Az már használhatónak tűnik. Az viszont biztosnak látszik, hogy nem egy átlag magyar pénztárcájához lesz igazitva - figyelembevéve a mai játékautók árait . Tehát 4 év és még jónéhány, mire csökken az ára. Meglátjuk - ha szerencsénk van.
És a szorosabban járó bendix szabadon futó miatt is csinálja. Ha rárúg a motor feltolja a bendixet a tengely orsóján. A behúzótekercs nem elég erős ehhez, inkább enged minthogy törjön valami.
Bendix csere lesz belőle, csak kíváncsi voltam ez-e a gyári önindító. Hát nem. Persze ez nem feltétlenül baj, hasonló méretű ez is.
Már behunyt szemmel tudtam állítani a csavarokat a féknyergen. Az én hátsó féknyergeimen csak 1-1 db csavar volt, ami a betétet nyomta kicsit beljebb...
Nekem is ezt csinálta a kínai dízel motor.Alig egy-két fordulatot lehetett indítózni.De csak ősszel kezdett előjönni a probléma.És ha bemelegedett,akkor nem csinálta.Vagy legalábbis nem tűnt föl mert azonnal indult a motor.A probléma a szabadonfutó volt.Voltam egy önindítós embernél itt B.csabán,ő mondta egyből a szabadonfutót.Otthon szétfeszegettem a peremezést a szabadonfutón,és kimostam belőle benzinnel a zsírt,ami a hidegben megdermedt,és ezért dobta el magát.Kimosás és újra összerakás után tökéletes lett.Kevés vékony olajat rakhattam volna bele éppen,de végül nem pótoltam bele.
Ha nagyon jónak tűnik minden, akkor még tud lenni különböző forgó pontok és tengelyek hosszirányú lógása, ami a kicsapott bendixet visszább engedi, egy vékonyabb fogaskoszorúnál, szétakadhat, de elég fémes köszörülés lesz hallható. Vagy a behúzó mágnes tekercsei nem jók. Abban van egy behúzó, és egy tartó tekercs. Utóbbi hibája miatt nem marad behúzva. Illetve nem szerencsés, ha a bendixet olajozzák zsírozzák, na az extrán csúszik. Robogókon ezek egész egyszerűen szétszedhetők, variátor szíj csere után minden frissen zsírozva és az addig jó motor nem indul, megszalad. Ilyenkor egy kis benzin, kimos, és megint jó. Nekem most a 4T robogó, ezekben a hidegekben a besűrűsödő motorolaj miatt már megcsúszik. Ha meleg jó. Kezdhetek rá gyűjteni...
Látva a különböző tapasztalatokat,véleményeket arra gondoltam, ha meg lesz gyógyítva az indítóm,és továbbra is tapasztalható lesz a "lerugdalás" kiveszem az izzítógyertyákat úgy próbálva talán kizárható lesz az indító hibája.
teljesen így van!, én azt gondolom, hogy akkor lehetséges ez, ha nem húz be rendesen a bendix, valami oknál fogva csak félig, vagy kevesebb, állapotig. önindítót ki kell szerelni és megvizsgálni kiszedett állapotban, működésileg, a bendix behúz e rendesen. én most újítottam fel egyik indítómat, voltak disznóságok egy, kettő.
Ezek jellegzetesen megcsúszó bendix, vagy behúzó tekercs hibák. Mondanám az eltört kinyomó villát, de ha szét volt szedve azt csak észre vették volna. Lehet, a motor sajátosságai miatt rövid az indító motor vagy bizonyos alkatrészeinek élettartama, de ha jó, ilyet nem csinálhat ez nem üzemszerű állapot.
Az enyém is lerúgja, nemrég kezdte. Amúgy jó, szétszedtem, zsírba raktam. Szerintem is a kéthengeres tökönrúgás nem tetszik neki, akkor dobja ki ha egy henger elkapja.
Mondjuk az enyém cikkszám alapján egy 1000-es Swift denso önindítója, úgy van megfaragva hogy beférjen.
Az enyém is kezdi megadni magát,két éve volt teljesen megfiatalítva,miden cserélve lett rajta,mégsem volt tökéletes.
Feladta a leckét a mestereknek,pedig nem ma kezdték a barkácsolást. Kínjukban még külön testkábelt is tettek rá,de így is csak rövideket lehet indítózni vele mert valamiért lelöki magát a koszorúról ha egyből nem indul be a motor.
Szerintük a motor sajátossága hogy visszarúg!??? Szerencsére könnyen indul,így eddig elvoltam vele ebben az üzemmódban,de most gondolkodom egy új rendelésén.
Lehúztam a csövet amin visszamegy a gázolaj a tartályba ráadtam a gyújtást,nyomja az üzemanyagot folyamatosan,összeraktam feltöltöttem az aksit de nem indul,úgy érzam ,hogy beakar indulni de nem kapja fel a fordulatot nem tudom mi lehet esetleg ötlet? köszi
Jól bele traffáltam . Sajnáltatás egyből megy ,szegény egészségügyi dolgozók nincsenek megbecsülve ,én nagyon utálom mindet . Elvárják a csillagászati fizetést ,a színvonal amit betegek felé nyújtanak kritikán aluli . Tőlük fel is fordulhatunk ,de prémium fizetés az jár nekik ,mert ők így meg úgy ! Régi / kivételesen tisztességes / házi orvos úr elment ,beültettek helyére egy málészájú balfácánt . Meg akartam hosszabbíttattni orvosi vizsgát jogosítványhoz ,a barom teljes vérképet követelt tőlem . Utána jártam ,hogy 40 év felett csak vizelet teszt kell és EKG vizsgálat nem kell vérvétel . A disznó feleslegesen jogszerűtlenül szúrkáltatja az idős embereket ,az ilyen hogy lehet háziorvos aki az előírásokat se tudja . Felháborít az egészségügyi dolgozók követelőzése . ,
akku ügyben, miért érdemes nagyobbat rakni, amennyire lehet.
ahogy öregszik az autó, romlanak a kontaktusok, kopik a motor, picit gyengül a töltés - ez pont elég ahhoz, hogy ami egy nulla éves autónál nem volt gond, az ma már az legyen. mondjuk egy picivel nagyobb indítóáram kéne, de nincs (a motor beindításakor ugyanis nem a kapacitás számít, hanem a leadott indítóáram, de a megjelölt alternatív típus indítóárama is nagyobb) a második érv: ha tetszik, ha nem, a tapasztalat azt mutatja, hogy az alkatrészkereskedelemben kapható ("utángyártott") akkuk nem egyenértékűek gyári szerelésben az autókba rakott akkukkal. a nagyobb kapacitás hosszabb távon kompenzálhatja ezt, hisz ahogy öregszik majd az akku, még mindig marad tartaléka. hát ezért is érdemes megvenni a nagyobb kapacitásút, persze csak, ha elfér...