Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163349

Sajnos automataval nem jatszik jol a benzines motor. Sem nyomatek sem fogyiugyileg.. :(

 

en uj vagy nagyon ujszerure lovok egyebkent.

 

a hibrid cvt k nalam kiesnek.

Előzmény: -ikszipszilonze- (163347)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163348

en nyugodtan megvennem. euro hatot mire kitiltjak, plane kelet europaban (mert itt kene eladnod) addig el is rohad a kasznija ;-) (mi is euro hatot vettunk nem reg automataval)

 

olyan most ez a dizel az eubn mint soros orbannak. az aktualis figyelemelterelo...

Előzmény: zgi521 (163346)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163347

en is szopoagon vagyok, mert pl ami majd lassan kell csaladi auto (s-max, galaxy, sharan, touran, stb) automataval, jellemzoen full szereltsegben gyakorlatilag 100 -bol 99 dizel. 

ha ujkent veszed akkor ezekbol tudsz benzinest rendelni, szoval nincs nagy gond. en viszont nem tervezem ezeket ujkent megvenni, hanem majd 1-2-3 evesen. nincs benzines valasztek itthon, de kulfoldon is alig.

Előzmény: zgi521 (163346)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163346

En picit ennel jobban felek vagy kevesbe vagyok optimista..

emlitettem mar korabban hogy en automata fele nyitok, nyitnek egy ideje.

meg nincs meg a biztos befuto bar mar vannak tobben a merlegben.

szal az automata-dizel kombo lesz a befuto es kizarolag euro6 johet szoba.

mivel hosszutavra terveznek vele felek a radikalis kitiltastol.. 

 

mi a velemenyed/tek? Be lehet meg ulni?( egy ilyen verda nem olcso es ha rosszul sul el x even belul az emisszios kvotak miatt ki sem tud az ember szallni.)

Előzmény: bajan122 (163343)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163345

ez a taxi örök! ;-)

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163344

:)

Előzmény: seewer (163342)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163343

azert ezt varjuk ki. raadasul Norvegia vagy barmelyik hasonszoru (nagyon gazdag) orszag nem mervado.a vilag zomenek nincs penze alternativ hajtasra, sot kocsira sem. nafygjabol 1 milliard emberre vannak kibocsajtasi normak (ugy ertem amerika lakossaga az eu stb) a maradek 6 elohelyen meg nincs vagy csak nagyon kezdetleges.

 

az ilyen korlatozasok bevezetesehez akkora infrastrukturalis beruhazasok kellenenek (pl elektromos halozat) amit a kormanyok nem fognak tudni felvallalni.

 

nem hiszek a villany hajtas alternativ mivoltaban.

Előzmény: seewer (163341)
seewer Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163342

Ez igaz egy 2,5-ős szívó pariban lehet egy 1,4-es turbóval.Majdnem fele akkora moci.... 

Tudod a kalapos bácsiknak csak az érzet számít, az meg a kis turbósban bőven van:-)))

Előzmény: -ikszipszilonze- (163340)
seewer Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163341

Köszi a részeles beszámolót, nem ismerem a motor palettát, de valahogy én is így gondoltam. 

Szerintem nincs 20 éve a belsőégésű motornak, pl, Norvégia 2025 után nem akar forgalomba helyezni hagyományos motorral.

Az meg már itt van a kertek alatt:-)

Előzmény: bajan122 (163339)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.30 0 0 163340

régebbi mazda 6, 2.5l 170 ló.

Előzmény: seewer (163316)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163339

Egyelore szerintem a bmwnel hasit a dizel (ami 5ostol felfele 3.0). Aztan meg ott lesznek a 2.0 turbobenzinek amik a szedanokban nem fognak sokkal tobbet enni mint a dizel es mennek is. A suv oknal van gond mert azokban barmilyen benzines lezabalj a gatyad (audiban pl a regi 3.2 fsi az a6bn alig evett tobbet mint a 3.0tdi es kb ugyan ugy ment, na ugyan ez a paros a touaregben mar ugy nezett ki hogy nem megy a benzines de legalabb 5-6 literrel tobbt eszik).

 

Szerintem vissza rendezodes lesz (na nem most hanem 20 ev alatt). A kis turbos oda kerul ahova valo: a kompaktok, esetleg a limuzinok (pl superb) orraba, a nagy benzin es dizel motorok suvokba, luxus verdakba, egyterube es kis suvba 1,6-2,0 dizel marad. Azert gondolom igy mert kb ez az optimum, ha innn kimozitod a rendszert akkor elobb utobb vissza korrigal. Most ki van mozditva a mini turbo, no dizel stb iranyba. Persze az egeszet felborithatja egy megfelelo alternativ hajtas.

 

Ami engem illet a touareggel hosszu tavra keszulok (mondjuk pont most jott a touareg2bol egy nagyon vonzo ajanlat de nem hiszem h meglepem). A kozel jovoben kisebb autom nem lesz/lehet, ekkora autoba meg kell a teljesitmeny. Dizel meg adott mert ezek benzinesbe kepesk 15-20 litert inni papas stilusbn is.

