Keresés

Részletes keresés

Annatómia Creative Commons License 2018.11.21 0 0 54

Köszönöm a véleményt, ugyanezt gondoltam én is, nagyon későn küldik ki az utazással kapcsolatos papírokat. Későn derül ki, hogy amire jelentkeztem út, nem indul, és akkor válassz a maradékból, vagy ha egyik sem tetszik nem utazol. Lehet vannak tökéletes utak, de hol? 

Előzmény: Emmaróza (49)
hevi5 Creative Commons License 2018.11.13 0 0 53

BUDAVÁR TOURS-SZAL NE!

Hallstattban voltunk velük. Totálisan inkompetens idegenvezető, aki nem tudja összefogni a társaságot és nem is érdekli az utas, soha semmiről nem tájékoztatta az utasokat normálisan. Mindenki azt csinált és arra ment, amerre gondolta, hisz senki soha nem kapott elég tájékoztatást az idegenvezetőtől. A busz több, mint egy órát késett (éjfélkor a Népligetben igen kellemes volt ácsorogni), az elvileg előre leszervezett, buszon befizetett program a sóbányába semennyire sem volt előre leszervezve. Rengeteget álltunk a sóbánya előtt. Az idegenvezető pedig mikor szóvá tettük még fel is háborodott, hogy ennek így kell lennie. Mindenki menjen ki a napra (igazán jó kis program napozni, köszönjük!).  Soha de soha többet Budavár Tours-szal.

malazs Creative Commons License 2018.10.01 0 0 52

A MUISZ nevezetű gittegyletnek hiába is írsz, ők épp le sem sz@rják az utasokat és azok érdekeit, gyakorlatilag az irodákat verbuválják kartellba és az ők érdekeit nézik csak.

Előzmény: Moldva (50)
Mmaca Creative Commons License 2018.10.01 0 0 51

Szia!

Évek óta utazunk a Zseppelinnel, egy héttel előtte mindig megjön a részvételi jegy és a tájékoztató.

Viszont én közvetlen tőlük rendelek neten, és emailban küldenek minden infót.

Ha kérdésem van és írok emailt, rövid időn belül válasz is jön.

Előzmény: Moldva (50)
Moldva Creative Commons License 2018.09.27 0 0 50

2018. augusztus 2-án a Vista Utazási Irodánál befizettem a 2018. 08. 22-től 2018. 08. 26-ig tartó „Máramaros, Bukovina és moldvai kolostorok” elnevezésű útra. Mint később megtudtam, ezt az utazást a Z(s)eppelin Utazási Iroda szervezte, a Vista (több más utazási irodával együtt) csak árusította. A befizetéskor az ügyintéző azt mondta, hogy a részvételi jegyet és az utastájékoztatót (amely tartalmazza a felszállás helyét és idejét, valamint az idegenvezető nevét), az utazás előtt néhány nappal küldik el.

Mivel 16-áig nem kaptam meg az ígért dokumentumokat, bementem az irodába érdeklődni. Azt mondták, hogy még nem küldték el Szegedről. (Ekkor az indulásig már csak két munkanap volt hátra, hiszen közbejött a háromnapos hosszú hétvége-hételeje.) Azzal bíztattak, hogy másnap bizonyára megérkezik. Mivel péntek délutánig nem érkezett semmi, újból bementem. A válasz hasonló volt az előző napihoz, és próbáltak nyugtatni, hogy kedden (tehát az utazás előtti napon) biztosan megkapom. Kedden délelőtt felhívtam a szegedi utazási irodát kifejezve a csodálkozásomat. Azt mondták, hogy ők mindig elküldik az utazás előtt 7 nappal a dokumentumokat. (Ezt egyébként az Általános utazási szerződésük 11. pontja tartalmazza is.) Délután újra elmentem a Vista irodába, ahol azt örömteli hírt közölte az ügyintéző, hogy aznap késő délelőtt végre megérkeztek a várt iratok Szegedről, és így megkaphattam ezeket kinyomtatva. (Valaki nem mondott igazat.) Tehát szinte az utolsó pillanatig bizonytalanságban tartottak az utazás felől, és ezzel a késlekedéssel fölösleges utánajárásokra kényszerítettek. A Vistánál pedig csak széttárták a karjukat, ahelyett, hogy erélyesen felléptek volna, hogy a szükséges dokumentumokat idejében küldjék el nekik.

