Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157837
Kisa Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157836

Hát, ha hajlanó a parkolóban szerelgetni épp megoldható.

 

Annyit megpróbálhatsz, hogy ott ahol szikrázik, körbetekered néhány menet szigszalaggal, talán segít, míg eljutsz a szerelőig.

Természetesen leállított motornál, különben meg fog rázni az elég kellemetlen.

Előzmény: návsti (157831)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157835

nem a búvárcső lesz ott a gond (az egyébként is biztos hogy kiemelhető a tankműszerrel együtt és van hozzá szerelőablak) hanem a kopott adagoló visszaereszt és nem tudja olyankor könnyen felszívni ha kevés van a tankban

Előzmény: 323i (157834)
323i Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157834

Dizel az auto, es az a baj, ha egy bizonyos szint ala csokken a gazolaj szintje a tankban, akkor levegot is sziv; emiatt neha nehezen indul, ill. alapjaraton leall. De csak akkor, amikor alacsony a szint.

 

Az auto 20 eves, a tankot leszedni valszeg nem lenne egyszeru, hozzaferni maskeppen nem lehet, csak ha le lenne veve es szetvagas, esetleg egy "szereloablak" vagasa utan.

 

Ami meg eszembe jutott az az, hogy a mostani szivocsonkot ledugozni (vagy at/kifurni) melle (vagy ezen at) furni egy lyukat, abba beletenni a 8-as rezcsovet, es a tank aljan levo szurot kihajtva lehetne a rezcso masik veget nagyjabol a helyere igazitani, ill. felulrol a szintjelzot kiveve is talan lehetne latni, hozzaferni nem nagyon.

Egyebkent fem a tank.

Előzmény: cam aro (157830)
mica-r Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157833

Legalul egy négyszög kulcsnyílással

Előzmény: Novi78 (157832)
Novi78 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157832

Hali!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

Suzuki Ignis váltó olaj leeresztő csavarját hol találom ill. a betöltést hol tudom végrehajtani.

Sehol nem tudok utána járni.

Választ előre is köszönöm.

návsti Creative Commons License 2017.03.19 0 0 157831

Köszönöm.

 

Gondolom ne nagyon mászkáljak így vele (szerelő meg tudja ezt utcán csinálni vagy valahogy jussak el hozzá?)

Előzmény: Kisa (157828)
cam aro Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157830

lovesem se hogy mi a bajod, de arrol se hogy mi hajcsa az autot. 

(fejlec bzmg. ) 

 

de a tobbseg femtank horganyozott.

az pedig kitunoen forraszthato. 

 

szvsz nemi 8-as rezcsovel azert sikerulni szokott egy buvarcso javitas.  

 

Előzmény: 323i (157829)
323i Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157829

157785-ra valaki?

Kisa Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157828

Helló!

 

 

A hiba ott van a videó közepén, áthúz a nagyfeszültség, így nem jó helyen szikrázik.

 

Valószinű, hogy ez már részben tönkretette a trafót,de az is lehet, hogy repedt és ez az eredeti hiba.

Talán cserére szorul.

 

Nézesd át (méresd ki) a nagyfeszültségű gyújtókábeleket, különösen a főkábelt.

Rendszeresen előfordul az elosztófedél/rotor hiba is. Ellenőriztesd a gyertyákat is.

 

Nem olyan vészes, mint amilyennek látszik, egy óra alatt megvan az egész.

 

Előzmény: návsti (157824)
cam aro Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157827

korbe kell kenni magas cukor tartalmu szilva lekvaral. 

 

az iv kisules felmelegiti a cukrot, az igy karamellizalodik, majd uveges, jol szigetelo formaban krakkolodik. 

(sima cukor lecsurog, ezert kell bele a szilva rost! ) 

Előzmény: návsti (157824)
cam aro Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157826

http://indafoto.hu/cam_aro/image/24961367-20fd2fdd/471857

az elet kezdete. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/24961363-3849440c/471857

uj elet letre hozasa.

...na..

es akkor most dobjuk ki az osszeset a pcsbe. :D 

 

tádám.! 

a szent gral. 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/24961369-66b33b6d/471857

 

-----

kulso link. 

http://www.lasertools.co.uk/product/5258

(klatty a kepekre. ) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (157823)
mica-r Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157825

Ez könnyű kérdés!

 

Előzmény: návsti (157824)
návsti Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157824

Sziasztok!

 

Elnézést a zavargásért, teljesen hozzá nem értő vagyok (szinte szőke :) )

Kicsike kis autóm ezt csinálta ma esőzés után (esőben/után amúgy sem szeret elindulni, nem durran be a teljes motor), nem gyorsult, ki-kihagyott a motor.

