Én is a színe miatt szerettem bele és mindenembe raktam ilyeneket, de az első esőnél kapcsolgatni kezdtem a lámpát, mert azt hittem, helyzetjelzőn felejtettem. :( Még a Stilós időkben, mikor ráértem. :)
Friss havon csodálatos volt! De ennyi. :)
Aztán Silverstarra váltottam (tompi+táv+köd), azzal meg az volt, hogy 8-9 havonta kiégett...
De az is kékebb (fehérebb) bolt a gyárinál, tehát nem volt már sárgás, ellenben a fénye erősebb volt. Azóta viszont eltelt 13 év! Sokkal jobb izzók vannak már, de a fizika az fizika maradt. :) Ami kékesebb, az biztosan gyengébb (a nem kékesnél), és esőben is szarabb.
Én nem igen járok sötétben városon kívül a Bravóval, így nem kell foglalkoznom az izzókkal.
Érdekes ez a CoolBlue ellenérzés amit sokaknál tapasztalok, pedig nekem bejött.
Nekem az összes égő ez a Bravoban, még a ködlámpában is és tökéletesen látni vele. A feleségem szerint is kiváló, pedig nem is tudja hogy mit raktam be tehát nincs befolyásolva.
Igaz a lámpa magasságot fel kellett állítani mert gyárilag abnormálisan lent volt, de utána már jó volt a gyári égőkkel is. A CoolBlue -t a színe miatt raktam be, mert az a sárgás fény nekem nem tetszett.
Ma rászántam magam és elmentem egy kereskedésbe megnézni egy Bravo 1.4 tjet-et. Máshol nem volt lehetőségem szemügyre venni.
Teljesen rendben van az autó, nagyon tetszik a belseje. Szerencsére én nem vagyok magas, 175cm megállít. a vezetőülést beállítva és magam mögé beülve még éppen elfogadható a hely, de egy magasabb sofőr, vagy utas már bajban lenne. Tényleg igaz a tesztekben olvasott, hogy hátul elég szűkös a helykínálat. A csomagtartó viszont teljesen megfelelő. talán egy 4-5 centit ha kisebbre veszik, akkor jobb lenne a hátsó ülések helykínálata is. Ezért szerintem 4 főnek hosszútávra már kényelmetlen lehet, legalábbis hátul. Viszont mi ritkán járunk így.
kicsit beindítottuk a motort is, szépen ketyegett alapjáraton, ami olyan 800rpm volt. Gyengéd gázadással feltoltam egy párszor 1800-ig és meglepődve tapasztaltam, hogy olyan 1000 környékén egy rövid sávban nagyon berezonált, vagy inkább beleremegett az egész autó, mint egy traktor kb olyan volt a kormányt fogni, remegett minden, kormány, ülés, ajtók, szóval az egész autó. Ez egyedi eset, vagy minden példány így jár? A beremegős sávot elhagyva kisimult a járása, szóval ez a jelenség kb 900-1200 fordulatos sávban jelentkezett.
Sikerült hasonlóan alaposan megnézni, egy Lancia Deltát is. Érdekes módon a műszerfaltól nem voltam úgy elájulva. Az ülések puhábbak, elegánsabbak és a helykínálat nagyobb hátul. Ezek voltak ez előnyösebb tulajdonságai, de a vezető ülésben határozottan jobban éreztem magam a bravoban, szebb, jobb.
A végén megnéztem egy 2006-os mazda 6-ot is, mint szóba jöhető tipust. A műszerfal tetszető, ülés kényelmesnek mondható. a hátső helykínálat óriási a bravóhoz képest és a csomagtartó is hatalmas. Viszont rutinosan nézegettem a rohadásra hajlamos területeket és hát nem csalódtam...
Unlimited elég meggyőző,bár még xenonnal nem foglalkoztam,nehéz beszerelni a sima izzó helyére ?? Vagy csak kikapom berakom a xenont a trafoval a sima izzó helyére csatikat össze dugom és ennyi :) ? Mindenképpen megoldást akarok találni tavaly a Horvát éjszakába elég szenvedés volt ez a lámpa idén nem szeretnék már vele szenvedni :)
> osram xenarc night breaker unlimiteden gondolkozok vagy vagy night breaker cool bluen
> ,de sokat olvasok ledekrol bar abba
A Coolblue-t meg a LEDes "dolgokat" hanyagold, a Nightbreaker UL vagy a Megalight Ultra +millió%-os izzók többnyire a legjobb választások, az utóbbi jobb áron szokott lenni.
Tjet?nem semmi a km.Ilyenkor én is abban reménykedek hogy az enyém is bírja majd odáig :) de hamarabb lesz más gazdája :) A zsigulim nekem is olyan volt, régi lyukas dob levéve,új fel,--aztán 1év és lyukadt az is de bírta a javítás ,és aztán évente cserélgettem őket megfoltozva :)
Mostmár én is megnézem legközelebbre hogy 267e után egyáltalán a dobom volt e lyukas :) Már úgy is mindegy,szétvágva--lehet hogy mikor ősszel megbolygattam csak a csőcsatlakozásnál fújt ki ami ugye nem jött szét :) Mert a dobon csak úgy hirtelen nem volt füstös rész---de legalább most már jobban áll mint a gyári
Most ugye dobot cseréltem hátul,de kb 1.5 éve én is ledobtam a hátsó gumitartót mert a gumi sok helyen át volt repedve,most maradt az-------de igen a másiknak semmi baja nem volt (az nem is fekete gumi volt hanem piros-narancsos árnyalatú,gondolom a gyári) csak én még összel mikor elősször próbáltam levenni a hátsó dobot,mérgemben szétfeszítettem :) de ha be van fújva valamiféle csúszós anyaggal(nem olaj vagy zsír) könnyen lenyomható a helyéről.
Sziasztok. Gyári lámpáról érdekelnének a vélemények,sima izzó van most a kocsiba kicseréltem xenon hatásúra de nem birta túl sokáig kb pár hét,ugy h vissza raktam a sima izzót de ez meg ló szar rádaásúl a legmagasabb ponton se visz túl messzire sztem. Most osram xenarc night breaker unlimiteden gondolkozok vagy vagy night breaker cool bluen,de sokat olvasok ledekrol bar abba nincs tapasztalatom ha valaki tud valami igen jó megoldást tapasztalatok érdekelnek.
Köszönöm, nagyon megnyugtattál. Laikus vagyok igy tényleg beparáztam, hogy árokba megyek. Lehántjuk a külső rozsdaboglyát aztán élvezzük az autót, mint eddig. :-)
Nincs együtt!Én is csak a hátsó kipufogót cseréltem,a középsőt majd ha kilyukad :).Ha a hátsó és a közép csöve ha összerohad-bizony flexelni kell (arra vigyázni hogy a középső csövébe bele ne vágj ott tömíteni kell ha rámegy a hátsó,előtte nem árt a roszdától át csiszolni kicsit,meg ugye a tömítő paszta ) ,aknából férsz hozzá legjobban.A hátsónak van 2 tartógumija azt is érdemes cserélni, meg a csőhöz 58as bilincs is kell (nálam már le volt rohadva),meg kipufogó tömítő paszta se árt oda ahol majd összedugod a 2 csövet.De csak akkor cseréld ha lyukas is,mert a külselye az tud hámlani,csúnya is(úgy se látszik) de nem feltétlenül ereszt.A hátsó tartót ha jól emlékszem 17es kulcsal lehet levenni (cső,vagy krova)Amúgy van itt nem rég is pár kép a kipufogóról