Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

seewer Creative Commons License 2017.03.21 0 0 162485

Jó vételnek néz ki. Öreg autó nem vén autó:-)

Gondolom asszonynak lesz.

Előzmény: alázógyík (162484)
alázógyík Creative Commons License 2017.03.21 0 0 162484
Előzmény: vinjo (162483)
vinjo Creative Commons License 2017.03.21 0 0 162483

Akkor én megtöröm a 2 napos csendet és szólok, hogy itt a tavasz, beindult a robogós szezon. :-)

Varshi Creative Commons License 2017.03.19 0 0 162482

> Majd eldől mi lesz, még nézelődöm. Ha bravo akkor 150le-s.

 

Ha feltétlenül sokat bonyolódsz utcai gyorsulásokba, akkor nyilván hasznos a +30 ló, hétköznapi közlekedésben viszont (mikor közepes fordulaton padló, de nem húzatod végig több fokozaton át, mert pár mp alatt vége a forgalmi helyzetnek váltás nélkül) bőben jó lesz a 120-as is. Ha meg dobsz rá egy chipet, akkor pláne. Hétköznapi forgalomban szerintem egy pillanatnyi előnyt se kapsz a 150-estől, ha ez foglalkoztat: ez nem olyan, mint amikor a nyomatékban van különbség a sokat használt tartományban.

 

És szerintem nagy választékból könnyebb jót találni, márpedig 120-asból van sok.

 

 

> van még más is kinézőben, hagyományos szívó nagyobb köbcentivel, de most az itt nem téma.

 

Van még egy nagyon kellemes vonulata az 1.4-es T-Jetnek városban (ezt pl. az 1.4 TSI nem tudja), pláne nagyköbcentisekkel szemben: hamar melegszik, és alapjáraton meg kis tempóval csordogálva aránylag keveset tud enni.

 

Nálunk be se indítom a nagyobbik benzinest (pedig csak 2 literes) a kerületen belül, ha mindkét kocsi otthon van, annyival hamarabb meleg a T-Jet. (télen fűtés és kopás szempontjából ugye ez fontos)

Előzmény: Gabeszindex (162477)
Varshi Creative Commons License 2017.03.19 0 0 162481

> A 150 lovas motorja egy nagyon picit más, na meg a turbója is más féle.

 

Meg azt mondjátok itt többen, hogy érezhetően keményebb a rugózása is. Persze van, aki ezt még további 18-as kerekekkel súlyosbítja. :)

Előzmény: Mikusz. (162475)
KrTibi Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162480

A központi zár hajlamos megbolondulni néha, és távirányítóval nem működik. De ezt is kiküszöbölték, kb 2008 közepétől más a kulcs, onnantól nincs gond. Más nem jellemző.

Előzmény: Gabeszindex (162479)
Gabeszindex Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162479

Na, jó tudni. :)

Visszatérve a bravohoz. Az elektronika mennyire sikerült jól? Minden működik teljesen megbízhatóan, vagy vannak ilyen bal ajtó nem záródik, meg műszarfalon ez-az elromlik és hasonló gondok?

Előzmény: Törölt nick (162478)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162478

Hát mivel az Opelbe az  1.7 Diesel 1.6 turbo kivételével az összes Fiat motor. 

Előzmény: Gabeszindex (162477)
Gabeszindex Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162477

Köszi az infókat. Jó ezeket hallani.

Ahogy nézem tényleg viszonylag jó árban vannak. Legalábbis más 1.4-es turbósok drágábbak, de nem biztos hogy jobbak. Viszont a kínálat elég gyér, pár darab 150Le-s van eladó.  Az opelekről hallottam még jót, de azok túl drágák nekem.

Majd eldől mi lesz, még nézelődöm. Ha bravo akkor 150le-s. Van még más is kinézőben, hagyományos szívó nagyobb köbcentivel, de most az itt nem téma.

Előzmény: gyanta ati (162476)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162476

Semmit nem kell nézni, ez nem japán, vagy német prémium. 2005-ös Pandám rommá törve két évig állt hóban-fagyban, '15 tavaszán vágtuk szét. A karambolban szétszakadt csupasz lemezfelületeken sem volt egy rozsdapötty.

Előzmény: Gabeszindex (162473)
Mikusz. Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162475

A 150 lovas motorja egy nagyon picit más, na meg a turbója is más féle. És igen, jobban megy, nem is kicsit. De a mindennapokra a 120 lovas is bőven elég. Rohadni nem rohad csak a hátsó kipufogó dob, más nem.

A motor valóban nagyon strapabíró konstrukció, ha betartod az elemi szabályokat akkor szinte örök élet.

Méltatlanul alul értékelt autó, egy jó állapotú példány még a mai új autók között is simán megállja a helyét.

 

Előzmény: Gabeszindex (162473)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162474

Hello

Az enyém 8 éves lesz az idén, dekát nem rohad, pedig folyamatos használatban van.

A küszöbök elején a kerekek mögött lepattanhat a festés - nekem is így járt - de ettől eltekintve máshol hibátlan. Alulról is rendben van, egyedül a kipuffdob ami már csereérett.

Előzmény: Gabeszindex (162473)
Gabeszindex Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162473

Sziasztok!

