Van neki valami...azt se tudja, hogy mi. Feltette, és licitál rá, aki akar.
Komolyan nem értem...még ha oda lenne is írva, hogy eredeti és hogy Aba Sámuel, a Vatera dolgozónak nem feladata ennek vizsgálata. Majd ha valaki becsapottnak érzi magát, akkor pereskedhet. Már ha annyira hülye, hogy úgy licitálgat valamire, hogy azt se tudja, mi az.
Ebben eddig akár igazad is lehetne. Csak itt néhány besavanyodott ember ezen már bőven túllépett. Nem a valós és jogos problémákat írják le, hanem helyette ilyen-olyan vélt vagy valós agyrémeket felnagyítva, kicsavarva, féligazságokkal és csúsztatással megtoldva. A tárgyilagosság és esetleg egy kevés jóindulat hiányzik.
Igen, én kifejezetten szeretek dicsérő szavakkal illetni jó szolgáltatókat - éttermeket, zenészeket, stb. Van, amikor kifejezetten azért keresem meg őket a facebookon, hogy elmondhassam, elégedett vagyok velük. Nem hiszem, hogy UFO lennék attól, hogy kis mosolyt szeretnék csempészni mások napjába. Meg ha mindenről csak a rosszat írnánk, akkor nehéz lenne eldönteni, hogy valójában kik a jók. Képzeld el, hogy pl. egy utazási oldalon keresel jó szállást, de mindenhol csak azt látod, hogy "rossz a kaja", "koszos az ágnyemű", stb - akik meg megérdemelnék a pozitív érzéseket, azokról nem lenne semmi infó. Nem azt mondom, hogy a rosszról hallgatni kell, csak már nagyon fáraszt, hogy bármilyen cikket vagy akármit olvasok, 95%-ban panaszkodással találkozom.
Amúgy meg én szeretem személyesen, értelmesen intézni, ha valamivel gondom van - felkeresem a boltot, telefonálok, stb., és csak végső esetben húzom le nyilvánosan a szolgáltatót (ha azt látom rajtuk, hogy nulla erőfeszítést tesznek annak érdekében, hogy kiengeszteljenek). Szerintem ez így lenne korrekt, hiszen mind emberek vagyunk, tehát hibázhatunk is.
Nem iróniának szántam, most nem az volt a lényeg, hogy mennyi az annyi, és hogy jó ez így vagy lehetne jobb is, bár ez is megérne egy misét, csupán egy példát akartam írni arra, hogy ami úgy működik jobb esetben, ahogy kellene (pl. másnap ott a levél), rosszabb esetben ahogy azt a szolgáltatást nyújtó fél vállalja (pl. harmadnapra ígéri, de akkor az tényleg legyen ott harmadnapra), akkor azt nem szokás megírni, az nem téma, de nem is kell, hogy az legyen.
Józan ésszel nem is értem, miért lenne baj, ha egy ilyen oldalra azok írnak többségben, akiknek kérdésük, panaszuk van. Vagy azt is meg kellene írni a megfelelő helyeken, ha pl. a fogorvosnál nem törik bele a fúró a fogamba, az orvos a valóban rossz fogamat fúrja ki vagy húzza ki, nem a nyelvembe szúrja az érzéstelenítővel a tűt, nem törik össze alattam a szék, stb.?
"úgy működik, ahogy kellene, ha pl. a posta pár nap alatt elviszi a levelet A-ból B-be"
Ez most irónia? Vagy a szomorú magyar valóságot elfogadtuk, és beletörődtünk, hogy ennek így kellene lennie? Én még emlékszem, amikor tizenéve egy sima levél rendszerint ott volt másnap, és ritkán előfordult, hogy csak harmadnap. De azóta nyilván fejlődött a posta rendszere. ;-)
Ami elvárt/elvárható, azon nem jellemző, hogy örömködünk.
És hogy a szövegértési zavarokat tisztába tegyük: Én nem panaszkodtam, csak kérdeztem, majd a válaszok után tettem szóvá, hogy ez így félreérthető. Amit továbbra is fenntartok.
Vagy te amikor felkelesz, így indul a napod: "jujj, de jót aludtam ebben a kényelmes ágyban, rögtön meg is írom. És ez a párna! Ezt is megírom. Most kimegyek fogat mosni. Hú, ez a fogkrém, de jó, ezt is megírom..."?
Azt igen kevesen írják meg, ha valami úgy működik, ahogy kellene, ha pl. a posta pár nap alatt elviszi a levelet A-ból B-be, de ha négy hét múlva érkezik meg egy elsőbbségi küldemény, az emberek többsége biztosan megírja vagy elmeséli.
