Nincs együtt!Én is csak a hátsó kipufogót cseréltem,a középsőt majd ha kilyukad :).Ha a hátsó és a közép csöve ha összerohad-bizony flexelni kell (arra vigyázni hogy a középső csövébe bele ne vágj ott tömíteni kell ha rámegy a hátsó,előtte nem árt a roszdától át csiszolni kicsit,meg ugye a tömítő paszta ) ,aknából férsz hozzá legjobban.A hátsónak van 2 tartógumija azt is érdemes cserélni, meg a csőhöz 58as bilincs is kell (nálam már le volt rohadva),meg kipufogó tömítő paszta se árt oda ahol majd összedugod a 2 csövet.De csak akkor cseréld ha lyukas is,mert a külselye az tud hámlani,csúnya is(úgy se látszik) de nem feltétlenül ereszt.A hátsó tartót ha jól emlékszem 17es kulcsal lehet levenni (cső,vagy krova)Amúgy van itt nem rég is pár kép a kipufogóról
Ezek szerint jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek laknak felénk. Az már régen feltűnt, hogy Egerben a legmagasabb az egységnyi emberre eső Delták száma Európában. :)
Mint írtam feljebb is kerülhetne (meg kicsit jobbra :) ) ha a betett alátéteket kivenném ,akkor még jobb lenne szerintem ,csak a dob teteje pár millire lenne a kasznitól,meg még az egészet el lehetne kicsit jobbra tolni,de akkor ahol a bilincs fogja a középső dob csövéhez,az kerülne közel a tank hővédő lemezéhez.Ha a hegesztő az aknától nem 15km-re lett volna tovább lehetett volna próbálgatni--de sokkal jobb már így mint a gyári.Amúgy a leszedéssel volna gond legtöbb nálad is szerintem :) aztán egy vágás az "Y" elágazás előtt,az nem baj ha rövidebb lenne a cső (bár ugye nálam a dob új) annyival hátrább is kerülhet.Ha minden egy helyen van gyorsan megy ez---ha lent egészben a dob :)
Csak megerősíteni tudom. Nincs hozzá hézagoló szerszám minden garázsban, de amikor körbejártam a témát akkor volt olyan szaki aki persze jött a minek azzal, bontóban pedig más fajta váltót akartak rátukmálni... Ez szakszervizes móka. Kuplungon el lehet gondolkozni egyúttal; ha már lent van a váltó lehet érdemes azt is cserélni... Akkor 100-150e -ig nem kell hozzányúlni...
Csere eredmény:A festék valamiféle "kandalló festék" még jobban is tetszik mint ha ezüstre fújtam volna, legalább nem világít alóla :) .A dob nem mehet feljebb,nincs hely---A véget se lehetett feljebb(ez a régi dobról került át), mert akkor befelé lejtene (persze több melóval lehet),kicsit beljebb is került mert ekkorát sokerült levágni :) ---A leghátsó gumitartó fémrésze alá kellett vagy 10mm pótlás ,mert túl közel került volna a dob a kasznihoz,meg a mögötte lévő gumi se tartott volna semmit.Amúgy nagyjából szimmetrikus :) a hangja is alapjáraton hasonló mint a gyári kb.
Nem lehet kihézagolni a csapágyakat speciális szerviz szett nélkül. Ilyen volt a FAM-nak is ez járt szervizről szervizre. Én is vártam rá néhány hetet. Ma már lehet, hogy befektetett néhány kisebb cég a nagy haszon reményében:D
Ezt annyiban egészíteném ki, hogy fénysebesség kft. Ők csinálták jó eséllyel a te váltódat is, mivel a Fiaték oda küldik a márkaszervizből a váltókat, tehát ki lehet kerülni a márkaszervizt ilyen módon.
Hát, a váltó az, amit én kizárólag szakszervizre bíznék, ugyanis speciális szerszámokkal, hézagolókkal kell összeszerelni, hogy valóban tartós legyen. Nekem az összes csapágyat cserélték benne, már csak azok ára is karistolja a 6 számjegyet...
Viszont a csere óta olyan a váltom, amilyen új korában sem volt. És nem önigazolásként mondom, még az Asszony is megjegyezte, amikor vezette. :-)
Igen, 6-os váltóm van. Azért gondoltam a kinyómócsapágyra, mert a Puntómban hasonló hangja volt, mielőtt eltört. Nem túl biztató, amit írsz és ami egybeesik TomiRio visszajelzésével, mert a váltóval nagyobbat szívnék, ha jól sejtem :-
Udv, kar erte sztem. Ez az autod eke, picit tobbet fogyaszt, na bumm. Eleg nagyok a tipon a kerekjarati ivek, meg a 18 as is elferne. a 16 os olyan butacska lehet rajta.. :(
egyebkent milyen az auto, regen megvetted mar aztan eltuntel. eleg a motor? Fogyasztas, futomu , kenyelem stb..
vegre itt a kombi, keszolok egy tesztre vele, bar en az automatat varom.. :)
Most először cseréltem olajat a Bravon, eddig mindig az öcsém csinálta ezeket..
Törném le a kezét aki a szűrőt megtervezte. A levegőszűrő sem semmi, de az még elmegy. A fiam a Civic -jén mindent lecserélt, mikor én még félúton sem jártam, pedig ő kezdőnek számít...
Engem is elért a féltengely bilincs mizéria. Tavaly még száraz volt minden, most elkezdték szétdobálni a zsírt a belső csuklók. Csak szorítani kell a gyári bilincs omega alakú részén, mert hajlamos elengedni magát. Gondolom tudjátok hogy ez is típusgond, ha nincs kezelve akkor innen egyenes az út a féltengely felújításhoz.