Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158497

http://parts.olathetoyota.com/p1229-code

 

 

és az üza nyomás kérés meg 5 vagy 50 bar,""

 

ez szerintem kiolvaso hiba.

..vagy primer oldali nyomas. 

d4d /mas cr se / nem megy ilyen alacsony nyomasal. 

Előzmény: zumirobi (158452)
flexi-bill Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158496

Üdv minden bütykölőnek.

 

Néha egy világ omlik bennem össze, hogy évtizedek óta valamit rosszul csinálok.

 

Anno , még mikor kiscsibe voltam úgy tanították, hogy a gyertyát meleg motorból kell kiszedni, mivel úgy könnyebben ki lehet tekerni. A logika is ezt diktálná. Az alu hengerfej nagyobb hőtágulással rendelkezik, mint a gyertya acél része, ergo eltávolodnak egymástól a menetprofilok.

 

Mondjuk csak hobbiként szoktam kitekerni a gyertyát, nem szakmám az efféle pajzánság.

 

Erre mit olvasok itt.... (oldal alja felé)

 

http://zsiguli.hu/cikk/418

 

Azt olvasom, hogy hidegen szedi ki az autószerelő mester.

 

Akkor ilyenkor mi van ???

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158495

Mit cáfolnak? Én nem állítottam semmi olyat amire cáfolatot olvashattunk. Hihetsz benn, hogy örökké a belsőégésű motorokkal hajtott járművek lesznek a meghatározóak a közlekedésben, de ezt befolyásolni nem tudod.

Amit állítok, hogy:

-a legtöbb ember kontinensünkön urbanizált körülmények között él és nem autózik az év nagy részében napi 100 km-nél többet. Ezt már most is a legtöbb villanyautó tudja. Értelem szerűen nem ez lesz a területi képviselők és utazó nagykövetek közeljövője.

-A villanyautók városi használatában szerintem nem az akkukapacitás a szűk keresztmetszet, hanem a gyakori töltési lehetőség. Még. Nem megoldhatatlan.

-A villanyautók jellegükből adódóan karbantartás szempontjából kedvezőbbek mint a moder belsőégésű társaik.

-Környezetvédelmi szempontból fontos, hogy nem a városban szennyeznek, söt bizonyos esetékben nem is kell, hogy szennyezzenek, ugyanis használhatnak öko-áramot.

 

Előzmény: Quattroman (158494)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 -1 1 158494

ha nem tűnt volna fel sokan cáfolnak itt most is folyamatosan.

gondolkodásodat nagyban befolyásolja hogy kötött pályán, felsővezetékhez kötve töltöd időd nagy részét. ez mintegy determinál is, nem tudsz eltérni egy előre lefektetett iránytól és a váltót sem Te állítod

Előzmény: Törölt nick (158492)
Airbag. Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158493

felénk azt mondják,:

-aki mindenhez ért,az semmihez sem ért...

:-))

talán már mondták neked is....

Előzmény: Törölt nick (158492)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 1 158492

Ne magadból indulj ki. Cáfold az állításaimat..ha nem tudod, akkor az a trollkodás, amit te csinálsz...

Előzmény: Quattroman (158491)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 -1 1 158491

gyerekek, Ti még nem tudjátok hogy törököt fogtatok gőzhajó barátunkkal mert nem fordultok meg az általa látogatott fórumokban.

nem nevezhető trollnak de érdemi vitához és meggyőzéséhez egy akadémikus székfoglalója is gyakran kevésnek bizonyul.

Peace

 

más 

for Cam: https://www.youtube.com/watch?v=R0qMv_-PgWY

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158490

 "A hálózat teljesítményének növelése a 2x-re nem 1o év. "

 

Ahogy a villany autó elterjedése sem annyi lesz. 10 év múlva jó esetben az új autó eladások talán felét kitehetik...a forgalomban levő járműveknek meg értelem szerűen még kisebb hányadát fogják képezni...