De szólj nyugodtan, ha te eltész ebben a nagy átlagtól.
Hagyd őket, csak a tűzszítást élvezik, ez a hobbijuk. :D Ezt már a facebookon is észrevettem, hogy a legtöbben csak panaszkodni járnak oda (lehúzni 1 csillagosra szolgáltatókat, stb), ha meg épp elégedettek, arról mélyen hallgatnak. Az öröm az jár, ha valami jól működik, az természetes. Ha viszont valami nem tetszik, akkor pusztuljon az egész világ, orrvérzésig le kell járatni mindenkit.
Hehe, kíváncsiságból megnéztem az ominózus pontot, ami miatt annak idején a fórumból kizártak és a vateráról is eltiltást kaptam (nem én voltam az egyetlen, aki félreértette, mivel hibás volt a megfogalmazása), és lám, ki van javítva.
Én feltettem egy kérdést. Kapok egy választ, ami ellentmond a vaterának (szigorúan csak a józan ész és a logika alapján, a vatera attól persze működhet másképp, mint annyi minden).
Ő el tudná magyarázni, de nem teszi, mert ő jobban tudja, hogy mit gondolok.
Lehet, hogy csak bátor vagy. :-)
(Engem tiltottak ki azért - nem véglegesen - a vateráról, mert a felhasználók értékelésére vonatkozó meghatározás nyelvileg teljes hülyeség volt, és ezt szóvá mertem tenni. Szóval vannak e téren tapasztalataim náluk, talán ezért nem vagyok bátor.)
Erre asszem az a megoldás, hogy ez valóban a feltöltési díj - ahogy a képernyőfotódon is olvasható. Vagyis nem módosítási díj. Módosításnál ezt akkor látod, ha 24 órán belül feltöltött termékről van szó. A feltöltési díjat valamikor éjfélkor (vagy ilyesmi) emeli át a rendszer a számlázásba. Ha előtte módosítasz az aukción, akkor látható a díj. Ha utána, akkor nem. Mondjuk ez szerintem is zavaró, de így tudták megoldani.
Amúgy meg az a mérvadó, amit a személyes menüdben a számlázandó menüpontban tételesen felsorolva látsz. Ha ott találsz módosítási díjat (vagy a feltöltésen kívül bármilyen más megnevezéssel ismételten felszámított 9Ft-ot) akkor reklamálhatsz. De addig csak félreértés, félreértelmezés.
Nyomok egy továbbot, ha felszámítja, nemzep itt mindenki előtt megkövet, beismerve, hogy tévedett.
(Ha akarod, átutalhatod. :-))
Ha nem számítja fel, nem kell utalnod, miért is kéne. Ez esetben megvan a valódi válasz a kérdésemre. (Azt fenntartom, hogy a vatera nem tud magyarul, a képemen látható felállás egyértelműen félreérthető.)
Nem utálsz személyeskedni. Nem voltam arrogáns, eszemben sem volt. Segíteni szerettem volna, de nem találtam táptalajra. Van ilyen. Kettőnk közül nem én szenvedek.
Amúgy ezt én is tapasztaltam már, áremelésnél is és árcsökkentésnél is. De, ahogy írtam, egyforintos termékért is kértek már el 9 forintot, csak mert merészeltem minimálárat beállítani. Igaz, annak az árát is elkérték.
Utálok személyeskedni, de kib#&#@ˇ^˘°ul irritál a pökhendi mindenttudnivélő arroganciád.
Szerinted nem azért kérdeztem, mert a kérdés előtt 5 perccel próbáltam egy termék kikiáltási árát csökkenteni, és csak néztem, hogy miért akarnak a módosításra megvágni 9 Ft-tal?
Nem kérik el, mert nem nyomok a továbbra.
Különben elkérnék.
De tessék, mert szerinted nem kérik el, de a vatera ezt másképp tudja.
Mindjárt megkapod, hogy csak kitaláció a probléma. :-)
Amúgy ilyet én is láttam, ahol nem egy 1 ft-os termék árát variáltam, mégis elkérték a 9 forintot. De biztosan csak kitaláltam. :-)
Én mondjuk azt nem értem, hogy ha 1 ft a termék, plusz teszek rá minimálárat, akkor az miért 9 ft + a minimálár díja?
Az 1 ft termék feltöltése 0 ft, bármennyi is a végső ár. Ha nem viszik el, akkor is.
A minimálár esetében miért nem ugyanez a helyezet? Ha elviszik, akkor fizetek jutalékot, ha meg nem, akkor meg ott van a minimálár díja. Miért kell ilyen esetben a 9 forintot is kifizetni?