Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.13 -1 2 51980
Meg egy kicsit lejjebb kéne vinni az árát. Rögtön lenne rá érdeklődő. Még úgy is hogy otthon buherálta.
Előzmény: Lbx (51978)
Kevin Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51979

Az a legnagyobb baja, hogy hűvösebb időben képtelen a motoromon felmelegedni.

 

Előzmény: T1OK3 (51976)
Lbx Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51978

"...Semmi előnyét nem láttam ennek a futóműnek . ..."

Azt kell mondjam; atya isten! Ha valami osztályon felüli, és az élvezetes motorozást az egekbe emeli egy RT-n, hát az a futómű.

Ahogy pár hsz-el korábban éppen írtam: sok é v után ismét felültem egy hagyományos futóművel szerelt gépre (jelesül egy Honda CBR600F-re, aminek azért nem éppen fából faragták az alját, egy DV-éhez képest csúcs-rednszer), és ég és föld volt a kettő - és ezt a Honda gazdája is megállapította: a Honda egy kelletlen darab az RT-hez képest, az első ívet felveszi, és utána csak azt tartja, és komolyan oda kell tenni magadat, hogy módosítsd, vagy átdönts, addig az RT mint egy gyík, vagy delfin; ívről ívre tehető, a legkisebb kéretés nélkül, stabilan, miközben nem pattog el az ívről, nem billeg, csak stabilan megy, amerre akarod.

Tényleg válj meg ettől a géptől! Csak azt nem értem, ha ennyire szar vele motorozni, miért ezt hajtod, és nem a DV-t? Annak sem tesz jót az állás, és pár ezer km nem csökkenti az értékét drámaian.

Hogy miért nem kell senkinek? Talán azért, mert az első 1200-es széria elejéről való...

Előzmény: Törölt nick (51973)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 1 51977

Én is úgy érzem, hogy ez a motor, ill. ez a típus nem a Te motorod. Nincs ezzel semmi baj, ha mindenkinek ugyanaz jönne be, akkor mindenki ugyanazt a kaját szeretné, mindenkinek egyforma felesége lenne, stb, stb. 

A lényeg, hogy jól érezd magad egy motor nyergében, ha egy más márka akkor abban. A motorozás a nagy többségnek hobbi, a lényeg, hogy az ember jól érezze magát.

Előzmény: Törölt nick (51973)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51976

Mi a baj vele, tényleg érdekel? 

Az én motorozási tudásomhoz úgy érzem megfelel, és ami még szimpatikus, hogy egyszerre és egyenletesen kopik az első és a hátsó.

Előzmény: Kevin (51972)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51975

Nem vagyok valami nagy gumi szakértő, viszont a linken nincs semmi.

Előzmény: vizimi (51971)
vizimi Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51974

Bocsi, elhibáztam a linket Metzeler Roadtec Z6 vam a motoron. Erről vélemény?

Előzmény: vizimi (51971)
Kevin Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51972

Van esetleg tapasztalatotok Metzeler Roadtec 01 gumival?

 

A Z8 - hál' Isten - lassan cserés lesz. Még nem utáltam gumit ennyire.

vizimi Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51971

Ez van a motoron:     http://www.kekhold.hu/shopping_cart.php

 

Vélemény ?

Előzmény: T1OK3 (51970)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51970

Michelin-ből inkább ez , mert amit előbb linkeltem azt nehezebb motorokhoz ajánlják.

Előzmény: T1OK3 (51969)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51969
Előzmény: T1OK3 (51968)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51968

Szia!

Én most vettem a Kékholdnál szettben  170-es hátsó méretben (Metzeler Z8). Valóban ezt ritkán tartják raktáron, de rendelhető.

A Rockster-nek fél collal szélesebb a hátsó felnije.

Ha a webáruházban nem tüntetnek fel párban olyan méretet ami Neked jó, akkor fel kell hívni Őket és biztosan összepárosítanak megfelelő méreteket!

Előzmény: vizimi (51965)
A_Kupec Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51967

A 850 komfortomon 180-as gumit használtam és zero problem :)

Előzmény: vizimi (51965)
Lbx Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51966

A Rocksternek nem szélesebb a hátsó felnije? Mintha valamiért ez rémlene. Talán ezért a szélesebb abroncs is.

Előzmény: vizimi (51965)
vizimi Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51965

Sziasztok!

 

Egy gyors infóra lenne szükségem :) R115R motoromra szeretnék gumit vásárolni, de melyiket?

