Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stegere Creative Commons License 2017.06.29 0 0 31445

3 éve vettem az enyémet---ezalatt 1 bal első lengéscsillapitót és első fékbetéteket kölött cserélni csak...kb. 50-et mentem vele---rá 2 hónapra adtak el innen nem messze 22000 km-el egyet--öreg bácsi...aki már nem mer vezetni--- ...azt hittem hülyét kapok :)

Előzmény: Landsmann_ (31444)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.06.29 0 0 31444

Régebben énis nézegettem kíváncsiságból a Wagonokat. A többi autóhoz képest nem sok volt belőlük. Ami igen, az is horror áron. Magas futott km-el, alacsony felszereltséggel, kevés műszakival. Tény, így kívülről jó állapotúaknak néztek ki. Mivel megbízható jószágok, nem nagyon szabadulnak tőle  atulajdonosok. Inkább az a jellemző, mivel zömmel az idősebbek vásárolták kényelmi okoból, sok esetben hagyatékból származnak. Családnak vagy van autója, vagy nagyobbra  (mondjuk ez relatív tulajdonság :) ) vágynak, így aztán eladják. Az enyém tulajdonosa is meghalt, feleségének nincs jogsija,  a lányuknak van két autójuk is, így harmadik nem kellett. Ismerőstől vettem, úgyhogy tudtam hogy nem veszek zsákba macskát. :)

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.29 0 0 31443

úgy értem, eleve szűk a választék, nemcsak dízelből, benzinesből is. Bár lehet, hogy csak azért, mert sokan alacsony felszereltséggel vették, én meg eleve kizárom a klíma nélkülieket. 

Előzmény: t.lantos (31442)
t.lantos Creative Commons License 2017.06.29 0 0 31442

El ileg a motort 250e km-re tervezte a fiat.

Amúgy meg mocskos drága volt.

Alig van belőle.

Előzmény: Törölt nick (31441)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.29 0 0 31441

Köszi a tanácsokat.

 

Én sem vagyok dízelpárti, de az alacsony fogyasztás vonzó.

 

Ami meglep, hogy sokkal nagyobb választékra számítottam. Úgy látszik, nem sokan akarnak megválni tőle. 

Előzmény: Landsmann_ (31439)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 31440

Diesel Ignis-es ismerősöm volt: "MINT A TETŰ OLYAN LASSÚ!"  Meg is szabadult tőle! 

Előzmény: Landsmann_ (31439)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.06.28 0 0 31439

A különböző fóriumokon sem esett különösebben szó panaszról a dízel motoroknál. Gondolom hasonlóképpen megbízhatóak azok is. Üzemanyag betöltő csonkra érdemes rápillantani milyen állapotban van. Nehezten lehet hozzáférni, talán ha van tükör, akkor azzal könnyebb. bal hátsó keréknél kell lennie egy műanyag védőlemeznek. Sajnos a sár a lemez mögött a lemez és a cső között le szokott rakódni. MIvel folyamatosan nedves környezetet biztosít, ki szokott rohadni a cső. Ha a tanksapka levételekor nem szuszog, az gyanús lehet, bár nem minden esetben szuszog, így ez ebből a szempontból nem mérvadó.

Saját vélemény, én dízelt nem vennék. Költségesebb javítás, télen problémásabb üzemanyag és indítás, nagyobb kapacitású akku kell, ami drágább. Én még nem találkoztam olyan dízel autóval ami nem volt gázolaj szagú, akármilyen új is volt. benzinesnél ilyet nem tapasztaltam.

Előzmény: Törölt nick (31437)
r.tonyo4 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 31438

bocs, elnéztem a hozzászólásokat, azt hittem te ajánlottad fel

az OSB  vagy bútorlap méretét meg tudod nekem mondani? Lehet, hogy belevágok házilag

 

Előzmény: h.c.s (31419)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.28 0 0 31437

sziasztok, 

 

második autónak keresgélek valamit, jórészt ingázáshoz (M2, M0, M3 bevezető térsége, ill. Bp.). Mindenképpen Suzukit. Eredetileg a Splash volt a kiszemelt, de nem tudtam meggyőzni magamat, hogy érdemes többet kiadni, mint amennyiért a legjobb állapotú WagonR-eket árulják, ráadásul az utóbbi jóval tágasabb. 

 

Úgyhogy most ennél a típusnál kötöttem ki. Tudom, hogy az autó általában megbízható (volt Swiftem), de meg szeretném kérdezni, hogy szerintetek mik azok a pontok, amit érdemes alaposabban megnézni a vásárláskor. 