 

 

A konkret kerdesedre: a 3.0 tdinek nincs jelenleg alterntivaja mert a 2.0 sokturbosok meg nem tudjak azt mit. Benzinesben a hangot leszamitva mart tudnak hasonlon fogyastast jobb dinamikaval. az

Előzmény: seewer (163337)
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163338

Nem régen jártam arra, csoportosan  Neszmély-re mentünk, igaz P20-al.

Előzmény: bajan122 (163336)
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163337

   "epp ezert valtottam 3.0 v6tdi re :-)"

 

Szerinted ilyen nagy motorral equalens????

Gondolom  max 2,5-ig releváns.

De amit írtam a BMV 3 literes dízel benzines alternatíva, hasonló fogyasztással? Szerinted?

Előzmény: bajan122 (163334)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163336

seewer

ha akarsz egy jot szerpentinezni Bajna Tarjan Tatabanya nyomvonal ajanlott. nincs messze, tukor aszfalt es szep taj, na meg combos fordulok. nekem sokkal kozelebb van mint csesznek, nincs forgalom (motoros se nagyon). 

seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163335

Ez csak Amerikára és az 500-ra vonatkozik. A Chrisler náluk jobban szerepelt mint a Fiat...

Előzmény: -carcass- (163331)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163334

epp ezert valtottam 3.0 v6tdi re :-) mondjuk ahogy en vezetek az 1.0 szivo d is eleg lenne. :-D

 

a 120tjet egy nagyon jo karakter szerintem (az ugyan ilyen tsi is csak ugye az beteges).

 

 

Előzmény: seewer (163333)
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163333

   "apam 1.6os vitaraja is csendes kenyelmes miegymas, de ha nem taposod ki a szemet akkor nem megy,"

 

Neked volt 120-as Bravod. Szerintem nem kellett kitaposni a lelkét és jobban ment. 0-100, lehet, hogy egyforma....

Ebben a korban már a nyomaték a lényeg, alacsony fordulaton:)))

Előzmény: bajan122 (163327)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163332

nem a gixer tekercse ment ki :-) szombaton vizsgazom sajnos

Előzmény: seewer (163330)
-carcass- Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163331
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163330

 

    "es nem adtam el a gixert, amiben komoly szereped volt.."

 

Most értem haza, jó, hogy nem írtam mobilról, hogy szombaton fagyi.....nem olvastam végig.

Remélem, hamarosan felépül a gixer és tolunk egy rövidet.

Előzmény: bajan122 (163319)
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163329

Nagyon sok Ferrarit odabax_)

Előzmény: seewer (163328)
seewer Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163328

Nekem mind jó, csak más kategória.

 

Csak neked, mert Te értékeled. A Fiam Tökölön a Lóerők éjszakáján ment egy kövéret a 78 Le-s XJ-6 al. Ez lett az eredménye:

 

Az Enyém 150 lovas.......

Előzmény: Varshi (163317)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 -1 0 163327

az a baj hogy hiaba tudja a 165 loerot valahol, de annyira meg van fojtva hogy alul es kozepen doglott mind. persze kozlekedni eleg, de semmi bugi nincs benne. 

apam 1.6os vitaraja is csendes kenyelmes miegymas, de ha nem taposod ki a szemet akkor nem megy, pedig suly loero aranyban nem rossz. igaz nem is fogyaszt ergo a karosanyag kibocsajtasa is kiraly.

Előzmény: Mikusz. (163326)
Mikusz. Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163326

Hát a 2 literes 165 lovas verziótól nem lennél elájulva, az biztos. Van egy alap ereje amit mindig tud és kész. Középtartományban, tehát ahol a leggyakrabban használjuk a motort a kis 120 lovas T-Jet is megeszi, érzésre biztosan.

Az enyém előző tulaja a haverom, volt/van mellette egy Mazda 6 2 literes 165 lovas verziója nekik. A Bravot jobban szerették, még most is emlegetik hogy milyen jó kis kocsi volt, és mennyivel jobban ment.

 

Előzmény: seewer (163312)
György Vincze Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163325

Szia.

írj egy mailt: gyuri0610@gmail.com. aztán ott írok telefonszámot és megbeszélünk mindent ok :-)

Előzmény: husecs (163303)
smith Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163324

Ma sikerült annyira szárazra járatni a tankot, hogy amikor picit ferdén állva rátettem a gyújtást, a szokott szivattyúhang helyett némi tartálydöngés lett a válasz. Igaz, még elindult, de nem mertem reszkírozni a kútig azt a 3km-t, kapott inkább a kisgépeknek való kannából egy löttyöt. 61 litert nyelt be így is a kúton...

zgi521 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163323

Ranezesre lehet de a hangjuk alapjan en meg csak olajossal talalkoztam :)

Előzmény: -carcass- (163305)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163322

veluk beszeltem, profinak tunnek. motorban nem sok tapasztalatuk van szerintem, de jelenleg ok a befutok. van ozdon egy ficko aki tobb motor generatort is csinalt mar nekem, de nem er ra. van meg egy srac pesten de o meg nem veszi fel a telefont es emailra nem reagal (gondolom szabin van). 

 

koszonom amugy

Előzmény: GazCamp3r (163321)
GazCamp3r Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163321
Előzmény: bajan122 (163320)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 163320

esetleg tud valaki embert aki motorkerekpar generatort tekercsel?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!