Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TyggeR Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80105

sajnos az mar kiderult nala, hogy az olaj 1 liter/max. 1000 km... nyilvan van osszefugges

Előzmény: Törölt nick (80100)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80104

Ha minden gyári, akkor kb. nulla a valószínűsége, hogy az ülésfűtés benne van, csak nincs "bedrótozva".

Működik az öv figyelmeztetőd? Az ülés súlyérzékelőjének a csatiját szokták széthúzni, mert pl. kontakt hiba miatt indokolatlanul rikácsol az öv miatt.

Itt van kép is róla: https://www.briskoda.net/forums/topic/173322-seat-belt-warning/

Előzmény: eddmex (80092)
eddmex Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80103

Teljesen új gyertyák kerültek bele (4* gyárilag előírt).

Most tökéletesen indul és jár a motor.

Előzmény: Törölt nick (80100)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.11.12 0 1 80102

A (-) rajta van a karosszérián, úgyhogy a (+) szerelésekor jó nagy zárlatot tudsz okozni. Pl. lazítod a (+) csavarját, és a kulcs hozzáér a kasznihoz is.

Aztán esetleg még a fejedet is jól bevered a motorháztetőbe az ijedtségtől. :D

Előzmény: Törölt nick (80099)
Breki28 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80101

Hát, talán az, ha előbb leveszed a (-) pólust, akkor a nem csinálsz tüzijátékot, amikor esetleg a (+) pólus leszerelése közben a kasztnit "megérinted" a csavarkulccsal. Nem egészséges az áramkört zárni. :))) 

Előzmény: Törölt nick (80100)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80100

Ha az előírt vagy azzal megegyező minőségű platina gyertya van benne, annak többet kéne bírni.

Ha nagyon "koszos" (gondolom ráégett olaj, vagy koksz) akkor valószínű hogy eszi az olajat.

Ha eszi az olajat és szabadban parkolsz, akkor télen egyre többször hidegindítási problémát fog okozni főleg ha rövid távokon használod az autót.

Megnézném a többi gyertyát is, ez képet adna a hengerek állapotáról. Tartanék az autóban 4 új (esetleg megtisztított) gyertyát, gyertyakulcsot és amikor nem indul csere.

Ha nem az olajfogyasztás okozta akkor a 4 henger gyújtása és keverékképzése gyanús.

 

Előzmény: eddmex (80092)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80099

Annak mi a fizikai magyarázata, hogy először a - pólust kell levenni? Akárhogy is gondolkodom nem jövök rá. :) A "csak" most nem ér!

Előzmény: (M)Ákos (80098)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80098

Annyit még hozzáfűznék, hogy a (-) sarut illik először levenni, és utoljára visszatenni. Különben viszonylag könnyen szikraesőt lehet okozni, régen nekem is sikerült. :)

Előzmény: Breki28 (80095)
TyggeR Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80097

aki késik az olajcserével, az nagyon megjárhatja... 

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/11/12/ezert_vidd_idoben_szervizbe_az_autod/

tyba7 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80096

Na köszönöm, holnap akkor megnézem. 

Előzmény: Breki28 (80095)
Breki28 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80095

Én télen cseréltem ki. Nem volt nagy munka. Sarukat le, régi aksi ki, új be, sarukat vissza. Az ablakokat kellett "betanítani": ablak nyitó gombrészt addig nyomni, amíg az ablak teljesen lemegy, majd a záró gombrészt addig húzni, amíg az ablak teljesen felmegy (mindegyik ablaknál külön-külön). A kormányt eltekerni mindkét végállásig (ekkor eltűnik a kormány hibaüzenet a műszerfalról) és biztonság kedvéért a defekt jelzőt újra beállítottam (gombot nyomva tartani "pittyenésig"). Szerintem ennyi volt. Talán még a pontos időt kellett beállítani, de a rádió sem "felejtette el" a beállításokat.

Előzmény: tyba7 (80091)
Marceee222 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80094

Sziasztok!

 

Tegnap egyik ismerősöm gépén tesztelgettem a telepített diag szoftvert, gondoltam letesztelem a kocsikon. Skodán a rádió diagnosztika kidobta hogy "Antenna - szakadt" (nem emlékszem a teljes hibamegnezevezésre). Talán így érthető miért csak a helyi rádió jön be, az összes többi sistereg meg rossz a vétel. Ami plusz furcsaság hogy pl fékezésnél is néha elkezd sisteregni a rádió, elengedem a féket, abbamarad. Mi adhatta be a kulcsot? Antenna erősítő? Valakinél volt hasonló probléma? 

eddmex Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80093

Nincs valakinek elfekvőben korábban említett VAG-com -os csatlakozó,progival az Ali-rol?

