Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

repairer Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136619

Tudod vákumról is forgatni és nyomásról is csak egy szál cső kell hozzá de valszeg az passzolni fog a tiéddel ha azon is geós turbó volt . Keress valakit aki átalakítja a csatlakozásokat . Krézibácsi labdájával megoldható , ha nem csináltál még ilyet akkor lesz mit matekolni néhány szabad óra is rá megy amire be állítod a geometriát. Akkora coolert tegyél be amekkora elfér :)  Bármilyen autóhoz lehet szívócsonkot építen, csak a pénz szab határt.Nagy Jani (Nagrad ) ilyeneket épít  http://www.nagrad.hu/   . 

Előzmény: Gábor Jtd (136618)
Gábor Jtd Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136618

Sziasztok. 

Látom, hogy főleg tdi a téma, de hátha vannak azért itt jtd-t nyúzó emberek is. Szóval a helyzet az, hogy egy brava jtd100 eu3 motoros autónak a tuningolásába kezdek bele. Egy alfa 2.4 jtd 150 lovas autóról származó gt2256v kerül fel. Ha esetleg tudnátok segíteni, hogy a geo vezérlést hogy érdemes kialakítani, meg úgy egyébként mi kellhet még az összerakáshoz. Gondolok itt arra, hogy milyen cooler fér el kényelmesen, csonkot használjak e más típusét?( valahol azt hallottam, hogy marea jtd110nek nagyobb a belső átmérője) Mindenféle segíséget szívesen veszek és előre is köszönöm. :)

Peti251 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 136617

Köszi, van! különben igazad lehet, elmúlt a hangja! nagyjából olyan mint volt. Jó lenne megfúratni, de olcsóé is 60-70 ezer forintba fájna. 

Előzmény: kormi07 (136616)
kormi07 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 136616

Esetleg belement egy kis kosz valamelyik csúcsba szerelés közben.

Öreg opelra kéne egy normális testkábel az aksi, meg a blokk közé, attól(is) gyorsabban fog tekerni az önindító.

Előzmény: Peti251 (136615)
Peti251 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 136615

Sziasztok! Bár úgy látom hogy vw a téma, de hátha nem küldtök el az opelos kérdésemmel! Adott egy ascona 16D motor, nagyjából hasonló a golf 1-2 passat b2 16D motorjával. Nehezen indult mostanában, és gyanakodtam hogy nincs kompresszió. Sajnos izzító gyertyás mérést nem tudtam csinálni, ki kellett vennem a csúcsokat. Ezek ugye menetes csúcsok. Az álmoskönyvek azt írják, hogy visszaszerelni csak új hővédővel lehet. Vettem is bele négy újat. összeraktam, légtelenítettem, indítottam. eleinte igen erősen bekopogott, inkább kisebb gázadásoknál. ez egy próba kör után elmúlt, viszont egyenlőtlenül jár a motor, és a gázpedálra is sokkal érzéketlenebb. ha az adagolón próbálom finoman emelni a fordulatot, láthatóan kezd remegni a motor. Mi történhetett? előtte nem volt ilyen. A csúcsokban alig 5000 km van, adagolós cserélte, állította be őket.  

Zsöke Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136614

nekem volt AAZ-m

Fel lett fúrva két literre, pd dugó,  tdi hengerfej, gt17 nyomásos labdával, KréziPapa adagoló, 502-es csúcs, semmi kúler! 100ezer fölött ment el így, pár éve adtam el, de még akkor is rendben volt a motorja...

zöldkártyán nem hitték el, hogy nem kéne piszkálni, 6000 fölött forgott, futott mindenki amerre látott.

szerettem nagyon!

katona gátlók, elöl ültetve, hátul erősített rugók, 1,5t vonóhorog, nagy fék elöl.

de egy 35i passat és a b5 ég és föld, pont, mint a g3 és a g4... -és akkor még nem haladtunk tovább előre az időben...

 

aaz-t kicsit piszkálni nem érdemes, nagyon meg sokba kerül... de akkor nagyon tud menni egy jó adagolóval...

Előzmény: no_holy_shit (136612)
Zsöke Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136613

nekünk is két AVL padunk van

jó, mert "olcsó".......

Előzmény: no_holy_shit (136603)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136612

"Golf 3 1.9 AAZ-n szeretnék húzni egy kicsit"

kötelet ra es irany az IFA utan...

 

(1, az ötleteid alapbol tudas hianyosak - ami nem lenne gond, ha mar nem lett volna 5Mx kitarcsalva es nem lennel lusta visszaolvasni)

(2, anyagilag sincs ertelme tuningolni egy kamrast egy olyan kaszniban amiben volt TDI es amiben a TDI bontottan kompletten 4-500euro)

(3, golf 3 mar elegge betegagy, add el es vegyel egy golf4 ALH-t, abbol minimalis penzzel (chip+csucs) kijon 130-140le, normalisabb futomu van alatta es kevesbe rohad es 5-10evvel fiatalabb)

 

AAZ-ra elso korben intercoolert kene rakni es ratekerni nemi füstöt. ennel több anyagilag hulyeseg.

tengely alapbol porgös (nem ugy mint a TDI, tehat tengely felesleges), csucs megint nem oszt sokat, mert kamrasnal nem a csucs a szük keresztmetszet hanem a kamra.

