Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157939

Gondolom a 400 fontos próbalámpa lesz. Multi eect900.

 

Inkább vennék egy 50 dolláros kis gagyi digital szkópot az Ebay-ről. (Van is.)

Nem egy kategória, de már nem is a diagn. a fő profil.

Előzmény: kormi07 (157929)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157938

 otthon ö is beleüti a facsavart es kirantja fogoval""

 

nem bajaz ha ezt leirod,.

elrettento peldanak kituno. :D 

Előzmény: no_holy_shit (157933)
gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157937

"beleüti a facsavart"

 

Én legalább fúrok neki egy 1-es, vagy 2-es furatot, és csak belehajtom a csavart. :-)

Előzmény: no_holy_shit (157933)
Kisa Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157936

Skoda Fóbia I.

 

Első lengőkar hátsó szilent. Az a nagy műanyag-gumi vacak,amit az alvázkeretbe kell sajtolni.

Soha nem sikerült még olyat vennem, ami a furatnál ne lenne 2mm-el nagyobb, esélytelen beszerelni.

 

Ti hogyan csináljátok ?

Én mindig eszterálok bele egy lépcsőt, ha az már bemegy húzósan, akkor arra a méretre lehúzom végig, de még így is néha megáll a közepén.

Mennyivel jobb a Vwágen, ami alu konzollal együtt 10 perc alatt cserélhető.

 

(Mondjuk nem szép dolog fél kiló alu-t hurcibálni kína és EU közt oda-vissza...)

 

409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157935

"nekem is ugy tunik."

 

Nekem meg erősen fájt, amikor félév alatt harmadszor kellett levenni egy váltót miatta.:// Azóta (~2év) jól elvan a rugóssal. Aztán megeshet, hogy csak mi vagyunk bénák hozzá. :)

Előzmény: cam aro (157926)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157934

power probe 3. 

 

az csak feszkot tud. 

Előzmény: cam aro (157932)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157933

"srac cseppet tulszerszamzott kihuzas ugyileg"

azert eros fapofat tol hozza, konnyen lehet hogy otthon ö is beleüti a facsavart es kirantja fogoval :-P

Előzmény: cam aro (157926)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157932

nem tudom melyikre gondolsz. :( 

linkeltem mar annyit mint a ptsa.

az utolsot talan 1-2 honapja.  

 

de talan egy sorrend, es akkor googli. 

 power probe 3.

power probe 4. 

the hook. 

multi eect900

 

(vagy kerek tobb infot., sacc mikor, mi a szine. mitomen.  :)

Előzmény: kormi07 (157929)
Kisa Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157931

Méretekben tudja, így keress, aztán annyi.

 

Be lehet ezt építeni, de nagyon sérülékeny a tömítő perem.

Csak e miatt nem vennék hagyományosat. Figyel oda mikor beépíted, használd azt a műanyag baszt, nem lesz gond. 

Egyébként én is utálom, soha nem vagyok benne biztos, hogy jó lesz.

 

Előzmény: gesszti (157924)
kormi07 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157930

Van hozzá minden, mint karácsonykor, a minőség lenne a lényeges, kösz a tippet.

Előzmény: Paco155 (157927)
kormi07 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157929

Mester, valamikor régebben linkeltél be ide egy kézi multiméterszerű kis ketyere youtube videóját, amivel mindenféle mérést lehet csinálni, fesz-áram-freki-befecsidő-stb ilyesmiket, mi annak a cuccnak a neve, nem találom:-(, köszi.

Előzmény: cam aro (157926)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157928
Előzmény: cam aro (157926)
Paco155 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157927

Ha van hozzá akkor TRW vagy Lemförder a javaslatom.

Előzmény: kormi07 (157925)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157926

ahova be lehet szerelni vele, meglepő módon sokkal tovább bírja, mint a régi, rugós szimeringek.""

nekem is ugy tunik. 

-----

gesszti. 

nem csigas teknics. /bar lehet toluk ered /

 a ford, vw, bmw, stb is hasznalja. 

nem kell tole felni, van hogy tuvel korbe huzva 'illesztem' fel az ajkakat..

megszokta birni baj nelkul. 

------------

 

srac cseppet tulszerszamzott kihuzas ugyileg, a tobbi stim. :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bOYQAC4tlY4

Előzmény: FeZ_ (157923)
kormi07 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157925

Üdv Urak.

