Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136636

Levett féktárcsával a kerékagy(menesztőtárcsa) legnagyobb átmérőjén axiálisan mérhető legnagyobb ütés 0,01mm, felszerelt(kerékcsavarral+alátéttel, vagy kerékcsavar  menetének megfelelő min. 8.8-as acélcsavarral, ami 110Nm-rel le van húzva) tárcsával, a tárcsa legnagyobb átmérőjén axiálisan mérhető legnagyobb ütés 0,03mm.(alábbi linken megengedőbbek az ütést illetően).

 

https://ebcbrakes.hu/fek-pulzalas.html

 

 

Előzmény: díízel (136632)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136635

bosch

 

Előzmény: mica-r (136634)
mica-r Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136634

Nem lesz egy sikertörténet!

Bosch, vagy Lucas rendszer?

Előzmény: Törölt nick (136631)
díízel Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136633

azt éreznem kéne a kormányon ...ez nem volt jó ötlet hmm

díízel Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136632

Lehet ,mert autószerelő vagy,és fékből ott kijut rendesen.Én csak egy lelkes amatőr aki amit tud megcsinál magának.Ennek a műveletnek különben is a fékcsere volt az eredendő célja mivel olyan szinten lenullázta a baromállat 20,2 és 20mm  ami elvileg 22 nél már kuka ,hogy a visszanyom-tekerő szerszám sem fért már be se hátul se elől.A rezgést okkal elvártam,hogy megoldódik a szanaszét szakadt szilent cseréjével de még sem.Valami valahol még enged...

Én sem állítom amúgy ,h nehéz megtalálni csak a körülmények teszik azzá.Egy felemelés alábakolás laza 10 perc.Olyan mint akna vagy híd kizárva.Akkor vinném szerelőhöz és nem lennék itt.Meg azután nincs meg az elégedettség érzés mivel nem csináltam semmit :-)

Ami olyan azzal úgy is megyek ,sőt miután hallom  hátsó tárcsafék-kézifék kombináció miaat kell a célszerszám ezért majden szerelőhöz került.

Kaptam olyan árajánlatot ,h ha megmondom lerakod a hajadat!! 230 euró !!Egy szaros fékszett cserére.Inkább megvettem a készletet balos-jobbos tekerővel és így is vastagon fél-ár alatt maradtam . Aztán végül be sem fért és az első 6-7mm -t  ki kellett okoskodnom.Mindegy a szerszám már nem kér enni  .De óra alatt kész volt a két oldal 2x felemelős autó megfordítós játékkal együtt.Talán így jobban érted miért küzdök.

A kormány összekötő rúd gombfeje főleg ( belűlre gondolok) ha lóg ??okozhatja?

Előzmény: atuc (136627)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136631

nem annak szántam !

1.9 es berlingó kicsit vadítani szeretném

 

Előzmény: mica-r (136630)
mica-r Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136630

Ez beugrató kérdés? 

Előzmény: Törölt nick (136629)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136629

1.9 es szívódízel bosch adagoló tuning tipp?

Köszönöm ha valaki segít!

mica-r Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136628

Esetleg féknyereg lötyög?

Előzmény: díízel (136626)
atuc Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136627

(Menesztőtárcsa az amire felszereled a tárcsát.)

Na, ezért nem lehet távolbajavítani: nem hallom, nem látom. 

De állítom: rögtön megmondanám mi baja.

Előzmény: díízel (136626)
díízel Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136626

köszi ,h reagálsz. Azért mertem ide írni mert ,nagyon sokat vissza olvastam itt és hátulról előre is...láttam más nem tuning jellegü témákat is. Az is szempont ,h egy forum "él-e még" nos ez igen és ha ezen túl vagyok akkor lesznek "olyanabb "kérdéseim is :-)

A válaszom az ,h nem mértem mert új tárcsát tettem fől és  azért elvárom 1 cnc géptől ,h legalább azt tudja mintha én húztam volna fel :-)

Egyébként a fék nem pulzál hanem beráz és bemorog.De ha te erre gondolsz és remélem okkal -érvel akkor holnap megmérem.Egy ütő tárcsa mindig pulzáló érzést kelt a fékpedálon ez sajnos nem olyan. Szerintem fütómű-felfüggesztés alkatrész játsza az agyát  de mi ? :-(

Holnap ráórázok és szállítom az eredményt.

