Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pataslogeza Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160527

A vízpumpa tömítés miondkét oldalát bekentem zsírral és jól meghúztam minden csavart. Tegnap levettem a vezérműszíj boritását újra, mert kissé túl feszítettem a szíjat és lazítottam rajta picit, de én nem láttam a vízpumpánál vízfolyást. Igaz, nem is nagyon keresgéltem, de az biztos hogy száraz volt ott minden.

Előzmény: Paco155 (160518)
Adm Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160526

Köszönöm!

 

Én is azt néztem, illetve a fénykép is csalóka, nem olyan vékony az a fül.

Előzmény: 409 (160509)
70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160525

"szerintem vagy levegos, vagy gagyi a hogomba(amit beleraktal),  vagy koszos a hutod, vagy nem nyit teljesen a termosztatod vagy megkakkant a hojeladod es nem is meleg a motorod (ezt latod OBD-n*). (vagy elforog a vizpumpa)

kb ebben a sorrendben mennek utanna.

 

*altalaban  egyszerre nem kakkan meg a muszeregseg es a motorvezerlo jeladoja is.)"

 

Oké, ebben a sorrendben átnézem. A vízpumpát egyelőre hanyagolom. Azt a legeslegvégére hagyom. Plusz beteszem a kiegészítő ventillátor kapcsolót. Plusz van egy másik hőjeladóm és termosztátom, azokat is kicserélem, biztos, ami biztos alapon.

 

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: no_holy_shit (160524)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160524

"0, letelenitsd le a rendszert - úgy tudtam, magát légteleníti"

 

a, nem tudom, fordot nem ismerem.

b, ha tenyleg nem kell kulon legteleniteni, akkor nezd meg hogy a legtelenitocsö nem dugult-e el. (VW-nal van egy vekony csö, ami a kiegyenlitotartaly tetejere megy es amin kilegtelenedik. Ez neha eldugul es akkor levegos marad. annak a csönek pisilnie, ha nincs eldugulva)

 

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan - Ahhoz ki kellene szerelni. Vagy nem?

de igen (felteve hogy vhol nem lehet benyulni a lapathoz de altalaban nem)

"3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget. - ez oké, de akkor nem csak azt a "fél liter" vizet hűti, ami a fűtőradiátorban van?"

de csak a fel litert, de altalaban az segit. ugy is ujra es ujra be kell inditanod, hogy elörebb menjel 5-10metert a dugoban. [de nyilvan ez csak egy extrem szuksegmegoldas - nalam tavaly nyaron mukodott :-) ]

 

szerintem vagy levegos, vagy gagyi a hogomba(amit beleraktal),  vagy koszos a hutod, vagy nem nyit teljesen a termosztatod vagy megkakkant a hojeladod es nem is meleg a motorod (ezt latod OBD-n*). (vagy elforog a vizpumpa)

kb ebben a sorrendben mennek utanna.

 

*altalaban  egyszerre nem kakkan meg a muszeregseg es a motorvezerlo jeladoja is.)

 

 

Előzmény: 70Caruso (160522)
lapar Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160523

Kia Sportage 2.0 Crdi (2008-as szürke, VGT turbo, 150 ló)

Mostanában szivat a turbója, korábban alacson y volt a nyomás, megjavították, valami vákumcső miatt nem működött a fojtószelep (?!) benne.

Most meg úgy jártam, hogy egy autópályán egyszer toltam neki egy 170-et (nem is ment többet, pedig kéne) és kigyulladt a cseklámpája, ami másnapra elaludt. Asszony vitte szervízbe másnap, azt mondták, hogy 164 km/h-nál túltöltött a turbó, valami 2 atm. fölé, de már nincs a hiba, tessék vele menni. Ez most akkor hogy lehet szerintetek?

Lehet ez véletlenül, vagy majd előjön újra akármikor, vagy sose?

70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160522

0, letelenitsd le a rendszert - úgy tudtam, magát légteleníti

1, rakjal bele olyat ami jo hoersekleten kapcsol (az hogy a a cikkszam passzol nem jelent semmit, nekem a hojeladobol VW-be a 3. lett jo, az meg csak ugy ment a helyere hogy megnyomogattam csöfogoval) - ezt tapasztaltam :O/  szereztem egy másikat, belepróbálom

2, nezd meg OBD-n (ha van olyanja) hogy tenyleg magasabb-e a homerseklet - van, megnézem

3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget. - ez oké, de akkor nem csak azt a "fél liter" vizet hűti, ami a fűtőradiátorban van?