 

Illetve: sosem volt dízel autóm, de a felhasználás jellege miatt most elgondolkodtam rajta. Van róla tapasztalat, mennyire lutri egy használt dízel? Vagy ugyanolyan problémamentes, mint a benzinmotorok?

 

előre is köszi a segítséget

 

 

sakac Creative Commons License 2017.06.28 0 0 31436

Lehet megoldaná de az enyémnél nem játszott. Gyakorlatilag mint a papír csövet, szereléskor összenyomtam. Mire jelentkezett a gond már késő volt, lentebb szeperel egy képsorozat na az enyém durvább volt.

Előzmény: sanyooo1 (31434)
t.lantos Creative Commons License 2017.06.27 0 0 31435

A Swiften a gyari betettel sose volt bajom. A tarcsa meg vas, ha nem hullamos, akkor attol nem foghat rosszul.

Aztan amikor mar nem volt olcson gyari betet, akkor lpr keszlet lett veve. Az is jo volt, csak hamarabb kopott. De cserebe filleres.

Előzmény: gazsi850 (31432)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 31434

Szia!

 

Egy kis poliésztergyanta üvegszövettel nem oldaná meg a problémát? Ha az enyém kilyukad, biztos megpróbálom.

Előzmény: sakac (31431)
caputo1988 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 31433

Be lehet próbálkozni utángyártottal is de nem biztos hogy jó lesz.

Mint már írták meg linkeltem van elvileg tipuspontos de ezt egy szerelő nem ajánlotta.

Előzmény: sakac (31431)
gazsi850 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 31432

Sziasztok!

2003 évvégi (M13A) WagonR-be milyen féktárcsa-fékbetét kombót javasoltok a Unixból?

Van valakinél bevált párosítás?

Lényeg, hogy fogjon mint a zöldfesték! :)

 

Brembo tárcsa-Gyári fékbetéttel 25-30 ezer után már alig van fékhatás. (Betét max 2 mm-t kopott)

 

Válaszokat előre is köszönöm!

sakac Creative Commons License 2017.06.26 0 0 31431

Akkor nem görcsölök vele marad a gyári kiszerelés. Fájni fáj nem kicsit hó vége felé de ez van...

 

Előzmény: caputo1988 (31429)
szusi76 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 31430

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.2003-as évjáratú suzukim kanyarban rángat.Olyan,mintha kifogyna a benzin.Teljes felújításon esett át az autóm,pl.kuplung csere,de ezzel nem tud mit kezdeni a szerelő.

caputo1988 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 31429

Mint a terjedelmes posztomban leírtam hegeszteni lehet elvileg.

Eddig egyszer tankoltam a kocsiba akkor nem láttam csepegést.

De elmondta aki heggesztette hogy ez nem életbiztosítás ideig óráig elmegy utána úgyis cseredarab kell.

 

A takarólemezt én még nem raktam vissza nekem is a kezemben maradt de lehet jobban járok ha fel sem teszem így legalább könnyebb tisztán tartani.

A benzin betöltő csövet is gyorskötözővel fogattam fel mivel a bekötési pontok is be voltak rohadva.

Hiába 14 év az 14 év.

Előzmény: sakac (31428)
sakac Creative Commons License 2017.06.25 0 0 31428

Biztos nem lehet hegeszteni?

Nálam is ma megjelent tankoláskor a tócsa.... itthon aláfeküdtem és a műanyag takarólemez a kezmben maradt..

Előzmény: caputo1988 (31415)
ruja67 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 31427

Háttámla tekerőt javított valaki szalaszt most ez a baj vele.

h.c.s Creative Commons License 2017.06.24 0 0 31426

Bontott készletet vettem 85-ért, beraktam, nyomáspróbázták és töltötték 15-ért.

Az 100e HUF

Munkadíjjal nemtudom mennyi lett volna.

Ez pontosan 5 éve volt.

Előzmény: giornalista (31425)
giornalista Creative Commons License 2017.06.24 0 0 31425

emlékszem, hogy előkerült már talán a téma korábban, de nem találom.

 

szereltetett már be valaki végül is klímát utólag 76 lovas 1.3-asba? ha igen, mennyiben állt meg végül?

MadRabbit88 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 31424

Hogy erted jobb vagy baloldali? Ha a feklampanal pockot mind2 oldalt lekell szedni, hogy lejojjon a burkolat.

