Gyorsan oda álltam Malvinkához. Karbantartásként fekete szigetelőszalaggal megerősítettem a már gyenge szigetelőszalagot a motornál. Valami pici lyuk, hogy ne menjen bele a madár.
Úúúúú, de jól néz ki, be is állítottam háttérnek. Tudtam, hogy egyszer megcsinálják ezt a festést. Kár, hogy soha nem repült az íreknél. Választhatták volna mondjuk az ex EI-ACK-t, Lisszabonban tárolják éppen, néhány éve még repült. De ez legyen a legkevesebb.
Ami a Li-2-höz hasonló, az a DC-3/C-47. Amelyik erre fele szokott kószálni, az a svájci HB-IRJ, de ő még május végén Japánban repült. Talán a Flightradaron vissza lehet nézni.
"...Tisztelt barátok, ismerősök, volt tanítványok! Tájékoztatok mindenkit, hogy az Öregbadó temetése
2017 július 21-én pénteken 13 órakor lesz a budafoki temetőben (1222 Budapest, Temető u. 12.) lesz.
A megemlékezést előtte a budaörsi repülőtéren, a volt RSz hangárban lesz, várhatóan 10-11 óra körül, ez most szerveződik. Amikor a pontos időpont konkretizálódik, erről természetesen tájékoztatást írok. Ezúton szeretnék felkérni a volt tanítványok közül valakit, hogy a repülőtéri megemlékezésen néhány személyes szót elmondjon volt tanáráról. Ha valamelyik tanítvány ezt megtenné, kérem privátban keressen meg..."
Nekem nagyonis magyarnak tűnik,csak közel áll az analfabétizmushoz. Az a romániai sztori,hogy hazavihette a pilótabácsika a repülőjét egészen hajmeresztő. Kezdek arra gondolni,hogy valaki a fórumosokat tesztelgeti,hogy mi az a legnagyobb marhaság amit még elképzelhetőnek tartanak.
A fotón látható tárgyak nem valószínű,hogy repülőgépből származnak.
Az Aeroparkban kiállított HA-MOA repülőgép kormánykereke új köntöst kapott. Most szebb, mint újkorában. :))
Ilyen volt,
ilyen lett. :)
Még a középső zárókupakot kell majd pótolni.
Továbbá, a székék újra lettek kárpitozva, és a padlózat is rendbe lett rakva, szép új szőnyeget kapott.
Hálás köszönet az Aeropark vezetésének és a közreműködőknek.
Lassan a műszerfal is összeáll, de kellene egy ITE-2T – 3-as 4-es mutatós középre (az An-12-n is ilyen volt),
feet-es magasságmérő (55-1 vagy VMF-50) a jobb oldali műszerfalra, az ideiglenesen oda rakott Mach-számmérő helyére. Eredetileg egy méteres VD-10 volt ott, de az új légügyi előírások feet-est írtak elő, és egy bulletin kapcsán lett a műszerfal átalakítva. Csereműszert is fel tudunk ajánlani érte.
Kellenek még lámpaburák is (zelenaja SzLM-61), ebből sok kell, mert a HA-LBE Tu-134-nek is szüksége van.
Cserébe tudunk adni fehéret és sárgát. A nagyméretű piros és zöld bura is kell, a futómű gondolában lévő tankoló panelhez. Mert a „kedves” látogatók elvitték emlékbe.
A HA-LCG Tu-154 is hasonlóan szépül. Már a székek készen lettek, az utastér szőnyegezése folyamatban. Így tovább!! :)))
Sziasztok drága repülős társak elnézését kérünk a helyesírás hibákért de igen tény , hogy aki ide szokott az oldalra írni az nem magyar hanem olasz repülőgép mérnök és csak 7-8 éve van Magyarországon és igaz tud kicsit karatyolni de írni azt nem annyira .
Mi itt Debrecenben találkoztunk vele 2 éve azóta kis csapatunk tagja.
A hajtómüből a védő kupak alatt ezt húztuk ki de mi is lehet na ki mondja a megfejtést?