3.5, rakj egy kezi kapcsolot  a ventillatorra hogombaval parhuzamosan - ez tervben van, csak az aggodalmam tárgya, hogy ha klímára sem hűti le jobban, akkor a kapcsolóval sem fogja. Ugyan az a ventilátor megy.

3.6, rakj egy relet a hogombaval parhuzamosan, ami akkor kapcsol ha bekapcsolod a klimat - A klíma bekapcsolja a ventilátort is. Másik nincs. Akkor így nem elég?

4, mosd ki a vizhutot belulrol es kivulrol a lammelak kozott, klimahuto lammelait is pucold ki - Ezt megteszem!

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan - Ahhoz ki kellene szerelni. Vagy nem?

 

Rengeteget segítettél!

Köszönöm szépen!

Előzmény: no_holy_shit (160521)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160521

"Ford Mondeo, MK2, '96-os"

tartosagarol ismert gyarto tartos tipusa ami 21 eves ;-)

 

"A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig."

"Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol."

 

csak altalanos szöszenetek:

0, letelenitsd le a rendszert

1, rakjal bele olyat ami jo hoersekleten kapcsol (az hogy a a cikkszam passzol nem jelent semmit, nekem a hojeladobol VW-be a 3. lett jo, az meg csak ugy ment a helyere hogy megnyomogattam csöfogoval)

2, nezd meg OBD-n (ha van olyanja) hogy tenyleg magasabb-e a homerseklet

3, ne kapcsold be a klimat, hanem rakd futesre es ha dugoban allsz allitsd le a motort es csak gyujtason fujd be a meleget.

3.5, rakj egy kezi kapcsolot  a ventillatorra hogombaval parhuzamosan

3.6, rakj egy relet a hogombaval parhuzamosan, ami akkor kapcsol ha bekapcsolod a klimat

4, mosd ki a vizhutot belulrol es kivulrol a lammelak kozott, klimahuto lammelait is pucold ki

5, nezd meg nem forog-e el a lapat a vizpumpan

 

 

 

 

Előzmény: 70Caruso (160520)
70Caruso Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160520

Tiszteletem az Uraknak.

 

Az autó Ford Mondeo, MK2, '96-os, 1,8 Zetec, benzin, 4 ajtó, antracit szürke.

 

Előzmény:

Megadta magát a hűtőrendszer, hőjeladó gombája. Nem kapcsolta be a ventilátort.

Csere.

Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol. Már ez is zavar, de ezzel együtt tudnék élni.

 

A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig.

Attól tartok, ha nagyobb meleg lesz - Horvátba is készülök - nem lesz elég a ventilátor hűtése a motornak.

Van esetleg javaslata a szakértő uraknak, mit nézzek meg?

 

Köszönöm szépen!

mica-r Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160519

Az is lehet hogy most légtelenedik ki a rendszer.

Előzmény: Paco155 (160518)
Paco155 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160518

"második-harmadik héten cseréltem benne vezérműszíjat, feszítőt, vízpumpát,"

 

Én itt kezdenék el először nézelődni....

Előzmény: pataslogeza (160517)
pataslogeza Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160517

Sziasztok.

Vettem egy renault traficot 3 hete, 2004-es, 1.9 dci, 100 lóerős. Első héten nem használtam egyáltalán, második-harmadik héten cseréltem benne vezérműszíjat, feszítőt, vízpumpát, meg egyéb hibákat javítottam, szoval nemnagyon jártam eddig vele, csak az utóbbi néhány napban kezdtem használni, és azt vettem észrte hogy fogy a víz belőle. Vezérműszíj csere után maximumig töltöttem, és most vasárnap vettem észre hogy a minimumig sincs a tartályban a víz, és még 100km-t sem mentem vele. Egy liter vizet öntöttem bele vasárnap. Tegnap megint mentem vele kb. 30km-t és este megint belement vagy 2 deci víz. Víztócsa nincs a kocsi alatt, a motor jól mindul, erő is van benne, és egyáltalán nem füstöl. Mi lehet a baja hogy ennyire fogy belőle a víz?

cam aro Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160516

...mintahogy a katalizator, es a keverek kepzes > IS . 

szvsz vak monitorrol ne mondjuk mar meg hogy mi program fut rajta.. 

