Nekem is attól kezdve ilyen, mióta tárcsa, szerkezet, lendkerék csere volt. Ha határozottan indulok, akkor semmi gond. De ha gázadás nélkül, lassan, kuplunggal játszva állok be valahova, akkor nagyon rángat. A régi kuplunggal ezt rezzenéstelenül tette. Laikusként nekem az az érzésem, hogy a tárcsa és a lendkerék egymáshoz képest rossz pozícióban vannak. Nem tudom, hogy ez lehetséges-e. Szerintem ha bak hibája lenne, akkor csak nagyot billenne a motor esetleg koppanva, de nem vergődne így. De lehet, hogy tök rosszul gondolom. Egyenlőre örülök, hogy már nem recseg az ajtó. És akkor is ez a legszebb autó :)
Bazer, a hátsó alatt azt érted amit a Haynes kézikönyv "engine movement limiter"-nek hív? Simán lehet, hogy az, nem néztem. Különösen, hogy ha jól értem az csak a váltó kiemelése után cserélhető és nem nézek ki sokat az előző tulajból, sanszos, hogy az még az eredeti.
Lehet a bak is igen, de nekem azután lett ilyen, hogy a szerelő a kérdés nélkül felújíttatta a kopó betéteket. Attól kezdve hidegen kis gázzal nem lehet elindulni mert kiszakad a motor a helyéről.
Megjegyzem, hogy a toyotánkon meg kompletten kuplungot cserélt és azóta azzal is csak nagy gázzal lehet indulni, különben abban is úgy rázkódik, hogy majd kiszakad a motor.
Nem tudom, hogy mit lehet így elb@#*ni. A megoldás minden esetre érdekel.
Ahhoz tudom hasonlítani a dolgot, mintha még egy kamiont akarnék elhúzni és a kuplung meg nem csúszna, hanem ugrálna.
Illetve, kibővíteném a kérdésem röviden. Az a szitu, hogy ráz a motor, különösen induláskor illetve bizonyos fordszámokon. A kuplung egyébként fent fog, de ha alacsony fordulaton kúszva indulnék iszonyatosan beremeg az egész kasztni. Ha papásan indulok magasabb fordszámmal, akkor nem remeg, szépen csúsztatva fel elhet engedni a kuplungot. Tuti, hogy bakokat is kéne cserélni, ugyanakkor az olaj is eltűnik valahova. Jobbos főtengely szimering cserés már és azon filózok, hogy talán a bal is. Elkézelhető, hogy olajat kapott valahogy a kuplung is és azért nem tudom csúsztani? Arra gondolok, hogy az olajos tárcsa ugrálhat, amikor alacsonyabb fordszámmal indulnék és ez ehette meg a bakokat. Mostanra pedig egy komplex kórképpel állunk szemben mindennek következtében... Bármi tapasztalat, ötlet nagy segítségemre lenne, jól jönne egy kis orientáció, mielőtt feleslegesen szétborítom az egészet. Előre is köszi!
Üdv mindenkinek, rég jártam erre, megint kérdésem lenne. Benzines (RFN) gépsárkányhoz milyen kuplungszettet ajánlotok? Sachs, Valeo, LUK? Előre is köszi!
Nekem már csak egy nyikorgás problémám van amit nem tudok megszüntetni: a vezetőoldali első ajtóm nyitás/becsukásánál. Megfújtam már mindent ott a pánt és az ajtó felfogatása körül de a nyikorgás nem szűnt meg. Érdekesség még, hogy esős nedves időben nem hallani. Találtam egy ilyen cikket: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/body/noises/squeak1.htm ez azt állítja, hogy ha azon a kis lyukon befújok és lefolyik akkor megszűnik. Viszont ehez el kell törni egy patentot ami fogja a gumi szigetelést, ezért még nem csináltam meg.
Bevallom nem hittem a zár befújásában, mert zsírral már próbálkoztam. De akkor csak oda kentem, ahol becsukáskor egymásba kapaszkodnak a dolgok, most meg nyomtam mindenhova rendesen, az ajtó aljából is folyt....Rég nem hallott csönd lett. :) Köszi!
Akkor ez elméletileg jó hír nekem, mert kulcsot nem felejtett, de még pótkulcsot se. Reggel is ill. délután is pöcre indult. Gondolom ettől függetlenül érdemes lenne még rádugatni gépre? Hátha az kiírna valami hibát!?
De a távirányítós kulcsot nem felejtette el, szóval akkor lehet mégse resetelődött, oszt' most csak spontán jó a rendszer, holnap meg lehet ott hagy valahol?
a 10 percnél hosszabb idejű akkusaru levételnél általában "resetelődik" a BSI.
Ilyenkor hajlamos elfelejteni pl. az elektromos ablak végállásokat is.
De ami a lényeg: ilyenkor a többi vezérlő-alegységgel is üres lapról indul az együttműködés.
Ha volt korábban valami "hibajelenség", ami igazából "csak" kommunikációs hibára vezethető vissza, akkor azok is törlődnek.
SZóval lehet, hogy neked is csak valami átmeneti hibád volt, ami miatt "csökkentett módra" kapcsolt azon vezérlő irányában, és a hiba elmúltával nem is akart teljesértékűen kommunikálni.
De a reset miatt elfelejtette, hogy baja volt vele korábban...
Most kb 1 hétig le volt véve az akksu saru, most lementem, pöccröf. Az Istennek se dobta az immo hibát (nem mintha hiányozna), de kocsikáztam vele, 20x-or leállítottam beindítottam stb.... és semmi, minden oké. Random ez tud gyógyulni? Haldokló akksi művelhet ilyet? Egyébként pont ma érdeklődtem autóvillamosságisoknál (na ezt jól leírtam :D ) erről az immo kiiktatásra, köpni nyelni nem tudtak, el se vállalják....
Az mitől lehet, hogy menet közben állítottam a fényszórómagasságot, és ahogy kimozdítottam a 0 állásából a bal oldali fényszóróm nem világított? Amint visszaállítottam 0 állásba újra világítani kezdett.
Úgy néz ki megoldottam a csukott ajtó nyekergés problémám! Jó alaposan befújtam WD40-el az ajtózárat (azt ami az U vasba kapaszkodik bele). Nagyon nagyon száraz volt! Ezután a nyekergő hang teljesen megszűnt! Köszönöm mindenkinek a tippeket! :)