Sziasztok. Peugeot Boxer 3.0 hdi-t nézegetek,2008-as évjáratot. Az autó nemzetköziben futott, pontos km futás nem ismert, de valószínűsíthetően egymillió körül. Érdemes foglalkozni vele vagy inkább engedjem el. Állapotfelmérés még nem történt. A kérdés az, hogy egyáltalán nekifussak - e. Előre is kösz.
Sziasztok :) Lenne egy olyan kérdésem, hogy nem-e tud valaki 2000 köbcentis benzines Ducato motort vagy olyat, ami esetleg jó bele??? Köszönöm a segítségeteket.
Helo,mindenki.. Van egy automata Citroen Jumper 2.8 HDi motorral. Váltóban olajcsere után nem indul a motor. Semmit nem csinál,műszerfalon minden ok,de nem indit. Vajon van (lehet) összefüggés az olajcserével,vagy ez véletlenül jött igy össze? Van valakinek tapasztalata ilyenben? Váltó tipusa 4HP20.
Szia. Kíváncsian várom Neked meddig lesz jó a kettőstömegű. Nekem is picit remegett a kp pedál, váltáskor kb. 2500 ford.
a kuplungot kinyomva csúnya morgó hang ahogy esik a fordulat úgy csökken a zaj alapjáraton már semmi hangja. Lendkerék
komplett kuplung csapágy is csere, egy Olasz kanyar kb. 4000 km újból jelentkeznek ezek a jelenségek, 200000 pengő kidobva. Egy nagy rakás szar ez a lendkerék a következő egy hagyományos kuplung lesz.
Akkor gondolom sírva is fakadtál ettől a mutatványtól. Arra rájöttetek mitől dugult el a railcső? Azt írták hogy nagyon kényes a gázolajszűrőre, csak ufi vagy sofima szűrőt szabad berakni mert van olyan ami szétmállik és telemegy a szűrő anyagával az egész rendszer. Én 1,5 éve vettem az enyémet jóval az akkori piaci ár alatt, céges autó volt és sokat szívtam a gazdátlansága miatt. Az előző boxeremre ( 1.9 szívódízel ) a 10 éves használat alatt nem költöttem ennyit szervizelésre.
Remélem hogy a következő 300 000 km alatt nem lesz már problémád a géppel!
Szia! Meg lett a hiba.Rail cső dugulás,hibakód nélkül.A vége 500 pengő lett.Kuplung full+lendkerék+injektor diag és csúcsok,rail cső használtan,2 gömbfej meg egy fő vízcső repedés.Igazság szerint a tünete annyi,hogy remeg a pedál,mikor benyomod vmeddig,egyre keményedik,a végén már alig tudod lenyomni.Berezonál a full karosszéria induláskor.Jah,nekem az önindító szabadonfutójába ment a lendkerék apró szürke sz#rdarabjai.Egy rossz önindító is elcseszi a lendkereket....pedig "csak" egy fogaskerêk ;) Annyi rezgés csökkentő kis rugó van benne...bonyolult,es finom szerkentyű.Dióhéjban ennyi :D
Szia!Elég sok a hengerfej problémás 3.0-ás.Elég nagy szívás kivenni az injektorokat,ezért nem akarják vállalni.Amennyiben lesz megoldás,megköszönném ha megosztanád velünk a történteket!(130€ a csere injektorok darabja.)https://www.youtube.com/watch?v=2pEAHpAdg4o&feature=youtu.be
Szia. Kb. 700km. mentem így vele. Vettem rá új hűtősapkát de semmi nem változik.Mindenki azt mondja hogy szerintük hengerfejes de nem akarják vállalni a javítást.
A hétvégén azt vettem észre hogy induláskor rázkódást érzek alacsony fordulaton induláskor. A kérdésem, neked hogy szált el a kettős tömegűd, mi volt a kezdő tünete? A haverod szerint összefüggésben van az injektorok és a kettős tömegű halála? Mert ha igen, és neked is emiatt vannak a bajaid akkor kezdek aggódni vagy inkább sírva fakadni. Nekem 279 000 km van óra szerint, neked mennyinél jöttek a hibák?
Szívesen, ennyit tudtam hozzászólni. Nekem mint már írtam lejjebb az a tapasztalatom hogy a szerelők is találgatnak cserélgetnek aztán vagy bejön vagy nem. A környékemen nem merném otthagyni a kocsit egyiknél sem.Hozott alkatrészből nem dolgoznak mert azon nincs hasznuk. Pedig lehet azért olcsóbb alkatrészt találni ha körbenézünk. Azért légy szíves írd meg ha meglett a probléma megoldása. Nekem már megy a gép csak nincsenek az injektorkódok feltanítva a szerelő aki feltanítaná, meg nem veszi fel a telefont hogy egyeztessünk a feltanításról így meg vagyok lőve egy kicsit. Van ismerősöm akinek van diagja de az még soha nem csinált ilyet ezért nem mer nekiállni.
Minden tökéletes! Ez a vicc benne...megbontotta haver a csövet,ami rámegy a magasnyomásúra,ü.anyag szállítás is rendben....köszi a képeket! Na meg a segítséget!!
Megnézném milyen pofát vágnának egy márkaszervizben egy 1998-as sima nem turbós szívódízel Ducatonak :D Fizetnének hogy maradjak kint. A kocsi egyébként azóta is megy, magam cseréltem eddig egy váltókapcsolót meg olajat levegőszűrőt olajszűrőt és szelepfedél tömítést. A helyzet az hogy az olaj a blokk közép tömítésnél megállás után kb 10 percig csöpög, aztán eláll, amíg jár a motor addig nem csöpög, ezért meg nem buríttatom szét a motort az hót ziher.
Figyi nekem nem ezzel a topiccal van bajom. Feltettem én is itt egy kérdést és ott a Ducatomról, ott kaptam értelmes választ itt meg semmilyet. Nem vagyok kibic utálom én is a hozzáállásukat most épp a temprám fikázása van napirenden, állítólag ha beleszáll egy clio abban meghalok, aztán most hogy belinkeltem az oldalmerevítéseit meg kuss van, helyükön kell őket kezelni de ott több eséllyel találsz segítséget mint itt.