Keresés

Részletes keresés

kancenzonga Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1273

Óriási hozzászólás :)))

Előzmény: Gumped Papó (1270)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1272
Előzmény: Replay (1269)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1271

Előttem meg írták egy részét. Továbbá az irodák kínálatába szereplő hotelek kb 80%-ba még előző nap is lehetséges foglalni. Mondjuk a holnapi dátum Törökország esetén és az azt követő 2 hét pont necces a ramadan vége miatt.

Előzmény: Replay (1269)
Gumped Papó Creative Commons License 2017.06.23 0 4 1270

ha a tomas cooknál fizetnél be, akkor akár most vasárnaptól is mehetnél pl. a titanicba, mert nekik van fenntartott kontingensük

 

jaaaa, hogy a tomas cook 200 eFt-ért nemhogy a titanicba nem visz el, hanem cserkecsicserére sem, az más kérdés :-))

Előzmény: Replay (1269)
Replay Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1269

A többi utazási iroda hogyan oldja meg, hogy oda viszi az utasait ahova hónapokkal korábban befizettek? Ha mindenhol ez lenne a rendszer, hogy csak 1-2 héttel korábban foglal az iroda, senkit nem tudnának a lefoglalt helyre vinni csak a maradékra.

Előzmény: malazs (1268)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1268

Ha valaki ránézett a Titanic oldalára, láthatta hogy már 2 hete fullon van, legközelebbi szabad időpontjuk Július 21!!!  Az iroda nem fog konkrétan foglalni, max az utazás előtt 1-2 héttel, esetleg ahol engedik ott foglal majd opciósan.

Előzmény: PetyusMaci (1267)
PetyusMaci Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1267

Akkor, csak az utazási iroda a felelős. Ez esetben pedig hazudnak, ugyanis azt írja "Pár perccel ezelőtt érkezett az értesítés,hogy a Titanic Deluxe Belek szálloda nem tudja fogadni 06.24.-ével a utasainkat."
Azért érdekelne, ha ebből nem lesz utazás, kit terhel a felelősség. Gondolom senki nem lesz aki kártérit, ugyanis ebben az országban bármit meg lehet csinálni...

Előzmény: malazs (1266)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1266

A hotel szépen sorban tölti magát. Ők még egy hónappal ezelőtt sem igen látták hogy nektek oda van foglalásotok ;-)

 

750 szobás hotel nem kiemelkedően nagy amúgy, ez amolyan középméret ott,az is inkább alúlról ;-)

Előzmény: PetyusMaci (1265)
PetyusMaci Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1265

Sziasztok!
Úgy látom nem vagyunk egyedül... Leírom a saját verziómat. (Indulhatunk.hu, Emagon keresztül BFD)
Tegnap(06.22.) délután ír az utazásunkat szervező hölgyike egy levelet, hogy a Titanic Deluxe sajnos nem tud fogadni minket. Szombaton utaznánk, a pénzt már tavaly decemberben!!!! kifizettük. Felajánlottak egy másik alternatívát, szintén 5*, ultra all inclusive ellátás, nem rossz a hotel, az értékelések is rendben vannak, de eléggé túlzsúfolt lehet a hely. 750 szoba, szorozzuk fel 2 fővel, az 1500 ember... Azt írtam elfogadjuk, ha kompenzálásképpen tengerre néző szobát kapunk. Ezt még tegnap 16:00-kor megírtam, azóta várok a válaszra.
Nagyon érdekelne egyébként, hogy kit terhel a felelősség. Amikor tavaly decemberben kifizettük a pénzt, úgy érzem előfoglaltunk, akkor most kamuzik az utazási iroda, vagy a Hotel volt gané és akik kevesebb pénzt fizettek, azt csak úgy visszamondják utazás előtt 48 órával?

malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1264

Jah és ne felejtsd el kinti képekkel is dokumentálni!

Előzmény: kkata73 (1262)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1263

Nagyszerű! mindenről legyen mentésed,másolatod;-)

 

Mivel 4-en utaztok ha jól rémlik, mindenképp  100-120ezer ft felé taksálnám a kompenzáció mértékét. Ugyanis elég sok dolog van ami felsorolhatóan hátrányosan érint benneteket.