És most jött az utazás. Az idegenvezető a legnagyobb csodálkozásomra az összes belépődíjat be akarta szedni mindenkitől, függetlenül attól, hogy ki hova szeretne bemenni, hova nem. Én az első két nap programját már ismertem korábbi utazásaimból, így ezekre a helyekre nem akartam bemenni. Az idegenvezető azt mondta, hogy náluk az a rend, hogy mindent be kell fizetni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy végül kaptam engedményt, de itt elsősorban nem a pénzről, hanem az eljárásról van szó. Az utazási irodának semmi anyagi vesztesége nem származna abból, ha az idegenvezető annyi belépőjegyet venne, ahányan ténylegesen be akarnak menni.

A panaszomat megírtam az Utazási Irodák Szövetségének is, de nem méltattak válaszra.        

 

Emmaróza Creative Commons License 2018.07.26 0 1 49

Nemrég jöttünk haza egy útról. Én nem ajánlanám őket jó szívvel.

Szállás, étel minősíthetetlen. Idegenvezető viszonylag kedves, sokat és szépeket mond, akinek van egy kis történelmi-művészettörténeti tudása, rögtön felfedezi az apróbb tévedéseket (pl. évszámok). Szervezés közepes, előzetes tájékoztatás majdnem nulla. Egyéb kifogásolni valók is voltak, ezeket nem írom ide le.

Hozzá kell tennem, hogy az utasok egy része számunkra érthetetlen módon elégedett volt az úttal. De talán ez a nagy mennyiségű sör elfogyasztásának volt köszönhető.

Csak azért jöttünk haza viszonylag elégedetten, mert ahol jártunk, az nagyon szép és felejthetetlen volt.

Mindez persze nem azt jelenti, hogy ugyanennek az irodának másik útja ne lenne tökéletes...

Előzmény: Annatómia (48)
Annatómia Creative Commons License 2018.07.08 0 0 48

Utazottmár valaki a TDM utazási irodával? Kérhetek véleményeket ?

megyi99 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 47

Szia!

Háromszor foglaltam náluk. Az első kettővel minden rendben volt, a harmadik helyre majd júliusban megyünk. Remélem az is hasonlóan rendben lesz.

Előzmény: Barack2006 (45)
Kyrandia2015 Creative Commons License 2018.05.02 0 1 46

Semmi gond a hotels.com-al. Persze, hogy nem utazási iroda, olyan a működése, mint pl. a booking.com-nak, csak összegyűjti a kínálatot.

A foglalást más oldalak is úgy kezelik, ahogy elfogadtad a kiválasztott opciót.

Előzmény: wellduh (40)
Barack2006 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 45

Sziasztok!

 

Valaki foglalt már szállást a travelist.hu(https://travelist.hu/current-sales) oldalán keresztül? Kinek mi a véleménye róla? Megbízható oldal? Válaszokat előre is köszönöm szépen!!

 

Üdv 

Axellada Creative Commons License 2018.01.26 0 0 44

Szia, mikor jár le és mennyiért adod?

Előzmény: Barizo (43)
Barizo Creative Commons License 2018.01.24 0 0 43

Nekem van 30e forint értékben.

Előzmény: Axellada (42)
Axellada Creative Commons License 2018.01.22 0 0 42

Ibusz utazási utalványt keresek!!!

Miki684 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 41

Sziasztok!


