Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.22 0 0 72216
Előzmény: Octi19 (72210)
nohab Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72215

Létezik, egy ausztrál céggel tárgyaltam az innotranson ilyenről, de nem volt túl olcsó rendszer, és nem személyautóba való megoldás volt.

Előzmény: Octi19 (72211)
nohab Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72214

Nekem egyszer nem szólalt meg, pedig sajnos volt egy-két olyan út, amikor nem voltam a topon (magamtól álltam meg jó párszor, amikor végem volt).

Előzmény: (M)Ákos (72209)
Draganovic Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72213

Sávtartó rendszer elég jó dolog,én felébredtem mikor remegtetve sávon tartja az autót.

Előzmény: Octi19 (72211)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72212

OK, de a mikroalvás következménye pl. a kormányrángatás, amikor felébred az ember.

Azzal is próbálkoztál?

Úgy olvastam, azt biztos figyeli, de valószínűleg mást is.

Előzmény: Octi19 (72211)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72211

A mikroalvást szerintem csak valami igen fejlett kamerás és arcfelismerő rendszer képes felismerni ha egyáltalán létezik ilyen...!

Előzmény: (M)Ákos (72209)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72210

Érdekes, de nekem a Passat csak akkor szokott szólni ha tényleg fáradt vagyok. Nem tudom, hogy pontosan mit figyel, de volt már olyan is, hogy egy fenékkel levezetett 8-900km-nél sem szólalt meg és volt olyan is hogy egy hajnali és tényleg fáradtan kezdett napon az elindulás után pár 10 km után beszólt hogy fáradt vagyok...
Az biztos hogy még nem sikerült szándékosan megszólaltatnom a jelzést!

Előzmény: nohab (72208)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72209

Feleslegesen rikácsol, vagy nem veszi észre a mikroalvást?

Előzmény: nohab (72208)
nohab Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72208

A fáradságfigyelő rendszert O3-nál lehet valahogy engedélyezni?

 

Költsd az árát finom kávékra! Használhatatlan, semmit nem ér.

Előzmény: SzG11 (72201)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72207

Lehet, hogy nem engedett le eléggé a gumid a jelzéshez? Mennyi volt benne?

Nekem (O3): 200 km-nyi tanulás után 0,2 bar mínuszt nem vett észre 10 km-en belül, viszont további 0,2-t leengedve 1 km-en belül csipogott.

Előzmény: RS user (72206)
RS user Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72206

Amikor nyáriról téli szettre váltok vagy fordítva,akkor pár km után le kell okézni. A csere után nem jelzett,ráadásul ma defektem is volt egy csavar volt benne,ha működik jeleznie kellett volna,hogy ereszt.

 

 

Előzmény: (M)Ákos (72205)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72205

Mit jelent, hogy nem működik, hogy próbáltad?

Előzmény: RS user (72203)
SzG11 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72204

Köszönöm

Előzmény: (M)Ákos (72202)
RS user Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72203

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni,a guminyomás ellenőrző miért nem működik,mi lehet vele a probléma?

2007-es Octaviaról van szó.Köszi előre is. 

 

(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72202

Kereskedő/szerviz tud segíteni, mert szoftvert kell feltölteni a gateway modulra.

VCDS sajna nem alkalmas ilyenre, bár be tudtam kapcsolni az enyémen (menü is volt hozzá, stb.), de nem működött, csak hibákat írt ki.

Ha jól emlékszem, a hivatalos tartozékkatalógusban is benne van, itt is van.

Előzmény: SzG11 (72201)
SzG11 Creative Commons License 2017.01.21 0 0 72201

A fáradságfigyelő rendszert O3-nál lehet valahogy engedélyezni?

 

Köszönöm

Sz.G.

 

(M)Ákos Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72200

(Sajna) nem kínálják fel automatikusan a frissítéseket, mint a Windows. :)

Ha nincs baj az autóval, nem piszkálják...esetleg felteszik, amit a gyár előírt.

Érthető is, nem 2 perces műveletek ezek.

Panasz esetén van esély ilyesmire, én is kaptam javított DSG szoftvert (tempomat kikapcsolgatás miatt) meg új motorvezérlőt (köhögve indulás miatt).

Egyszer egy ruszki fórumon láttam egy listát, számos vezérlőmhöz van már újabb verzió...

A rádiómat is én frissítettem már többször...sokkal jobb a hang, és azóta nem váltogat kedve szerint a bemenetek között...ez se került fel magától.

Ez ilyen.