Előzmény: barbon1 (160499)
cam aro Creative Commons License 2017.06.27 0 0 160515

M9x1, (ha jol emlekszem. )

siman helicoilozhato. 

 

arra figyelj hogy a csap szokta kiturni a menetet az agybol.

szvsz javitott legyen a csap is, mielott berakod az uj helicoilba. 

Előzmény: Adm (160502)
409 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160514

Esetleg még tehetnél egy vákuummérőt a tápszivattyú elé, hogy a normál üzemhez képest hogyan változik amikor kehes lesz.

Előzmény: Donibcsi (160511)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160513

Köszönöm szépen!

(Az Outlander műszakilag egy emelt hasú Lancer kombi, ezért a non-turbós verzió normaideje kvázi megegyezik a két típusnál).

Előzmény: FeZ_ (160512)
FeZ_ Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160512

Azt írja, hogy szét-össze :

 

Lancer                             = 1,9 óra

Lancer Evolution VIII       = 2,3 óra

 

 

Van még olyan is ugyanitt, hogy:

 

Outlander - turbó nélküli = 2,0 óra

Outlander - turbós          = 2,2 óra

 

de ez gondolom nem érint.

 

Előzmény: R. Scherbotsky (160510)
Donibcsi Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160511

Igen az. Tegnap pl 5 oran keresztul semmi gondja nem volt. A kannas verziot kiprobalom! 

Előzmény: 409 (160501)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160510

Jó napot Urak,

 

meg tudná nézni nekem valaki, hogy mennyi egy 2004-es ezüstmetál 4G63 motoros (a két kiegyensúlyozótengelyes változat) Mitsubishi Lancer 2.0 Sport Wagon vezérléscseréjének a normaideje?

Google-keresés sajnos nem hozott eredményt (lehet persze, hogy saját hibából).

Tisztelettel köszönöm, előre is.

 

Üdv,

R.S.

409 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160509

Jó lesz a menetjavító, annak a fülnek csak annyi a szerepe, hogy ne essen le a nyereg. A fékerő nem azon megy át.

Előzmény: Adm (160502)
Kisa Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160508

Köszi! :)

Előzmény: Zoli550 (160507)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160507

Hajtó 20Nm plusz 45fok

Nyugvő 25 plusz 47fok

Előzmény: Kisa (160506)
Kisa Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160506

Tudnátok nekem mondani egy hajtó/nyugvócsésze lehúzási nyomatékot?

 

Renault Scenic 1.5 dCi, 2007 , 78kW, 732-es

 

Kösz!

Paco155 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160505

Én rohangálnék. :(

Előzmény: Adm (160504)
Adm Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160504

Menetjavító van otthon, másik csonkállványért meg rohangálni kéne.

Előzmény: dstr (160503)
dstr Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160503

El kell bontani, viszem a hidegvágót :o)

(Bontott alkatrész?)

Előzmény: Adm (160502)
Adm Creative Commons License 2017.06.26 0 0 160502

Astra G Y17DT 2004

 

Első tengelycsonkálványon megszakadt a menet, ami a féknyerget tartja. Helicoillal biztonsággal javítható, nem lesz túl vékony az anyag a kis fülön?

 

Köszi

 

409 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 160501

 

 Közvetlenül kannából, szűrők nélkül??  (jól sejtem, hogy soros adagoló külső mechanikus tápszivattyúval?)

 

Előzmény: Donibcsi (160498)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.06.25 0 0 160500

Sok oka lehet... Tobbet kozott akar lehet h csak tomitettlenseg...  

Előzmény: Tudatlan74 (160497)
barbon1 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 160499

A lambda szonda lehet esélyes.

Előzmény: Tudatlan74 (160497)
Donibcsi Creative Commons License 2017.06.25 0 1 160498

Udv mindenkinek!

van egy katamaran, aminek a starboard motorja szarakodik. Kicsereltem mindket uzemanyagszurot, es meg ezutan is azt csinalja, hogy beejti a fordulatot. Gazkarhoz nem nyulok, leesik alapjaratra szep lassan, vagy csak 1500-ra, majd magatol vissza. Van, hogy egy oran keresztul nem csinalja, aztan meg 10 perc alatt otszor. Ritka esetben le is all. Ilyenkor azonnal ujra lehet inditani, es lassan, kb. 4-5mp alatt felporog megint 2000-re. Olyan erzesem van, mintha elfogyna a gazolaja. Van otlet, hogy mitol lehet? Volvo penta DI-40 diesel motor. Feher a hajo :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!