Esetleg Valaki utazott a közelmúltban a Rolitúra / Iránytű utazási irodával?

 

Köszönettel: Micu684

wellduh Creative Commons License 2017.12.01 -4 0 40

Hotels.com
Vigyázat, a Hotels.com nem utazási iroda! A weboldalukon félretájékoztatnak, kezdetben a ténylegesnél hamisan olcsóbb árakat ígérnek, aztán hírtelen magasabbat mondanak, és nem vállalnak semmilyen felelősséget a félreértett foglalásokért. Ha nem vigyázol, akkor az utcán, vagy jobb esetben az őrszobán alszol. Nincs semmiféle magyar nyelvű segítségük, sem email-ben, sem pedig telefonon. A magyar számukon csak egy angol nyelvű autómata hang jelentkezik. Ne foglaljatok itt szállást!

vig.gabor Creative Commons License 2017.08.25 0 0 39

Én már négyszer utaztam az ANACAPRI utazási irodával, de soha semmilyen problémám nem volt velük! Háromszor Olaszországban a Kati nevű nagyon lelkiismeretes idegenvezetővel, aki az utasok minden kívánságát , problémáját megoldotta, elintézte, a másnapi programokat, nyitvatartásokat leellenőrizte, a  helyi idegenvezetőkkel leegyeztetett mindent ,.... szóval szuper volt, még a tárgyi , történelmi tudása is nagyon jó volt, minden (néha kicsit buta) kérdésünkre  is tudott válaszolni, és türelmesen bánt mindenkivel!

A Horvát tengerparti üdülésünk is szuper volt ! Ott egy Marcsi nevű hölgy intézte a dolgainkat, és minden apró cseprő problémát megoldott ! A Részvételi jegyet, és a részletes uti leírást a befizetéskor megkaptam. Térképet, részletes infót a fakultatív programokról, árakról mindent megkaptam még az uatazás előtt, időben !! Csak ajánlani tudom őket !!

 

Gabe 

vig.gabor Creative Commons License 2017.08.25 -1 0 38

Énnekem a ZSEPPELIN  utazási irodával volt gondom ! Először azt hittem, hogy az utazásközvetítő iroda tartja vissza az információt, de amikor a szegedi Zseppelin irodát felhívtam (remélem, rögzítették a beszélgetésünket !) azt mondták, hogy a Plitvicei tavakhoz a belépő 240 Kuna.

Én mondtam, hogy a neten 160 Kunát láttam, de azt mondta Fehér Nóra, hogy rosszul tudom, az 240 Kuna. Kérdeztem, hogy mennyi pénzt vigyek szerinte,  hány fakultativ program lesz, mert a

program leírásában nem láttam egyet sem, és ha a városnézési séta közben bemegyünk pl egy múzeumba, a belépőkre mennyi kunát váltsak? Azt mondta, hogy nincs fakultatív program.

A buszon odafelé beszedték a 240 Kúnát, amiről később kiderült, hogy magábafoglalja a Tavaknál a 160 Kuna belépőt, meg a Trakostyáni vár belépőjét, és a Slunj-i belépőt is, meg a helyi idegenvezetői díjat is.Kevesebb pénzt vittem igy magammal, ami igen kellemetlen volt, mert vacsoránál például nem volt egy kancsó víz sem az asztalokon, Kunáért kellett ésványvizet, vagy sört, stb-t venni !!! A hazafelé úton, (vasárnap) amikor már nem volt mire költeni a pénzt, akkor a nyugdíjasok kaptak vissza 30 kunát mert a belépők nekik olcsóbb volt. A szállás és a koszt (reggeli és vacsora) kitűnő volt !! De sokan panaszkodtak, hogy az iroda nem közölte velük a szállás címét, nevét, hogy megnézhették volna a neten, így pl volt aki nem rendelt vacsorát, hogy majd ott egy boltban vesznek valamit enni, de a szálló kb 30 Km-re volt minden lakott területtől,

közvetlenül az országút mellett. Ezt sokan nehezményezték. Odafelé az idegenvezető elnézte a transzfert, és egy utasért beirányította a soffőrt Veszprém belvárosába, ami feleslegesen, igen nagy kerülő volt, mivel az utastársat a transzfer (taxi) már rég elszállította egy benzinkúthoz, ami az útunkba esett ! Visszafelé megálltunk Varasd városánál , ahol az idegenvezető meglepődve vette észre, hogy a város egyetlen igazi nevezetessége a vár (vasárnap) már egy órakor bezárt.

