Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301830

Amugy sincs annyi, 100 euro korul van egy Opel gyujtomodul.

 

De teljesen igazad van, sajnos a kelet-europai sokadik tulajdonos nem nagyon bir elvonatkoztatni a sajat helyzetetol...

 

Nekem par hete volt a Prius muszaki vizsgan. Fuggetlen szervizben. A hatso fektarcsakat kellett cserelni, amugy nem volt semmi baja az autonak. ja es csinaltattam egy klimatisztitast is -> 550 euro.

 

Fater kerdezte hogy nem lehetett volna felszabalyozni a tarcsakat (esztergalyos az oreg) mondom neki hogy nemtom, szerintem az itt dragabb lett volna mint venni ket ujat...

Előzmény: Törölt nick (301828)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301829

 

"de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio"

 

Én 10 év garit adnék az autókra úgy, hogy évente fél millát kötelezően a márkaszervízbe kelljen hagyni - "periódikus revizió" jogcímen.

Különben ugrik a gari.

Jaa és minden fogyóeszközt (olajat, szűrőket, mindent) kizárólag csak a márkától lehessen vásárolni hozzá - a normál, piaci ár mondjuk 2,5x -ért.

 

Hagyjuk már ezt a simliskedést.

 

Mégis hány euro töblettköltség lenne egy 4-es trafóblokk helyett hengerenkénti trafót alkalmazni? 10 euró? 20?

 

Vagy mégis hány euró többletköltség lenne nem belesütni a szilentet a lengőkarba - hanem cserélhető szilentekkel ellátni - hogy egy tetves kis szilentért ne kelljen egy baszott-nagy (és tökéletes) lengőkart a szemétre dobni - úgy teljes egészében?

5 euró/ autó? Vagy az is felmenne akár 10 Euro-ra is?

 

Shadow-nak: a Peugeot 307-es ben is egyben van a 4 trafó - csak szólok. Az van a másik vejünknek - a minap láttam pont.

.

Előzmény: z_a_p (301826)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301828

"Vajon akkor is ilyen nagyvonalú lennél, ha neked kéne kifizetni 70 ezer Ft-ot azért, mert a 4-ből 1 trafó meggárgyult?"

 

Oke szamoljuk at rendes penzbe 70eFt, az nagyvonaluan 300 €... ennel valamivel tobbet szoktam kifizetni a kotelezo szerviz nevu izere (kvazi ugye olajcsere). Mennyi lehet az 1.5 munkaora, plusz filleres alkatreszek?

 

Nem a kelet-europai Jozsi es Tarsa Megoldjuk Okosban Bt.-nel szervizelo juzer az autogyarto celcsoportja... onnantol, meg, hogy kivaloan kepzett (hehe) nyugati autoszerelot kell megfizetni egybol sokkal olcsobbak lesznek az ilyen megoldasok, ahol kihuzza a teljes blokkot es rendben is vagyunk.

Előzmény: GPS (301825)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301827

nincs ebben semmi szelhamossag. Azert kerul az Opel annyiba amennyibe, mert a vegletekig optimalizalva vannak a gyartasi koltsegek.

 

Vegyel BMWt-t, abban kulon cserelheted a trafokat.

Előzmény: GPS (301824)
z_a_p Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301826

Kedves leendo ujauto tolajdonos!

  1. Autojat ugy terveztuk, hogy olcson gyarthato legyen. Igy jelentosen csokkenteni tudjuk az arat, igaz szervizeles/alkatreszek tobbe kerulhetnek, de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio
  2. Autojat ugy terveztuk, hogy dragabban gyarthato, de olcsobban szervizelheto legyen. Igy dragabb az ara, viszont a szervizeles/alkatreszek joval olcsobb is lehet. De ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, viszont a kov tulajok orulni fognak neki. 4.5Millio

Nos?

Előzmény: GPS (301824)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301825

 

Olcsón akarsz tiszta ice motort mondjuk mechanikus megszakítós elosztóval? Nem fog menni :-)

 

Mi köze van a mechanikus megszakítónak ahhoz, hogy a 4 darab trafót egybe építik - és 1 darab meghibásodása esetén a másik 3, tökéletes darabot is ki kell fizesd.

 

Vajon akkor is ilyen nagyvonalú lennél, ha neked kéne kifizetni 70 ezer Ft-ot azért, mert a 4-ből 1 trafó meggárgyult?

 

Vagy neked van tipped arra, hogy műszakilag és környezetvédelmileg miért lehetetlenség hengerenként megoldani a gyújtást?

Vagy akkor már "piszkos" lenne az a motor - szerinted?

