Nem tudom,lehet én vagyok túl precíz ....meg azért kell több mert pályán bevillanhat ha nincs teljesen feltöltve...na ilyen motort én még nem láttam...
Csókoltatom Őket! Tipikus "beleszarok" megoldás. A kezelési leírásba kimondottak felhívják a figyelmet az előírt mennyiség betartására, a túltöltésből adódó meghibásodás garanciavesztést jelent.
Most belehaltak volna, ha azt a 4 decit visszaadják?
Ha figyelsz, nem oda jutottam, hanem arra, hogy vannak akik azt írják róla, de vannak mások is akik meg azt hogy nem is olyan tré mint sokan előadják, ergo lehet hogy lesz a végén egy CR TDI kicsit többért és akkor itt is mindenki megnyugodhat, nem fogom mérgezni a kiütött DPF-el a levegőjüket! :) Szerencsére vannak elfogadható áron 200e körül futott régebbi pacekos CR TDI-k is fehérben is, ami nekem szempont, mivel szeretem a színt és kevésbé melegszik fel a napon. Ha erre vki ír cáfolatot akkor hajlandó vagyok komolyabb összegben fogadni is az állításom mellett, mert több alkalommal is teszteltük több fajtával is. Csak mert eddig bármit ide írtam vki mindig belekötött, hát legyen tétje is :D
De félre a tréfával, majd eldől mi lesz, mert szerencsére nem annyira sürgős hogy pár nap alatt el kelljen döntenem mit vegyek ebből a típusból.
Tegnap voltam márkaszervizben, és igen szomorúan vettem tudomásul, hogy azért nincs Amundsenben bluetooth, mert annak idején elfelejtették belekonfigurálni a telefon előkészítést. Szívás.
Viszont sikerült beállítani, hogy a menetfénnyel együtt a két hátsó helyzetjelző is világítson, ez engem megnyugtat. Mást (tolatáshoz a ködlámpa, kanyarfény stb) viszont nem.
A ledes égőkről beszéltem az ottani vizsgabiztossal. A jogszabály ugyanis csak a tompított és a reflektor égőkre ír elő E jóváhagyási jelet, más égőkre nem, csak magának a lámpatestnek kell jóváhagyottnak lennie. Az úr közölte, hogy ettől függetlenül Ő nem enged át ledes tolató, helyzetjelző, index és féklámpát. A belső égőkkel nem foglalkozik (hálistennek), az tőle bármilyen lehet.
Remélem, azért 10 év múlva ezen jót fogunk röhögni.
Ez egy ENSZ-EGB előírás. Ennek átvétele és a meglévő jogrendszerrel való harmonizálása a törvényhozó felelőssége. Ennek alapján a hatóságok minden esetben kizárólag a hatályos (magyar) jogszabályok alapján dönthetnek, függetlenül a nemzetközi normáktól. Legfeljebb felmentések adhatóak egyes előírások esetében, megfelelő műszaki vizsgáltok alapján, de ez már bonyolult. Tipikus példa erre a 4-es metró kocsijainak fékrendszeri megoldása körülötti hercehurca.
Tegnap beleöntötték mind az 5 liter olajat a kocsiba "mindíg a max-ig töltjük" címszóval.Ma megnéztem,a max fölött kb 2-3 mm-el van,rákérdeztem ez jó-e így: "igen,mindíg így csináljuk, úgyis csipegeti"....beszarás...
Igen, ismerem ezeket a példákat. Nem tudom, hogy ezek hogyan kaphattak típusengedélyt. A Swift az mondjuk tiszta mert azoknál csak a jobb oldalon kell kiiktatni az izzót és ennyi, de a Pug esete már teljesen más, az elméletileg még szabályos is lehet.
"6.8.3. Elhelyezés
6.8.3.1. Szélességben: egy független hátsó ködlámpa felszerelhető egy másik hátsó lámpa fölé, alá vagy mellé. Amennyiben ezek a lámpák egymás fölött vannak, akkor a hátsó ködlámpa vonatkoztatási pontjának a jármű hosszanti középsíkjában kell lennie, ha pedig egymás mellett vannak, akkor vonatkoztatási pontjaiknak a jármű hosszanti középsíkjára szimmetrikusan kell elhelyezkedniük. Egy másik hátsó lámpával kölcsönösen egymásba épített hátsó ködlámpát úgy kell felszerelni, hogy vonatkoztatási pontja a jármű hosszanti középsíkjában legyen.
6.8.3.2. Magasságban: legalább 250 mm és legfeljebb 900 mm a talajszint felett.
6.8.3.3. Hosszirányban: a jármű hátulján.
6.8.3.4. A hátsó ködlámpa és a féklámpa világítófelülete közötti távolság legalább 100 mm."
E szerint ha külön lámpatest és nem egy meglévő lámpatest alatt vagy fölött, hanem mellette van akkor szabályos középen mert:
"...ha pedig egymás mellett vannak, akkor vonatkoztatási pontjaiknak a jármű hosszanti középsíkjára szimmetrikusan kell elhelyezkedniük."
tehát egy lámpa esetén csak a közép marad, mert máshogy nem lehet szimmetrikus. ...persze könnyen lehet, hogy nem jól értelmezem a dolgot.
Akkor csak oda jutottál, hogy ha 50-60 ezrenként behal, akkor ez szar és nem vagy hajlandó ennyit költeni.
Egy dolgot nem írtál meg:
Mi kényszerítene arra, hogy megvedd? Miért az ugrik be, hogy kivágom azt a szart, ahelyett, hogy ne vedd meg azt a szart? (Írtam, ha veszel egy új technológiát és később kiderül, hogy a gyár jól megszopatott, akkor még csak-csak, de itt nem erről van szó.)
A másik részére: egyébként értelmes szomszédom mániája, hogy a kazánja arra való, hogy mindent elégessen, ami elég benne. Természetesen igaza lenne, ha azt mondaná, hogy ettől aztán nem megy tönkre a Föld, de mégis, szerinted jól teszi?
Van azért olyan aki nem bírja a klímát, én is ismerek ilyet. Én spec nem tudok létezni nélküle! Nyáron az ülésszellőztetést is van, hogy be kell kapcsoljam mert jól esik, nem is beszélve a napon átforrósodott autóba beülésről. Hiába van 50-60°C az autóban, a szellőztetés képes arra, hogy lehűtsön addig amíg a klíma le nem csökkenti az utastér hőmérsékletét némileg.
Ha nem használod a klímát, nyilván nem zavar hogy szar kezelni. Akkor büdösödni sem fog, mert nincs nedvesség az elpárologtatónál. Mivel nem párologtat el és nem képződik kondenzvíz. Ha ki akarod kapcsolni és van hozzá gomb az nagyon jó. De nem mindegyiken van.
Egen. Én is. Elvégre azért van a klíma, hogy használjuk, nem? :-)
Ez a "nyáron lehúzott ablakkal megyek, és 1 kezemen meg tudom számolni, hogy az évek alatt hányszor klímáztam" hozzáállás... hááát, hogy is mondjam... elég érdekes. :-D
Na hasonló véleményeket vártam, de kaptam a nyakamba hogy megölök mindenkit a DPF kiiktatással, pedig csak lehetőségként említettem, mert mindki mindenhol írta hogy a PD TDI-khez nem lett jó. De ezzel rögtön más a "röntgen" eredménye mert ha ez így van akkor semmi nem indokolja a műtétet. Csak ugye míg 50-60e km-ekről van szó és költhet rá a tulaj durván 80-100e-t addig megkérdőjelezhető hogy ez jól működik-e adott autóban.