 

R1150R                hátsó: 170/60R17

 

R1150R Rockster  hátsó: 180/55R17

 


Ha párban venném a 120/70R17 - 180/55R17 gumikból jüóval nagyobb a választék.

Szóval feltehető a motorra és gond nélkül használható a 180/55R17 gumi vagy maradjak a gyári 170/60R17 gumi méretnél?

 

Köszi

stenmark Creative Commons License 2017.05.13 0 0 51964

Szerintem a Bmw-s (boxer + tele-para) lényeg a futómű és fékek csodálatos összhangjában van, egy alacsony súlypontú motorral.

 

Az Rt-n sajnos tényleg hosszú az egyes, bár nekem nem fulladozott, egyszerűen jobban szét vannak húzva a sebességek mint a Gs-nél, viszont 130-nál még vibráció mentes a gép. Úgy gondolom hozzá lehet szokni.

 

Az Rt-n szerintem a 17-es első kerék a bűnös, valahogy azt nem tudtam megszokni, ez egyértelműen jobb a Gs-nél (19)

 

Nekem volt a boxerek között egy TDM 850-es és volt korábban Transalpom is. A Honda susogó, doxa óra motorját hiába keresed egy háborús konstrukcióban, és az olajos kuplung is más. A DV fékjei elég jók, így abban nincs nagy különbség gondolom, de a futómű az fényévekre van tőle, és azt 2 személlyel, cuccokkal is tudja. El kell menned egy kanyargós útra vele.

 

Én úgy gondolom, a boxerek között is van különbség a járás kultúrában, és talán egy kicsit hangosabb példányt fogtál ki, kellene menjél cserélgetve márkatársakéval, úgy reálisabb képet kapsz, hogy milyen is valójában a Te géped. Igazából egy DOHC boxer (2010 utáni) oldaná meg szerintem a problémádat, vagy egy vizes, de azt még tudatosan nem próbáltam. A két motorból kijönne egy.

 

Jó megszokást, vagy megszökést!

laferi Creative Commons License 2017.05.13 -1 4 51963

Hát én is már csak olvasgatok itt és jót mosolygok amik itt mostanában íródnak. Nagyon szépen kérlek ha valamilyen motorról véleményt írsz az legyen megalapozott, szakmailag helyénvaló. Összefüggéstelen elméleteket gyártasz és ezzel félre vezeted azokat akiknek tényleg szüksége van a pontos információra, hogy helyesen tudjanak dönteni. Ahogyan Eko is írta valószínű nem a motoroddal van a baj. Én az egész általad leírtakra csak annyit reagálnék, hogy nekem is 1200 RT-m van, új korától az enyém és most 98000 km van benne. Bejártam vele europát többször és igen képzeld én is araszoltam vele Bécsben, sőt még Milánóban is és bizony nem 30 fokban, semmi égett olajszag nincs melegben sem. Szóval én azt gondolom aki egy nyugodt kareszterikájú motort keres, ami iszonyat könnyen kezelhető, jól pakolható, nagyon kényelmes sőt utasnak is nagyon kényelmes, olcsó a fenntartása akkor ez az 1200 RT az ő motorja. Itt alapból valamiért nem jött be neked ez a motor és most olyanokat kezdesz írni aminek abszolút semmi alapja nincs. "Fuldoklik" mi van ? "Nem komfortos" mi van ? "Száraz kuplung szögletessé teszi az indulást" mi van ? "Kis fordulaton , semmit nem érezni a motor nyomatékából" mi van ? "Nehéz mint a sár" mi van ? 37 éve folyamatosan motorozom és sok féle motorom volt már én tudom miről írok és tudom milyen egy nehéz motor, milyen egy nem komfortos motor, tudom milyen egy alul nyomatéktalan motor. Na ezek az RT-re abszolút nem mondhatók el.

Előzmény: Törölt nick (51940)
Bartolini Creative Commons License 2017.05.13 0 3 51962

Most tényleg a dövilt említjük egy lapon a rt-vel?

Komolyan nem hiszek a szememnek....

ironhead72 Creative Commons License 2017.05.12 0 2 51961

Fiatal koromban erre ezt mondta Edzőbá:Kisasszonyhiszti....

Előzmény: Törölt nick (51940)
kroni1 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51960

Más meg pont az RT-t érezte jobbnak a Dövillnél?! 

 

Akkor arra tudok még gondolni, hogy neked a méreteidhez, végtagjaidhoz az sokkal közelebb áll a DV mint az RT, egyszerűen nem jó a geometriája hozzád sztem. 