.

Előzmény: mica-r (301823)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301824

 

Menjenek a k. anyjukba az ilyen simlis, szélhámos mérnökök (és gyártás-menedzserek).

 

De nem tudom min csodálkozol, mert rengeteg autóban kettesével adják elő ugyanezt az útszéli lehúzást.

Arra még azt mondják, hogy tiszta szerencse, hogy csak egy darab tök-jó trafót kell a szemétre dobni - és nem 3-at.

.

Előzmény: Törölt nick (301814)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301823

Olcsón akarsz tiszta ice motort mondjuk mechanikus megszakítós elosztóval? Nem fog menni :-)

Előzmény: GPS (301803)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301822

Pedig azt is kell !

Előzmény: Törölt nick (301820)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301821

nem kell különösebb beruházás, csak egy engedély a hivataltól

 

látva a zöldek folyamatos erőfeszítéseit az obstrukcióra, az a darab papír bizony simán kerülhet 50 milliárd euróba

ennyibe kerül megfelelni a kifejezetten obstrukciós céllal kitalált szabályozásnak

 

azért kevésbé dekadens társadalmakban zajlik az élet:

http://www.world-nuclear-news.org/NN-Three-Chinese-reactors-approach-commissioning-2407174.html

Előzmény: szilvatövis (301816)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301820

latok en, csak nem kommerszet :)

Előzmény: mica-r (301817)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301818

Nyilván egyszerűbb és olcsóbb. Ezért olcsó az Opel.

Előzmény: Törölt nick (301815)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301817

Ha látnál többféle autót és több megoldást, akkor a 20 évvel ezelőtti SAAB motorokon 3X ennyibe kerülő trafósort is ismernéd :-)

Előzmény: Törölt nick (301814)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301816

Szinte ingyen. Az 55 milliárdba ezeken túl már a Fukushima utáni biztonsági szigorítások költségei is benne voltak, de ez az összeg öt év alatt 100 milliárdra nőtt, ezt linkeltem az előbb.

Amúgy mennyivel növelik a reaktorteljesítményt? Mert ugye pár százalékhoz nem kell különösebb beruházás, csak egy engedély a hivataltól. Viszont mennyivel jobban hangzik, lehet érvelni vele, erre költjük a milliárdokat.

Előzmény: padisah (301811)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301815

gondolom igy sokkal olcsobb gyartani, es egyszerubb a soron beszerelni. Es gyanitom hogy a 4 trafonak egy elektronikaja van.

Előzmény: szilvatövis (301812)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301814

utananeztem es tenyleg, az Opelnal tenyleg olyan.

 

En meg nem lattam soha igy egybeepitett trafokat.

Előzmény: GPS (301810)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301813

Semmi ellentmondás, a Napenergia & Szélenergi a jövöjé

 

egy fan nyilvánvalóan ezt mondja, logikus hogy ő ebben hisz, csak éppen a tények inkább azt mutatják, hogy a dolog egy zsákutca (a már sokat elismételt peremfeltételek mellett: tehát mérsékelt égövi országban kevés napsütéssel és tengerpart nélkül)

Előzmény: ,m,1710 (301757)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301812

Pl.: A Xsarában is így volt, 70 ezerbe fájt a csere, ha jól emléxem, de előtte még szétvágta a vezérlőt is, mert xara volt a szűrése és a hibás trafó impulzusai valami portot kinyírtak benne... legalább is a szakik szerint. Sosem találtuk meg a tényleges baját.

Előzmény: Törölt nick (301805)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301811

1) Ahead of the April presidential election, the Socialist Party's presidential candidate, Francois Hollande, has proposed reducing nuclear's share of the country's energy mix to about 50% by 2025, down from the current level of almost 75%. However, in a report released in November 2011, Union Francaise de l’Electricite (UFE), the French professional association for the electricity industry, concluded that this would be costly, raise energy prices and increase carbon emissions.

 

2) EDF announced its Grand Carénage life extension program for the existing fleet in France in 2011. Under this investment program, the company planned to spend around €55 billion on upgrading its plants to improve their performance and enable their continued operation.

 

tehát nem csak üzemidő hosszabbítás, hanem teljesítmény növelés is lesz

Előzmény: szilvatövis (301762)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301810

 

Opel Astra 1,6.

 

(benzines - de gondolom pont neked ezt nem kel precizírozni)

.

Előzmény: Törölt nick (301805)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301809

 

Hanem, hogy a használt napelemek kezelésénél adódik-e extra probléma a felhasznált anyagok miatt. 

