Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alázógyík Creative Commons License 2017.05.15 0 0 162920

Így van.

Csere után nekem is írta a 0-át, még se működött rendesen. Gyurci is csak vakarta a fejét, hogy mijjaf@sz van.

Otthon kiütöttem a hibakódot, és azóta nincs gond.

 

 

 

 

Előzmény: -carcass- (162915)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2017.05.15 -1 0 162919

Ha nem zörög, nem kattog akkor nem kell. A kettős tömegűnek az alacsony fordulaton fellépő vibrációk csillapítása a feladata ami benzinesnél jóval kisebbek mint a dieselnél, ráadásul magasabb fordulaton használja az ember. 1.9 JTD (1999 évjáratú alfa) még gyári kuplung lendkerék szett van benne.

Előzmény: juhit85 (162917)
gallard86 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162918

Köszi, de maradnék a 16 collnál, mert a nyári és a téli gumi is elég jó állapotú, nem szeretnék pluszban abroncsot venni hozzá.

Azt tudja valaki, hogy az ET számnál mekkora eltérés fér még bele?

Előzmény: fáber77 (162905)
juhit85 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162917

Sziasztok

 

Egy 2008-as, 1.4 T-Jet Bravo-ban szeretnék kuplung szettet cserélni. (70 000km van benne, főleg városban kapta a km-eket) A kuplung már eléggé fent fog. (megelőzném a későbbi bajt)

Nos, eléggé meglepetten vettem észre, hogy van az autóban kettős tömegű lendkerék, aminek az ára elég borsos. A kérdés most az, ki kell e cserélni a kettőstömegűt is a kuplung cseréjekor vagy nem szükséges? Vagy ajánlott-e? Mik a tapasztalataitok erről?

 

 

Patyó1979 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162916

Én cseréltem a motorokat,és a műanyag közbetéteket is.

-carcass- Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162915

Azt a sok 0-t ne vedd kp-nek.

Nekem is írta, közben kb az összes motor kuka volt...

Előzmény: Patyó1979 (162914)
Patyó1979 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162914

Letöltöttem a netről a fiat bravo ELern cd-t. Ez egy szervíz cd. Ott azt írja hogy ha megcsinálom a tanítási funkciót (auto-manuál gombot bent kell tartani és amikor gyújtásra rakod visszaszámol 03-02-01, és elkezdi beállítani a motorokat) Mikor végez kiírja hogy:00 00 00. Ha ezt látod,akkor mindent rendben talált,és felülírja az epromban az új beállítást.
Ez meg is van. Leállítom beindítom hűt fűt stb. Fokonként állítva is már hallani hogy dolgozik a keverőmotor,és állítja is a befújt levegő hömérsékletét.
Másnap reggel viszont mintha elfelejtette volna.
Nekem nincs gépem a hibakód kiütéséhez sajnos. Viszont joutube-on láttam egy videót amiben a hátsó ablakfűtés gombját kell bettartani és akkor bead vagy 100 beállítást,de azokat nem ismerem és nem mertem hozzányúlni. :-) 

-carcass- Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162913

Ha már hibakód - nekem ma azt üzente, hogy "service coupon expired"...azóta szorgalmasan mutatja a villáskulcsot...

Előzmény: alázógyík (162912)
alázógyík Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162912

Hibakódot kiütötted?

 

Nálam csak utána lett jó.

 

 

Előzmény: Patyó1979 (162909)
Patyó1979 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162911

Köszönöm szépen! Remélem tud majd segíteni! Szerelő nézte géppel de nem látott hibát ott sem. Szervízbe meg nem viszem,csak végső esetben mert sajnos elég idióták (és 9000ft-os oradíjjal nekem ne nézegessék).
Mikor bevittem hozzájuk a terelőmotort,hogy ilyen kellene,akkor mutat nekem egy képet hogy mutassam már meg neki hogy melyik kell,mert módosították a cikkszámokat. :D
Végül a helyi autósboltban a csajok kb 10 perc alatt kinyomozták az új cikkszámokat.
Ennyit a márkaszervízről.

cartmenn2 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162910

Űgyes vagy irigyellek,a szereléshez :)  Itt Gyurci89 csinált ilyet sokat majd őt kérdezd itt vagy a facén a fiat bravo 2 hungary

Előzmény: Patyó1979 (162909)
Patyó1979 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162909