A kisváros igen szép volt különben, de minden zárva , néhány vendéglőt kivéve. A helyi (horvát) idegenvezetők nagyon jók voltak (Plitvicénél, és Zágrábban is).

Soha többé nem akarok ezzel az utazási irodával utazni !!!

Már akkor gyanus volt, amikor fehér Nóra azt mondta, hogy a részvételi jegyet (miután a teljes összeget befizettem) és az indulási helyet, időpontot csak az indulás előtt egy héttel kapom

meg ! Most, hogy hazajöttem, és panaszkodtam fűnek fának tudtam meg, hogy ez egy nagyon rossz hírű utazási iroda, egyébként is már kétszer költöztek Szeged centrumából egyre kijjebb 

és kijjebb. Nagyon csőd gyanusnak nézem !!

 Gabe

Evinett Creative Commons License 2017.08.21 -2 1 37

Szeretném felhívni a figyelmet a Z(s)eppelin utazási iroda eljárására átjelentkezés esetén. Jelentkeztem a lappföldi útjukra. Az indulás előtti 20. napon (még éppen a megengedett határidőn belül) törölték az utat a kevés jelentkező miatt és felajánlottak helyette többek között egy norvégiai utat. Erre átjelentkeztem, de megfizettettek velem 43.800,- Ft repülőjegy-felárat, mert az eredetileg erre az útra jelentkezett utasoknak már megrendelték a repülőjegyet és időközben ennyit emelkedtek a repülőjegy-árak. Nem én léptem vissza a lappföldi úttól, hanem az utazási iroda, miért nekem kellett a veszteséget viselnem? Bezzeg ha az utas áll el egy utazástól, nagy összegű bánatpénzt kell fizetnie. Természetesen reklamáltam, de elutasító választ kaptam. Százszor gondolja meg mindenki, mielőtt a Z(s)eppelin valamelyik útjára jelentkezik, mert könnyen úgy járhat, mint én.

 

BBalazs20 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 36

Az előző La Grottás véleményekkel nem igazán tudok egyetérteni, ugyanis mi egy napja voltunk Montenegróban velük, és elképesztően jó volt, én csak ajánlani tudom!! Az idegenvezetőnk kedves, és segítőkész volt, mindig odafigyelt az utasokra, megfelelően tájékoztatott minket mindenről, és még vicceket is mondott (kisebb, nagyobb sikerrel). A sofőrök is nagyon profik voltak. A szobánk ugyan nem volt olyan nagy, de ketten bőven elfértünk benne és tiszta volt és még klíma is állt rendelkezésre, habár a fürdőszoba elég kicsi volt, amivel nem igazán tudtunk kibékülni. Összefoglalva: amit ígértek, azt meg is kaptuk, teljesen elégedett vagyok velük!

Frozen26 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 35

Sziasztok! Valaki foglalt már szállást a travelist.hu oldalán keresztül? Kinek mi a véleménye róla? Megbízható oldal? Válaszokat előre is köszönöm szépen!! Üdv 

malazs Creative Commons License 2016.11.22 -1 2 34

Téged megkárosított? Mikor hogy? Miként?

