Keresés

Részletes keresés

zoliboxer Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57488

Azt lehet tudni mennyi km után van a légszűrőház oldalán ez a "finom" por lerakódás?

 

Asszem nekem is jár a fekete pont !😕

Előzmény: ekowob (57463)
mlas45 Creative Commons License 2017.10.31 -3 0 57487

Nyilvánvaló, hogy gyengébb a sok kicsi hengernek, mint a nagy köcsögöknek, amihez mi szokva vagyunk... :))

Én se fékezgetek, a lassításhoz a motorfék mindig elég.

Előzmény: 3MAN (57484)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57486

Nem tudom, milyen motorjai voltak elotte, ugyhogy passz.

Kevin mondta. Majd megirja, ha olvassa.

Előzmény: ekowob (57485)
ekowob Creative Commons License 2017.10.31 -1 0 57485

Mi az, hogy gyenge?
Mihez képest?

Előzmény: 3MAN (57484)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57484

Ezen most meglepodtem, eleg koran kezdesz nagypapasodni! :)

Engem egyaltalan nem zavar, h egy motoron valtogatni kell.

Egyebkent legtobbszor csak azzal lassitom a GS-t kanyarok elott, h egyet visszarakok, tehat fekhez sokszor nem is kell nyulni.

Amugy tudtad, h a K16-nak gyenge a motorfeke? En sem. Tulaj mondta.

Előzmény: kroni1 (57480)
HoGo80 Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57483

Ez rendes motorral is megy? :D

Előzmény: zöld_I (57482)
zöld_I Creative Commons License 2017.10.31 -2 0 57482

Tevedes, az nekem kell ;-)

Előzmény: HoGo80 (57471)
kroni1 Creative Commons License 2017.10.31 0 1 57481

"neked való lesz a GT, és meg is értem, hogy olyat akarsz a céljaidhoz!"

 

- Ezt természetesen hosszúszám Istvánnak címeztem!

Előzmény: kroni1 (57480)
kroni1 Creative Commons License 2017.10.31 0 3 57480

Szerintem ez mindenképp jó tulajdonság egy gépnél, hogyha valami miatt fékezni-lassítani kell akkor nincs szükség visszapakolásokra, és nem dadogni kezd hanem egyszerűen csak kigyorsítunk és kész! A GS ebben már sokkal jobb mint a fazerem volt, de sok nagy köbcentis 1hengerest próbáltam, (F650, XT660, KTM 640, stb.) azok szerintem a legrosszabbak ebből a szempontból, egy kis gáz visszaengedés és elbambulás után mindig vissza kellett váltani akár 2 fokozatot is, különben csak a vég nélküli láncszaggatásos erőlködés megy hosszasan. Akárki akármit mond én biztos vagyok benne, hogy neked való lesz a GT, és meg is értem, hogy olyat akarsz a céljaidhoz! Ez ha 6-dikban használható 30-300-ig akkor már közel automata váltós motor! :)  

 

 

Lbx: Igazad van, nem egy nagy dolog, és hosszútávon biztosan nem árt, ha nem jut be semmi oda ahova nem szabad neki.. Én terepezés után szoktam észrevenni, hogy bizony nálam sem árt ha sűrűbben van cserélve mint az előírás.. :)

Előzmény: Törölt nick (57469)
Lbx Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57479

Én nagyjából minden szezont új levegőszűrővel kezdtem - BMW, Mahle, Mann...

Ugyan nem futottam meg az előírt csereintervallumot (ha jól tudom, 20e-ként lenne esedékes), de már rendszerint bőven meglátszott rajta a retek, másrészt pedig 4000 Ft belefért az olajcsere mellett...

Előzmény: kroni1 (57466)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 -3 0 57478

Azert ne kezdj el dramatizalni. :)

Előzmény: Törölt nick (57477)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 -3 0 57476

....vagy ÁFÁ-s számlával! ;-)

Előzmény: Törölt nick (57475)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 -4 0 57474

Nem a motorodnak gond a varosi tempo, hanem neked!!! :)))

Előzmény: Törölt nick (57472)
A_Kupec Creative Commons License 2017.10.31 0 3 57473

Azért mindenképp javasolnám, hogy vétel előtt egy állapotfelmérésre szánj pénzt/lehetőleg megfelelően komputerizált szervizben/, mert ez /legalább is számomra/ űrtechnika 

Előzmény: Törölt nick (57460)
HoGo80 Creative Commons License 2017.10.31 -3 0 57471

Triál motort vegyél, az kell neked...

