Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bravósgábor Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162587

üdv ! a jobb oldali képen levőt talán nem muszáj cserélni .... a másik leghátsó adja meg inkább magát nem ?

Előzmény: cartmenn2 (162584)
Varshi Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162586

Az a külső réteg lesz, a belső szerintem ép, mint mindenki másnál. Le kell "hántani" azt a rozsdaboglyát, szerintem utána évekig jó lesz még.

 

 

> Azt mondja a gumit is kihasíthatja és akkor irány az árok.

 

LOL :)))

Előzmény: simon53 (162585)
simon53 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162585

A hangjából itélve nem lyukas még, de a gumis gumicserénél le volt döbbenve, mert az egész dob szét van repedve, rozsdafoszlányokból áll az egész.

Azt mondja a gumit is kihasíthatja és akkor irány az árok.

Csak éppen most meg az a gond, hogy se égen se földön nincs kipufogódob. Talán eredeti van 70-80 ezer körül. Annyit meg nem gondoltam költeni rá.

Tud esetleg valaki segíteni?

 

Előzmény: cartmenn2 (162584)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162584

Nincs együtt!Én is csak a hátsó kipufogót cseréltem,a középsőt majd ha kilyukad :).Ha a hátsó és a közép csöve ha  összerohad-bizony flexelni kell (arra vigyázni hogy a középső csövébe bele ne vágj ott tömíteni kell ha rámegy a hátsó,előtte nem árt  a roszdától át csiszolni kicsit,meg ugye a tömítő paszta ) ,aknából férsz hozzá legjobban.A hátsónak van 2 tartógumija azt is érdemes cserélni, meg a csőhöz 58as bilincs is kell (nálam már le volt rohadva),meg kipufogó tömítő paszta se árt oda ahol majd összedugod a 2 csövet.De csak akkor cseréld ha lyukas is,mert a külselye az tud hámlani,csúnya is(úgy se látszik) de nem feltétlenül ereszt.A hátsó tartót ha jól emlékszem 17es kulcsal lehet levenni (cső,vagy krova)Amúgy van itt nem rég is pár kép a kipufogóról

Előzmény: simon53 (162583)
simon53 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162583

Egy kis segítséget kérek. Fiat Bravo T-jet benzin 1368cm3 88KW 2008-ról van szó.

Szétrozsdásodott a hátsó kipufogódob. Nem tudjátok ez együtt van a középső dobbal és igy célszerű venni?

Vagy ha csak a hátsó dobot veszem, flexelni kell meg heggeszteni a cserénél?

 

gyanta ati Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162582

Bocs, pontatlanul fogalmaztam!

Előzmény: -carcass- (162581)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162581

 jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek is

 

És így már OK.

De kretén is van annyi, hogy a felét gondolkodás nélkül ki lehetne lőni az űrbe. :-)

A suzukisokat egytől-egyig.

A bmw tulajoknak csak a felét - amelyik tudja használni az irányjelzőt, az maradhat. ;-D

Ez a passatosokra is igaz.

Előzmény: gyanta ati (162580)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162580

Ezek szerint jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek laknak felénk. Az már régen feltűnt, hogy Egerben a legmagasabb az egységnyi emberre eső Delták száma Európában. :)

Előzmény: -carcass- (162579)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162579

Én is láttam a múlt héten a Cifrakapu út - Vallon utca kereszteződésénél.:-)

Előzmény: gyanta ati (162577)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162578

pedig az volt a mondás, ahogy az "O" így a "Q" is ki fog maradni a rendszámok sorozatából. (a kamerarendszer felismerési problémák miatt)

Előzmény: gyanta ati (162573)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162577

Maranello-vörösben... Hát, majdnem becsokiztam Eger közterületén!

Előzmény: gambl-R (162574)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162576

Mint írtam feljebb is kerülhetne (meg kicsit jobbra :) ) ha a betett alátéteket kivenném ,akkor még jobb lenne szerintem ,csak a dob teteje pár millire lenne a kasznitól,meg még az egészet el lehetne kicsit jobbra tolni,de akkor ahol a bilincs fogja a középső dob csövéhez,az kerülne közel a tank hővédő lemezéhez.Ha a hegesztő az aknától nem 15km-re lett volna tovább lehetett volna próbálgatni--de sokkal jobb már így mint a gyári.Amúgy a leszedéssel volna gond legtöbb nálad is szerintem :) aztán egy vágás az "Y" elágazás előtt,az nem baj ha rövidebb lenne a cső (bár ugye nálam a dob új) annyival hátrább is kerülhet.Ha minden egy helyen van gyorsan megy ez---ha lent egészben a dob :)

Előzmény: seewer (162575)
seewer Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162575

Ma kiálltam a garázsból. Rögtön szemet szúrt a két cső állása...

Ebből valóban kihoztad a maximumot, ha ráérsz jöhetsz megigazítani nekem a gyárit is:D

Előzmény: cartmenn2 (162568)
gambl-R Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162574

A leggorombább Julis?  :-)

Előzmény: gyanta ati (162573)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162573

Mit láttam ma? Szívesen lennék a QVS-510 rendszám gazdája... Találjátok ki, mi lehet?

vinjo Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162572

Ez jó lett.

Amikor nálam cserélve lett a hátsó dob, kapott kis cink bevonatot, majd matt fekete hóálló festéket.

