Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
igy van.....nincs észlelés, nincs Griff, szabad az ut a migránsoknak:-) persze ha az élelmes határör meglátja éjjellátoval és lelövi:-)))))) feltéve ha szabad löni, iéé tobbet gyakorolt 3db löszernél:-)))
Nemcsak vasúton tilos a CFM-hajtómű szállítása, de még kamion is csak kizárólag olyan szállíthatja aminek légrugózása van!! Volt is belőle egyszer probléma, hogy a beérkezett nagyjavított hajtóművet nem légrugós kamion hozta, akkor vették észre mikor a hajtóművet daruval megemelve nem hallatszott a jellegzetes légrugó-szuszogás. Rákérdeztek a sofőrnél, és azt mondta hogy ő csak "mentesítő járat" volt, az eredeti fuvarnál útközben lerobbant a kamion és őt küldték kisegíteni hogy rakják át a hajtóművet az ő kocsijára, csak éppen a lényegről feledkeztek el. Mondták is neki, hogy akkor visszakapja a hajtóművet és irány újra Franciaországban a feladó nagyjavító cég, majd ott eldöntik hogy mennyire maradt használható a hajtómű.
A teljesen szétrohadt állapot és a videó alapján én meg nem mondom neked, hogy ez akkor most mi micsoda és jó-e az ergonómia vagy sem. A galéráik és a metszerajzok talán beszédesebbek.
Vajon milyen lehetett belülről az amerikaiak csúfos kudarcot vallott M247 légvédelmi páncélosa? Nem úgy néz ki, hogy a tervezők törődtek volna az ergonómiával...
Sokan fel vannak háborodva, hogy az oroszok mennyi haditechnikát hagynak hátra őrizetlenül az erdőkben... Hát ezek szerint az amerikaiak sem különbek... Szerintem ha ez magyarországon lenne, a nemanaponlebarnult aljanép 2 nap alatt széthordaná. 1 hét után nyoma sem lenne, hogy volt ott valami :D
Meg lehet oldani az első generációssal is, annyi hogy fel kell szerelni egy infravetőt-akár a leszállóreflektorok helyére, vannak jó tájékozódási lehetőségek-ha van egy térképe amelyen rajta vannak a távvezetékek és vasútvonalak:)
> Kínának nincs An-124-ese, a flotta fogy és ha még meg is fizetnék, akkor sem biztos, hogy az orosz szállítaná azon.
Az alig tízmillió lakosú, amúgy nulla közeli jelentőségű Magyarország 35 éves Mil helikoptereiért többször fordult az orosz An-124, az 1,3 milliárd lakosú világ második hatalma Kínáért meg nem? Ugyan már! Amúgy Kínának vannak saját C-17 koppintásai.
> A vasúti szállítás is érdekes dolog. Van olyan gázturibna gyártó, aki tiltja, a magyar és sok vasúton való szállítást speciális kocsik nélkül, mert a sínek miatt az kis ütésektől bepontózdik a csapágyazás vagy más gond is lehet.
Egy önjáró lérak rendszer esetén terep menetre kellett, hogy tervezzék, különösen ha lánctalpas az alváz, akkor jókat fog zötykölődni árkon-bokron - szóval ahhoz képest bámilyen vicinális vasúton zakatolás az babazsúr.
Már csak azért is vicces az S-400 hajón szállítása Kínába, mert éppenséggel most kezdik egyre nagyobb mértékben polgári gyors-tehervonatok használni a transz-szib vasutat, a túl lassú hajózás helyett. Mióta végig van villamosítva, 11 nap alatt eljut az átlag konténer a kínai iparvidékről Ferencvárosba. Pétervár és Moszkva között pedig a németek építettek új, szuper fővonalat pár éve.
Az orosz vasút amúgy is rendben van úgy általában, mert náluk a szinte nem létező kövesút-hálózat miatt nem lenne más eljutás, ha azt nem tartanák karban!
