Keresés

Részletes keresés

Patow Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1025

Szívesen, épen a napokban néztem az enyémen és valamennyit kellet állítani ,nálam keveset adagolt alapjáraton mert ha nyúlik a bovden akkor az van

Előzmény: csocso69 (1024)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1024

Köszönöm a segítséget! Ezt le fogom ellenőrizni. :)

Előzmény: Patow (1023)
Patow Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1023

Szia ,én elsőre megnézném az olajpumpát jól van e beállítva mert szvsz sokat kap. A libertyn az oldal deklin van egy kb 5cm es szerviz nyílás amit egy fekete műanyag kör alakú zárófedél takar és az mögött van a belinkelt képen látható olajpumpa aminél a bejelölt részen belül van egy jelölés aminek kb egybe kel esnie a másik jelöléssel, azt pediglen a bovden állításával tudod helyesen pozicionálni

Előzmény: csocso69 (1022)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1022

Köszi! Kipróbálok akkor egy fúl szintetikus olajat! Olajzó beállítás? Ennek utána nézek. :)

Előzmény: abes (1021)
abes Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1021

OMV-nél Eni olaj? Szép. :-)

 

Szóval ez csak félszintetikus, terhelésváltáskor tud füstölni.
Repsol Scooter 2T-t használok az alig füstöl, de ha kifogy akkor már az új kedvenccel töltöm fel.
https://olajshop.hu/mannol-2-takt-snowpower-1-l

Na ennél szinte zéró füst van.

A keverős módszerre visszaállást nem ajánlom. Ha jó az olajozó és jól van beállítva akkor nincs gond. Beállítást ne kérdezd nem értek hozzá.

Előzmény: csocso69 (1020)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1020

OMW-nél kértem robogóba valót. Ez van ráírva: "eni i-Ride Scooter 2T. Alacsony füstölésű szintetikus komponenseket tartalmazó kenőanyag nagy teljesítményű kétütemű motorok számára." 

Előzmény: abes (1019)
abes Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1019

Első kérdés milyen olajat használsz?

Fullszintetikusat?

Előzmény: csocso69 (1018)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.02 0 0 1018

Sziasztok!  Az érdekelne, hogy hogyan működik az 50-2t-él (2000-évi) az üzemanyag rendszeren belül a külön olaj adagolása. Mi szerint keveri? Nem jobb, ha én keverem be előre a benzinbe? Milyen arányban ajánlanátok, ha úgy jobb? Olyan mint ha nem jól adagolná, mert be melegedés után ha ki húzatom oké minden, de ha egy kicsit pötyög alapjáraton, akkor indulásnál füstöl megint, és nehezebben pörög ki. Ha már használom, haladok vele, lámpánál jól ki gyorsul, de ha jár 2-3-percet megint (alapjáraton) jobban füstöl amíg ki nem huzatom és utána jó. Olyan mint ha több olajat kapna.?

volt alotos Creative Commons License 2018.02.28 0 0 1017
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.02.25 0 0 1016
karifia Creative Commons License 2018.02.19 0 0 1015

Sziasztok! Piaggio Liberty RST 200 2004-es robogóm egyik pillanatról a másikra leállt! Mi lehet a gond? Gyertya, trafó, gyújtás alaplap cserélve lett! Szikra még mindig nincs! Fesszabályzó bekavarhat? Előre is köszönöm a segítséget! 

csocso69 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 1014

Köszönöm a segítséget! :)

 

Előzmény: Patow (1013)
Patow Creative Commons License 2018.02.14 0 0 1013

A burkolatot nem kel levenni,egyszerűbb ha a sztender alá beraksz pl egy 5-6 cm-es deszkát így az egész motor megemelkedik, utána  lekötöd a hátsó lengéscsillapítót egy csavar az egész és akkor lebillen az egész blokk rész és jól hozzá férsz a porlasztóhoz ,így megkíméled magad egy kb órás burkolat szereléstől. A porlasztónál ahogy írtad másfél ,két fordulat ki és hozzáállítani az alap járatot.

Előzmény: csocso69 (1012)
csocso69 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 1012

Sziasztok!

 

Köszönöm a gyors hozzászólásokat. Szerintem egy karburátor tisztítást azért csinálok, a válaszaitok alapján. 