AAZ-nek sok raforditassal vhol 120le-nel van a vege. 120le-t meg tud egy 1Z masik csucsal es chippel

Előzmény: Laci1.9 (136611)
Laci1.9 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 136611

Sziasztok!

 

Golf 3 1.9 AAZ-n szeretnék húzni egy kicsit. Nagyobb turbót, csúcsokat valamint egy SDI tengelyt bele. Milyen turbót és csúcsokat tudok bele rakni? Valamint az adagolón tudok valahogy húzni kicsit?

ras1 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 136610

Hü.

 

Elméletileg meg kaptam a választ a kérdésemre,és ugy néz ki hogy a segítségemre voltatok.Azért Írom Így mert "találtam 1 emberkét aki megnézi a szekeret"valamikor"mert kissé elfoglalt.

A lényeg El tudtam neki a mondani mi a problémám És kapásbol ő is a Wastegate szelepre gyanakszik (mint Ti Itt többen)és nem kezdi el kicserélgetni fölöslegessen az alkatrészeket hanem megkeresi a hibát és orvosolja.(remélem):D

Ha a probléma megoldodik akkor rossz szájíz nélkül kifizetem csak nem szeretnék egyenként minden alkatrészt kicserélni hogy hátha jo lesz.

Köszi az eddigi segitségeteket.

 

409 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136609

"a gugli kidobta nekem azt hogy a map szenzor a hiba a map szenzor képeit nézegetve és az autó motorterét átvizsgálva nem találtam egyezőt,"

 

Rossz guglit néztél...... a motortérben nem fogod megtalálni, ezeknek az ECU-ba van integrálva a MAP szenzor. (ezért van az ECU-ra dugva az a gumicső)

 

Ennyi ismerettel és eszközzel (???) nem lesz egyszerű megtalálnod a hibát, ha csak a szűzkéz szerencséje nem segít. Ismerni kellene a nyomásszabályozás működését, (ismered?) és átlátni a nyomás, légtömeg, fordulatszám, gázpedálhelyzet összefüggéseit (átlátod?). És persze nem ártana ismerni a vag-com procedúráit sem, ha használni akarod. Sokan úgy gondolják, vesznek egy diagkészüléket és egyből övék a világ, az majd mindent megmond. Hát, nagy csalódások szoktak következni. A másik a netes segítség. Valaki mindig megmondja a tutit, a baj csak az, hogy 12-en 12 különböző tutit mondanak. Ritka, hogy elsőre bejöjjön. Ha nem, akkor kezdődik a pénzlapátolás, meg a sírósra görbülő száj. Persze meg lehet mindezt tanulni, idő, fáradtság és pénz kérdése csak. Ahogy azok is végigjárták ezt az utat, akik mindezeket már megtanulták és értenek hozzá. Hogy aztán ezért pénzt kérni lehúzás-e, abba nem mennék bele.

Előzmény: ras1 (136601)
409 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136608

 

 Szerintem ezt nyugodtan elfelejtheti. 1Z-ről beszél, abban nincs gyorscsatlakozós kötés. Mindenhol bilincses.

Előzmény: zoliee81 (136606)
zoliee81 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136607

Az összes csatlinál nézd meg a tömítőgyűrűket.:

https://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_117044-117044.html

Előzmény: zoliee81 (136606)
zoliee81 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 136606

Volt "hasonló" hibám. 

Kellene rá egy LOG, élő adatok mit mutatnak. Ahogy már leírták, megy-e a geo kar, stb.

Egy gyógypillantást vetnék ezekre a híresen szar cooler csövekre is.: https://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_117038-117038.html

Az összes bajonettes csatlit nézd át, és ezeket az "O" gyűrűket kukázd. Mindet.

Előzmény: ras1 (136601)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136605

persze mar jo regi az egesz, tehat leht mas hiba is. vki vmit vmikor rosszul rakott ossze.

 

ha direktbe kotod, akkor ugy is kell mukodnie (toltonyomast direktbe rakotod a wastegate dobozra), de akor 0.6barnal vege a toltonyomasnak, de azzal mar palyan jobban kene mennie

Előzmény: no_holy_shit (136604)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136604

mozgasd meg a wastegatet, hogy mozog-e.

 

nekem a golf 3 90 le tdi-n ez volt amikor megvettem (elozo tulaj valszin tetuzott vele)

 

fiat pandankon is ez van... anyamek tökölnek vele varosban. 4 havonta egyszer meghajtom akkor betilt. megmozgatom a wastegatet kezzel/ruddal es adok beki wd40-t, akkor megint jo egy ideig

 

Előzmény: ras1 (136601)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136603

kék = AVL (blauer Pest - kék pestis)

mi az egyik konkurenciajuk vagyunk, szinten harom betus, de 3 piros betü

Előzmény: Zsöke (136600)
mica-r Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136602

Nem így kell használni egy tdi motort. Ellustul , meg begyógyul mindene. 