Egyébként amikor én ilyeneket szabályoztam, akkor 90 % -ban  müszakis autók társáit-dobjait hozták .Olyanra nem emléxem ,h egy új tárcsa ütött volna.Ha meg neked lesz igazad akkor ..hát nem tudom ,h örülnöm kéne .Kiadom a pénzt 1 újra és mindjárt dobjak el 1-3 tizedet mert szar.

 

 

Előzmény: atuc (136625)
atuc Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136625

A topic címe: Dízel tuning

 

Nem igazán jársz jó helyen.

 

De csak hogy segítsek: Mennyi ütést mértél a menesztőtárcsa és a féktárcsa legszélső részén?

Előzmény: díízel (136624)
díízel Creative Commons License 2017.03.08 0 0 136624

Sziasztok,

Segítségeteket szeretném kérni,

Nem túl rég szert tettem egy 2004 Leon ARL-re.Szeretném a lehető legjobban gatyába rázni.Rengeteg kérdésem lenne,de most csak 1 mert a nyakamon a műszaki és ez prioritást élvez.Új komplett  fékszettet raktam be brembo 288mm .Kapott mindkét oldalon komplett lengőkart szilentekkel ,kivéve gömbcsukló (feszítő vassal nem tudtam még lógásra kényszeríteni így azt bent hagytam).Ezen kívül mind két oldalon a szélső féltengelycsuklót cseréltem.Ha fékezek akkor "berázza -berezonálja"  a kormányt szó szerint jobbra-balra és kíséri egy kis ütemes morgó jellegű hang .Tehát nem mondható ,h valamelyik irányba jobban, ha kicsit is erőteljesebb a fékezés akkor minden tuti. Az autó nem húz sehova elengedett kormánnyal  rendesen tartja az egyenest minden esetben.Ez a jelenség megvolt egyébként a szerelés előtt is talán kicsit erőteljesebben, de gondoltam a szanaszét szakadt hátsó szilent lesz az .Ezek szerint csak "hozzá tett" ,de nem az volt a főbűnös.Ja amúgy a kerékmunkahengerek szárazak voltak,a nyergek úsztak szépen. .A mh porvédője alá nem néztem be megmondom őszintén.Az autón a gumik szinte újak,habár moslék minőség és lehet egy kicsit a belső oldalon már fűrészes.(ilyet nem veszek többet ,puding próbája az evés).Könnyen elképzelhető,hogy a közeljövőben csapágy csere lesz ,jobb első talán már mintha hallatná magát,sajnos a gumitól egyelőre nehéz elvonatkoztatni.Majd ha jobban kiadja magát ...Hát kb ennyi mellék infót tudtam összekapni hirtelen.

Segítséget, ötleteket előre is köszönöm. 

Pdrichii Creative Commons License 2017.03.07 0 0 136623

Nekem 0.25 van rairva... :o

Előzmény: w t (136622)
w t Creative Commons License 2017.03.07 0 0 136622

0,26 5lyukú volt ha jól emlékszem.

Előzmény: Pdrichii (136621)
Pdrichii Creative Commons License 2017.03.05 0 0 136621

Hali. Valaki hallot mar saybor 0.25 rol? Vettem egy motort es ilyen volt benne.. Talan hamisitvany vagy jofele? :D

repairer Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136620

Lehet a szívósorban még annyi hely ,hogy a levegő átférjen rajta a koromtól?

Előzmény: ras1 (136598)
repairer Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136619

Tudod vákumról is forgatni és nyomásról is csak egy szál cső kell hozzá de valszeg az passzolni fog a tiéddel ha azon is geós turbó volt . Keress valakit aki átalakítja a csatlakozásokat . Krézibácsi labdájával megoldható , ha nem csináltál még ilyet akkor lesz mit matekolni néhány szabad óra is rá megy amire be állítod a geometriát. Akkora coolert tegyél be amekkora elfér :)  Bármilyen autóhoz lehet szívócsonkot építen, csak a pénz szab határt.Nagy Jani (Nagrad ) ilyeneket épít  http://www.nagrad.hu/   . 

