Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

solct Creative Commons License 2017.09.08 0 0 144981

"nehogy szétbarmolják a bejáratós motort,"

 

Nekem az 1700km-es motort hidegen megüvegelték műszakin és megragadt. (még jópofizott a műszakis, hogy "de szépen szól 4500-as tartott fordulaton". Mire a váróból berohantam az üveghangra, már meg is ragadt.... Ha mindezt melegen kapja, valószínüleg nem lett volna kínja, csak hideg blokknál a 4500-as fordulat eléggé gyilkos volt.)

Előzmény: Klementina1 (144980)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 144980

Csak a motor van kész :)   Egyelőre még a régi motorral fog műszakizni (a motorszámot megoldják, ott lesz a csomagtartóban az eredeti blokk vagy ilyesmi), nehogy szétbarmolják a bejáratós motort, éppen most tartanak a műszaki állomás felé.

Aztán utána jön az átszerelés, megnézik azt a kuplungos dolgot is (vettem gyári új kuplungbowdent, hátha az lesz a gond amit mondtál), jövő héten fog talán elkészülni úgy hogy el is hozhatom.

Mindenképpen fogok majd írni hogy mi van, találkozhatunk is majd kifigyelni.

Előzmény: Billzzz (144979)
Billzzz Creative Commons License 2017.09.08 0 0 144979

Ezek szerint kész a motorod?

Én sem lettem volna előbb kész vele szerintem, mint ők. Hiszen én eleve később tudtam volna csak elkezdeni.

És milyen használni az új motorral?

Mikor viszed műszakira?

Előzmény: Klementina1 (144976)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144978

Nem is itt fogom említeni.

Előzmény: noszkovonye (144977)
noszkovonye Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144977

De ki ő? Még nem említetted ezen a néven.

Előzmény: Klementina1 (144976)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.07 0 1 144976

Igen, aki csinálja. Ezzel a művelettel nem kedvenc szerelőnket kerestem fel, mert nem is feltételeztem hogy vállalná, főleg annyi pénzért amennyit hajlandó is lennék érte adni. Akinek a szép zöld Wartburgja van, az meg nagyon elfoglalt volt, azért alakult így... Majd utólag kiderül, hogy sajnos vagy nem sajnos :)

Előzmény: noszkovonye (144975)
noszkovonye Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144975

Öreg?

Előzmény: Klementina1 (144973)
Fecó 01 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144974

Szép a piros Waresz jó az ára is nekem Trans van azt szeretném felújítani ezért kellene donor nem szeretnék mindenért bontóba menni.

Előzmény: Sihuhu (144972)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144973

Engem még nem fenyeget az a veszély, hogy OT vizsgára lehetne vinni a kocsit :)   A napokban fog műszakizni, az új motor már kész. Azt beszéltük, hogy a hengerfejet inkább átrakjuk a régiről, mert egyelőre még jó, és a szép letisztított felújítottat rakom el tartalékba. Azt mondta az öreg, hogy ha így vízmentesen szépen zsírral össze van rakva, akkor az állásában nem tud tönkremenni.

Előzmény: Sihuhu (144971)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144972

144962-es hirdetés szerinti vasat javasolom minél előbbi vételre, mielőtt a napi infláció miatt még jobban meg nem drágul. :-)

Előzmény: Fecó 01 (144969)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144971

De az elektronikus alaplapért viszont igen (megbontásos OT vizsga...).  ;-)

 

Blokk? Készen áll bevetésre?

Előzmény: Klementina1 (144966)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.07 0 0 144970

:-)

 

Mizujs a Saab 99-el?

Előzmény: francobeggar (144964)
Fecó 01 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 144969

Sziasztok nincs valakinek eladó bontásra szánt 1.3as Waresza jó karosszériával lehet motor váltó nélküli csak papír nélküli érdekel lehetőleg Fejér megyéből.köszi.

pmobilTB Creative Commons License 2017.09.05 -1 0 144968

Nyomokban Wartburg tartalmaz.

pmobilTB Creative Commons License 2017.09.05 0 0 144967

Durván romlik a forint.... :)

Előzmény: francobeggar (144963)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 144966

Szerintem a Denso gyertyáért OT vizsgán se szólna a kutya se :)

Előzmény: solct (144965)
solct Creative Commons License 2017.09.05 0 2 144965

Elektronikus, netán istenkáromlásnyi, PIC-es gyújtásról meg ne feledkezz, a hengerfej síkolás után... :D

Én még injektorosításra is alkalmasnak látnám.

