Segítségeteket szeretném kérni.82-esen hidraulika tömböt cseréltem (az ülés alattit)és a csere után a hidraulikakarokat nem hajlandó leengedni csak akkor ha munkagép van rajta. A régivel tudtam lefelé is tudtam nyomatni. A helyzetérzélelő (bal oldali) rudazatok a csere elött sem voltak fönn lehet ez a hiba oka?
Nem vészes! Kis kartellgáz!!! Szivárog már át egy kissé a kompresszió,aztán valahol ki kell neki jönni. Olajcserére,viszkozitásra, szuszogó tisztításra kellene ránézni. Amit használnak ,kopik! Pláne mikor a" hasa alá" van neki nyúlva!!!
Jaaa! és akkor forralná az olajat,leégetné a szivattyút. Még a piros színe is barnává válik! Akkor az egész szállított mennyiség a biztonsági szelepen keresztül próbál vissza jutni a tartályba,nem az áteresztő szelep működik .
Nekem amikor az adagolós állitotta be azt mondta turbó nyomás nélkül 9ccm nyom egy element 100 fordulat alatt telyes terhellés mellett.Amikor eléri a 0.5 bart a torok akkor 14 ccm nyitja a pumpát.Ojankor éreszhetö is amikor megindul.
892 es em van gyári pumpa.. 200 munka órás a gép.. Ráálitottam én igy is fél kört a kis csavaron a hátulján,de még igy is,ha pl a munka gép rau,kombinátor leeresztem úgy rendessen neki kicsit lassul,de nem füstöl max egy lehelletnyit.. Hozzáteszem,hogy elég nehéz is a kombinátor,van mit huznia,az első húzást is be kell kapcsolnom sokszor.. Erő is amugy megvan a traktornak.. A fél környi szerintem belefér fogyasztásilag is. Többet nem akarok..
Az adagolós rá állit valamenyit ha utólag van turbózva és nem akarsz a pumpára is ijen membránt felrakni.Szerintem teljesitményben nem erösebb mint membrán nélkül csak környezet barátabb mert ameddig alacsony a turbónyomás addig a pumpa sem nyomja be a töblet naftát.igy nincs füst sem
Szabinak láttad már az oroszát?Nálatok milyen szám alatt mennek ,amik ugyanúgy néznek ki mint az övé,csak van rajtuk mindkét oldalon fellépő,motor védő lemezek,meg alsó húzó a kampó helyett?Az övén sincs hidraulika kikapcsoló pöcök?
Nyomja az olajat,azzal nincs is gond. Viszont van egy kis csatorna a résveszteség visszavezetésére a szívóoldalra, és ha ez nyomást kap (emeléskor), akkor a nyomás a szimering felé megy. Lehet, hogy már az elsőnél, de az is lehet, hogy csak sokadikra nyomja ki a szimeringet.
( az atkári boltban kapható alkatrészekkel nem szokott gond lenni, javarészt ott vásárolok én is)