Mindegyik szintetikus olaj de az NF-nek nincs Renault jóváhagyása. Így ha mindenképpen kellene az autó és magamnak kellene bevállalni akkor csak addig mennék vele míg meg nem jönne a másik olaj. Ne csak telefont csörgesd hanem írj rájuk emailt is. Ha betöltöd ezt akkor próbálj velük megegyezős egyességet kötni az új olaj árában. Egy picit azért Te is hibás vagy hogy bontás előtt nem ellenőrizted le hogy mit küldtek. De mindegyikőnk emberből van. Ha sikerülne a megegyezős egyesség akkor menni kellene pár száz km. Majd leengedi. Így lenne egy extra belső motormosásod.
Ha egyszer "lovakat" tartunk...... :) A lovak se nagyon futnak a karámban de ha kikerülnek a rétre akkor szabadjára kell engedni őket. És ha hagyod akkor egész virgoncok lesznek :D
Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D
:)
Lényeg a fordulat. Dolgozzon az a motor, hogy legyen hulladékhő és kellő légtömeg áram ne csak termelje a gázolajat :)
Visszanyomja 4.-be és egyből nem 2000 lesz a fordulat :)
Nagyon száguldozni kellene 5.-ben hogy kellő fordulat legyen.
Én 99% városban használom a dieselt, csak prémium omw-t kap, kormol hirtelen gyorsitáskor - akié nem az nem is gyorsít, vagy nem látja -, de minden évben ellenőrzöm a kérdéses csőrendszert, nincs benne korom.
A helyedben az alábbiakat tenném, kormolás csökkeni fog, de teljesen nem múlik el, ha városban használod.
-Amennyiben nem prémiumot használtál eddig tankolj bele egy 20-40 litert, szinte üres taknra.
-Segithet a klf tisztító adalékok használata ( országúti-autópályás közlekedés a legjobb a tankbaöntés után) , a tapasztalatom szerint fel go-hoz adva jó a hatásfoka.
Sokan azt mondják mese az egész, nekem vannak tapasztalataim a termékkel.
-A kiégetés is sikeres lehet, ellentétes vélemények dacára, de a technika szerintem más mint amit itt eddig olvastam. Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D
-EGR és csőrendszer ellenőrzése, szükség esetén takarítás.
-Természetesen egy megfelelő szerkezettel történő kiolvasás lehet az első, ha talál hibát a fentiek értelmüket vesztik :D
Sajna a tötymörgős menet de lekinkább az egyenletes alacsonyabb fordulatú sebesség miatt fellépő egyenletes légtömeg áram miatt bizonyos helyekre elkezdődik a korom lerakódása. De az időközönként beiktatott dinamikusabb és erőteljesebb de nem tartós gázpedál kezelés dinamikusabb légtömeg áramot eredményez a kipufogó és EGR rendszerben és így megváltozott légörvények szépen lebontják a lerakódásokat.
Mesélték nekem a szervizben, hogy volt aki állandóan hosszú úton használta az autót de szinte csak végig egyenletes sebességgel és kormolódási problémái voltak az EGR rendszerben. Ők is ajánlották hogy használjon egy kis dinamikát a vezetésében. Megtette. Azóta nincs problémája.
2000-s fordulaton még elég kicsi a hőtermelése a dci-nek ami segítené kiégetést .
Aki teherautóval jár, az ne csodálkozzon, hohy füstől :-)
Komolyra fordítva a szót 4-500 ezerért rendbe teszik a befecskendező rendszert.
Soha nem fogom megérteni, hogy diesel autót vesz valaki, mert milyen olcsó a közlekedés vele, keveset fogyaszt, de abba nem gondol bele, hogy 2-3x többe kerül a fenntartása. Vidd szervizbe!
A pörgetés legfeljebb a kipufogóból nyomja ki a kormot.
Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h).
Csinálj pár gyorsítást. Húzasd ki szigorúan üzemmeleg motornál 3500-4000 fordult közé 2x 3x és kiböffenti a kormot. Ezért nem kell hosszú útra menni. A 3000-s fordulat alatt meg nem sok takarító hatás lesz.
Azt vettem észre,hogy üzemi hőfokon ,forgalomban a gyorsításnál füstölök (1.5 dci). Késöbb elmúlik,de olykor nagyobb dugóban előjön. 1-2 fokozatban. Arra gondoltam -mivel csak Bp-n járok- elkoszolódott vmi. Szerintetek eredményes lehet, egy hosszabb autópályás út? Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h). Bár igaz,h nem kétütemű :D ,de olvastam,hogy segíthet mert lesz ideje kiégni a .......-nemtom minek :). Jah,fekete füstről beszélek,ami nem túl jelentős,de azért látszik. Ez gondolom az elégtelen égés jele.
7 14 ms 14 ms 14 ms core12.nbg1.hetzner.com [213.239.229.165] 8 21 ms 21 ms 18 ms ex9k1.rz3.hetzner.de [213.239.229.158] 9 13 ms 14 ms 14 ms autoalkatreszonline24.hu [85.10.247.171]
Ha problémád van a gyújtással, akkor cseréld ki először a gyertyákat, aztá a gyújtás kábeleit és végül a trafót. Ha nincs vele gond, akkor felesleges magaddal cipelni egy trafót, mert ezen az alapon egy fél autót cipelhetnél, mert elromolhat.
Bárdi, unix ha van a közeledben 14 körül ad MEAT&DORIA-t, megfontolandó, inkább kérj valakitől kölcsön :D
A fém betét az elméletileg egy távtartó, no meg nehezebben töri el az ember fia beszereléskor, ha nagyon meghúzza a csavart, egyes gyártólnál nincs benne.
Igazából csak tartaléknak kellene a kocsiba, mert tervezek egy Horvátországi nyaralást és ha 1000km-t kibírna, akkor már megérné hogy haza jussunk vele, mint ilyen távolságból trélere várni és azt kifizetni.
Köszi azért még átgondolom, meg nem is biztos hogy elutazunk.