 

Denso gyertyában nem látok kivetni valót. Ésszerű "modernizálás". Én már elfelejtettem a gyertyabeköpés áldásos intézményét és annak nyűgjeit.

Előzmény: francobeggar (144964)
francobeggar Creative Commons License 2017.09.05 0 0 144964

Ja. Aztán szanaszét modernizálnád, Denso gyertyát tennél bele az Isolator helyett, meg ausztrál fűtésvezérlő panelt, meg pót hűtőventilátort meg dupla hűtőt. Meg kint tartanád az utcán:-)))

Előzmény: Sihuhu (144960)
francobeggar Creative Commons License 2017.09.05 0 0 144963

Már 200:-))))

Előzmény: francobeggar (144962)
francobeggar Creative Commons License 2017.09.05 0 1 144962
frundsberg Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144961

Sok munka lenne mindennapi használatra alkalmas állapotra hozni és nem is biztos hogy érdemes. Akinek nincs hozzá kötődése annak ez csak egy öreg Wartburg marad akármilyen szép is. Aki nincs hozzászokva annak a használata is inkább nyűg mint öröm. Egy hozzáértőnek/gyűjtőnek úgy is jó ahogy most van, érintetlenül. El tudja dönteni hogy megcsinálja vagy így hagyja kiállítási darabnak. Hogy egy példát mondjak majdnem biztos hogy a teljes fékrendszert szét kell szedni kitisztítani és új csövekkel, munkahengerekkel összerakni. Mivel gyári alkatrészek már nincsenek vagy nehéz felkutatni őket ezért nyilván utángyártottak lennének beszerelve ami az eredetiség párti gyűjtőknek inkább hátrány mint előny.Ha a tulaj el akarja adni és van ára akkor várom privátban.

Előzmény: projekt P50 (144949)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144960

Én simán elfogadnám, de jó alaposan át kell nézni. Gratulálok, minden Wartis ilyen példányra vágyik (0 Km-es barn find...). :-)

Előzmény: projekt P50 (144949)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144959

Ha sima vízzel járatták a hűtőrendszert, akkor ott belül minden összerohadt, pl. a kisebb távtartó is. A lapátkerék az mindig áldozat, nem lehet lehúzni a tengelyről, hogy hozzáférjen az ember a belső csapágyhoz. A felújításra kerülő összerohadt hengerfejből ált a tengelyt és az öntvényházat lehet megmenteni, ált. időigényes és aprólékos munkával.

Előzmény: Klementina1 (144957)
Sihuhu Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144958

A - A motorháztető két hátsó szélső végén került be az esővíz a lemezek közé, majd onnan előre folyt. A többi már csak idő kérdése volt.

 

B - Hangtompítási kisérlet lehet. Az ötletet az elölhűtős 2T adhatta, mert ott mintha gyárilag bekenték volna a szívászajtompítót valami masszával.

Előzmény: pmobilTB (144942)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144957

Tengelyt azt alapból vittem. Amikor ott voltam, akkor éppen a lapátkereket láttam, hogy már ki volt törve belőle egy darab :D  Kő kövön nem maradt.

Előzmény: Atomi (144955)
solct Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144956

Ez így mehet OT-ra. És akkor minimális a fenntartási költsége.

Előzmény: projekt P50 (144949)
Atomi Creative Commons License 2017.09.04 0 0 144955

Vandál módon szétverik az összerohadt hengerfejet, akkor a lapátkerék ék szétrepesztheti a rövid perselyt. Tengelyt nem kértek ? Csak mert ezek után csodálnám ha ami benne volt, nem ütne. 

Előzmény: Klementina1 (144954)
Klementina1 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 144954

Köszi! Nem tudom hogy egy ilyen hogy tud tönkremenni (vagy miért akarják cserélni), de majd rendeltetek az autósboltban nekik, ha annyira ez kell a boldogsághoz.

Előzmény: Atomi (144952)
Atomi Creative Commons License 2017.09.03 0 0 144953

Sok csicsmicsa sportcsík !

Előzmény: pmobilTB (144947)
Atomi Creative Commons License 2017.09.03 0 0 144952

Egy persely.  A rövid a lapátkerék távolságát tartja a csapágytól, a hosszú meg a ventillátor lapát és a vízpumpa lapátkerék közé való - de ez utóbbi értelemszerűen csak hátulhűtősnél.  Kb. 3 és fél perc csinálni egyet esztergán ha épp nincs.

Előzmény: Klementina1 (144950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!