Előzmény: Gábor Jtd (136618)
Gábor Jtd Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136618

Sziasztok. 

Látom, hogy főleg tdi a téma, de hátha vannak azért itt jtd-t nyúzó emberek is. Szóval a helyzet az, hogy egy brava jtd100 eu3 motoros autónak a tuningolásába kezdek bele. Egy alfa 2.4 jtd 150 lovas autóról származó gt2256v kerül fel. Ha esetleg tudnátok segíteni, hogy a geo vezérlést hogy érdemes kialakítani, meg úgy egyébként mi kellhet még az összerakáshoz. Gondolok itt arra, hogy milyen cooler fér el kényelmesen, csonkot használjak e más típusét?( valahol azt hallottam, hogy marea jtd110nek nagyobb a belső átmérője) Mindenféle segíséget szívesen veszek és előre is köszönöm. :)

Peti251 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136617

Köszi, van! különben igazad lehet, elmúlt a hangja! nagyjából olyan mint volt. Jó lenne megfúratni, de olcsóé is 60-70 ezer forintba fájna. 

Előzmény: kormi07 (136616)
kormi07 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 136616

Esetleg belement egy kis kosz valamelyik csúcsba szerelés közben.

Öreg opelra kéne egy normális testkábel az aksi, meg a blokk közé, attól(is) gyorsabban fog tekerni az önindító.

Előzmény: Peti251 (136615)
Peti251 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 136615

Sziasztok! Bár úgy látom hogy vw a téma, de hátha nem küldtök el az opelos kérdésemmel! Adott egy ascona 16D motor, nagyjából hasonló a golf 1-2 passat b2 16D motorjával. Nehezen indult mostanában, és gyanakodtam hogy nincs kompresszió. Sajnos izzító gyertyás mérést nem tudtam csinálni, ki kellett vennem a csúcsokat. Ezek ugye menetes csúcsok. Az álmoskönyvek azt írják, hogy visszaszerelni csak új hővédővel lehet. Vettem is bele négy újat. összeraktam, légtelenítettem, indítottam. eleinte igen erősen bekopogott, inkább kisebb gázadásoknál. ez egy próba kör után elmúlt, viszont egyenlőtlenül jár a motor, és a gázpedálra is sokkal érzéketlenebb. ha az adagolón próbálom finoman emelni a fordulatot, láthatóan kezd remegni a motor. Mi történhetett? előtte nem volt ilyen. A csúcsokban alig 5000 km van, adagolós cserélte, állította be őket.  

Zsöke Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136614

nekem volt AAZ-m

Fel lett fúrva két literre, pd dugó,  tdi hengerfej, gt17 nyomásos labdával, KréziPapa adagoló, 502-es csúcs, semmi kúler! 100ezer fölött ment el így, pár éve adtam el, de még akkor is rendben volt a motorja...

zöldkártyán nem hitték el, hogy nem kéne piszkálni, 6000 fölött forgott, futott mindenki amerre látott.

szerettem nagyon!

katona gátlók, elöl ültetve, hátul erősített rugók, 1,5t vonóhorog, nagy fék elöl.

de egy 35i passat és a b5 ég és föld, pont, mint a g3 és a g4... -és akkor még nem haladtunk tovább előre az időben...

 

aaz-t kicsit piszkálni nem érdemes, nagyon meg sokba kerül... de akkor nagyon tud menni egy jó adagolóval...

Előzmény: no_holy_shit (136612)
Zsöke Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136613

nekünk is két AVL padunk van

jó, mert "olcsó".......

Előzmény: no_holy_shit (136603)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136612

"Golf 3 1.9 AAZ-n szeretnék húzni egy kicsit"

kötelet ra es irany az IFA utan...