Előzmény: kk.karolina22 (33)
kk.karolina22 Creative Commons License 2016.11.22 -2 0 33

Van itt olyan akit a Green travel megkárosított? Ha igen felvennék velem a kapcsolatot? Nagyon köszönöm! kk.karolina22@freemail.hu

megbizhatoadmin Creative Commons License 2016.11.15 0 1 32

A Green Travel Nemzetközi Utazási Iroda Kft. 2017-től nem rendelkezik vagyoni biztosítékkal, ezért mint utazásszervező utazási iroda nem vehet fel rendeléseket és nem utaztathat jövőre.

 

A vagyoni biztosítékot október végéig kellett volna az MKEH-nál bemutatni, azaz bizonyítani annak meglétét.

Ezt nem tette meg.

Vagyoni biztosíték arra kell egy utazásszervezőnek, hogy az esetleges fizetésképtelenség esetén ennek felhasználásával a kint maradt utasok hazaszállításának a költségei fedezve legyenek. A maradvány azok között van felosztva, (arányaiban), akik ugyan befizették a részvételi díjat, de a kiutazásuk a fizetésképtelenség miatt már nem valósul meg.

 

Vagyoni biztosíték lehet:

1.) Bankbetét, amihez csak az MKEH nyúlhat.

2.) Bankgarancia.

2.) Biztosítás erre a célra.

Ezek közül a Green Travel Nemzetközi Utazási Iroda Kft. egyikkel sem rendelkezik, így utazásokat már jövőre nem szervezhet.

Invictus111 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 31

Kedves károsult sorstársak!

 

A green travel pofátlansága és vérlázító hozzáállása új szintre emelkedett. Kérek mindenkit aki érintett, hogy tegyen bejelentést a Magyar Kereskedelmi Engedélyezés Hivatalnál. 

http://mkeh.gov.hu/kereskedelmi/idegenforgalmi_osztaly/fogyasztoi_tajekoztato

 

 Mit tehetek, ha a befizetett szolgáltatási díj, vagy annak egy része visszajár nekem és az utazási iroda azt nem fizeti ki?

Amennyiben nem minőségi kifogás, vagy kártérítési igény érvényesítése miatt, hanem az utazástól való elállás, az adott szolgáltatás elmaradása okán az utazási vállalkozónak az utas részére a már befizetett részvételi díjat, vagy annak egy részét vissza kell fizetnie, de a vállalkozás ezen kötelezettségének nem tesz eleget, akkor bejelentést tehet az utas a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal felé. A bejelentés kivizsgálását követően a hatóság - amennyiben az utazási iroda a befizetett előlegek, vagy részvételi díjak visszafizetésére nem képes - a szükséges intézkedések megtétele kapcsán a biztosítótársaság, vagy pénzintézet felé intézkedik az utazásszervező vagyoni biztosítékának terhére.

 

Minél több bejelentés érkezik, remélem annál előbb és nagyobb hangsúllyal foglalkoznak az esettel és nagyon remélem, hogy még a körmükre is néznek. Miközben folyamatosan szervezik az utakat és zsebelik be a pénzt, a kötelezettségüknek meg nem tesznek eleget. Mivel vannak annyira pofátlanok és megtehetik, hogy még válaszra sem méltatják a hoppon maradt utasokat, ezért csak úgy üzenném, hogy nem volt egy jó húzás srácok.... de így is lehet játszani. Úgy is mondhatnám ti akartátok... valaki sírni fog, de nem mi leszünk. 

 

dorcsella71 Creative Commons License 2016.09.29 -1 1 30

Vigyázzatok a Green Travellel! A lemondott, átszervezett ciprusi utakra a pénzvisszatérítést az utasok nem kapták meg, többen elindították a jogi utat. Amíg el lehetett őket érni telefonon, addig mindig ígértek valamit, majd nem tartották be, mostanra már telefonon elérhetetlenek, e-mailekre nem válaszolnak.