 

Ha felnyitottcsomagtartonal arra gumimuanyagra bibaszra (nem tudom mi a neve :D, de ha kell lefenykepezem) gondolsz,ahogy eljut a cso felulre, akkor nalam a baloldali kellet megbontani. De nem tudom ez gyartasi ev esetleg tipus fuggo lehet. Nekem 2004-es autom van. 

 

 

agyilagzokni Creative Commons License 2017.06.24 0 0 31423

Jobb, vagy bal oldalon?

Előzmény: MadRabbit88 (31422)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 31422

Megoldva. Belül csomagtartón hátsó-féklámpa burkolat lekap. Azt úgy lehet,hogy oldalt van egy keres műanyag, azon belül van egy kis pont vagy pöcök, be kell nyomni. Majd lapos csavarhúzóval alányúltam. Nekem maga a cső ugrott csak le. Vissza lett pattintva most jó,nem tudom mennyire lesz tartós. 5 perces művelet az egész.

Előzmény: agyilagzokni (31421)
agyilagzokni Creative Commons License 2017.06.23 0 0 31421

Nekem is ez a bajom, de még nem jutottam oda, hogy szétszedjem. Vigasztalásnak annyit tudok mondani, hogy nem egy ultramodern autóról van szó, tehát a motort és a hátsó hidat, továbbá az első lökhárítót feltehetőleg nem kell hozzá kiszerelni. :)

Előzmény: MadRabbit88 (31420)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 31420

Sziasztok! Valaki tud megoldást arra,hogyan lehet megcsekkolni,vagy mit kell hozzá szétszedni ahhoz,hogy hátsó ablaktörlő tisztító csövét? Ugyan is reggel tisztítottam volna hátsó ablakot, víz nem jött,majd meglepődtem, amikor egyszer csak befolyt kocsiba a víz belülre kalaptartóra.... Azt hittem megőrülök.  Nézegettem,hogy hol mehet ez a kábel vagy cső, de csomagtartónál jobb oldalt folyt be a víz. Valahol szétcsúszhatott volna a cső?    

h.c.s Creative Commons License 2017.06.19 0 0 31419

Ha engem szólítottál meg....

Csak mutattam egy megoldást, már több mint 10 éve így van. Hangszóró beépítése miatt cserétem a hálót és ez volt a legegyszerűbb megoldás. Ha cipekedni akarok, akkor szoktam a hálót visszarakni.

Ez saját kivitelezés, a konzolok pár ft-ból megoldhatók és nem eladásra kínáltam. Bárki fél óra alatt elkészíti.

Utólag én bevontam műanyaggal, hogy ne karcolja a müa kárpitot. A kalaptartó pedig méretre vágott bútorlap v. OSB lap lehet, bevonva puha fekete textillel.

üdv.

Előzmény: r.tonyo4 (31417)
stegere Creative Commons License 2017.06.18 0 0 31418

5000-ért vettem annyiért adom ..

Kemencén vagyok..

 

06302586897  ezen elérsz..

Előzmény: r.tonyo4 (31417)
r.tonyo4 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 31417

így már értem:)

érdekelne a dolog, a kalaptartó háló úgysem jó semmire.

mennyiért adod?

Előzmény: h.c.s (31411)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 31416

Sziasztok! Ma reggel volt,egy olyan furcsa Wagon R+-ommal,hogy álltam lámpánál a féken, automata váltós D-be volt váltó. Előtte már mentem vele vagy 10 km-ert, motorüzem meleg állapotban volt. Majd egyszer csak mintha leesne alapjárat, az baj,hogy gyorsan kellet cselekednem,nem néztem fordulatszámmérőt, de azt autó leakart fulladni,meg berezonált is mint az állat. Üres gyorsan vissza D-be, majd lámpa zöld, és elindultam. 

Amint volt lehetőségem félreálltam,majd üres, és kicsit megtúráztattam motort 2500-ig 3x majd vissza,hátha leesik, az alapjárat,vagy elakar fulladni az autó, de nem. Semmi Check Engine nem jelent meg,vagy ilyesmi. 

Délután hazajöttem vele, semmi probléma nem volt. 

Szerintetek mi lehet? Gyertya? vagy Trafó? Vagy csak nem kapott üzemanyagot normálisan?  

Nem, hiszem,hogy AT váltó okozna ilyet szépen vált, nem rángat. 2500 km-el ez előtt kapott Fuchs ATF4400 olajat,meg szűrőt. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!