 

(1, az ötleteid alapbol tudas hianyosak - ami nem lenne gond, ha mar nem lett volna 5Mx kitarcsalva es nem lennel lusta visszaolvasni)

(2, anyagilag sincs ertelme tuningolni egy kamrast egy olyan kaszniban amiben volt TDI es amiben a TDI bontottan kompletten 4-500euro)

(3, golf 3 mar elegge betegagy, add el es vegyel egy golf4 ALH-t, abbol minimalis penzzel (chip+csucs) kijon 130-140le, normalisabb futomu van alatta es kevesbe rohad es 5-10evvel fiatalabb)

 

AAZ-ra elso korben intercoolert kene rakni es ratekerni nemi füstöt. ennel több anyagilag hulyeseg.

tengely alapbol porgös (nem ugy mint a TDI, tehat tengely felesleges), csucs megint nem oszt sokat, mert kamrasnal nem a csucs a szük keresztmetszet hanem a kamra.

AAZ-nek sok raforditassal vhol 120le-nel van a vege. 120le-t meg tud egy 1Z masik csucsal es chippel

Előzmény: Laci1.9 (136611)
Laci1.9 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136611

Sziasztok!

 

Golf 3 1.9 AAZ-n szeretnék húzni egy kicsit. Nagyobb turbót, csúcsokat valamint egy SDI tengelyt bele. Milyen turbót és csúcsokat tudok bele rakni? Valamint az adagolón tudok valahogy húzni kicsit?

ras1 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 136610

Hü.

 

Elméletileg meg kaptam a választ a kérdésemre,és ugy néz ki hogy a segítségemre voltatok.Azért Írom Így mert "találtam 1 emberkét aki megnézi a szekeret"valamikor"mert kissé elfoglalt.

A lényeg El tudtam neki a mondani mi a problémám És kapásbol ő is a Wastegate szelepre gyanakszik (mint Ti Itt többen)és nem kezdi el kicserélgetni fölöslegessen az alkatrészeket hanem megkeresi a hibát és orvosolja.(remélem):D

Ha a probléma megoldodik akkor rossz szájíz nélkül kifizetem csak nem szeretnék egyenként minden alkatrészt kicserélni hogy hátha jo lesz.

Köszi az eddigi segitségeteket.

 

409 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136609

"a gugli kidobta nekem azt hogy a map szenzor a hiba a map szenzor képeit nézegetve és az autó motorterét átvizsgálva nem találtam egyezőt,"

 

Rossz guglit néztél...... a motortérben nem fogod megtalálni, ezeknek az ECU-ba van integrálva a MAP szenzor. (ezért van az ECU-ra dugva az a gumicső)

 

Ennyi ismerettel és eszközzel (???) nem lesz egyszerű megtalálnod a hibát, ha csak a szűzkéz szerencséje nem segít. Ismerni kellene a nyomásszabályozás működését, (ismered?) és átlátni a nyomás, légtömeg, fordulatszám, gázpedálhelyzet összefüggéseit (átlátod?). És persze nem ártana ismerni a vag-com procedúráit sem, ha használni akarod. Sokan úgy gondolják, vesznek egy diagkészüléket és egyből övék a világ, az majd mindent megmond. Hát, nagy csalódások szoktak következni. A másik a netes segítség. Valaki mindig megmondja a tutit, a baj csak az, hogy 12-en 12 különböző tutit mondanak. Ritka, hogy elsőre bejöjjön. Ha nem, akkor kezdődik a pénzlapátolás, meg a sírósra görbülő száj. Persze meg lehet mindezt tanulni, idő, fáradtság és pénz kérdése csak. Ahogy azok is végigjárták ezt az utat, akik mindezeket már megtanulták és értenek hozzá. Hogy aztán ezért pénzt kérni lehúzás-e, abba nem mennék bele.

Előzmény: ras1 (136601)
409 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136608

 

 Szerintem ezt nyugodtan elfelejtheti. 1Z-ről beszél, abban nincs gyorscsatlakozós kötés. Mindenhol bilincses.

Előzmény: zoliee81 (136606)
zoliee81 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136607

Az összes csatlinál nézd meg a tömítőgyűrűket.:

https://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_117044-117044.html

Előzmény: zoliee81 (136606)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!