Tudnátok-e segíteni, hogy mi lehet ez, és hogy hogyan lehetne orvosolni (és kb. mekkora költségből).

(Daewoo Tico, 1998-as)

https://youtu.be/zjJRyMp6rpc

 

Előre is köszi :)

cam aro Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157823

fake szerszam szombat by cam. :D 

szelep szereloszerszam. 

 

kezdetben vala a lancos, emelokaros, egyeb harom kezet igenylo gepi segitseg 

aminek legfobb jellemzoje a suru karomkodas volt. 

 

aztan tortent nemi elorelepes az alkalmazott szerszam teknologiaban,

megjelentek az u.n 'C' clamp-ek, amik mar rogzitett pozicios tulajdonsagal is birtak, igy csokkentve a szukseges kezek szamat. 

 

de kutya ugat, teknika halad, a modern motorok vekony szelepszaras, kis tanyeru szelepein a C clamp is elverzett.

jobban mondva nem a clamp, hanem a feszitett szelepszarak, szetbaszott hf tomito feluletek

tobb - mint lehetseges - hamserulese.

 

 

...igy tortent nemi individual innovation.

jo iranyban, de megmunkalo eszkozok hianyaban primitiv kivitelezesi fazisban. 

az ember ilyenkor elkezd keresni, azt 2017-ben erre a legjobb fiok a google. 

 

nem fokozom, nem vagyok tc-s ujsagiro. 

..meglett a szent gral. :) 

 

Kisa Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157822

Hát én jórészt megint a vezérlés kelepelését vélem hallani, van benne más is, de az nemigen hajtókarcsapágy.

 

Persze rá lehet nézni, pénzedbe nem kerül, csak némi szerelgetésbe.

Viszont, ha leveszed a csészét, akkor az  összerakáshoz is kell nyomatékkulcs.

 

Ha van lehetőséged mérj olajnyomást, nekem még mindig az a gyanúm, hogy nem töltődnek fel a hidrotőkék.

Előzmény: BRIKLY (157816)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157821

biztos vesz 15ért nyomatékkulcsot amikor 30ért adnak egy másik motort...

Előzmény: no_holy_shit (157820)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.03.18 0 0 157820

nyomatekkulcs normalisabb (proxxon) 12-15eFt kozott van

kinai mar 4-5eFt-ert van es van rajta egy allito csavar, amivel kalibralni tudod. befogod satuba, rakasztassz kalibralt sulyt(elötte lemered konyhamerlegen). Az en kinaimat nem kellett allitani, mert pontos volt

Előzmény: BRIKLY (157819)
BRIKLY Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157819

Akkor már csak abban bízhatok,hogy hajtókar csapágy,és még nem bántotta a főtengelyt.. Most néztem,hogy cirka 5000Ft-ért van hozzá egy készlet. Bár ehhez meg majd megint jönne a probléma,hogy honnan szedek nyomatékkulcsot. Mert az egy dolog,hogy a hengerfejet megkockáztattam nélküle,de ezt már nem merném.

Na de legalább kiderülne,hogy tényleg mi ez, merjek-e így mászkálni vele. :(

Előzmény: mica-r (157818)
mica-r Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157818

Ugyan nem surround  hangzás, de rossz hangnak mondanám. (lehet hogy ebből motorvásárlás lesz)

Előzmény: BRIKLY (157816)
bxbreak85 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157817

Üdv urak.

Tudja valaki ,hogy passzol-e a citroen saxo 1.5 diesel motorja az ax 1.4 diesel helyére?? Mit kell esetlegesen alakítani?

Köszönöm.

Gondolom ismert,hogy az 1.4 d. alu. motorban szeret a hüvely megsüllyedni és akkor hengerfejes lesz gyorsan...A családtag ax-ben már lassan 380-ezer van...Persze vagy 4. hf tömítéssel... :) Jó lenne pontot tenni a problémára egy 1.5 öntvény motorral.. Amúgy kifogástalanul megy ,indult a -18-ban is...(élni akar még... :) )

Köszönöm.

BRIKLY Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157816

Na,túlesett az olajcserén, MOL-os 10w40 olajat kapott. Tudom,nem a legjobb,de a nehéz dízeltől csak jobb. Járattam vagy 10 percet,aztán mentem vele pár km-t, de semmi változás.

Olajteknőt sajnos nem sikerült levenni,mert valami gumis takonnyal van felrakva tömítés helyett,árokra állva,aláfekve meg hát nem egyszerű, így a hajtókar csapágyakat nem tudtam meglesni, viszont aláfeküdtem beindítva,közel hajolva az olajteknőhöz majdnem annyira erősen hallom a kopogást,mint ha azt verné valami.

