Nagyjából annyi, hogy aki az 5, 7 és 9 vonalakra osztotta ki, foggalma nem volt a hibrid hajtásról.
Lámpától megállóig, megállótól lámpáig majd a következő lámpáig mentek. Ezen távolságok között gyakran 100-200m sem volt. Ezalatt az akkumultorok nem töltődtek fel. Ezáltal a Klíma teljesen üzemképtelen volt.
"Információink szerint eldőlt a csuklós hibrid Volvók sorsa: a Volánbusz agglomerációs járataira kerülnek, az onnan felszabaduló dízel 7900A-k pedig "sárga" (helyközi) vonalakra mennek."
Egy buszos oldal információi szerint a Volánbusz agglomerációs vonalaira kerülnek, a dízel 7900A-k pedig besárgulnak. Legalább kicsit enyhül a járműhiány. Korábban amúgy már voltak Volánbuszhoz kerüléses pletykák.
Biztosan ki tudja deríteni a BKV hogy ki van most döntéshozó pozícióban a hibridek kapcsán, ha akarjak ( ill ha a politika akarJa) a Pestre szabaditasukat...
Nekem úgy rémlik a T&J-nél sem ők üzemeltették a valóságban, hanem a Volvo Hungária, azért parkolnak az ő telepükön. Lehet rájuk kötni karbantartási szerződést és nem az ő gondjuk.
Sajnos nem találtam meg a Bkk azon közleményét amelyik a kmdijrol szólna. Ugy tudom a vt arahoz képest azert jóval drágábban vállaltak az üzemeltetést. A BKV biztosan olcsóbban kihozná,hisz nem nyereszkedni akarna a dolgon, de aránytalanul nagy teher lenne a műszakiaknak, karbantartasugyileg, es a többi típushoz képest biztosan magasabb áron tudnák Üzemeltetni. A szóló hibrid flotta is egy neuralgikus pont, méghozzá halmozottan a használt jellegéből adódóan.
csuki hibridek: működésük során rengetegszer láttam/hallottam sajat füleimmel nyáron, a motor-aggregátor leallasat, esti időszakban ha működött a klíma, akkor ajtó nyitástól csukasig elaludtak az utasteri lámpák minden megállóban.