nem a radioeval van baj, hanem a kocsi can gateway elektronikajaval. vcds-sel kene kiolvasni, milyen cikkszam van benne, regebbi verzioknal szinte garantalt az akksi merules. egy bizonyos cikkszamtol felfele szunt meg a problema
remek valasztas, nem is baj, ha kevesebb lesz a dizel. csak ez a negy fenyszoro... cegesnek persze elfogadnam en is, de sajat penzt nem koltenek ra. o2, o2 fl es o3 utan ez most kimarad :) (az amugy meno, hogy az osztott lampas led-csik tud sargan villogni indexnel - nekem ezek a csikok vannak beakadva)
2.0 TDI helyett 1.8 TSI, mert a cégvezető belement, és úgy több is marad extrákra. :) Egyébként kolléga már hajt egy ilyet, és tipik területi képviselős autóként csak 6-8 decivel eszik többet. Hogy ez nálam mennyi lesz, az majd persze kiderül. :D Annyira azért nem fogom bánni a dízel dörmögés hiányát, meg az extra lovakat. :) Mentem egy kört a srác autójával, és jobban szedi a lábát. :D
Meg a világításmániám miatt a LED fényszórót is várom, az is előrelépés lesz a mostani xenonhoz képest. Erősebb és szélesebben világít, kipróbáltam éjszaka. Hopp, itt is van egy videó róla. :)
Mindegyik oké (volt), csak azért cseréltem a régieket, mert a viszonylag új autómmal engem érintettek a fejlesztések a programban.
Pl. az esőszenzort nem tudta kódolni a 12.12-es.
A 15.7-ben megjelent egy kereső funkció az adaptációknál, ami nagyon sokat tud segíteni, amikor pl. a kp. elektronikán egy közel 2000 tételes listában kéne megtalálni valamit.
A 16.8-as sokkal gyorsabban kommunikál a kocsival, és már támogatja a 17-es modellévű autókat is, amivel a régebbiek nem nagyon tudnak mit kezdeni, talán csak hibakódot olvasni.
Létezik már 17.1.3 is, amivel nincs tapasztalatom. Majd egy ennél is újabb verzió kell az új FL-hez (ami a kezdetektől 18-as modellév), mert ahhoz ez sem elég, csak új bétával lehet kódolni, amiből ugye nincs klón. :)
Ali-n a keresőbe csak a VAG szót és a verziószámot kell beírni. Ha nincs találtat, akkor épp eltűntek néhány órára, vissza kell nézni később. ;)
A 17.1.3-ból volt olyan is, ami nem támogatta pl. a Golf 6 platformot, ezért érdemes átnézni a termékleírásokat (talán ez már megoldódott, ahogy most nézem).
Ha az a pár dolcsi nem számít, én a legújabbat venném.
Nem vagyok most már annyira biztos a rádióban. Ugyan azóta jött elő 2x a merülés, kb 1-1 hónap eltéréssel mióta az új rádió van, de ma a műszerfal jobb oldaláról miután bezártam a kocsit egy rele kattogását lehet hallani. Kb 30 masodpercenkent kattan egy tik-tak-ot.
A rádiónak oltári szerencsével be tudtam lépni a rendszer amenüjébe és másik Can opcióra állítottam a rádiót. Így megjelent az autó infó (külső homerseklet; fordulatszam; uza mennyiseg, stb) és működik továbbra is az ajtónyitás, parkoló szenzorok és a kamera is, de a képen nem mozdul a kanyarodás ívét mutató sárga téglalap. Ez eddig működött. A digitklima visszajelzése továbbra sem működik.
igen, a carplay banto korlatoltsaga fajo kisse, szokasos apple-fele hulyeseg. az apple maps sajnos kifejezetten szar poi-ban, cimre csak-csak, de masban egy rakas szar
Ugyanígy voltam én is az M0 új szakaszával. :))) A következőbe valószínűleg én se konfigurálok navit, elköltöm az árát másra. Bár, az nagy szívfájdalom, hogy a Waze nem megy iPhone-ról CarPlay-en keresztül.
Kipróbáltam az Apple Maps-et (ami megy, kolléga is azt használja). Hát, nem estem hasra a tudásától. 2 dolog kapásból hiányzott: autozoom a kereszteződéseknél és sebességhatár kijelzés. Veszprémben próbáltam vele megtalálni a nagy Interspar-t, és nem ismerte! A kisebbekbe szívesen elvitt volna... Amikor végül valahogy megtaláltam, megint ránéztem a térképre, és tényleg nem volt rajta...
ja, egyébként: a mostani nagy esők alapján az alis esőszenzor plusz kapcsoló kiválóan vizsgázott, teljesen jól megy minden, ami fény- és esőszenzorilag lehetséges
jajdejó a smartlink, hogy nem kell már ezeket lesni :) o2 fl-ben volt columbus (rns510), mindig vártam, hogy na, ebben már lesz bővített m0-s? na és ebben? aztán nagy sokára meg is lett
(egyébként néhányszor navigáltunk eddig budapesten belül smartlink+apple maps kombinációban, ilyen néhány alkalomra tökéletes. nyilván szebb lenne, ha a multifunkcióson is menne a navi, mint a rendes gyári navival, de enélkül tényleg tudok élni)
Kapcsoló kilőve. A kocsi quadlock csatlakozójánál kihúzott kulcsnál 3 labnal is tudok merni 12 voltot. A testet sem érdemes megszakítani mert az antennáról ugyanúgy kapja... megszivtam...
Amióta motor cseréltek az O2-es Scouton, közútön, kb. 6-8 decivel kevesebbet fogyaszt, mert elváltok 2ooo fordulat alatt. Meg voltak kopva a vezműtengelyen a bütykök és nem nyitott eleget szelepek, ezért 25oo-ra kellett kihuzatni váltáskor a csere elött.
Ugyanakkor a motor sokkal rugalmasabb lett, 12oo-as fordulaton is elmegy 6. sebességbe egyenes úton, ha szép lassan gyorsítok, még előzni is lehet vele váltás nélkül.