Az áram egyik előnye többek között, hogy lokálisan megtermelhető, ellenben a fosszilis üzemanyagokkal...

Előzmény: Törölt nick (158486)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158489

Ehhez kell az infrastruktúra. Ahol én élek, gyakorlatilag sok lehetőség van házon kívül is tölteni, de mint korábban írtam az én igényeim mellett egy töltéssel (éjszaka), ellennék egy 100 km hatótávolságú autóval is az év 350 napján.

Előzmény: 409 (158485)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158488

Egyetértek. De még az is feltölthető hálózati áramról, ezért nem gondolnám, hogy az átlag ember napi városi forgalmához optimalizált autó ne működhetne extra nagy töltési kapacitású töltök nélkül. Szerintem a kulcsszó itt nem a töltés gyorsaságán van városon belül, hanem azon, hogy mindenhol tölthető legyen ahol áll.

Előzmény: mica-r (158479)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158487

Mitöl lenne drága a fenntartás? Mármint egy mai modern CR Euro6-os dieselhez, vagy közvetlen befecskendezéses, start-stopp, hengerlekapcsolós benzineshez képest?

Előzmény: mica-r (158478)
409 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158485

"az átlag autó napi 22-23 órát áll"

 

Aminek közel a felét nem otthon áll, így távolról sem biztos, hogy pont egy konnektor mellett tölti ezt az időt. Nem úgy fog működni a töltés mint most sokan hiszik, már meg van az előírás ami kötelezi a gyártókat az olyan kialakításra, hogy csak az erre a célra kiépített töltőhelyekről lehessen tölteni az autókat.

Előzmény: Törölt nick (158476)
409 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158484

 

 Jövőre már nem lesz ingyenes (elfogy a mézesmadzag) a töltés, plusz parkolási díjat is fizetni kell a helyért.

Előzmény: mica-r (158481)
409 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158483

"lehet hogy tartály szűrő lesz a gond."

 

 

 He-he, az a bubi leválasztó.  :)

Előzmény: mica-r (158468)
SLX-350 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158482

" ... (kiderül hogy nincs olcsó patron Pakshoz?) stb ... "

 

Érdemes lenne belépni az "uránbiznicbe"? :))

Előzmény: Quattroman (158480)
mica-r Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158481

Ez törvényszerű, az államháztartás szinte mindenhol sokat szed be a közlekedőktől.

Előzmény: Quattroman (158480)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158480

a villanyautós dolog is úgy fog járni mint a  földgáz fűtés. mire mindenkit (na jó, nagyrészt mindenki) átáll és függ tőle, hirtelen konjuktúra támad és drágulni kezd (kiderül hogy nincs olcsó patron Pakshoz?) stb

házi minierőművek pedig nem lehetnek se megújuló se nukleáris...

 

Előzmény: mica-r (158478)
mica-r Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158479

Egy Tesla S nem jó példa, pont a pazarlás mintája. Minek tartani egy ilyen autót napi fél vagy 1 óra használatra?

Előzmény: Törölt nick (158476)
mica-r Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158478

Meglátjuk, ez a forgatókönyv is előfordulhat. Sok pénzbe kerül, később a fenntartás is drága lesz. Nem hasonlítanám a telefonok, Playstation fejlődéséhez, nem teljesen analóg vele.

Előzmény: Törölt nick (158476)
SLX-350 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158477

" .... mi biztosítja hogy ez esetben a felhasználó érdekében tennének mindent? .... "

 

Az égvilágon semmi és senki..... de mikor és hol volt ilyen? Az esetek 99 %-ában az (erősebb) üzleti érdek győzött. A maradék 1 %-ban az állam hatalmi szóval hozta meg a a döntést - meglehet az sem a felhasználók érdekében történt.