Előzmény: kkata73 (1262)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1262

Tegnap a felajánlott opciót elfogadó levelembe belefogalmaztam, hogy a két szállodát nem tartom egymás alternatívájának, de mivel belekényszerítettek egy ilyen helyzetbe az utolsó pillanatban, nincs más választásom, mint elfogadni azt (gyerekek, szabadság). Azt is beleírtam, hogy szándékomban áll a kialakult helyzetről a helyszínen jegyzőkönyvet felvetetni és hazaérkezés után megtenni a szükséges lépéseket.

Előzmény: malazs (1261)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1261

Nincs standard erre. Kint jegyzőkönyvet vetess fel az idegenvezetőnél hogy miben ért hátrány, nem gond ha ezt előre itthon is jelzed az irodának (talán így megpróbálnak még inkább a kedvedben járni) hogy amennyiben bármi hátrányt érzel az eredeti foglaláshoz képest, kártérítési igénnyel állsz elő. Lemondani nem szeretnéd, mivel előre tervezett nyaralás, helyettesíteni nem tudod, így kénytelen vagy elfogadni a felajánlott szállást, viszont kompenzációra tartasz igényt bármiben is hátrányt érzel. Aztán majd hazajövetelnél lehet számolgatni hogy mit tartasz reálisnak a 2 hotel között. Jegyzőkönyved feltétlenül legyen és elküldött e-mail-ed!

Előzmény: kkata73 (1260)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1260

Ez jó hír!

Hazaérkezés után a kártérítési igényemet annak az irodának címzem, ahol az utazást befizettem minden egyéb fél bevonása nélkül?

A kártérítési összegre van valami standard vagy az ügyfél határozza meg az igényeit? 2 felnőtt és 2 gyerek utazik. Ebben az esetben mi lehet reális összeg? 

Bocsánat a sok kérdésért, ez az első eset, hogy ilyen cipőben járok. :(

 

Előzmény: malazs (1259)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1259

Nem, nem bújhatnak ki!

 

Számtalan dolog felsorolható. Szóval kompenzációra vagytok jogosultak.

Előzmény: kkata73 (1258)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 1258

Velünk ugyanez a helyzet. A Titanic Deluxe Belek helyett mehetünk a Maritim Pine Beach Resortba, ráadásul négy fővel a legolcsóbb, legkisebb klubszobába a főépületen kívül. Időpont változtatásra nincsen mód. Sajnálják, ez van! 

 

Két hete még volt olyan Titanicos, akit a Papillon Zeugma villaépülettel kárpótoltak, most mi meg apró retró bungit kapunk és fogjuk be, mert még jól is jártunk, mert közvetlen parti szállodába mehetünk, nem úgy, mintha a Titanicba mentünk volna. :(

 

A kártérítés alól kibújhatnak azzal, hogy az 5* helyett 5*-ot adnak? Bár az ellátás szintje azért így sem egyezik (high class AI / ultra AI). 

 

 

Előzmény: barb007 (1254)
malazs Creative Commons License 2017.06.22 0 0 1257

200€ fejenként értendő ;-)

Előzmény: malazs (1256)
malazs Creative Commons License 2017.06.22 0 1 1256

Minden még nincs tele, bár kétségtelen hogy holnaputántól nagy zsúfoltság várható. Nem irigylem azokat akik pont a Ramadan végén lesznek kint.

 

Minden esetre: Ti foglaltatok valamit, az a minimum hogy legalább olyat, vagy jobbat ajánlanak fel. Amennyiben nem tudják megoldani, kompenzálniuk kell. Nos ez esetben nehogy kiegyezzetek egy 30-50€-s fakultatívval! Nem gond ha itthon nem tudsz megegyezni, kint jegyzőkönyveztetni kell mindent! Aztán majd intézitek. Ez esetben minimum 200€-t követelnék rajtuk

Előzmény: barb007 (1254)
malazs Creative Commons License 2017.06.22 0 0 1255

Azért a csak jókat erős túlzás talán ;-)

Előzmény: Pierr_Kardán (1253)
barb007 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 1254

