Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Azt nem mondják, de itt nem csak sz-300/400 van hanem minden más is a pancirtól kezdve. A végén kicsit ömlengenek még arról is, hogy már az sz-500 kezelőit képzik stb.
Állítólag k. gyorsan ellátják a pancírokat egy "szeg" nevű tesco gazdaságos rakétával, amelyet kifejezetten a drónok ellen fejlesztettek ki. Egy konténerbe 4 fér majd el. Mást nem nagyon mondanak róla..
azt irtam hogy eltalálhatja, ha többet lött már mint 3 db löszer gyakorlasképpen...(sorkatonaként 9 !!!! db löszert lottem el 1,5 év alatt)) azért 50m-en jo kis cél egy Ancsa, és nem "olyan " gyors....
Azt tippelném, hogy az MH17 lelövése óta Ukrajna egész légtere be van világítva NATO radar gépekről, AWACS, drón stb., szóval a kalóz kukacbombázó már nekifutás közben lebukik.
igy van.....nincs észlelés, nincs Griff, szabad az ut a migránsoknak:-) persze ha az élelmes határör meglátja éjjellátoval és lelövi:-)))))) feltéve ha szabad löni, iéé tobbet gyakorolt 3db löszernél:-)))
Nemcsak vasúton tilos a CFM-hajtómű szállítása, de még kamion is csak kizárólag olyan szállíthatja aminek légrugózása van!! Volt is belőle egyszer probléma, hogy a beérkezett nagyjavított hajtóművet nem légrugós kamion hozta, akkor vették észre mikor a hajtóművet daruval megemelve nem hallatszott a jellegzetes légrugó-szuszogás. Rákérdeztek a sofőrnél, és azt mondta hogy ő csak "mentesítő járat" volt, az eredeti fuvarnál útközben lerobbant a kamion és őt küldték kisegíteni hogy rakják át a hajtóművet az ő kocsijára, csak éppen a lényegről feledkeztek el. Mondták is neki, hogy akkor visszakapja a hajtóművet és irány újra Franciaországban a feladó nagyjavító cég, majd ott eldöntik hogy mennyire maradt használható a hajtómű.