Ez olyan MLM-es erv. Ha ellent mond a fizikanak, tudomanynak, jozan paraszti esznek, akkor probald ki!:) Gondolom te kiprobaltad, dokumentaltad. Akkor lehetne viritani vmi szakmait szalmababozas helyett.
Irhatsz arrol is, hogy az IEC 61000-4-2 meressel mi a szakmai kifogasod..
Sehol nincs szo can-buszos vezerlesrol. Ergo nem tudjuk.. ellenben a vegen a kereskedo fizetett, pontosabban autot cserelt ezert feltetelezheto, hogy NEM can buszos vezerlesu rendszer volt.
Kerüljük azokat a riasztókat, rablásgátlókat, amelyek CAN-en vezérlik az autót, mert abból előre kiszámíthatatlan dolgok lehetnek!
Egy jó védelem a Can ról csak OLVAS! Nem vezérel semmit!!!!
De most Minit dr. ide fog írni, hogy az általa szerelt blue riasztóval ilyen soha nem fordul elő...
Pedig sajnos de! Mert az is Can-on vezérel, villogtatást, zárást-nyitást, stb. És innen származnak a bajok...
És a cikk pont az ilyen riasztókról szól... De nem én linkeltem be!
Az én 35809-es bejegyzésem kiverte a biztit az egyik fórumozó úrnál, pedig lelkem rajta, hogy nem ez volt a szándékom és ha személyesen Őt megbántottam az abban leírt gondolataimmal, akkor elnézést érte!
De abban az én személyes véleményemet írtam le, ha az én autómról volna szó! De a belinkelt cikk tanúsága alapján is jónak tűnne a választásom ;-)
Nem szeretném minősíteni a P-t, de tény, hogy egy magasabb biztonsági szintet képvisel, mint az előzőekben kivesézett blue riasztó.
Mivel az én számomra más szempontok is fontosak, ezért én a saját autómba ennyi pénzért más rendszert választanék. De ez az én véleményem.
És most rengetegen fognak írni, hogy szerintem melyik a legjobb...
Nincs legjobb... mindenkinek más... Valakinek fontos a távfelügyelet... valaki havidíjmenteset akar... más azt akarja, hogy ne legyen plusz kütyü... stb. stb.
Korábban már soroltam fel általam is jónak tartottakat, lehet, hogy akár én az egyiket...
A márkaszervizek - ha van az adott típushoz - a gyári riasztót ajánlják. Ezen van a legmagasabb árrés, a legkisebb vesződség (nem ők építik be), a legkevesebb utólagos probléma.
Más esetekben magának a szerviznek van beszállítója riasztóhoz. Ez nem tartozik az importőr központi akarata alá, az egyik Suzuki márkaszerviz X terméket szerel, a másik Y-t. Sőt, elég tipikus, hogy ezt az egész műveletet teljesen kiszervezik egy környékbeli autóvillamosságisnak.
B16 rendelkezik Tüv-Nord vizsgalattal. LINK Ennek resze volt egy EMC labor vizsgalat. Ennek jegyzokonyve nem publikalt,de ha jol tudom LINK ennek a tesztnek resze egy IEC 61000-4-2 standard szerinti ESD (Elektrostatic discharge) pulse test, ahol az eszkozt es kiegeszitoit korbelovoldozik egy "pisztollyal" es nehany kV-al.
Ez mintha igy pont az ellenkezojet mutatja, mint amivel te "Sokkolod" itt a forumot..
Markaszerviz nem javasol semmilyen 3rd party - ilyen jellegu eszkozt. Hivatalbol nem is tehetik, mert hivatkozasi alapot kepez garancialis vagy szavatossagi kerdesben. En anno vegigkerdeztem Mo.-on es Nemeto.-ban is, termeszetesen semmit NEM ajanlottak. (Bar egyet igen. Nemetorszagban, Mercedes gyari sales -> menjek a Boschoz, de felesleges, mert ertelmetlenul draga lesz) Mo.-on, direkt kerdesre, Pajzs, b16 es tarsaira is elkerulo valasz volt. Semmi ajanlas, nyilvan.
[E]zért is voltam kiváncsi erre a sokkolós dologra. Mert ha ez igaz, akkor nagyon elszomorító, hogy ennyit ér egy pajzs, vagy blue16 stb...persze ha mindet ki lehet iktatni sokkolóval.
Amikkel érvelsz logikus gondolkodásra vallanak. Ezért is voltam kiváncsi erre a sokkolós dologra. Mert ha ez igaz, akkor nagyon elszomorító, hogy ennyit ér egy pajzs, vagy blue16 stb...persze ha mindet ki lehet iktatni sokkolóval.
Figyelitek, hogy mennyire messziről kerüli a nagyon szakértő brigád a szakmai dolgokat!
Hogy akar itt bárki, bármilyen gépjárművédelemmel kapcsolatos TANÁCSOT adni, ha halvány lila fogalma sincs a leges legalapabb kérdésekben. Egyáltalán semmilyen elképzelés nincs hogy mit miért kell és hogyan szereljük azt be egy autóba, amivel naponta közlekedne egy halandó ember.
Hol vannak a szakmai hozzászólások? Legalább valami...
Zárdugózás mi!? Annak meg mi az értelme??? Szerintetek lelopják a gyári távirányító kódját. Akkor meg minek ledugózni, ha hekkelt távirányítóval nyitják? Ja, hogy dobjuk ki a pénzt. Vagy nem tudják lelopni? Most akkor melyik?
Ja hogy azoknál jó ahol nincs távirányítós központizár? Van még olyan?
Urak 2018 van. Ti még az 1900-as éveknél tartotok...
Lehet, hogy papoka22 egy autótolvaj, akinek néha megszólal a lelkiismerete, ezért szeretné felhívni a figyelmünket a gépjárművédelmi rendszerek hiányosságaira....