Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vé6 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 15672

Hurrrrááá...., szétjött és igeeeennn, el is ugrott a rugóóóóó!!! :)

Előzmény: vé6 (15671)
vé6 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 15671

Ó köszönöm szépen, már az idegbaj kerülget, hát azt próbálom folyamatosan, de nem adja meg magát, egyébként úgy van kiképezve, hogy csak "tompított" állásban jön szét?

Előzmény: Quattroman (15670)
Quattroman Creative Commons License 2016.12.04 0 0 15670

fényszóró állásban lehet lehúzni de némelyiket nagyon nehéz

aztán elugrik a reteszelő rugó....

Előzmény: vé6 (15668)
vé6 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 15669

Ja, igen, 2001-es fortwo!

vé6 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 15668

Sziasztok!

 

Gyors segítség kellene, a világítás nem működik, hogy a büdös francba  kell, ennek a nyomorult világításkapcsolónak a karját külön széthúzni, ahol a helyzetjelzőt, tompítottat, és a ködzárót kapcsolom, már jobban nem merem feszegetni, lehet ezt egyáltalán, vagy csere??  Köszi előre is!!!

Quattroman Creative Commons License 2016.12.03 0 0 15667

felesleges találgatni, gépre kell tenni

amúgy meg adj pici gázt indításkor

Előzmény: Préka22 (15665)
372zoli Creative Commons License 2016.12.03 0 0 15666

800 asom van de nem tetőtlen.

Előzmény: Smart-Max (15657)
Préka22 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 15665

Sziasztok!

2010 -s benzines mhd Smartom van. Havonta 1-2 alkalommal, amikor beindítom az autót  (még nem adok gázt meg semmi ) elkezd rángatni az autó majd  pár másodperc múlva "pöffen" egyet és ezzel befejezi a rángatást és rendesen kezd járni a motor.. elindulok és megy szépen semmi baj.

Mitől lehet ez? valami tuti tipp? Mert most megint csinálta és kigyulladt a motorhiba jelző  sárga lámpa. .   Pár hónapja mikor ugyanígy felvillant ez a hibajelzés akkor  a gyertyák cserélve lettek   ,de kivételkor kiderült, hogy a  a gyertyának nem volt baja.

 

Krisztián9700 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 15664

A dizel valóban tartósabb:) A benzines élvezhetőbb. 

Előzmény: BIGYO4 (15663)
BIGYO4 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 15663

Anno 5-6 éve a dízel mellett döntöttem, szerényebb étvágya és tartóssága miatt. Jó szerelőt találsz itt a fórumon is. Van Csepelen, Pestlőrincen és a Ferencvárosban is. A cabrióról sokan panaszkodtak a tető mechanika tönkremenetele és drágasága miatt. A Totalcar népitéletekben a legtöbb rosszat a Smart 450-ről lehetett olvasni, de szerintem sikerült kifogni egy valós kilóméteres, nem fossáhajtott példányt. Ráköltenivaló lényegében a "kopó cuccok", mint bármi más kocsira. Fékek, stabpálcák, termosztát, kerékcsapágyak, turbó, kuplung. Nagyjából 5-6 év mindennapi használatból eredően és

százvalahányezer kilóméteres vásárlást követően. Sok benzinest ilyenkor már felújítanak, de olyan is van, amit nem. Dizelről még nem hallottam, hogy korán megadta volna magát, nem a díyeleket hirdetik 80-90.000 km-el és felújított motorral. Szóval a fene tudja, nekem dízel. Másnak benzines. A harmadik pedig nem adna pénzt Smartért :)

Előzmény: Smart-Max (15657)
Krisztián9700 Creative Commons License 2016.12.01 0 1 15662

Általában gyertya és gyertyakábel a hiba forrása. Nézd meg mind a 6 gyertyát, gyakran csak 3 cserének. Továbbá a gyertyapipa fém burkolata felett szokott átégni, ilyenkor az onnantól nem működik teljes értékűen. Megjelöltem hol keresd.

