pumpához :)

Ha ennyire furdal a kíváncsiság, egy telefont megáér neked:

http://www.vevokkedvence.hu/ceginfo/matyoka-laszlo-18285.html

Előzmény: csaveri (68411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!