Igaza van gyanta atinak az én változó geometriás dízelem is ezt csinálta, aztán megjavult miután végrehajtottam amit ati leírt. Kicsit dinamikusabban kell hajtani az autót, persze csak minimális várossal, többé nem jön elő (jó esetben).
Amúgy én mikor elindítom,én mindig megvárom míg a magas alapjárat vissza esik a normálra, csak utána mozgok--mondjuk ezzel a megoldással lehet vitázni de én így csinálom :) azt a max 1-2 percet kibírom :) Ja még a bedadogáshoz mások ,más üzemanyagra is esküsznek :) próbálni kell ami jót tesz neki :)
Én a Mol jobb fajtáját tankolom ( 3éve) már csak,drágább de ezt a bedadogást már csak néha,vagy alig észrevehetően csinálja----Az olaj az amit te gondolsz bele,mindenki szerint más a jó a lényeg hogy : 5-40es legyen ennek megfeleljen : FIAT 9.55535-S2 Az enyémben volt ugye a selenia mivel eszegette (268ezernél tartok) próbáltam ezeket,bár semmi változás nem lett : https://alkatreszek.hu/ca_5w_40_edge_titanium_4lhttps://alkatreszek.hu/fu_5w_40_titan_gt1_4l
Nekem is ugyan ez volt. Felkapcsoltam 10 mp után elaludt. Mire rájöttem mi a gond. Nekem az első helyzetjelző izzó cseréje oldotta meg. Jó volt mégis ezt csinálta. Próbáld meg
Sziasztok! Van egy 2010-es Fiat Bravo 1.4 T-Jet típusú autó, a 120 lovas..Nem vagyok egy nagy szaki autók terén, szal előre is elnézést..Minden nap az első "hideg" indításkor dadog a motor..Marha zavaró tud lenni..Nem találja az alapjáratot, ugrál a fordulat, beesik 1000 alá, majd vissza ugrik 2000 környékére..Kitolatok a garázsból..Kemény 2 métert megyek hátra, és utána tökéletesen szépen jár...Ilyesmivel találkozott valaki? Szinte minden nap az első indításkor megcsinálja, nagyon nem tetszik..
A másik, hogy most lesz esedékes az olajcsere, és valóban kevés van benne ahogy megnéztem, de még nem vészes..Másfél éve volt cserélve, úgyhogy a héten szerintem elviszem egy olajcserére..Szervízkönyv szerint eddig csak a SeléniaK Pure Energy 5W-40 olajat rakták bele..Esetleg van valami jobb alternatíva?? Ti milyen olajat használtok, mik a tapasztalatok?? Próbaképpen lehet veszek bele egy CastrolMagnatec 5W-40 C3 típusú olajat, erről jókat írnak, nemtudom..Előre is köszönöm!!
Sziasztok 2007-es Bravom jobb hátsó lámpája nem ég,se a féklámpa.Az index működik. Amikor ráadom a világítást egy pillanatrra bevillan és ennyi tudha valaki hogy mi lehet a probléma?
Ha jól emlékszem hogy az ajtó aljáben vannak lyukak ,azok eltömődhetnek,így megállhat,összegyűlhet benne a víz,néha nem árt megnézni,kipiszgálgatni a koszt belőle
Érdekes dologgal szembesültem ma. A jobb hátsó ajtó kinyitása után feltűnt, hogy nedves folt jelent meg az autó alatt. Ahogy hozzáértem a gumi szigeteléshez az ajtó alatt, kiömlött minimum 3 liter víz. Ez hogy kerülhetett oda szerintetek? Beázik az autó? :O
Lehet hogy Denso volt. Már nem emlékszem pedig pár hónapja volt. Vagy Valeo vagy Denso, de nagyjából egy húszas volt az öcsém műhelyének a kedvezményével.
Nekünk is a két kocsira kb. 20-22 ekm az éves futás, és itt már a Bravoba megy a kevesebb, 10e alatt, a többi a Duster. A robogó kb 3e km-t fut a szezonban.
És nekünk a melóhely 16,5 km-re van Bp-en belül, tehát napi kb.35 km, mindezt két járművel, mert hiába egy helyre megyünk, de nem ugyanakkor.
Mondjuk az utóbbi 2 évben nem volt nagyobb (1500km+) autós nyaralás, mert repülőztünk, de idén bepótoljuk, mert Makarska alá megyünk. És, mivel szeretjük a kihívásokat, lehet, hogy nem a Bravoval. :-)
mai foto, csak ide az idojaras is 100 eves kesessel er ide. :)
en ritkan megyek napi 100 km alatt, erre jon ra minden mas, hetvegente sokszor kirandulgatunk az orszag masik felere, vagy csaladlatogatas, egyeb. de sokszor van hogy bp egyik pontjarol a masikra kell menni mondjuk ebedelni, vagy mitingelni, az sem segit.
neha kicsit sok, de nem veszes, lesz ez majd sokkal kevesebb is valamikor.
Éves szinten nekem olyan 40e km van, és már ezt is soknak találom az autóban eltöltött idő miatt, de én is autóval járok mindenhova, sőt mindenhova is.
A grande téli álomra szenderült pár éve már, amiből csak néha ébred fel. Jellemzően így tölti idejét a mazda mellett, fűtött / hűtött garázsban, wellnessezik tulajdonképp, amit minden rendes autó megérdemel. :)
Mire ide jutunk nem lesz mar ennyi auto magankezben.. en a carsharingben latom a potencialt hosszutavon. A mai fiatalokat mar nem erdekli az auto sot a magantulajdon sem.
pedig a foszilis cuccost el kell engedni hidd el, ha az emiratusok is rabolint johetnek a vastagabb kabelek ;-)
Régebben, nyaralás végén Olaszból hazafelé Villach-nál tankoltunk. Széles, talán nyolc-tíz soros kút, de ilyenkor így is 6-8 kocsi állt előttem. Gondoljuk végig nagy melegbe, rémes...
Minden tankolás két három percig tart, a többi a fizetés. Szerintem óránként több száz autó is tankolhatott.
Találós kérdés, ha ezek mind villanyra lennének dugva és minden elektromos autó 300 km-re egy órán keresztül vételezne energiát hánya jármű parkolna egy időben a kúton?
Második kérdés, ezen járművek egyidejű töltésére mekkora áramerősség szükséges?
Nálunk kéne még kb 3-4 Paks, hogy a folyékony energiát kiváltsuk.....