 

Előzmény: Ace Combine (15659)
Kfzmechaniker Creative Commons License 2016.11.30 0 1 15661

Érdemes a 6db gyertyát ellenőrizni, vagy a szűrőket (benzin, levegő), esetleg a gyertya kábelek, pipák.

Előzmény: Ace Combine (15659)
karika197601205648 Creative Commons License 2016.11.30 0 1 15660

Szia.

Nekem hasonlót produkált Uno turbó ie. amikor kilukadt a turbócső, és elszöködt a töltőnyomás.

Első körben érdemes átnézni a csöveket szerintem. Vagy még lehet vákumcső is ludas, van ezen a kis szaron annyi mint égen a csillag.

Én a múlt héten termosztátot cseréltem, és ott is találtam eldugva vagy 3-at, pedig kívülről láthatatlan....:D

Előzmény: Ace Combine (15659)
Ace Combine Creative Commons License 2016.11.30 0 0 15659

Sziasztok,

 

99-es, benzines autóról van szó. Csak és kizárólag 3 és 4000 között rángat. Mintha kimaradna a gyújtás. Minimális terhelésnél is érezni, de közepes gáztól felfelé nagyon érezhető. Sem alatta, sem felette, és az autó is jó erőben van. Kivéve ebben a fordulatszám-tartományban.

 

Van valakinek ötlete merre kéne elindulni? Gyújtás, turbo, elektronika? Előre is köszönöm!

laszii Creative Commons License 2016.11.29 0 0 15658

szia kérhetek egy telszámot? köszi

Előzmény: ördög 1 (15612)
Smart-Max Creative Commons License 2016.11.28 0 0 15657

Sziasztok!

 

Smart vásárláson töröm a fejem az ismert előnyei miatt(fogyasztás, méret, stb.), azonban tanácstalan vagyok mit vegyek 500e-800 ezer közötti árfekvésben.

A dìzel és benzin motor között releváns differenciát nem olvastam. Cabrio lenne az elképzelésem, mert nyáron kitudnám használni a tető nélküliségét. Nem tudom cabrio esetében a klìma mennyire lehet fontos, logikusan azt gondolnám nem kell.

Viszont sokat olvastam a műszaki problémákról, amik egy vásárláskor a legnagyobb kockázatot jelenthetik.

Mennyi egy motor generálozás kb? Mennyivel kalkuláljak ha találok egy olyat aminek nem ismert az előélete?

Hol van megbìzhatò szervize?(Pappason kìvül)

(Tudom sokan ìrnátok h olvassam vissza, de nincs időm 400 oldalnyi anyagot olvasgatnom)

Van esetleg olyan kereskedő akit ajánlanátok vagy ismertek olyat aki eladni kìván?

Köszi a válaszokat előre is!

Quattroman Creative Commons License 2016.11.23 0 0 15656

"megpróbálta újratanítani"

node miért ha kapcsolt? hibakódot keresett?

"valamelyik fokozatérzékelő hibás"

csak egy van

szerintem a SAM modul csatlakozóinál keressetek oxidációt/kontakthibát

Előzmény: 7077 (15655)
7077 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 15655

Sziasztok!

 

Smart Fortwo 451 Passion, 2011 évjárat 1.0 benzin turbo, 56e km.

 

Műszerfali sebesség fokozat kijelző automata ill. manuális módban is villog valamint a két szervizkulcs is hasonlóan produkálja magát. Szerelő megpróbálta géppel "újratanítani" a váltót, nem sikerült, a hibajelzés maradt...meglátása szerint valamelyik fokozat érzékelő lehet a hibás. Ajánlotta még az akksiról órára le, majd újra vágigkapcsolni az öt fokozatot módszert...minden maradt a régiben. 