 

Én ültem már több olyanon mint az enyém, van amelyik kb. ugyanazt adta, de volt amelyikről azt hittem, h tök más motoron ülök, nagyon rossz érzés volt. Egy kormányközelítő, alacsonyabb ülés, vagy bármi ami eltér rengeteget tud változtani, jó esetben helyes, rossz esetben a helytelen irányba.

 

Másik nem fulladt ennyire? Na akkor a tiéddel van tényleg baj, de ez alapján ne irjuk le az egész szériát sztem! Jó lenne ha tényleg kiderülne a baja, mert ez a motor (habár rakod bele a kilómétereket rendesen) ahogy én látom neked maga a kínszenvedés..

Előzmény: Törölt nick (51948)
3MAN Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51958

Mostanaban miattad jatok ide, szorakoztataz na. :)

Előzmény: Törölt nick (51950)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51957

"Én úgy látom, a BMW az utóbbi időben - sok pénznél jobb a több elvén mozogva - elengedett (jó)pár BMW-specifikumot, ami nem volt rossz, csupán a nem BMW-vel járó tesztelők sírása indokolt, vagy be akarták illeszteni abba a trendbe, amit korunk diktál (és így vész el az egyediség - szerintem)."

 

Nagy igazság! A BMW- index feladását pl. sosem fogom megbocsátani a gyárnak. 

Előzmény: Lbx (51953)
feher64 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51956

Igen, valami rémlett ez ügyben, de nem voltam biztos benne. De tudod az doktorokra is azt mondják, hogy egy orvos nem orvos. :-))) Bár lehet, hogy tényleg máshol van a baj :-)))

Előzmény: ekowob (51955)
ekowob Creative Commons License 2017.05.12 0 2 51955

Már látta hozzáértö.
Semmi szükség még egyre.  :-)

(A motor valószínüleg jó. Máshol lehet a baj.  :-D)

Előzmény: feher64 (51952)
Lbx Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51953

"...Ez abbol adódik , hogy álló helyzetben jobban felmelegszik a motor..."

Ez nem így van. A mocin alapból, de az autómban is van olajhőfok-mérő, és mindkettő azt igazolja, hogy az alacsonyabb fordulaton járó motorban az olaj hőmérséklete esik. Persze egy pörgetett motor esetében idő kell, mire visszaesik az olaj hőmérséklete - főleg, ha megszűnik a menetszél hűtő hatása -, de ez éppen így van a folyadékhűtéses motorok esetében is.

A rendőrmotorokon - vélhetőleg - azért van ventilátor, mert azokat az extrém igénybevételre készítik fel, amikor esetleg hideg motorral indulva kell maximális teljesítményt kicsikarni a gépből, vagy forszírozott tempót követően hirtelen letámasztják a motort, mert a feladat ezt követeli. Náluk nincs idő figyelni a gépészkedésre, a motor melegítésére, vagy lehűlésére, ott a feladat élvez prioritást, amit a gépnek tolerálni kell, hogy vissza lehessen rá ülni, beinduljon, és tegye, amit elvárnak tőle.

 

"...Talán , nem véletlen , hogy az újat már nem evvel a megoldással csinálták..."

Az index esetében is (később) beadták a derekukat, de ez nem biztos, hogy műszakilag, vagy komfort szempontból indokolt. Vagy lásd az R1200R stílusát...

Én úgy látom, a BMW az utóbbi időben - sok pénznél jobb a több elvén mozogva - elengedett (jó)pár BMW-specifikumot, ami nem volt rossz, csupán a nem BMW-vel járó tesztelők sírása indokolt, vagy be akarták illeszteni abba a trendbe, amit korunk diktál (és így vész el az egyediség - szerintem).

Ahogy Kroni írta, úgy én is azt mondom, nekem egy pillanatig nem volt gondom a száraz kuplunggal - de lehet fakezű vagyok :-)

 

feher64 Creative Commons License 2017.05.12 0 1 51952

Lehet, hogy meg kéne mutatnod a mocid egy hozzáértő szerelőnek.  Pl: Eko :-)))

Előzmény: Törölt nick (51950)
feher64 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51951

Az újat egész más miatt csinálták olajos kuplunggal. Teljesen más konstrukció, amire a gyár főleg a környezetvédelem miatt kényszerült rá, illetve a levegős boxer fejlesztései elérték a saját határait. A kuplungot szerintem csak Te szokod meg nehezen, hiszen több mint 90 évig azzal szerelték őket. Olaszországi kör alkalmával 40-45 fokban motoroztunk, sőt dugót is kaptunk és én soha nem éreztem égett szagot. :-)))

Előzmény: Törölt nick (51948)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.12 -1 0 51949

Te összekeverted az R1200RT azzal a motorral amiről itt véleményt írtál. Kíváncsi lennék, hogy ez milyen motorra vonatkozott igazából?