 

A napelemezés is egy emberi tevékenység - ami értelemszerűen környezeti következményekkel jár.

Csakúgy, mint a metánt-fingó tehenek tartása is.

 

Sőt, talán a napelem-recycling sokkal jobban kézben is tartható, mint a tehén-fing (már képletes értelemben, persze - mert ez utóbbit nehéz lenne)

.

Előzmény: Tzp (301799)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301808

Gondolom nem problema ezt az allitasodat ala is tamasztani.

Előzmény: szilvatövis (301806)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301807

Ööö, betiltottak az házakat meg a porszivokat?

 

Akkor mi a szart csinal a takeszneni eppen egy porszivoval a kezeben a hazamban?

 

`Ne rohogtess mar baszki.

Előzmény: szilvatövis (301804)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301806

Tudjuk. A VW botránynál is valami olyasmit jósoltál, hogy pár hét és vége.... tessék továbbmenni, nincs itt semmi látnivaló !!!! :-)

Előzmény: Törölt nick (301801)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301805

"Nebasszamármeg, hogy bármilyen indokkal is menteni lehessen azt - hogy egy megnyekkent gyújtótrafó miatt másik 3, tökéletesen működő darabot is ki kelljen kukázni."

 

Pontosan melyik autoban es melyik motorban van igy?

Előzmény: GPS (301803)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301804

Az EU-ban már betiltották a villanykörtéket, a porszívókat, a gázkészülékekeket, a házakat... még is világítunk, porszívózunk, fűtünk, és lakunk. Van élet a betiltás után is. Egy kicsit más...

Előzmény: Törölt nick (301800)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301803

 

 Azokon kívül, akik végül a profitot zsebre teszik, MINDENKINEK érdeke (közvetve még nekik is érdekük, mertha kihalnak a fogyasztóik+dolgozóik, akkor nem lesz aki gyártson-vegyen).

 

WTF? Netán azt akarod mondani, hogy csak úgy működöképes a rendszer, ha a gyártók pitiáner, aljas simliskedéssel és kényszerítőzéssel - indokolatlan pénzeket sajtolnak ki az after-sale marketből?

 

Nebasszamármeg, hogy bármilyen indokkal is menteni lehessen azt - hogy egy megnyekkent gyújtótrafó miatt másik 3, tökéletesen működő darabot is ki kelljen kukázni.

 

Vagy szerinted ez így teljesen okés?

 

Miért azokat akarod MEGINT kalapálni, akik ugyan valóban képtelenek megjavítani valamit, de  AZT azért észreveszik, hogy valami nem stimmel....

 

Érdekes, a MS-ot, vagy a Google-t szorgalmasan büntetgetik ezermilliárdokra, szinte havonta - mert ilyen-olyan, vélt, vagy valós fogyasztóvédelmi jogokat sértegetnek.

Árgus szemekkel figyelik - és büntetik is.

 

Amit én felvetettem az egy égbekiáltó, kombinált fogyi- és környezetvédő disznóság (környezetpusztító tolvajlás) ... de úgy látszik, hogy ez tök-rendben van minden felkent hatóság szerint.

.

 

Előzmény: Auralianus (301797)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301802

ó, mar itt is megvan az itelet.

 

 

Előzmény: szilvatövis (301796)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301801

"A BMW négyturbós dízelje biztosan nem a fejlődés vége."

 

Fixalodj csak ra egy muszaki kulonlegessegre amit minimalis darabszamban gyartanak, es lengesd mindenhol mint altalanos muszaki megoldast.

 

" A lapokat szépen kiosztják egymás között, nincs mitől tartaniuk az autógyáraknak, nem ugrik ki a sorból a konkurencia."

 

Hmm, mar meg is van az itelet, Virag elvtars?

 

A tobbi meg a szokasos teljesen fogalmatlan rizsa, amit ide szoktal nyomni.

Előzmény: szilvatövis (301790)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 2 301800

Az a baj, hogy teljesen rafixalodtal az autogyarakra. Tiltsuk be az ICE motorokat? OK. De akkor ne alljunk meg itt, hiszen a legnagyobb kornyezetszennyezok kurvara nem az autok. Tiltsuk be a kozuti szallitast, a futest, a nagyfogyasztasu telefonokat, televiziokat, a repulest, a hajozast, buntessunk meg mindenkit aki 15 foknal tobbet tart telen a lakasban.

 

Mivel te is elsz, eszel, iszol, sot ide irogatsz, azt kell mondanom hogy egyszeruen hipokrita vagy, es csak azert rugdosod az autoipart, mert az egy konnyu celpont.

Előzmény: Auralianus (301774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!