 

Külső kormányösszekötő gömbcsukló kéne saját kocsiba(Toledo 1Z), ár nem annyira lényeges, jó minőséget szeretnék.

(szerintem még lehet a gyári van benne, én 14 év alatt nem cseréltem, most sem lóg, csak melegebb időben nyekergő hangja van, a "fújj alá sprét" már eljátszottam vele, nem sok eredménnyel, néhány hétig csendben volt).

Milyet tegyek bele?

 

Köszi.

gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157924

Csigaevője miért találta ki ide ezt a vacak szimmeringet? Van valami oka, vagy csak így sikerült? 

 

Unixnál végignéztem, csak ezt a rugó nélkülit adják ehhez a motorhoz. Ha keresek rugósat, mit kell tudnia? 

Előzmény: 409 (157918)
FeZ_ Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157923

Mi se nagyon szeretjük ezt az új fajta szimeringet, főleg mert pár típushoz nem jó műanyag felhelyező biz-baszt adnak hozzá és nem lehet vele feltenni, de ahova be lehet szerelni vele, meglepő módon sokkal tovább bírja, mint a régi, rugós szimeringek.

 

4 órát meg azért kell várni vele, hogy visszaálljon a kitágítás után az eredeti méretére és tömítsen.

(bár ezt nem neked akartam írni, csak gondoltam nem készítek két hozzászólást)

 

Előzmény: mica-r (157921)
gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157922

Köszi a tanácsokat srácok!

mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157921

Vagy ritkán veszek ilyet (inkább régi fajtát)

Előzmény: 409 (157919)
cam aro Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157920

az a muanyag 'szerelo seged' 

nyugodtan told at rajta.

 

mondjuk en megszoktam olajozni belul. 

kivulrol meg elparolgos wd40. 

Előzmény: gesszti (157915)
409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157919

 

 Szerencsés vagy, vagy valamit nagyon tudsz....  :) :P

Előzmény: mica-r (157916)
409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157918

 

 Hááát, én vennék hozzá hagyományos szimeringet (van olyan hozzá), mint hogy szopjak azzal a kacattal. Elég kicsi az esély rá, hogy sikerüljön jól betenni.  Szerintem.

Előzmény: gesszti (157915)
gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157917

Nem találkoztam még ilyen szimmeringgel, ezért nem erőltettem.

Előzmény: mica-r (157916)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157916

Nem szoktam ekkora hókuszpókuszt csinálni belőle, finom felrakva nem volt még gondom vele.

Előzmény: gesszti (157915)
gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157915

Nincs rugó.

 

Arra gondoltam, hogy holnap esztergálok hozzá egy perselyt, ami ugyanolyan ármérőjű, mint a lánckerék, amire rá kell csúsznia. + egy másik perselyt, amivel betolom a helyére. Nem valami bizalomgerjesztő egy szimmering, de a gyári is ilyen kialakítású.

Előzmény: 409 (157912)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157914

az

Előzmény: 409 (157913)
409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157913

Ja, akkor az a viton szar.  :/

Előzmény: mica-r (157911)
409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157912

Valódi rugós szimering, vagy csak az az ajakos viton basz? Ha rugós, azt áttolhatod rajta. Bár ezt a 4órát sehogysem értem.

Előzmény: gesszti (157910)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157911

Azért ilyen a szimmering, mert nem gumi(szerűség) hanem műanyag és idő kell amíg felveszi a formáját.

Előzmény: gesszti (157910)
gesszti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 157910

Élt 1,5 évet, és kb. 30e km-t.

Conti... (megane 2, 1.5 dci)

 

Főtengely szimmering is "kész". Régit kivettem, de újat pontos szerszám híján nem raktam be a helyére. Van egy kis műanyag gyűszű a csomagban, amire rá van húzva az új szimmering. Ezzel a műanyag gyűszűvel lehet feltolni a helyére? A tengely, amire mennie kellene, 35 mm. A gyűszű legnagyobb átmérője 36 mm. Ezen át kell tolni?

 

Érdekes, hogy a papírján az van, hogy beszerelés előtt nem kell beolajozni és beszerelés után csak 4 órával lehet indítani a motort. Ez így korrekt? (reinz szimmering)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!