 

Most nézegetem ezeket az 1.4 tjet bravokat és elég jókat olvasok róla. Állítólag olyan strapabíró motorikusan, mint egy sima szívó benzines. ha meg mégis hozzá kell nyúlni a turbóhoz, vagy  a kettőstömegűhöz, akkor is talán olcsóbb lesz a javítás, mint hasonszőrű vetélytársainál, de ahogy olvasom 150ezer km alatt ritkán jönnek elő ilyen problémák.

 

Az érdekelne mennyire rohad az autó? Milyen a gyári alvázvédelme? Szóval ilyen téren miket érdemes nézni, kerékjárat ív, vagy küszöbök?

 

A klíma terelő miatt nem csináltak gyári visszahívást? Pedig ez a probléma szinte mindenkinél előjön előbb-utóbb.

 

Még egy dolog, a 120-as és a 150-es Tjet között van valami egyéb különbség a lóerőn kívül? gondolom a 150-es érezhetően jobban is megy.

Attila Szaniszló Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162472

Jól meggondoltam! tudom, hogy milyen az olasz! 15 éve azt hajtok, ha megadok neki mindent, akkor meghálálja!

Előzmény: -carcass- (162457)
kisfitti Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162471

Üdvözletem, valaki találkozott már olyannal, hogy a fedélzeti computer kijelzője menet közben elsötétül?
Ha leállítom, és hagyom pár percig, utána újra működik. Azt vettem észre, ha lejjebb állítom a kijelző megvilágítását, akkor ritkábban csinálja. Kijelző háttérvilágítás hiba lehet?
Szedett már szét valaki közületek műszerfalat, aki tudja, hogy fénycsöves, vagy ledes? 

Egy 2008-as Lancia Delta 1.4 Tjet Oro

 

Köszönöm

-carcass- Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162470

Jáááááj, ehhez most kicsit még fáradt vagyok. Fél3-ig borozgattunk a Faterral, nem is aludtam túl sokat, de a bor király volt. B-)

Előzmény: vinjo (162467)
vinjo Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162469

Igen, most, hogy olvastam, amit írtál, nekem is ez ugrik be.

Előzmény: cartmenn2 (162468)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162468

Ha jól tudom 1 hónappal lehet vinni hamarabb és marad az eredeti dátum +2év :)

Előzmény: vinjo (162467)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162467

A gumit nem kell külön műszakiztatni. :-)

Egyébként úgy emlékszem, hogy viheted előbb is, de az érvényesség mindenképp az előző lejáratától számít. (Tehát nem veszítesz azzal, ha pár nappal előbb viszed.)

Előzmény: -carcass- (162464)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162466

Már a kopásjelző felett.

Akkor keine Panik...:-)

Előzmény: KrTibi (162465)
KrTibi Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162465

1,6mm felett átmegy.

Előzmény: -carcass- (162464)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162464

Urak!

Hogy működik most a műszaki vizsga? Egy hét múlva lejár...

És a nyári gumit milyen profil mélységgel érdemes műszakira vinni?

Úgy gondolom hamarosan felraknám a nyári pöcskereket, ami hamarosan cserés lenne...:-)

vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162463

Ugye-ugye...:-)

El tudom képzelni, hidd el...

Előzmény: ferrike (162459)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162462

Mediterrán autó, télen kifagy a szeme. :-)

Előzmény: zgi521 (162461)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162461

képzeld vinjo, tudod említettem anno, hogy a január 8-án a minusz húszban kifagyott, pixeles lett gp egérmozi. azóta fokozatosan, és teljesen megjavult. felszívódott a "pók",  a gp öngyógyító! :) 

zgi521 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162460

ma délelőtt én is serénykedtem a járgányokkal. kerékcserék, takarítás.

kíváncsi leszek az új centírral milyen lesz a malomkerék.. :)

ajhh, mennyivel jobb a tavaszi csere, mint az őszi.

..vagy biztos már nagyon öregszem! :)

Előzmény: vinjo (162458)
ferrike Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162459

Detto :)

 

Mennyire féltem a "hálós" üléshuzattól, hogy na ez majd így meg úgy..,de nem.

Kb. 1 évesen feleségem farmerének fém hátsó címkéje bántotta, de ennyi.

A "bőr" nálam egy picit kevésbé volt ellenálló, a kormány 2 éve újra lett húzva, azóta  hibátlan.

De látva ez egyéb márkáknál sincs másképp..,sőt!

 

Amikor még kétszer ennyit adtak volna érte mint most, akkor is azt gondoltam inkább felgyújtom, mint ennyiért odaadjam..

El tudod képzelni most mit érzek :)

Előzmény: vinjo (162458)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162458

Ma kb. másfél óra alatt úgy kipucoltam a kocsi belterét, mint még soha.:-)

Meg kell állapítanom, hogy makulátlan benne minden, a kormány és a váltógomb bőrözésének enyhe meggyűrődését leszámítva. 9 évesen gyakorlatilag újszerű.

Gondolkodtam tavaly, hogy esetleg eladósorba kerül, de nagyon jól döntöttem, hogy ezt tartottuk meg. Annál nekem sokkal többet ér, mint amennyit kapnék érte, nem mellékesen meg továbbra is nagyon jó használni.                           

-carcass- Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162457

Jól meggondoltad....? ;-P)

Előzmény: Attila Szaniszló (162455)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162456

Üdv a fedélzeten! Like

Előzmény: Attila Szaniszló (162455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!