Kell egy Tesla, és akkor magunk is tudunk frissíteni, ráadásul hivatalosan. :D

Előzmény: Törölt nick (72187)
MZ/Y Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72199

Tényleg, így beugrott. Kicsit más így a leányzó fekvése, de ekkor meg az érvényes, amit leírtál.

Előzmény: Syracusa (72195)
enndre Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72198

Igen ott vettem. :)

Előzmény: Syracusa (72196)
enndre Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72197

A kormányművet bárdinál vettem. Holnap leírom hosszabban. :) Megpróbálom az itteni szervízben hátha tudnak megoldást. Az ár az alkatrészre és a munkadíjra együtt értendő. 

Előzmény: MZ/Y (72194)
Syracusa Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72196
Előzmény: Syracusa (72195)
Syracusa Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72195

Bárdi az alkatrészforrás, pár poszttal lentebb írta azt hiszem.

Előzmény: MZ/Y (72194)
MZ/Y Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72194

Lehet, hogy rosszul írtam, de szervó hiba rémlik, amit komplett kormánymű cserével orvosoltak. (Ha jól emlékszem.) Én úgy értettem, hogy a fél millát a szervizben fizette, akkor szvsz az alkatrészt is ők adták.

 

De lehet, hogy valami elkerülte a figyelmem és a Te verziód a jó.

Előzmény: Syracusa (72193)
Syracusa Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72193

Egyetértek, ha ez tényleg VW márkaszerviz volt, akkor valami nincs velük rendben. Egy szervócsere nem varázslat, mindennapos, és nincs benne semmi különös trükk.

Ha nem jó az alkatrész, akkor nem adja ki az autót, hanem visszaépíti eredeti állapotába és kiszámlázza a munkadíjat. Vagy egyeztetés után berakja a saját szervóját jól, ad szakvéleményt hogy a vitt darab hibás és kiszámlázza a munkadíjat és az alkatrészt, a bevitt szervót meg rendezze az ügyfél. Ha pedig nem tudja megcsinálni, mert hülye hozzá, akkor dettó visszaépít, de nem számláz ki semmit.

Nem kerek ez.

Előzmény: MZ/Y (72192)
MZ/Y Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72192

Én nem szidtam általánosságban a márkaszervizeket (bár sem az ebesi, sem a debreceni nem nyűgözött le + még ott van a debreceninél a pár évvel ezelőtti átvizsgálás, aminél a korábban rommá tört elejű autónál szerintük semmi érdekesség, aztán meg a kért "olcsó" átvizsgálás csomagra fogták...), én konkrétan az adott szervizről beszéltem. Nem autónál, egy kenyérpirítónál sem fogadható el, hogy bocs, fizettél ugyan, de nem tudjuk megoldani. Adott esetben vagy szar cserealkatrészt raktak be, vagy szarul, de ilyen nincs, hogy a gyári előírásnak megfelelő az alkatrész, a munka, csak éppen az eredmény nem jó, de azért kiadjuk a gépet.

Előzmény: Syracusa (72191)
Syracusa Creative Commons License 2017.01.20 0 1 72191

Közbevetném, hogy egy Seatról volt szó és VW szervizről.

 

Általánosságban én nem mondanám, hogy a márkaszervizek hülyék, a helyi Skoda éppenséggel nagyon is jó. Persze iszonyat drága, de normálisak az emberek, nem néznek hülyének ha egyedi nyűgöm van, és ha valami alkatrész kell, nem húzzák el a szájukat, hanem másnapra ott van, még ha csak valami filléres biszbaszról is van szó.

A próbálkozás jellegű javítás a legendák ellenére ma egyik szerviznek sem érdeke, mert ha az nem oldotta meg a gondot amit cseréltek, akkor duplán bukják a munkaidőt, ti. amit beraktak, azt bizony ki kell venniük. Különben az ügyfél sikít. Ma már nem szívbajosak az emberek, mennek panaszra és nyernek ha ilyen van. Túl nagy a rizikója annak, ha kicserélnek valami százezres alkatrészt feleslegesen a hibás mellett vagy helyett, nem éri meg. Nyilván van, ahol palira veszik a betérőt, de annak hamar híre megy. És sokat kell fizetni, ha az ügyfél bepörög emiatt. Tiszta bukta.
Szóval már csak kényszerből is kell pár ember, akik tudják hogy mit csinálnak.
És ezért nem értem a történetet teljesen.