megbizhatoadmin Creative Commons License 2016.05.14 -1 1 29

Ez az oldal hasznos lehet, itt minden össze van szedve az irodákról: https://megbizhato-utazasi-iroda.hu/

magistra14 Creative Commons License 2016.02.11 0 1 28

Évek óta járunk síelni Franciaországba, különböző irodákkal, az idén a Travelex/Iránytű Utazási Irodával utaztunk...másodszor és utoljára! A legolcsóbb ajánlatot adta, aztán szépen lassan sunyi módon változtatgatta a feltételeket, ahol csak tudta, persze mindig mi, az utasok értettünk valamit félre, de a hosszú történetű tortúránk leírása helyett közreadok két idézetet a cég vezetőjétől, amit válaszként kaptam a reklamációimra (állítólag én vagyok az ügyfél):

"...200-300 fős csoportokat könnyedén szervezünk meg, veletek meg 50 fővel 10x annyi a munka. Mi síelők vagyunk nem irodai aktakukacok, aki azt sem tudják milyen színű a hó. Nektek ez utóbbira van szükségetek..." kaptam a választ, amikor nem hagytam magunkat immáron másodszor átverni...és ajánlom a konkurencia figyelmébe ezt a gyöngyszemet.

"Nyilván a francia helyet is én vagyok hülye." - szólt a teljes válasz, megszólítás és aláírás nélkül, amikor megreklamáltam, hogy nem azt kaptuk, amiért fizettünk és amit ígért a cég.

Azt már csak mellesleg jegyzem meg, mert minket szerencsére nem érintett, hogy a buszuk meg elromlott hazainduláskor, nem tudom meddig vártak az utasok a cserebuszra.

...mit keres egy ilyen stílusú utazásszervező a piacon?

Curious Voyager Creative Commons License 2015.10.08 0 0 27

IBUSZ : SOHA !!!  inkorrekt banda. Eladták a Zakintoszi igénytelen penészes csótányos zajos "négy csillagos" szállodát valódi négy csillagos áron, s a reklamációra csiszre kivárva a 30 napos határidőt reagáltak. Szerintük teljesen oké hogy penészes és csótányos a szoba, hogy a falon kívűl futó vezeték szigszalaggal van toldozgatva mert ez bele kell férjen és amúgy is ez egy jó szállás mi bajunk van. Az idegenvezető is egy nulla volt, hívtuk hogy gond van és ránk csapta a telefont hogy ő most nem ér rá. A kiránduláson papírról olvasta fel az infókat.... Felajánlottak a következő utazásból 10%-t kárpótlásként na de ki akar ezek után velük menni??? Kerüljétek őket mint a forró kását amondó vagyok 

csakegyutas Creative Commons License 2015.09.01 0 0 26

Én is a La Grottával utaztam idén! Emeletes luxus buszon uatztunk, se zene, se film. Crikvenicáról indultunk du. 16: oo-kor. Fehérváron szálltam le éjjel 00:15-kor:-( Írtam nekik levelet, semmi reagálás. Ezzel az uatázi irodával soha többé sehová, de még csak nem is ajánlom senkinek! 

Íme a levél:

 