Szintén mi is az indulhatunk.hu-nál foglaltunk, már decemberben befizettük a teljes árat, az utazás előtt egy hónappal is írtam nekik van e vmi teendőnk az utazás előtt, minden ok e, azt írták igen, kb az indulás előtt egy héttel kapjuk meg a vouchert. Szombaton, 24-én utaznánk Törökországba, a mai napon kaptam tőlük egy emailt, hogy a Nashira szálloda nem tud minket fogadni, ajánlottak egy másik kategóriában azonos, de kisebb, másik szállodást, de bennünk van, h nem ide foglaltunk, nem ide akartunk jönni, végül rábólintottunk, hogy elfogadjuk, mert már október óta be van tervezve és szeretnénk elutazni, de az emberbe beletette a stresszt. Majd mondták, hogy az uj szálloda nem biztos h garantálni tudja a tengerre néző szobát, pedig kértük, hogy legalább ezt mindenképp oldják meg, a válasz értsem meg Törökországban ünnep van, zsúfoltak a szállodák. Úgyh itt vagyunk csütörtök este szombaton utaznánk és még nem biztos hogy el tudunk utazni, mert még nem igazolták vissza a másik szállodát. És nem hiszem hogy 2 nappal az utazás előtt derül ki, hogy nem lesz hely már nekünk, majd mikor kérdeztük, hogy más szálloda nem jöhet e szóba amit felajánlottak azt mondták nem, minden tele van. Csak reméljük, hogy el tudunk menni szombaton, de felfoghatatlan, hogy ilyen hogy fordulhat elő??!!

Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.06.22 0 2 1253

Valaki nagyon kavarja a kakit a háttérben, még a médiában dolgozó ismerőseit is feltüzelte. Megkeresett egy újságíró, hogy számoljak be neki arról, hogy az indulhatunk iroda által hirdetett akcióban micsoda visszaéléseket követtek el, hogyan verték át az utasokat.

 

Szegény újságíró teljesen maga alatt volt, amikor csak jókat tudtam neki mondani az utazási irodáról :-)))))

Előzmény: malazs (1252)
malazs Creative Commons License 2017.06.21 0 5 1252

Értem, és így sikerült találkozni a barátaiddal? Vagy esetleg ha 2-5 hotellel odébb kaptál volna, akkor lett volna esély találkozni?

 

Tudod szerintem alapvető akár egy beszélgetésnél, pláne "üzleti vitánál" hogy megvárjuk azt hogy a másik mit is szeretne mondani. ;-)

 

A pénzed miatt én nem aggódom, ez nem az én zsebemre megy;-)

Az ügyvéd nem igen tanulmányozta a jogszabályokat és az utazási szerződést ha ennyire biztat, mondjuk neki tök mindegy, mert a munkadíja az ki lesz fizetve:-)

Előzmény: Meli1970 (1250)
Meli1970 Creative Commons License 2017.06.21 -2 0 1251

Gumped Papónak !

 

A befizetett összeg már a számlámon van!

Meli1970 Creative Commons License 2017.06.21 -2 1 1250

Sziasztok!Látom nagyon sok embert érdekel,hogy mi történik velem(velünk)ezért megosztom eddig mi történt. Az ügyvédem tanácsára elfogadtam az utazási irodától a befizetett ősszeget,egy bizonyos feltétellel.( amit tanácsolt az ügyvéd).Ők rajta vannak az ügyön,lényegében nekem nem kell semmit csinálnom,délutánra ígérték,hogy mire számíthatok.Nem kell aggódjatok amiatt,hogy mennyibe fáj nekem ez, (az ügyvédi díj)mert lényegében ingyen van.

Tudom hogy a Raymar hotel nem a legjobb szálloda,mert foglalás előtt utána néztem,hogy mit ajánl,de mivel két külföldön élő jó barátom is ebbe a szállodába foglalta le a szállást, arra az időre,én ezért ragaszkodtam az elveimhez.

Ha valami történik akkor majd újra írok!

malazs Creative Commons License 2017.06.21 0 2 1249

Ez a része OK.

 

Amennyiben jelezte a lemondást, a részvételi összeg megilleti, akkor is ha egyelőre nem kérte vissza. Bár nem tudom miért nem is tette. Ügyvéd ilyet biztos nem mond hogy ne kérje vissza, ugyanis elkülöníthető a befizetett összeg a kártérítési igénytől.