Előzmény: Quattroman (158470)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158476

Még mindig nem érted...az átlag autó napi 22-23 órát áll. Ennyi idő alatt egy teslát is tele lehet csepegtetni normál hálózati áramról. Akinek meg nem elég, az gondoskodik a nagyobb három fázisról..hidd már el, hogy a fejlődés útját nem fogja megállítani a magyaros gyatra infrastruktúra, max elszalad mellette az egész...

Előzmény: Quattroman (158472)
RÉMES Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158475

Sziasztok Urak!

 

Szeretnék segítséget kérni:

 

SEAT Ibiza 1,4 benzin,1996 03. hó,  ABD593374 a motorszáma.  ( fehér ) 

 

Múlt héten sikerült annyira kiüríteni a tankot, hogy vagy 2 napig világított a sárga lámpája.

 

Amikor tele lett tankolva, először csak negyedig, majd lassan kitért a mutató kb félig. Azóta úgy van.

 

Leszedtem a tankról a jeladó/szivattyú tetejét, az úszó teljesen fent van. ( csavarhúzóval szépen mozog, nincs akadás )

 

Amit mértem széthúzott csatlakozónál a stekkeren:

 

-ha az úszó fent van: 40 Ohm

-ha az úszó lent van: 300 Ohm

 

A kettő között szépen emelkedik/csökken az ellenállás érték, nincs ugrás, szakadás.

 

Ha beteszek egy 10 Ohmos ellenállást a körbe, a mutató meg se moccan, fekszik "üres" helyzetben.

 

 

Szerintem jó lehet a jeladó, inkább a műszer felé hajlok, hogy nem tetszett neki a több napos fekvés.

 

 

Jók lehetnek ezek az értékek? Nem egy túlbonyolított teknics, de ellenállás értékeket nem tudok.

 

Szedjem ki az óracsoportot?

 

( az asszonyé a kocsi, aztán idegesíti, hogy teletankolta, és hiányzik belőle a fele :-)  )

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158474

"a közvilágításhoz használt kábelek messze nem bírnák azt az áramerősséget. :)"

 

-Igen, minden pénz kérsés. Pl a közvilágítás is, a térfigyelö kamerák, a GPS jelek, a mobilhálózatok jelei, stb, mégis ott vannak mindenhol

-Húznak be helyettük erősebbet 

-Kevesebb teljesítménnyel lehet tölteni. A töltési kapacitás mellékes, ha egy autó napi 22-23 órát áll és mindig töltőn van...

 

"+ meg kéne oldani a használat nyomon követését (fizetés)"

 

-Ez már most is kétféleképpen létezik nyugaton. Vagy fizetős valamilyen kártya rendszerrel, vagy egy szolgáltatás része és ingyenes. 

 

"a mai villamos hálózat nem erre van méretezve, nem számoltam utána, de biztos vagyok benne, hogy az össz villamosenergia-fogyasztás durván nőne, ezt a mennyiséget meg kell vhol termelni, el kell tudni osztani..."

 

Mint ahogy soha nem a jövőben felmerülő igényekre volt méretezve, most sincs úgy, de a kereslet és a kínálat szépen mindig együtt fejlődött...

 

Te nem látod, én meg látom. Csak látó távolságra tőlünk van két család akiknek e-autójuk van. egy Leaf és egy Merci B. Ök az első fecskék, de a tendencia jól mutatja, hogy az irány ki van jelölve...

Előzmény: slowrunner (158469)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158473

a szelepbeégés kivételével talált süllyed

szétfőzted az előző alkalommal, ha szerencséd van "csak hengerfej tömítés, síkolás ilyesmi. ha sikerült hidegvízzel elrepesztened valamit akkor akár motorcsere is befigyelhet..

Előzmény: Sparro76 (158471)
Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158472

A három fázis miért gond? Még csak nem is házban, hanem lakásban lakom, de van...

