Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163832

Jó az!

 

A per jel utáni betű, vagy betűpár a beszállítókat jelöli ... amúgy a termék ugyanaz. Játék az árakkal!

Előzmény: cartmenn2 (163830)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163831

Hát nálam 3.5 éva alatt talán mintha egyszer lett volna hogy leállt első indításra,a bedadogás azért előfordul,de már nem olyan vészes mint mikor sima 95össel jártam --most a 100as Mollal.A régi bravónál mint ezeknél is a folytószelep tisztítást ajánlották sokmindenre,azt is takarítottam bár sose volt igazán semmi lerakódás max nem volt fémtiszta,na ennél már nem fogom szétszedni :) És gyertya csere  után se lett jobb az a hidegindítás ezzel a gyertyával se NGK IKR9J8/BE . Ja és írtak talán a MAP szenzorról azt talán egyszer megnézem az aki kiszedte a képek alapján elég koxos lehet

Előzmény: dodod90 (163813)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163830

Én ezt rakattam bele : NGK IKR9J8/BE

Előzmény: simon53 (163823)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163829

Az NGK-val van a Fiat szoros kapcsolatban. Annyi a különbség, hogy a FPT gyári az valóban japan, míg az utángyártott szabadpiaci nálunk kapható IKR9J8  francia honban készül. 

 

Elméletileg azonosak a paraméterek, higgyük el ... de több az utóbbi között a selejt.:(

(rosszakaró konkurencia szerint kicsit spórolnak az iridiummal, de lehet ez is urban legend)

Mondjuk a selejt valóban megnőtt az utóbbi években.:(

Előzmény: seewer (163828)
seewer Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163828

Akkor melyik lehet a gyári gyertya?

Előzmény: Törölt nick (163826)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163827

:))

 

... annak már annyi, mert kokastöke pörköltre vágyott a nagyérdemű mágia tanács az éves nagyrevizión.:D

Előzmény: smith (163825)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163826

Ha NGK-t veszel az IKR9J8  (93311)  számú mind azonos ... a /mögötte található betű/betűk olyan árgarancia feeling csak.

Előzmény: simon53 (163823)
smith Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163825

A holdtölténél fekete kakast kifelejtetted! :-)

Előzmény: Törölt nick (163821)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163824

Szívócsőben a léghőmérséklet érzékelő MAP szenzor olajpára koszolódása gyakori ilyen jellegű panasz okozója. Lényegéről csak hosszabb értekezéssel lehetne érthetően kijönni. Ideig-óráig lehet tisztítani, de a vége úgyis csere.

Előzmény: dodod90 (163819)
simon53 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163823

Itt van 3 különböző NGK IKR9J8 gyertya 3200-4100 ft-ig, akkor most melyik jó bele.

 

https://alkatreszek.hu/ikr9j8_ngk_l

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163822

Denso, meg az NGK sem gyári, csak azokból a gyárinak megfelelő kell ... és ez a középelektróda kialakításánál lényeges. Ha nem légréses platinum van beletéve, azzal is indul az csak 10 ezrenként cserélni kell. Meg azokkal alapból nagyobb a fogyasztás.

Előzmény: dodod90 (163820)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163821

:D

 

... meg a négy égtáj felé fordulva el kell mormolni a varázsszót ... mukoggyé!

 

Ha valós probléma okozza, a MaxxEmotion meg olyan mint a homeopátiás szerek.:-p

Előzmény: alázógyík (163814)
dodod90 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163820

Nem rég cserélték, majd megnézetem, de vélhetően nem gyári gyertya.

Előzmény: Törölt nick (163817)
dodod90 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163819

Első inditózáskor nem indúl. Másodiknál mint ha nem minden henger járna. Harmadiknál indul.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163818

Mikor fullad? Indításkor nem akarja egyből a elkapni a fordulatot?

Előzmény: ChrisVaughn (163816)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163817

Miért? Milyen van benne?

Előzmény: dodod90 (163813)
ChrisVaughn Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163816

Ez nalam mar nem sokat er sajnos. Mistanaban mindig a legjobb kerult bele, OMV 100-as es igy is fullad. A heten viszem diagnosztikara, ha rajottek mi okozza, megirom. Egyebkent lambda gyanus.

Előzmény: alázógyík (163814)
smith Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163815

Szerintem semmi köze az üres tankhoz, a minap megint sikerült 58,1 litert tankolnom, akkor is pont olyan simán indult. Igaz, negyedévente megkapja az egy tank evo100-t, de azt reklamálja is, ha elmarad. :-)

Előzmény: alázógyík (163814)
alázógyík Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163814

Semmit sem fog érni ezek cseréje, takarítása.

 

Mindig legyen a tank legalább félig, és tankolj MaxxMotion benyát. ;)

 

 

Előzmény: dodod90 (163813)
dodod90 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163813

Hidegebb napokon 1.4 tjet motor nehezebben indul. Második de inkább harmadik inditózásra. Valós km 80.000,- km. Fiat-os szerelő szerint fojtószelepház tisztítás, vagy gyári gyertya (NGK Platinium) kell bele.