Előzmény: cartmenn2 (162568)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162571

szép lett! grat :)

Előzmény: cartmenn2 (162568)
TomiRio Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162570

Érdekelne még pár ember kuplung tapasztalata akinek Diesel Bravoja van, hogy normális-e a pár cm-es holtjáték?

realist_ Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162569

Csak megerősíteni tudom. Nincs hozzá hézagoló  szerszám minden garázsban, de amikor körbejártam a témát akkor volt olyan szaki aki persze jött a minek azzal, bontóban pedig más fajta váltót akartak rátukmálni... Ez szakszervizes móka.  Kuplungon el lehet gondolkozni egyúttal; ha már lent van a váltó lehet érdemes azt is cserélni... Akkor 100-150e -ig nem kell hozzányúlni...

Előzmény: seewer (162567)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162568

Csere eredmény:A festék valamiféle "kandalló festék" még jobban is tetszik mint ha ezüstre fújtam volna, legalább nem világít alóla :) .A dob nem mehet feljebb,nincs hely---A véget se lehetett feljebb(ez a régi dobról került át), mert akkor befelé lejtene (persze több melóval lehet),kicsit beljebb is került mert ekkorát sokerült levágni :) ---A leghátsó gumitartó fémrésze alá kellett vagy 10mm pótlás ,mert túl közel került volna a dob a kasznihoz,meg a mögötte lévő gumi se tartott volna semmit.Amúgy nagyjából szimmetrikus :) a hangja is alapjáraton hasonló mint a gyári kb.

seewer Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162567

Nem lehet kihézagolni a csapágyakat speciális szerviz szett nélkül. Ilyen volt a FAM-nak is ez járt szervizről szervizre. Én is vártam rá néhány hetet. Ma már lehet, hogy befektetett néhány kisebb cég a nagy haszon reményében:D

Ilyen a művelet: https://www.youtube.com/watch?v=8wH0TGStbYQ

vinjo Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162566

Mármint az enyémet.:-)

Előzmény: vincent66 (162565)
vincent66 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162565

Nem. Az enyémet a Szabóék csinálták a szervizben.

Előzmény: GazCamp3r (162564)
GazCamp3r Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162564

Ezt annyiban egészíteném ki, hogy fénysebesség kft. Ők csinálták jó eséllyel a te váltódat is, mivel a Fiaték oda küldik a márkaszervizből a váltókat, tehát ki lehet kerülni a márkaszervizt ilyen módon.

Előzmény: vinjo (162563)
vinjo Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162563

Hát, a váltó az, amit én kizárólag szakszervizre bíznék, ugyanis speciális szerszámokkal, hézagolókkal kell összeszerelni, hogy valóban tartós legyen. Nekem az összes csapágyat cserélték benne, már csak azok ára is karistolja a 6 számjegyet...

Viszont a csere óta olyan a váltom, amilyen új korában sem volt. És nem önigazolásként mondom, még az Asszony is megjegyezte, amikor vezette. :-)

Előzmény: Ludovicus (162562)
Ludovicus Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162562

Igen, 6-os váltóm van. Azért gondoltam a kinyómócsapágyra, mert a Puntómban hasonló hangja volt, mielőtt eltört. Nem túl biztató, amit írsz és ami egybeesik TomiRio visszajelzésével, mert a váltóval nagyobbat szívnék, ha jól sejtem :-

Előzmény: vinjo (162548)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162561

Udv, kar erte sztem. Ez az autod eke, picit tobbet fogyaszt, na bumm. Eleg nagyok a tipon a kerekjarati ivek, meg a 18 as is elferne. a 16 os olyan butacska lehet rajta.. :(

 

egyebkent milyen az auto, regen megvetted mar aztan eltuntel. eleg a motor? Fogyasztas, futomu , kenyelem stb..

vegre itt a kombi, keszolok egy tesztre vele, bar en az automatat varom.. :)

Előzmény: Von Guldenburgh (162559)
seewer Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162560

Nem. A Bravo négy csavaros.

Előzmény: Von Guldenburgh (162559)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2017.03.26 0 0 162559

Üdv Urak !

 

Lecserélem a Tipo-hoz kapott gyári 17"-os felniket, túl nagy és nehéz a gépsárkánynak ez a malomkerék a 225/45 R17 gumival megspékelve.

 

"Downsizing"-elek 16"-ra 205/55 R16 gumiméretre, így eladó sorba kerül a szett.

 

 

Érdekel valakit esetleg közületek, jó ez a méret a Bravo-ra ?

 

7JX 17 H2 - ET 41 5x98 az osztókör, gyári felni

Pirelli P7 Cinturato 225/45 R17

 

Kb 8e km- futottam a nyárival.

 

33e/db a felni,20e/db a gumi.

 

Mikusz. Creative Commons License 2017.03.26 0 0 162558

Most először cseréltem olajat a Bravon, eddig mindig az öcsém csinálta ezeket..

Törném le a kezét aki a szűrőt megtervezte. A levegőszűrő sem semmi, de az még elmegy. A fiam a Civic -jén mindent lecserélt, mikor én még félúton sem jártam, pedig ő kezdőnek számít...

 

Engem is elért a féltengely bilincs mizéria. Tavaly még száraz volt minden, most elkezdték szétdobálni a zsírt a belső csuklók. Csak szorítani kell a gyári bilincs omega alakú részén, mert hajlamos elengedni magát. Gondolom tudjátok hogy ez is típusgond, ha nincs kezelve akkor innen egyenes az út a féltengely felújításhoz.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!