Sziasztok!
Fiat bravo2 digitklímával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni!
Álltalános típushibárol van szó. Vezető oldalon cserélni kellett a terelőmotorokat amik a lapátokat állítkák. Valamint a műanyag közbetéteket amik eltörtek. Rendben sikerült is,igaz kétszer bontottam ki hozzá a komplett műszerfalat. (Okosan van megoldva.)
A problémám az hogy hiába csináltam meg a gyári szervízleírás szerinti kalibrációt ami beállítgatja a motorokat alaphelyzetbe és elméletileg átírja az epromot az új értékre,másnapra elfelejti.
Mikor végez kiírja a jó kodokat a kijelzőn ami:00 00 00.
Ez elméletileg azt jelenti hogy mindent rendben talált és elméletileg ilyenkor menti a jó beállítást.
Aznap jól is működik,hűt fűt ahogy csak kell automata és manuál módban is,de reggelre mintha minden törlódne. 
Én egy elgyengült kondira gyanakszom a vezérlőpanelen,de ezt csak laikusként. 
Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.....

gyanta ati Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162908

Semmiképp sem normális. Némi párolgást (nem füstöt) csak akkor tapasztaltam, ha előtte melegben nagy terhelésen járt a motor. Az is pár másodperc után eltűnt.

Előzmény: stettner (162907)
stettner Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162907

Sziasztok !

 

Szeretnék egy Bravot vásárolni, meg is néztem a tegnap a kiszemelt példányt, egy 2009-es, 1.6 jtd 66 Kw motorral szerelt kocsit. 70000 km van benne , márkaszervizben végig vezetett szervizkönyv, számlák stb, az auto állapota, kopása sem utal szerintem ennél több kilométerre.

Mégis ott hagytam, mert   -és ehez kérem a véleményeteket -  üzemmeleg, járó motornál ha kihúztam az olajszintmérő pálcát füstölt a nyíláson át (nem olyan nagy mértékben de mégis), valamint az olajbeöntő dugót amikor lecsavartam- szintén járó motornál -ott is jött a" füst" vagy pára vagy legyen az bármi is.

Szerintetek ez normális ?

Végigolvastam a netet ezzel kapcsolatban, vannak akik normális jelenségnek tartják, mások a motor jelentős kopásának tulajdonitják.(karter gáz ???)

Megnéztem a 330 ezret futott 250 D mercinél semmi (nulla) füst, valamint egy közel 100 ezret futott PSA motorral szerelt Lanciamnál  sincs egyáltalán ilyen.

Annyit még hozzáteszek, hogy a Bravo motorolajában kerek 15 ezer km van (igaz a Lanciaéban is). Légyszi írjátok meg a véleményeteket  merjek-e ebbe beleugrani, valamint őrülnék annak is ha megnéznétek a ti hosonló motorjaitok produkál-e ilyesmit.

Azt tudom, hogy ez a 66 Kw a leggyengébb Bravoba szerelt jtd és elég ritka is. Esetleg vélemény erről az erőforrásról ??? Szerintetek ez EURO hányas, erről nem találok sehol semmi infót.

Köszönöm előre a válaszokat. Sokat segítenétek.

g.mike Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162906

Szia! Ha aktuális még akkor tudok rá megoldást - ugyanilyen autóm van és volt ugyanilyen gondom is.

Dunaújvárosban van egy műhely, ahol erre specializálódtak - ha érdekel a kontakt írj és átküldöm.

 

gombasm.m@gmail.com

 

Gombás Miklós

Előzmény: Spiggy1 (162848)
fáber77 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162905

Szia.

Nekem Bravo eladásbol maradt meg egy 1 éves makulátlan 17-es Sparco alufelni szettem!

Ha érdekel keress meg privibe és küldök képet és infot!

 

Üdv

Előzmény: gallard86 (162904)
gallard86 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 162904

Sziasztok!

 

Ha minden jól alakul, akkor hamarosan Bravo tulaj leszek.

Nyári gumihoz nincs felni, ezért keresgélek. A nyári gumi méretei: 205/55 R16.

Azt tudom, hogy 7Jx16 ET31 felni 58-as aggyal az ideális hozzá.

Szerintetek egy ilyen paraméterekkel rendelkező alufelni jó a Bravohoz?

 

6,5Jx16H2 ET40
Osztókör 4x98
Agyátmérő: 58,1mm

 

 

Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.13 0 0 162903

Nekem eleinte Castrol volt benne,abból nem evett egy cseppett se. Tavaly Selénia ment bele...na abból már csipeget..... :)

seewer Creative Commons License 2017.05.13 0 0 162902

Szerintem nem. Az elmúlt két évben kétezer után cseréltem, mert annyit mentem két műszaki között:)

Előzmény: zgi521 (162901)
zgi521 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 162901

30 ezrenkent?,Nem sok az egy cseppet? Tudom, igen gyari ajanlas az..

Előzmény: seewer (162899)
vargospetros Creative Commons License 2017.05.13 0 0 162900

Elejétől fogva 15 ezrenként van cserélve benne az olaj természetesen Seléniával volt sokáig, most már Castrol van benne. 