 

azért wazze mert nem így épülnek ki a házak lakások hálózatai.

viszont ha bővítést kérsz mondjuk egy felújításkor akkor is csak 3x15A jár alanyi jogon de komoly összeget fizettetnek veled a hálózat bővítése címén, ha egyáltalán nem az lesz a válasz hogy 1500mről kell saját költségeden pl födkábelt kiépíttetni amit majd a szolgáltató díjmentesen átvesz a saját gondozásába.

(összel újítottam fel egy lakást családi házban és az 1x10A helyett csak 'x16A + éjszakai egy fázist igényeltem, tudom miről beszélek, veled ellentétben

Előzmény: Törölt nick (158460)
Sparro76 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158471

Ford Escort 1999. 1.6 V Benzin Motorkód L1E
Üdv Autóstársak! 
Autóm meghibásodásával kapcsolatban érdeklődnék,tippeket,tanácsokat várnék
Hosszabb külföldi autóút után odafigyelésem ellenére  is szétment a vizpumpám és a hütőradiátorom.
Cserével  e problémákat megoldottam,jól is üzemelt az autó,ám most egy újjabb hosszabb autósút után  ismét  probléma akadt a hűtéssel.
Az autó járó üzem közben hirtelen  forrósodik, a kiegyenlítőtartályba öntött desztviz kicsorog a kocsi alján  és a motor visszafúj a tartályba,jobbára gőzt,
a megmaradt viz teteje olajfoltos . Az  egyes henger felől kattogó,krepegő hangot hallok. Leállitott állapotban a  viz még gyorsabban átfolyik a motoron.
Hengerfej repedés hibájára,tömités hibályára esetle szelepbeégés hibájára gyanakszok. Helyes a gyanum?

Quattroman Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158470

a videózás hajnalán video szabványból is akadt jó néhány aztán (a lakossági piacon) maradt egyedül a VHS

 

amit azóta nyíltan be is ismertek hogy a többi sokkal jobb megoldás  (pl Betamax) de nem más döntött ez esetben sem mint a lobbierő és a haszonkulcs.

szóval mi biztosítja hogy ez esetben a felhasználó érdekében tennének mindent?

Előzmény: SLX-350 (158451)
slowrunner Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158469

Csak szándék kérdése, hogy minden parkolóhelyhez legyen egy csatlakozó...

 

Hát azért ehhez pénz is kéne, nem is kevés, pld. a közvilágításhoz használt kábelek messze nem bírnák azt az áramerősséget. :)

+ meg kéne oldani a használat nyomon követését (fizetés)

+ a mai villamos hálózat nem erre van méretezve, nem számoltam utána, de biztos vagyok benne, hogy az össz villamosenergia-fogyasztás durván nőne, ezt a mennyiséget meg kell vhol termelni, el kell tudni osztani...

Egy ilyen infrastruktúra kiépítése és üzemeltetése persze nem lehetetlen - csakhogy nem is ingyen volna. Ki fizesse ezt meg? Ha az energia árába építed, más nem is biztos, hogy olyan olcsó az...

Ha elektromos autózásról van szó, erről vhogy el szoktak feletkezni, 'áram az jön a konnektorból'... :)

 

 

Egyébként ha az elekromos autó annyira jó, használható, megéri, akkor legalább a saját házzal/garázzsal rendelkezők, második/városi autónak elkezdenék vásárolni... De nem látom ezt.

 

Előzmény: Törölt nick (158467)
mica-r Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158468

Beszéltem rutinos Mercissel, lehet hogy tartály szűrő lesz a gond. Elég finom a háló benne és hajlamos betömődni. Meglátjuk, nem egy drága dolog.

Előzmény: cam aro (158442)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 0 158467

Egy "sima" konnektort telepíteni nem különösen nagy dolog. A városok jól be vannak kábelozva. Pl hány közvilágítási kandeláber van az utak mentén? Csak szándék kérdése, hogy minden parkolóhelyhez legyen egy csatlakozó...

Előzmény: TraguAre (158465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!