 

Csináltam egy videót,lecsukott motorházzal,kívülről,hagy hátha hallatszik rajta,hogy mennyire is erős ez a zaj.Mert ugye a közeli videón talán hangosabbnak hallatszik,mint kéne.

(Víz hőfok jelzőm ne tévesszen meg senkit,az általában nullán fekszik,néha meg hideg motorral is kiakad,de sosem a valóságot mutatja.)

 

https://www.youtube.com/watch?v=u38CQGgQTss&feature=youtu.be

 

Holnap folytatás, elmegyek a dízel olajos öreghez,nála emelőn könnyebb lesz aláférni.

Előzmény: BRIKLY (157815)
BRIKLY Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157815

Motorcserével csak annyi a bajom,hogy az is egy lutri. Vagy jó lesz a másik,vagy nem. Na meg még utána kell járnom a hivatalos részének. Egyébként lenne egy motor 30k-ért. Meg gondolom a papír vagy 20k, ennyiből meg már csak lehetne kezdeni valamit ezzel a motorral is.

Na de délután megkapja az olajcserét,az nem vész kárba :D

Előzmény: Quattroman (157814)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157814

esetleg olaj csere segit rajta, de sanszos hogy nem.

 

de ha az nem akkor a motorcsere

Előzmény: cam aro (157805)
Atta2 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157813

Mind 2 állásban.

Előzmény: Atta2 (157812)
Atta2 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157812

Sziasztok. E36-os 92-es BMW M40es motorjában tehet kárt a vezérlés ha egy foggal el van rakva? Indítás előtt kézzel át lett forgatva, és át is fordult szépen.

BRIKLY Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157811

A története igazából annyi,hogy mikor megvettem az autót (november),már volt valamennyi hangja,de közel sem ennyi. Azt simán ráfogtam arra,hogy fene tudja,mikor cseréltek olajat.

Aztán olajcseréig mentem vele vagy 200km-t, olajcsere után viszont egy hét alatt 1200-at,utána meg apránként városi tötymörgésben még vagy 800-at. Eközben kezdtem el felfigyelni rá,hogy egyre hangosabb a kopogás,mire fel jó sok olvasgatás,és videó nézegetés után arra következtettem,hogy hidrotőke koszosodás a baja,nekiálltam,és szétszedtem. Már csak azért is,mert az elmúlt időben gyanúsan sok víz került az olajbeöntő sapkára,gondoltam legalább kap egy új hf tömítést,+ nyugodt leszek,hogy tiszta a motor,főleg,ha el is kussol a kopogás.

 

Egyébként mióta nálam van a kocsi,biztosan nem maradt hűtés nélkül,mert mint csóró ember első autója,féltem annyira,hogy szinte minden nap megnéztem mennyi víz (fagyálló),és olaj van benne, hajtva nem igazán volt,pályán mentem 140-et,de hát mi az neki,3500-as fordulat.. ráadásul -10 fokban,így nem igazán lehetett melege.

 

Na mindegy,lehet,hogy nem is várom ki,hogy megérkezzen az olajszűrő,2000km után nagyon koszos nem lehet. leveszem az olajteknőt,kimosom,a szűrőből kiöntöm az olajat,és kap friss 10w40-et. Eközben legalább ráláthatok a hajtókar csapágyakra,megrángatom őket.

Ha ezután nem javul a helyzet,akkor még megpróbálom megnyomkodni a himbákat, ha az sem,akkor jövök.

 

Közben meg elgondolkodom hogy ezt hogy újítsam fel,vagy beszerezzek egy bontott motort,amit még nem tudom,mennyibe fájna lepapírozni ha kicserélem..

Előzmény: Kisa (157803)
cam aro Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157810

persze, mert azok  bal kormanyosak..

:DD

---------------- 

dizel, amirol te beszelsz. 

azoknal valoban. 

(de ilyenkor nem a hajtokar szol, hanem ahogy belepufol a hengerfejbe ) 

 

jo. legyen mindegy., mindenre van precedens. 

nem vitatkozni akarok. :) 

jo cakkat.

Előzmény: 409 (157808)
Kisa Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157809

Szerintem a hajtókar csapágy valamilyen egyensúlyi állapontál a leghangosabb,  a gázadás és a gázelvétel határán hallani a legjobban, üresjáratban, közepes fordulaton. Nagyon jellegzetes hangja van.

A csapszeg is hasonló üzemállapotban szól, de a hangja egész más.

 

Előzmény: cam aro (157805)
409 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 157808

 

 Lehet, de nem lettem meggyőzve..  :P :) Felénk fordulatesésre szoktak erősebben kopogni.

Előzmény: cam aro (157805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!