 

Sokba lesz neki az a nyaralás ahová el sem ment ;-)

Előzmény: Gumped Papó (1248)
Gumped Papó Creative Commons License 2017.06.21 0 0 1248

ezt írta korábban:

 

Kérték a számlaszámomat hogy utalják vissza a pénzt.De mivel én jogi lépéseket tettem ezért arra várok hogy ők mit szolnak az egészhez.

 

szóval nem utazott el, nem fogadta el a visszatérítést, hanem valószínűleg nagyobb kártérítést akar

Előzmény: malazs (1247)
malazs Creative Commons License 2017.06.21 0 1 1247

A befizetett pénzt visszakapja a szerződés szerint, mivel nem fogadta el a felajánlott szállást, már amennyiben ezt jelezte az iroda felé és nem csak szimplán nem utazott el.

Előzmény: Gumped Papó (1246)
Gumped Papó Creative Commons License 2017.06.21 0 3 1246

Sajnos megfosztottad magad egy nagyszerű élménytől

 

meg megfosztotta magát a befizetett pénzétől is :-((

 

nincs az az ügyvéd, aki vissza tudja neki szerezni a befizetett pénzét

Előzmény: malazs (1245)
malazs Creative Commons License 2017.06.20 0 5 1245

Annyival még ki is egészíteném a mondandómat hogy bár nem rossz hotel elvileg a Raymar, viszont nem igazán tartozik a top hotelek közé. Szóval ettől jobbat igen könnyen tudott volna ajánlani neked az iroda, amivel te is sokkal jobban jártál volna. Értsd. Ezt a hotelt nem nehéz felülmúlni színvonalban és elhelyezkedésben és szolgáltatásokban ;-)

 

Sajnos megfosztottad magad egy nagyszerű élménytől szerintem, sőt attól is hogy esetleg olyan hotelbe töltsd a pihenésed amit amúgy nem biztos hogy hajlandó lennél megfizetni.

Előzmény: malazs (1244)
malazs Creative Commons License 2017.06.20 0 5 1244

Ezzel gyakorlatilag el is vesztetted a pert már így előre is!

 

A jogi oldala: mind a jogszabály, mind az utazási szerződés szerint ha a választott hotel túlfoglalt vagy egyéb ok miatt nem tud oda utaztatni az iroda, akkor köteles felajánlani azonos vagy jobb kategóriájú hotelt. Nah ez lett volna az amivel talán lett volna némi esélyed, ugyanis itt a kategóriába és a szolgáltatások színvonalába minden beletartozik: elhelyezkedés, ellátás színvonala, pl ebbe értendő az italok-ételek minősége is. Medencék száma, fűtött medence, stb. Wellness szolgáltatások, a szolgáltatások rendelkezési ideje,szoba felszereltsége és nagysága, parttól való távolság, stb..

Amennyiben felajánlottak közt van olyan ami ezt tudja, vagy felette van, akkor max ahhoz van jogod hogy nem fogadod el és visszakéred a pénzed. Viszont ha nincs közte olyan, akkor azzal már lehetett volna mit kezdeni.

 

A nem jogi oldala és saját véleményem: Ragaszkodtál valami olyanhoz amit választottál, bár nem ismered, vagy ha mégis, akkor ragaszkodsz hozzá úgy hogy nem akarod megismerni hogy milyen más hely más hotel. Sokan jártak úgy mint te, de belegondolva kompromisszumkészek voltak, épp csak azért mert egy adott időpontban menni akartak nyaralni, pihenni és jól érezni magukat. Ellenkező esetben lehet erre idén már nem is lett volna lehetőségük, vagy csak sokkal drágábban és alacsonyabb színvonalú helyre mint tudtak így menni ebből az összegből. Sokan aggódtak előre, ez természetes. Hazajöttek viszont boldogan egy nagyszerű nyaralás után és örültek hogy elfogadták vagy egyezkedtek az irodával.

 

Nos te ettől megfosztottad magad szerintem és még a szőnyeget is kirántottad a lábad alól ;-)

Előzmény: Meli1970 (1240)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!