Tisztel Cím!
Az önök által szervezett Horvátországi nyaraláson vettünk részt, ami 2015. augusztus 19.-től,-2105.augusztus 23.-ig tartott.Barátnőmmel  Deák Erikával vettünk részt. Számunkra a szervezés és az idegen vezetés nem volt kielégítő.Miután megérkeztünk, kiszálltunk a buszból, átvettük a kulcsokat, megmondták, hogy merre kell menni. A foglaláskor nem mondták, és a képeken is csak néhány lépcső látszott.De nem a  néhány lépcső volt, hanem nagyon sok. Az egyik idős hölgy megszámolta 113 db. Nos, ezeken felvinni a bőröndöket nemvolt egyszerű. Mivel a helyet nem ismertük nem tudtuk, hogy a kisebb meredek kaptatókon is fel lehet menni, és akkor tényleg pár lépcső lett volna a szobákig. Mi a fiatalabbak még csak megoldottuk, de az idősebb nyaralóknak rettenetesen nehéz volt, senki nem segített nekik, de még a szálloda személyzete sem!!!Érkezéskor esett az eső, hűvös volt, ez nem baj. De! A csoporttal volt egy fogyatékos házaspár siket-némák és a gyermekük is fogyatékos volt, aki tolószékbe kényszerült. Ezt a fogyatékos házaspárt ott hagyta az idegenvezető is. 1 órán keresztül álltak lent a szálloda portáján, magukra hagyva! Utastársak mentek le értük, és mutatták meg nekik a szobájukat, segítették felhozni a bőröndöt, és feltolni a kerekesszékben lévő gyermeket! Felháborító!Amikor a fakultatív kirándulás volt, a buszunk a parkoló tetején állt meg, amire egy jó nagy meredek kaptatón kellett felmenni. Volt olyan idős utas, akinek fél tüdeje volt mire felmászott a kaptatón majdnem rosszul lett. Vagy a fogyatékos házaspár amire feltolta a kerekesszékben ülő gyermekét , nem volt egyszerű! Miért nem tudott a busz ott maradni a parkolóban? A buszon beszedett 15 euró ami állítólag a hajó utat és a múzeumi belépőt tartalmazta, az sem volt  rendben. Mi utasok úgy tudtuk, hogy ez a 15 euró tartalmazta mindkét árat a hajóét, és a Kosljun szigeten a múzeumi belépőt. A hajón az idegen vezető azt mondta, hogy 20 kuna a múzeum belépő. Így többen nem vettük meg és be sem mentünk! De befizettük a 15 euróval! Az idegenvezető utólag szólt hogy benne van az árban, de ő ezt nem tudta!!! Többen jártunk így sajnos. Se pénz, se posztó. A hajózás ami írva volt az is csak hajókázás 12 perc összesen, 6 perc a szigetre és 6 perc vissza! Ez csak hajókázás! Nem a befizetett euró a sérelmes számunkra, hanem a szervezés és az idegenvezető tájékozatlansága. 

Veszprém. 2015.08.24

 

335577995511 Creative Commons License 2015.08.05 -1 0 25

Egy kis IBUSZ vélemény!

 

Maga az iroda kifogástalan, korrekt semmi gondom nem volt sem az utazással, sem velük, maximálisan elégedett voltam!!!! 10/10

 

A fotópályázatukkal viszont már nem így vagyok!

 

Korrekt és becsületes játékosoknak számítanak azok akik az adj nevet a képednek című rovatba a netes hivatkozásozásokat írják bele, amivel bár "legális" csalással de esélyt nem adnak azoknak a korrekten játszó embereknek akiknek eszükbe sem jut a sok hivatkozás megadása egy kép címénél!

 

Ezzel a "kedves" versenyzők generálhatják nyugodtan a lájkokat össze vissza mondjuk csak egy kicsit alacsonyabb kategóriája annak a cselekvésnek hogy lájkvásárlás!!!!!!!

 

Megnézném és kíváncsi lennék ha ezt egy rendes képcímmel  (mint amit kérnek is) tennék hol szereznének pár perc alatt +50, +100 lájkot!!!!!

 

Minden kedves ebben a versenyben lévő becsületes társamnak üzenem ne is küzdjenek!!!! Felesleg, max az élmények maradnak és a becstelenek közül majd valaki viszi a fődíjat!!!!!! Egészségére! Ez Magyarország!!!!!!!! Köszönjük!!!!

 

Én nem azt mondom hogy én nyerjem meg de legalább olyan aki tesz érte annyit hogy küzd és időt fordít arra hogy becsületes úton szavazatokat szerezzen! Mint én tettem napi 4-5 órában, de minek????!!!!??!?!?!?!?!?!?!???!

 

Ezennel hajrá http://websta.me/tag/ibusz

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!