Ahhoz, hogy hozzáférjek gondolom a burkolatot el kell távolítani. Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy hogyan egyszerűbb le venni? Amíg füstöl a füst szürke színű, de az meg szűnik miután be melegedett. Esetleg valamilyen gyári be állítás a karburátoron létezik? Gondolok itt arra, hogy  pl. csavar teljesen be majd másfelet ki? 

 

 

abes Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1011

Olaj kéken ég, szürkén a benzin. ;-)

Előzmény: Patow (1010)
Patow Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1010

Szia, neki nem az indulással van a gondja.,ha jól értettem

Előzmény: abes (1008)
Patow Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1009

Nekem mind a két eddigi 2t -nél jelentkezik szinte minden hosszabb állás (kb 24h) után az általad leírt effektus, és szvsz szerint a motor leállítása után a porlasztóba a külön olajzáson keresztül bejutó, befolyó,becsöppenő olajat dolgozza el a mikor újra beindítod és ez fojtja le a motort addig míg ki nem dolgozza belőle illetve kicsit be nem melegszik . Ez csak általában a reggeli első indítás után szokott jelentkezni ,nem hibája a motornak.

Előzmény: csocso69 (1007)
abes Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1008

Ugyanezzel a problémával küzdöttem. A végén a karbi belső kopása miatt nem lehetett rendesen beállítani.
Csere után minden jó lett. Hidegen és melegen is jól indul.

Előzmény: csocso69 (1007)
csocso69 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1007

Sziasztok!

 

Kérdésem lenne hozzáértőkhöz. Most vettem egy 2000-évjáratú liberty 50 2t-t. Szépen indul rúgásra is meg gombra is :). Hidegen hallom, hogy az automata szívató dolgozik (felpörög a motor). 5-10 perc járatás után, ha indulok nem akar kipörögni a motor, olyan mint ha valami húzná vissza, fullad (füstöl is) majd el kapja és szépen megy utána, jól gyorsul füst megszűnik stb. Én több mint 100-Kg vagyok de így is megy 70-et, és aránylag elég gyorsan el éri. Az eladó szerint elég sokat állt előtte, kihasználatlanság miatt. Meleg állapotban alapjáraton van, hogy hirtelen le esik a fordulat minimálisra, vagy le is áll. Indulni könnyen indul utána meg jól is megy. (melegen) Ez most télen persze! :)

 

Üdv: Csocso

Patow Creative Commons License 2018.02.12 0 0 1006

Ha felmerül valami gond írj  ,az email címemen hamarabb elérsz ,megtalálod az adatlapomon, heló.

Előzmény: volt alotos (1005)
volt alotos Creative Commons License 2018.02.12 0 0 1005

Köszönöm válaszod!

Annak idején még én is Komárral,meg Simsonnal motoroztam egész 96.-ig.Aztán volt egy balesetem.Most kezdem újra.

A kulccsal igazad lett.Nincs benne imó. Köszi az infót!

A szereléstől nem félek mert van egy kis gyakorlatom benne úgy gondolom. Az a 8 év targonca javítási gyakorlat nem vész kárba. Csak majd célszerszámokat kell megvenni.

Még egyszer köszönöm az infókat!

Előzmény: Patow (1004)
Patow Creative Commons License 2018.02.11 0 0 1004

Gyerek korom óta motorozom ,még Rigával,Szimszonal kezdtem és több kismotorom volt , a Libertyt több  mint 10 éve hajtom a mostani a második, az előzővel kb 40ezret mentem  és nagyjából mindent javítok rajta és nagyon jó  robogónak tartom. Minden évben szezon előtt karbantartom (karburátor tisztítás,fék tisztítás állítás stb) a többit menet közben ha valami apróság  ha van ,de volt olyan szezon hogy csak tankoltam és kész  ,mondjuk én szeretem húzkodni neki rendesen ezért aztán a négyütemű nekem nem jön be ,egy havernak az van párszor mentem vele ismerem. Nagyobb gondom az évek alatt egyszer volt, beállt a főtengely csapágy 30 ezernél, de azt már egy helyi motorszerelővel csináltattam kb ennyi volt . Egyébként én is tavasztól őszig használom kocsi helyett, itt a városban nagyon praktikus és nem utolsó sorban pénztárca kímélő. 