Meg kellene nézni a turbószabályzást, minden részét. Lehet hogy nem nagyon működik.

Előzmény: ras1 (136601)
ras1 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136601

Bocsi hogy ha menj az any...ba stilusban nyomom,de a guglit már próbáltam és nyelv tudás és autó szerelői tudás nélkül,mindég ezt az oldalt dobja fel a gugli.

Gondoltam ezért ha már ráleltem erre az oldalra,megpróbálok hozzáértőktől esetleg olyan emberektől tanácsot kérni akiknek volt ilyen baja az autóval.

lehet hogy oda írtam azt is esetleg szeretnék szeged környékén  szerelőt(aki nem lehúz,mert lássuk be nagyon sokan vannak)aki megnézné mi lehet a baj.

a gugli kidobta nekem azt hogy a map szenzor a hiba a map szenzor képeit nézegetve és az autó motorterét átvizsgálva nem találtam egyezőt,ezért kitakarítottam a légtömegmérőt és az intercooler csövében lévő szenzort,kicserélgettem a vákum csöveket,de a hiba akkor is előjön.most azon gondolkodtam,kicserélem a töltőnyomás szabályzó szelepet,de mielőtt ezt megtenném,segítségért fordultam ide a fórumhoz

amit nem írtam hogy az autó nincs széthajtva,városban van használva minimális fordulaton,ezért csak ritkán érzékelem azt hogy szivó dizel lesz.minden leállítás és indítás után a turbó működik de 1 idő után az autópályán(mert csak ott érzékeltem) a guglibol kinyert szöveget irom "megtorpan"

ezért szeretnék a fórumtársaktól segítséget kérni."mert én nem értek hozzá.

A VAG-com programhoz nem értek,csak azért van mert sajnos amikor  jelentkezett a hiba a szerelő alkudozások után 5000-ért kiütötte és azt mondta minden ok.másodszorra megnéztem mit csinál és igy nem kell minden alkalommal 5000-et fizetnem.ezért nem tudom hol kell a töltőnyomást megnézni,azt pedig mik a normális értékek főleg nem tudom. :)

"Azért továbra is szívesen veszem a segítséget. :)

köszi:))

Előzmény: no_holy_shit (136599)
Zsöke Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136600

A kötöttség sem feltétlen jobb. Szokás kérdése.

Piros és C22? Ott a Rolle- padok vannak, nem?

 

Régebben nagyobb forgalom volt errefelé. Csak nem a "VW-botrány" hatása?

Előzmény: no_holy_shit (136578)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.14 -1 0 136599

((1, menj az any**ba, hogy nem vagy kepes googlizni es write only-ban tolod))

2, valoszinuleg berohadt a wastegate es ezert tultölt.

 

(Ha van VAG-com-od akkor nezd meg hogy mennyi az elvart es a megvalosult toltonyomas... elmeletileg lehet tul alacsony nyomas is, de az az ritka es amit leirsz az sem arra utal (akkor nem csak autopalyan lenne szivodizel hanem mindig)

Előzmény: ras1 (136598)
ras1 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 136598

Sziasztok!

A problémám,van egy 1z motorkódú golf 3-as,ami ha az autópályán megyek átalakul szivó diesel-é,aminek nem nagyon örülök.00575-intake manifold pressure 17-10-control difference -intermittent  hibakódot dob fel a vag-com .

a "vákum csöveket már kicseréltem,mert sajnos kicsit meg voltak kopva gondoltam majd az uj csövezés megszünteti a hibát,nem így lett.valakinek esetleg volt e ilyen hibája amit sikerült orvosolni vagy esetleg valaki tud e segíteni  szeged,vagy környékéről?

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.05 0 0 136597

1.9 szívódizel berlingó

bosch adagolóval.

kicsit nagyon lomha, bele kellene piszkálnipár lóerőt.

5 ösben  csak lassulni képes. kici tuning?

szívesen vennék pár építő ötletet. 

Köszönöm!

zoliee81 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136596

Oké! Nem akartam belevau, csak volt egy tippem, ezekszerint nem volt jó az irány...

Előzmény: no_holy_shit (136594)
409 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136595

 

 

 ... abban az esetben, ha a nyomásszabályozás minden eleme megfelelően működik. Nagyon úgy néz ki, hogy itt évek óta nem így van.

Előzmény: zoliee81 (136591)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136594

?? mint mar micar is irta diaggal(es hozzaertessel) kellett volna kerzdeni 2evvel ezelott...

Előzmény: zoliee81 (136593)
zoliee81 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136593

Értem. Akkor ezt csak diaggal lehet megnéznu, hogy mit állít elő..

Előzmény: no_holy_shit (136592)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136592

az elvart toltonnyomasnak

Előzmény: zoliee81 (136591)
zoliee81 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 136591

Stimm. A gyári szoft visszatételével elvileg vissza kellene állni a gyári töltőnyomásra is.

 

Előzmény: 409 (136590)
409 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 136590

 

 A hibás tömítőgyűrűknél elengedi a nyomást. Neki a magas nyomás a gondja.

Előzmény: zoliee81 (136589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!