caskahu Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72190

Olavsom, hogy a szervízekről megy a konzultáció. Leírhatnátok, azt is hogy hova NE vigyük az autót, megkímélve magunkat felesleges köröktől. Esetleg ha van jó tapasztalat azt is megírhatnátok. :) Én oda tervezem vinni az autót, ahol vásároltam (Érd, Bara autóház, eddig jókat hallottam róla, de saját tapasztalat még nincs). Itt mondták, hogy "nem zárkóznak el" az első pár ezer km utáni olajcserétől (mondhatni ajánlják) , meg attól sem, ha nem várom meg a 30e-t. (arról ne nyissunk vitát, hogy felesleges-e vagy sem a sűrűbb olajcsere :) )

 

Nem is értem azt a szervízt amelyik elhajt, hogy nem kell cserélni még ezt-azt, neki ebből van pénze, hogy szervízeltet, alkatrészt beszerez. Saját maga ellensége, hogy elhajtja az autóst? Ráadásul az olaj és szűrők cseréje a legegyszerűbb, legkevésbé rizikós mutatvány. Ha én lennék a szervízvezető, biztos nem hajtanám el azt a tulajdnost aki "pénzt akar nekem adni" a kötelezőkön felüli szervízért, a "vásáró" a főnök, ha ő 15e-ként akarja az olajcserét, akkor boldog vagyok mert duplaannyi pénzt hagy itt, mintha csak 30e-ként jönne.

Vagy én gondolom rosszul?

Draganovic Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72189

Márkaszervíztől ne várj többet ,alvázszám szerint amit hoz és le van írva hogy kell megcsinálni ,képekkel mint a szefósoknak azt meg csinálják ,ha már igényed van és nincs leírva ,meg nincs képekkel illusztrálva jön a pislogás ,aztán meg mondják hogy a gyártó szerint még nem kell :) szánalmasak!!

 

Haver első 15 ezer maszek olaj csere második márkaszervízben olaj csere így meg marad a gari is a 30 ezres intervallum meg van pecséttel.

 

OFF autó AISIN 6 tiptronik váltó ..kiváncsiságból márkaszervíz kérdeé ,mi lenne ha lecserélnék a váltóban az olajat ...Válasz a gyártó nem írja elő örök életű olaj van benne ( plútón biztos találtak valami új nyersanyagot és az van benne ) Levél a Peugeot-nak

 

Ott meg mondták hogy ha így meg úgy,ilyen olyan hőfok és vezetés és használat mellett nem kell ( kb lehetetlen kivitelezni ) amúgy 60 ezrenként ,ha nem felel meg az üzemeltetés!

 

Tehát a sok paraszt aki 900 ezer ft-és számlát kap váltófelújításra 200 ezer km körül ,az annak is köszönheti hogy nem lett benne olaj cserélve ,mert a márkaszervz szerint örökéletű!

 

Irány PEST HDI specialistához egyben váltós is azt mondta AISIN szigorúan 60 ezrenként olaj csere különben 200 fele teljesen meg hal és ha már halldoklik akkor viszon nem szabad olajat cserélni benne mert hamarabb szét megy a váltó....

Ismerősnek most ment szét ugyan az a váltó ( végig márkaszervízben szervizelt autó )autómata váltósnál 900 ezer ft a számla!

Előzmény: Törölt nick (72187)
Draganovic Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72188

Márkaszervíz ami elromlik kicseréljük,ha nem jön be sorra kicserélünk mindent ha az sem széttárjuk a kezünket :)

 

Értem mit szeretnél ,de márkaszervíztől többet várni ,nevetséges sajnos.

 

Mindenki tudja ha lejár a gari akkor messze kerülni!

Előzmény: MZ/Y (72186)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.20 0 0 72187

Sajnos eladták a márkaszervízt (a Skoda képviselettel együtt), ami jártam, a szerelőm eltünt, na de ugyis más városba volt.

Ma voltam a O3-sal itt a városomba a márkaszervizbe, a főnők teljesen hülye, ezt tudtam. 

Mondom neki, hogy eltelt 1.5 év, a kocsiban van 3oekm, cseréljen ki minden szűrűt és az olajat. Vitatkozott velem, hogy nem kell, csak az olajat és a olajszűrőt- de aztán belement. A multkor beállítottam fix 15e-res olajcserére, most látom, hogy megint 3oe flexibilisre van állítva. 

Soft frissitést az O3-hoz nem kapott a rendszerben. Pedig 1oo%- hogy van. 

Kiment próbaútra vele, szerinte a kocsival minden rendbe van, de kiderült, hogy ez volt az első O3-as Scout, amibe beült. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!