Olyan ami olvassa az O2 FL-t.

Anyámek jönnek Pénteken, el tudnák hozni (Pest környékéről)!

Nagyon kellene....

eddmex Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80092

Tegnap sikerült utánajárni a problémának, a 4- henger gyujtása volt a hibakód. Gyertya olyan koszos volt, hogy cserét igényelt. Még épp sikerült megvenni, gyere, kodtörlés, most szépen jár,jobban húz.

Kozben belefutottunk egy lemerulő akkuba, az áló fűtéssel majd oda kell figyelni, lehet hogy kiöregedett az akkumulátor és majd cserélni kell!

lehet nézek egy erősebbet, mekkora a gyári akku(Ah)?

 

Ha felmerült a fűthető ülés ... nalam van két szabadon logó kábel (csatlakozóval) az ülésből, mivel a légzsák ősze van dugva ezért arra gondoltam lehet fűthető ülés van benne csak nincs telepitve.

klimaegységen utólag be lehet tenni ezt a két gombot(ami a temetőben van)? Illetve előre van kabelozva? Ha igen hol keresem a kábelt?

tyba7 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 80091

Akkumulátor akarok cserélni a kocsiba (2010. 1.2 benzin). Saját kezüleg cserélem ki, valami elektronikai galibát okozhatok? Gondolom a két sarut kell levenni a cseréhez. 

Realtukko Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80090

Mindenkinek köszi.

SzG11 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80089

 gumi ok, de felnit is?

 

Igen. Ez a 3. tél

Előzmény: Realtukko (80085)
skt15 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80088

Jófogás, racing bazár, ebay; vagy vidd el egy kárpitoshoz

Előzmény: cs!pesz (80087)
cs!pesz Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80087

Sziasztok!

O2-be üléseket jó állapotban hol érdemes keresni?

Fűtött kivitel érdekelne, főleg a két első, de gondolom csak egyben lehet a hátsóval. A jelenlegi világos színű bézs, de nem probléma ha sötét.

 

Varshi Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80086

https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2018/

 

https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2008/

 

ET-ben 4 a különbség (50-ről 46-ra csökkent, ez 4 mm), asszem annyira rá szoktak legyinteni.

Ennyivel fog nőni a nyomtáv, ennyivel lóg ki jobban.

Előzmény: Realtukko (80082)
Realtukko Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80085

A gumi ok, de felnit is?

Előzmény: SzG11 (80084)
SzG11 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80084

O2 téligumit használok O3-on.

Előzmény: Realtukko (80082)
Octi19 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80083

Osztókör, tehermentesítő átmérő szerint igen, szerintem offset-ben sem lehet nagy különbség, ha van egyáltalán, szóval simán feltehető rá.

Előzmény: Realtukko (80082)
Realtukko Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80082

Urak, egy fontos kérdés:

 

O2-höz való 16-os acélfelni vajon kompatibilis-e az O3-mal?

MZ/Y Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80081

Ha jól tévedek, pár hónapja volt valakinek hasonló gondja és meg lett a bűnös. Próbálj keresni itt a tempomat szóra.

(Rémlik valami, de nem akarlak rossz irányba vinni.)

Előzmény: ataaas (80069)
TyggeR Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80080

azt egyébként kiszűrtétek, hogy maga a tempomatos indexkar rendben van-e?

Előzmény: ataaas (80069)
eddmex Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80079

Ha jól olvastam a gyertyahézag 0,7-nek kell leni....

Mi a felső határ?

Előzmény: TyggeR (80078)
TyggeR Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80078

a gyertyaknak ennel sokkal tobbet ki kene birniuk, de ez nem zarja ki, hogy az egyik megis szar lett

 

diagnosztika pontosan meg fogja mondani, hogy ha gyujtasproblema van, az melyik hengernel tortenik

Előzmény: eddmex (80077)
eddmex Creative Commons License 2017.11.11 0 0 80077

35 oooKm óta van benne a gyertya, talán ideje cserélni??

Előzmény: eddmex (80076)
eddmex Creative Commons License 2017.11.10 0 0 80076

Kiváncsi leszek hogy melyik hengere dobja ki a gyujtáskimaradást.Reggel meg is nézem, hogy mikor volt gyertya cserélve(ha volt).

 

Most viszagondolva a hondámnál volt olyan, hogy Evo-t tankoltam akkor alapjáraton nem volt stabil, gyertya csere után megoldódott ez a jelenség.

Amugy nemrég a membránt cseréltem , lehet valamelyik gyujtókábel csatlakozót roszul raktam visza, ami most lazult ki.

(Diagnosztika pontosan kidobja hogy min akadt ki?)

Előzmény: TyggeR (80075)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!