Olyan hozadéka is van még a dolognak, hogy hosszú motorfék után néha még füstpamacsot is dob és érezhetően torpan is az autó. Indításkor és alapjáraton persze nincs nehogy könnyen beazonosítható legyen a probléma.

seewer Creative Commons License 2017.05.13 0 0 162899

Nekünk a céges jelenleg 110 ezer km es 2014-es 1,8-as Civic 4 liter olajat fogyaszt 20-ezrenként. Persze, hogy ezt is a Fiat szabó szervizel.  Többszöri baxtatásra sem tudott a Honda normális infót mondani, hogy miért eszik ennyi olajat!

Az Bravo nekem míg 30 ezrenként cseréltem, (2X) cserétől cseréig nem kellett rátöltenem. 

 

Előzmény: cartmenn2 (162898)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162898

A totalcaron írta az "olajdoki" egy hondásnak :  

Van egy 2012-es Honda Civic 1.8 i-VTEC sport benzines autóm 80 000 kilométerrel, és eléggé eszi az olajat. A gyártó által előírt olaj 0W20 van benne és a szervizkönyvben azt írják, hogy akár 1000 kilométerenként 1 liter olajat is megehet, ami persze szerintem csak annyit jelent, hogy a Honda így ki húzza magát minden felelősség alól mert az már nagyon durva lenne.

Elég sokat használom autópályán nagyobb fordulaton, de ha csak városban használom akkor is észrevehető az olaj fogyasztás. Olaj csere óta 10 000 kilométert mentem vele és már rá kellet töltenem 1.7 liter olajat ami szerintem nagyon sok---------Nagyon sok korszerű autó motorjában alkalmaznak ún. csökkentett palástnyomású dugattyúgyűrűket, a súrlódási ellenállás és ezáltal az üzemanyag fogyasztás csökkentésére. Ez azzal jár, hogy az olaj könnyebben bejut az égéstérbe, és megnő az olajfogyasztás.Egy 0W20-as olajnál ez pláne igaz, mert egy igen vékony olajról van szó. Ezért ad meg a gyártó egy akár 1 L / 1000 km olajfogyasztási limitet. Ehhez képest az 1,7 deci / 1000 km, kifejezetten normálisnak mondható. Ez alapján az ég világon semmi baja nincs a motornak, és feleslegesnek tartom a motor vizsgálatát ezzel kapcsolatban.

Előzmény: vargospetros (162896)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162897

És hány km-enként cserél(ted)tetted az olajat? Én használtan vettem 247ezerrel sajnos nagyjából 25-30ezrenkét cserélgették az olajat,190ezernél volt már turbócsere és így eszik kb. ezresenként 2decit minimum. 2 féle olajat is (Fuchs Titan GT1---Castrol Edge)  próbáltam a gyári selenia helyett nem változott semmi --még majd legközelebb ezt:  Motul 8100 X-Clean  ---de ez van ezzel a motorral,az olajokkal nincs gond :) Ezt még ajánlom nézni 8.15től  https://www.youtube.com/watch?v=WvkxCM9JcIs  

Előzmény: vargospetros (162896)
vargospetros Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162896

Sziasztok!

Szeretnék informálódni olaj fogyasztással kapcsolatban.

Azt tudom, hogy volt valakinek jelentős olaj fogyasztása itt a fórumon nekem jelenleg 5dl/1000 km ami sok.

A lehetséges megoldások érdekelnének ennek a megszüntetésére még mielőtt jelentősen zsebbenyúlós lenne a történet. 190 ezret futott ami azért nem annyira sok, hogy ez indokolt legyen.

Az autó 1.4 TB 120 LE újkorától én használom szinte csak hosszú távon napi használatban.

Köszönöm

alázógyík Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162895

Hogy jóféle lenne, az túlzás, de nem a turbós. :P

 

 

Előzmény: gyanta ati (162894)
gyanta ati Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162894

Csak nem egy jóféle Prince-motoros?

Előzmény: alázógyík (162884)
alázógyík Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162893

Pontosítok, csiga és macska zabálók. :P

 

 

Előzmény: gambl-R (162892)
gambl-R Creative Commons License 2017.05.12 0 1 162892
Csigazabálók vagytok! :)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.12 0 0 162891

Szerintem a két dolog közül ha valamelyik a rossz, akkor a katalizátor lesz a drágább. A lambda szonda nem olyan drága. Mondjuk én a katalizátorból csak újat vennék. Árra tippelni nem tudok, hülyeséget meg nem akarok írni. De mint írták lehet egy vákuum cső is. Pl család sx4 16. ddis ami ugye 1.6 mjet abba is volt check engine ugyan így. Ki lett cserélve minden addig volt benne a hiba míg teljesen új katalizátort nem kapott. A bontott is szar volt.

Előzmény: Lalee1958 (162889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!