Előzmény: volt alotos (1003)
volt alotos Creative Commons License 2018.02.11 0 0 1003

Ma én is közöltem a kulcsossal,hogy csak a tollat kell megvágnia,ha jó lesz ha nem az enyém a felelőség reklamálni nem fogok. Nem is tetszett neki. Úgyhogy meló után / este 7/ lehet neki esnie.

Egyébként mint segéd motorról mi a véleményed róla? Én csak munkába járásra használom nyáron kocsi helyett. Nem vagyok az a száguldó típus már csak a korom miatt sem/51/

Válaszodat köszönöm!

Előzmény: Patow (1002)
Patow Creative Commons License 2018.02.10 0 0 1002

Szia ,1999 vagy 2000-ezres évjárat volt, de a múlt hónapban lecseréltem egy 2012-es 2t-re és annak is csak egy darab eredeti kulcsa volt  és ahhoz már rendeltem egy gyári nyers kulcsot a tutto moto kft-től ami kb3ezer volt (szoba sem került a rendeléskor az immobiliser ) és elvittem egy helyi barkácsboltba (Nagykanizsa) ahol a régebbi kulcsomat is másolta és 800ft volt a másolás. Szerintem csak a nagyobb piaggio-k nál van ez az immobiliser probléma

 

 

 

 

Előzmény: volt alotos (1001)
volt alotos Creative Commons License 2018.02.10 0 0 1001

Köszönöm a válaszod! Neked mikori a géped? Ezt azért kérdezem mert ha 2000 utáni,és abban sincs imo akkor esélyes hogy ebben sem lesz! Csak attól félek ha beszólok a kulcsosnak hogy másolja le,mert nincs benne chip,kérdés,hogy a nyers kulcs árára mit mond.Azóta kérdeztem már másik kulcsost is az csak hebegett-habogott,de egyértelmű választ nem adott azt mondta nem mindegy milyen piacra gyártották meg így meg úgy stb.

Köszi az infót!

Előzmény: Patow (1000)
Patow Creative Commons License 2018.02.10 0 0 1000

Ja és kb 1500ft volt

Előzmény: volt alotos (997)
Patow Creative Commons License 2018.02.10 0 0 999

Kivan zárva ,én már szedtem szét a betétjét és semmilyen jel nem mutatta hogy ott bármilyen csip fogadás lenne szvsz ,és simán másoltattam hozzá normál kulcsot is ,ez egy  lehúzásnak néz ki

Előzmény: volt alotos (997)
Judit Bujdosó Creative Commons License 2018.02.07 0 0 998

Szia segitségeteket kérném 150 liberty leader olyat csinál beindítom autómataszivató vissza áll elindulok vele és elkezdek gyorsitani és ilyenkor jön a  pukadozás és a leállás 1 perc múlva újra inditom megint megy pukadozás leállás segitségeteket elöre is köszönöm

volt alotos Creative Commons License 2018.02.07 0 0 997

Üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumon,ezért előre is elnézést kérnék a kezdő kérdéseimért!

Tehát az lenne a kérdésem,hogy létezik-e az,hogy egy 2000-ben gyártott 2t.liberty kulcsában imo. csip volna? Kicsit furcsállom a dolgot! A kulcsosom szerint van benne. Én nehezen hiszem a dolgot.Nem mindegy,hogy egy kulcsot 5000,vagy 20000ft.-ért másolnak

Kérem ha  tudtok segítsetek!

Pista voltam

Ice-r Creative Commons License 2018.02.02 0 0 996

sziasztok!

 

Egy hiba jelenség oka érdekelne.

Piaggio X evo 400

 

 

beteszem a slusszkulcsot, elfordítom,

kétszer felvillan a piros CODE lámpa, majd elalszik, 

aztán felgyullad és folyamatosan világit.

Az inditómotor forgat, de a gyertya nem ad szikrát, mert valami letiltja neki.

Mi lehet az oka?

Immobiliser? kulcskód? valami más?

Jah néha beindul, néha nem. Mikor milyen kedve van. :(

 

köszi

I

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!