Előzmény: Törölt nick (57468)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 -4 1 57470

mert művészlélek (fotós), és nem tudja, h működnek a gépek. ;)

Előzmény: Törölt nick (57469)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 -4 0 57469

Azért áruld már el légy szíves, mi a bánatért akarsz hatodikban 30-cal menni?! (Avagy fordítva: ha 30-cal mégy, miért akarod a váltót 6.-ban tartani?)

Előzmény: Törölt nick (57468)
ekowob Creative Commons License 2017.10.31 -1 0 57467

Akkor majd nézd meg a képeket, és egyböl leesik.  :-)

Előzmény: kroni1 (57466)
kroni1 Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57466

Miből? Csak ironizáltál?! Nem tudtam eldönteni, melohelyen nem jönnek be a képek..

 

Amugy a Yamahámban mindig ilyen Hiflo volt, nem volt por alatta sosem.. A GS-ben meg nem mintha mentegetőzni akarnék de még nem cseréltem, Veres Pisti rakott bele asszem legutobb Mahle-t vagy milyet, nem tudom gyari-e vagy sem. Egyébként ha már feljött a téma: ki mennyi idönként/km után cseréli a szűrőt? 

Előzmény: ekowob (57463)
ekowob Creative Commons License 2017.10.31 -1 0 57465

Anno nekem ez volt a véleményem az 1,6-osról.

 

 

Előzmény: Törölt nick (57456)
ekowob Creative Commons License 2017.10.31 -1 0 57464

Kínában?

Szabvány?  :-DDDD

Előzmény: Nore BMW R1200ST (57452)
ekowob Creative Commons License 2017.10.31 -1 0 57463

Hát ha neked ebböl az jött le, akkor hajrá!

Előzmény: kroni1 (57455)
befaster Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57462

Szerintem kapsz 1 fekete  pontot. Mert az nem gyári. (Én is beírtam magamnak)

Előzmény: kroni1 (57455)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57461

Jó a súlyelőny csak 35-40kg-nak is.

No és az 1.3 nem olyan nyomatékos. Ugyanúgy 160 ló mindkettő, de az 1.3-at jobban kell pörgetni ugyanolyan menéshez.

Amúgy remek motor, atombiztos blokkal, nem is értette senki, miért váltják le olyan hamar az 1.6-tal.

 

 

Előzmény: A_Kupec (57458)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 -2 0 57459

na, azért a jičíni főtéren jobban mutat a k16. :)

Előzmény: A_Kupec (57458)
A_Kupec Creative Commons License 2017.10.31 0 1 57458

Én javasolnám, hogy próbálj ki egy K1300GT-t is, mivel mindent tud amit az 1600-as, csak 80kg-val könnyebben és pénztárca kímélőbb is

Előzmény: Törölt nick (57456)
3MAN Creative Commons License 2017.10.31 -1 1 57457

nehogy már ő oktasson ki téged, mi ez a szerepcsere? :)))

Előzmény: Törölt nick (57456)
kroni1 Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57455

Ezek szerint a hiflo jó minőségű. Mivel drágának se mondanám, ezért én mindig azt szoktam venni.

Előzmény: ekowob (57449)
Lbx Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57454

Ezen a szűrő-mizérián mindig csodálkozom, mert az olajcserén nem spórolnak, félidőben (sokszor feleslegesen) cserélik a húzós áron megvásárolt olajat, de a szűrőből beledobják a kommersz cuccot, mert az jó áron van...

 

ábrus Creative Commons License 2017.10.31 0 0 57453

-"a szerelő mondta hogy csak gyári szűrő létezik hozzá, és az 13e Ft, de meg lehet oldani légszűrő szivaccsal is, másban is az van " 

-?????

-"mér nem szűr?....... hogy hogy olajozni?...... a szivacsot?"

 

Előzmény: ekowob (57449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!