... persze az UFO hívő szintű agymenéseknél, sokkal valószínűbb, hogy egy helyi oligarcha (a sok közül) most csinálta meg élete üzletét a hajóstársaságával, oszt mégsem sikerült a buli (szállítás).
Mégis hogyan kéne menniük hajón...? Az északi vizek nem négyévszakosan hajózhatóak. A Szuezi csatorna felé is orosz földről az a legrövidebb út, ha az északi kikötőkből viszik. Honnan máshol vinnék?
Kínának nincs An-124-ese, a flotta fogy és ha még meg is fizetnék, akkor sem biztos, hogy az orosz szállítaná azon. Annak még mindig kisebb az esélye, hogy egy hajó elsüllyed, minthogy egy teherszállító lezuhanjon. Az Sz-400 meg kurvadrága szállítmány.
A vasúti szállítás is érdekes dolog. Van olyan gázturibna gyártó, aki tiltja, a magyar és sok vasúton való szállítást speciális kocsik nélkül, mert a sínek miatt az kis ütésektől bepontózdik a csapágyazás vagy más gond is lehet.
Nem értem, hogy mi a meglepő azon neked, hogy ekkora és ennyi cuccot hajón visznek.
> A number of auxiliary components for S-400 air defense systems that had been sent from Russia to China under the 2014 contract were damaged during the shipment by sea ... According to FSMTC spokeswoman Maria Vorobyeva, a ship carrying the components has been caught in a storm while passing the English Channel and was forced to return to Russia.
Ennek semmi értelme, hogy Oroszországból Kínába hajón, Anglia körül menjenek. Te Pécsre lehajózva indulsz Bp-ről Debrecenbe? Miért nem pakolták An-124 repülőgépekre a szállítmányt? Ha azt nem, akkor miért nem pakolták a transz-szibériai vasútra és úgy Kínába? (Ugyebár a szárazföldi katonai eszközöknek definíció szerint bele kell férniük a vasúti szállítási űrszelvénybe, különben egy háborúban nem tudnának felvonulni a frontra.)
Szóval bűzlik a dolog, hogy valaki végig a saját, biztonságos területén át való földi/légi szállítás helyett az USA/NATO által teljesen uralt világtengereken kolbászoljon különösen féltett titkokkal a fedélzeten. (Ugyebár a "két számjegyű" SAM rendszerek az USA / NATO légierők által leginkább félt mumusok.)
Szerintem a csúcstechnológia értelmetlen, lassú tengeri szállítása ürügy, korábban is felfigyeltem már ilyen esetekre. A svédek pl. a Gripeneket Thaiföldre végig reptették, de Dél-Afrikába hajón vitték, tippem szerint a cionisták kedvéért. Gondolom a Matkal-13 búvár kommandó éjszaka felmászott a hajóra és machinált. (Régen nagy barátságban voltak a búr apartheid-del, de a néger hatalomátvétel óta nem bíznak bennük.) Gondolom telepítettek nyomkövetőt, meg hátsóajtó kódot a rendszerbe.
A kínaiaknak behajózott Sz-400 rendszer is ilyesmi lehet, hogy titokban megalkudtak a ruszkik az angolszászokkal, hogy a SAS vagy a SEAL felmászhat valamelyik éjszaka és machinálhat, amíg a matróznép vodkázik. (Az hülyén nézne ki, ha már a gyárba beengednék a CIA-sokat hátsóajtót telepíteni.) Az alku érthető, mert Kína ereje legalább annyira veszélyezteti Oroszországnak az Urálon túli területeit, mint az USA csendes-óceáni dominanciáját.
Gondolom a sárgák ez alkalommal résen voltak és rájöttek a trükkre vagy köpött valaki - így a ruszkik az arcvesztés elkerülése érdekében kénytelenek egy vihar ürügyén visszavenni a vírusos cuccot.
pont most akartam irni:-) egy kereskedelmi forgalomban kaphato éjjelláto, egy aránylag pontos navigacio (nem autos) , 150 km/h sebességgel az 50méter biztonságos kézzel repülve......
Szoval szerintem is lehetséges radarhorizont alatt repkedni...