Váltó tökéletesen teszi a dolgát, gyönyörűen kapcsolgat, vadiúj olajat is kapott. 

A villogás nem annyira zavaró, de mi lesz ha valami más hibát próbál majd közölni a kulcs piktogrammal?

Hálásan köszönnék minden tanácsot ami esetleg megspórolna egy össz. 400km-es utat Pappasig. üdv Tamás

kaposia Creative Commons License 2016.11.23 0 0 15654

Amennyiben rácsot raksz a gépjárműre ezzel megváltoztatod a jármű méretét. Minden ilyen átalakitási engedély kötelesnek minősül, azaz kell az NKH-tól az átalakítási engedély, majd ezzel lehet menni KPM vizsgára és utána bejegyeztetni a forgalmiba.

Èn spec levetetném a kocsiról, de nem minden rendőr ismeri a szabályokat (sajnos). 

 

Quattroman Creative Commons License 2016.11.23 0 0 15653

csak hiszed. ha nem íratod be a forgalmiba (ami szinte lehetetlen) teljesen illegális nálunk. nem felel meg a gyalogosvédelmi szempontoknak.

az hogy nem vették le az egyéni szerencséje, vagy az ismerős rendőrök lustasága.

 

Előzmény: Krisztián9700 (15652)
Krisztián9700 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 15652

adnak hozzá tüv-öt,  le kell fordíttatni magyarra és már használható is. Barátomnak van, még nem vették le

Előzmény: Quattroman (15651)
Quattroman Creative Commons License 2016.11.22 0 0 15651

kimondottan Smarthoz

viszont nincs jóváhagyása és az első rendőr amelyiknek eszébejut leveszi miatta a rendszámot az autóról

Előzmény: navikijelzo (15650)
navikijelzo Creative Commons License 2016.11.22 0 0 15650

Smart Fortwo 450 451 ELSŐ és HÁTSÓ króm ütközővas, vadrács, gallytörő minden szerelési tartozékával egyben eladó. Német Cobra  márkájú, kimondottan smart-hoz. Szép állapotban. Az autós képek demók.
Budapesten 3 vagy 4 kerületben személyesen átvehető, vagy előre utalással postázhatom is ( +2000 Ft ). Ára 40.000 Ft.

SMS vagy telefon: (harminc)öt409050.

Krisztián9700 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 15649

100% EGR szelep hiba. 

Előzmény: Riba Péter (15644)
Quattroman Creative Commons License 2016.11.20 0 0 15648

attól függ hogy klímás vagy nem

egy szíj hajtja a vízpumpát és a generátort egy másik a klimaszivattyút

kevés kivételtől eltekintve a főtengely szíjtárcsa dupla akkor is ha nem kell hajtani a klimaszivattyút

Előzmény: Nováki Zsolt (15647)
Nováki Zsolt Creative Commons License 2016.11.20 0 0 15647

sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy 99-es smart fortwo city coope... hány ékszijjal dolgozik???
Ill ha nem volt rajta Ékszíj de ment az autó....?

Quattroman Creative Commons License 2016.11.20 0 0 15646

az a baj hogy az izzítógyertya miatt nem így jelez, hanem égve marad és nem tilt le semmit

Előzmény: Kfzmechaniker (15645)
Kfzmechaniker Creative Commons License 2016.11.20 0 0 15645

A német fórumon pont egy ilyen esetet tárgyalnak, kiolvasás nélkül az izzítógyertyára tippelnek.

Ez csak egy ötlet.

Előzmény: Riba Péter (15644)
Riba Péter Creative Commons License 2016.11.19 0 0 15644

sziasztok!

olyan gondom van a 800cdi vel hogy 3000 ezres fordulatnál letilt és folyamatosan világit az izzitás! van valami ötletetek? előre is köszi

Norci73 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 15643

Akkor van 4 db hibátlan állapotú 451-re való lemezfelni, dísztárcsával, eladó!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!