 

Tapasztalatok másoknak?

dodod90 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 163812

Hát igen a fogyasztás (1.4 tjet) az jó, de nem az igazi. Kb. 1 literrel többet fogyaszt mint a család másik autója (Mazda 6 G165) Bár az is igaz,hogy a technológiai elmaradás 6-7 év. Egyébként jó kis autó. A családban van még 2 Grande.Punto is, 1,4 16v és 1,3 menet.

smith Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163811

Simán hallom akkor is, ha netto lustaságból 100 körül rányomok a tempomatra, ami (GPS) 125-re van belőve.

Az más kérdés, hogy pályáztam az utóbbi hétben duLván két tanknyit, és hát abszolút megelégedésemre az átlag odaragadt 7.0-hoz négy személlyel, csomagokkal... :-)

Előzmény: Mikusz. (163806)
gambl-R Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163810

Pont a lényeget (az összeget) nem mondtad. :)

Előzmény: mcI_2.0 (163809)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163809

Sziasztok, csak egy gyors infó, hogy ugyan a Bravo-nál még semmi baj a kuplunggal, de a grand scenic családi autónkban most kell cserélni, kompletten, kettős tömegűvel együtt... szép mulatság és költség is egyben. :-)

 

Eleve már az meglepő volt, a 2004-es évjáratú szívó benzinesben van ilyen cucc (a renault szakszerviznek is új volt, mert először azt mondták, hogy az biztos nincs benne), és bár az világos volt, hogy aránylag kopott kuplunggal vettük az autót, nagyjából 2 éve, de hogy majd ennyibe fog fájni egyszer a csere, az kicsit mellbe vágott. Az már csak hab a tortán, hogy külföldről hazajött családtagomnak volt épp kölcsönadva, mikor 2 nap után szétment nála a kuplung....

ChrisVaughn Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163808

Hello!

 

Bemásoltam facere:

 

"Sziasztok!
Bocsi, sokat melózom így csak most van időm válaszolni. Szóval a lényeg: Nem tudom mekkora tömítéseket használt a szerelő, sima kör alakúval helyettesítette. Minimálisan így is van egy kis olaj és hűtőfolyadék szivárgás, de olyan elenyésző, hogy kb. egy olajcsere periódus alatt egyszer töltök rá kb 3-4dl-t. Gyári tömítést sajnos nem lehet külön venni, én beszéltem szimering gyártó cégekkel, ők sem tudnak önteni ilyen speciális formát. Tehát akinek szivárog az olaj két választás:
1.) Megveszed az újat hűtővel 75e-ért.
2.) Szétszeded és sima kör alakúval helyettesíted, pár száz forintból megvan, viszont van rá esély, hogy minimálisan szivárog továbbra is."

Előzmény: Norberto8821 (163804)
ChrisVaughn Creative Commons License 2017.10.01 0 0 163807

Hello!

 

Bemásoltam facere:

 

"Sziasztok!
Bocsi, sokat melózom így csak most van időm válaszolni. Szóval a lényeg: Nem tudom mekkora tömítéseket használt a szerelő, sima kör alakúval helyettesítette. Minimálisan így is van egy kis olaj és hűtőfolyadék szivárgás, de olyan elenyésző, hogy kb. egy olajcsere periódus alatt egyszer töltök rá kb 3-4dl-t. Gyári tömítést sajnos nem lehet külön venni, én beszéltem szimering gyártó cégekkel, ők sem tudnak önteni ilyen speciális formát. Tehát akinek szivárog az olaj két választás:
1.) Megveszed az újat hűtővel 75e-ért.
2.) Szétszeded és sima kör alakúval helyettesíted, pár száz forintból megvan, viszont van rá esély, hogy minimálisan szivárog továbbra is."

Előzmény: Norberto8821 (163804)
Mikusz. Creative Commons License 2017.09.30 0 0 163806

Pontosan. Nálam is így van. 

Elég ha lelépek a gázról hogy fékezzen a motorfék majd újra gázra lépek hogy húzzon a motor. Mindkét esetben klottyan egyet, lóg valami. A váltóhoz hozzá sem nyúlok. És egyértelműen balról jön a hang. Melegben jobban, most a hidegebb időkben kevésbé érezhető.

 

Előzmény: smith (163803)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 163805

Itt már csináltak valakinek olcsóbb megoldást : https://www.facebook.com/groups/1767935416756756/

 

Előzmény: Norberto8821 (163804)
Norberto8821 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 163804

Udv Cartarsak!Az en t-jetem is elkezdte az olajhutonel engedni az olajat.ChrisVaughn hol talaltal hozza alkatreszt? Mennyibol oldodott meg a dolod? Koszi a segitseget..

Előzmény: ChrisVaughn (162655)
smith Creative Commons License 2017.09.29 0 0 163803

Semmi bajom a váltás könnyűségével. A klattyanás akkor jön, amikor a fokozat már rég a helyén van.

Előzmény: Törölt nick (163802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!