Előzmény: Törölt nick (51940)
kroni1 Creative Commons License 2017.05.12 -1 2 51947

Na ezzel én sem tudok egyetérteni...

 

Ugyan az 1150-esemnek más a karakterisztikája kicsit, ráadásul az 1-esem is "kurz" azaz rövidebb, de mentem olyannal is ami neked van és nem éreztem azokat amiket te leírsz, kivéve az forró olajszagot, de ez nem folyadékhűtéses gép, egy oilhead-nek megbocsájtható az ilyesmi szerintem. Nekem 10 fokban és a 35-40C hőségben is öt pálcikán áll az olajhő, tehát nagyon jól tartja üzemi hőmérsékletet. Mondjuk az is igaz, hogy dugóban állni nem szoktam, de nincs is rá szükség:

Hábár én némileg magasabb vagyok mint te, de nekem se ér le a lábam a motorról rendesen, azonban nincs is szükség rá, mert a pesti dugókon úgy szoktam átmenni, mint kés a vajon! Én egyáltalán nem érzem szélesnek és nehezen manőverezhetőnek a motort, pedig nem vagyok egy vakmerő ghostrider. Múltkor haver jött mögöttem egy filigrán Multistrada-val, és meg is jegyezte, hogy qrva jó volt mögöttem jönni, mert tudta, hogy biztosan elfér ahol én átmentem elég tempósan. Nagyon könnyen irányítható a gép, a sokkal alacsonyabb súlypontja miatt igazán kis sebességnél sem kell lábletéve pipiskedni az autók közt. 

 

"A motor induláskor fuldoklik" - nekem nem, sőt gázra már sokkal hamarabb jön is a nyomaték és emeli az elejét, mint a korábbi motorjaim. A régebbi gépeimen (pl. a 600as Fazeren is) sokkal többet kellett játszani a kuplungal. Menj 10-15LE-s motorokkal sokat és rájössz mi az amikor tényleg fuldoklik. :) 

 

"A száraz kuplung igen szögletesé teszi a motor indulását" - ezt se nagyon értem, én ha nem tudnám h száraz kuplungos meg se mondanám. Én ugyanolyan könnyedén tudom adagolni mint a többi gépemen.

 

"Nehéz mint a sár" - ez részben igaz, ezért mindennapi melós motornak talán én se ezt venném. De ez csak az állóhelyzetben manőverezésnél, parkolóból kitolatásnál érződik, amint elindulok vele és elértem az 1-2km/h sebességet onnan olyan könnyűnek érződik mintha biciklin ülnék. Ugyanakkot középsztenderre napi 5-nél többször feltenni már edzésmunka.

 

"Azt ajánlom , mindenképp tegyél egy nagyobb próba kört vele a vásárlás előtt !!!" - Ezt én is ajánlom természetesen! A boxert valóban szokni kell kicsit, de ha lehet, akkor ne csak városban legyen az a próba, mert a telelever meg a boxer szerintem egy kanyargósabb hegyi úton 80km/h tempó felett tudja kivillantani a foga fehérjét, és ott lehet érezni igazán, hogy miben is jobb mint a többi motor. Igazából ha ilyen célra nincs használva akkor őszintén szólva nem RT-t vennék, melóbajáráshoz én a CB-t jobb választásnak tartom. De ha néha túrázni is menne vele az illető és csak egy motor fér bele akkor nagyon erősen billenhet a mérleg az RT irányába az én véleményem szerint, mert dolgozni azért ezzel is lehet járni, és egy-egy turán pedig tud olyan amit a CB nem. Szerintem...

Előzmény: Törölt nick (51940)
T1OK3 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 51946

Ha érdekelnek az oldalkocsis motorok, akkor érdemes kilátogatni augusztus 10-13-ig tartó nemzetközi oldalkocsis találkozóra Kiskunfélegyházára. Nagyon sok érdekes BMW-t lehet látni.

 

 

Én ott leszek ezzel :

Előzmény: Nore BMW R1200ST (51923)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!