Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70858

az eladó szerint a képen amit belinkeltem xenonos 1ds csatis lámpatest van.

ezt akarom megvenni.

 

aliexpressen találtam 1ds csatil ledet ami belemenne

Előzmény: _Yasin_ (70855)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70857

miből gondolod hogy romlana?

 

a ködlámpába tettem ledet és a jövő hetet is látom vele. 

innen jött az igény a tompitottra.

de mivel az enyém normál tükrös gondoltam veszek egy pár projis lámpát abba meg teszek ledet 

ez a terv.

Előzmény: Törölt nick (70856)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70856

Szia

 

Miért akarod lerontani a fényerőt? Semmi értelme a keresésednek.

Előzmény: Törölt nick (70852)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70855

ez a lámpatest xenonos. ebbe a h7 et hogy lehet beletenni? bele lehet?

 

 

Nem, a xenonosnak más a foglalata, abba csak xenon "izzó" megy (talán D1S), amiről én írtam, hogy egyszerűen cserélhető, az a H7 projektoros lámpatest.

 

Összefoglalva, a fl előtti O2-nek 3 fajta gyári fényszórója van:

- "sima" H7 tükrös,

- H7 projektoros,

- xenon projektoros.

 

A csatlakozó leszedésének az a trükkje (nem kell nagy dologra gondolni), hogy az ovális műanyag hosszabbik oldalának közepén van egy ablak, amibe beleakad a lámpán lévő "pöcök". Ha ezt be tudod nyomni valamivel, és ugyanakkor húzni lefelé, akkor nyert ügyed van.

Én kínlódtam egy csomót különböző lapos fejű csavarhúzókkal, húztam-nyomtam-feszítettem, de mindig arra jutottam, hogy 3 kézzel menne a dolog, kettővel nem. Végül csak sikerült lecibálni, de tönkre is tettem az ovális csatit.

Az újakat kb 10 cm-rel hosszabb vezetékköteggel tettem fel, így kényelmesen ki tudom fordítani a lámpatestet, és hozzáférek a "pöcökhöz".

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70852)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70854

jól látom hogy ez d1s foglalat. ahhoz találtam az aliexpressen ledet.

 

igy működhet a dolog?

 

 

Előzmény: Törölt nick (70853)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70853

vagy ledet??

Előzmény: Törölt nick (70852)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 70852

ez a lámpatest xenonos. ebbe a h7 et hogy lehet beletenni? bele lehet?

Előzmény: Törölt nick (70850)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70851

Fix minden benzinesen. 

Előzmény: Pierr_Kardán (70847)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70850

Sajna meg nem lattam ilyet élőben.

 

ehhez mi kell hogy a H7 izzót betegyem?

 

http://kepfeltoltes.hu/view/161107/IMG_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: _Yasin_ (70840)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70849
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70848

Nekem is ezzel a gyári technológiával van bajom. Mert nem tudhatom hogy nem e a kínai eBay és alis 20e Ft postaval középrészt teszik be. Mert azt én is meg tom csinálni. 

Előzmény: _Yasin_ (70838)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70847

Erről jut eszembe a kérdés, hogy a TSI motorokra akasztott turbó az változó geometriájú, vagy sima, egyfokozatú?

Előzmény: _Yasin_ (70843)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70846

Értem, magyarul akkor nyugodtan használjam 3000 fölött mondjuk kb 4000 ig? Ha jól értem ez jót tesz a turbónak?

A benzines autómat simán pörgettem 5000 ig de az szívó benzines volt.

Előzmény: _Yasin_ (70843)
cseryz Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70845

Szia,

Küldtem mail-t az itt publikus címedre.

Köszi előre is.

Előzmény: Octi_Angel (70824)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70844

Hű, ez tök olcsó volt! 2kiló feletti összegre tippeltem.

Előzmény: _Yasin_ (70838)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70843

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

Akkor hamarosan találkozni fogsz vele.

 

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

 

Nem, erről szó sincs. A limp-mode csak egy óvintézkedés, szívó módban akármeddig mehetsz. Viszont ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor a turbó is visszajön.

 

Onnan is észreveheted, hogy limp-módban nincs tempomat! Lehet, hogy más sem, én ezt vettem észre.

 

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70841)
Tab Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70842

"Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni."

 

Hogyan? Azzal én is bírkoztam, de a károkozásig nem jutottam :)

Előzmény: _Yasin_ (70840)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70841

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

"Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód."

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

Előzmény: _Yasin_ (70839)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70840

ha ki akarom cserelni az elso fenyszoroimat projisra akkor mire kell figyelni. kell vmit átalakitani vagy csak ki és be?

 

 

Ennyi! Kiveszed-beteszed-kész.

Az autó nem fogja észrevenni, mivel ugyanúgy H7 a tompított, mint előtte, a többi sem változik.

 

Viszont a csatlakozó q*va nehezen jön le, én addig szerencsétlenkedtem vele, mire rájöttem a nyitjára, hogy teljesen tönkretettem a kábelkötegen lévő csatit. Vettem bontóban 2 hibátlant, és kicseréltem. Így legalább meg tudtam toldani kb 10-cm-rel, mert alapból elég rövid, a sárvédőben kell birkózni vele.

Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni.

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70836)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70839

Lehet, hogy hülye kérdés. De hogy jelzi ezt  a műszerfalon? Ki írja? És gondolom a "limp mode" rengeteg problémát jelenthet?

 

 

Nyugodj meg, észreveszed!

Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód.

Nekem minden esetben 3000-es fordulat fölött történt, amikor a változó geometriás töltő váltotta volna a "geometriát", vagyis a cső átmérőjét (ha jól tudom).

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70835)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70838

Számszerűsitenéd ezt a "kis" problémát?

 

 

A gyári technológiával (?) felújított feltöltő 90 pénz volt a régi beszámításával, a munka és a járulékos költségek (2× olajcsere, szűrővel, 4 flakon féktisztító) további 40.

 

Ha belegondolok, hogy akár motorcsere is lehetett volna a vége (mesélt olyat a szerelőm, hogy a motor akár leállíthatatlanul pörög, égeti a saját kenőolaját megszorulásig), nem is volt vészes. A turbót egyébként is cseréltem volna megelőző jelleggel, így főleg a 40 (mondjuk 30) volt plusz költség. Meg a 10 nap idegeskedés, hogy mi lehet...

 

-Y-

Előzmény: lobelt77 (70830)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70837

o2

Előzmény: Törölt nick (70836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70836

ha ki akarom cserelni az elso fenyszoroimat projisra akkor mire kell figyelni. kell vmit átalakitani vagy csak ki és be?

skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70835

Lehet, hogy hülye kérdés. De hogy jelzi ezt  a műszerfalon? Ki írja? És gondolom a "limp mode" rengeteg problémát jelenthet?

Előzmény: Varshi (70834)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70834

Hááát, én erre nem tennék pénzt. Viszont a "limp mode"-ot érdemes komolyan venni.

Előzmény: skoda octiii (70833)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70833

Nekem ez a félelmem, hogy egyszer csak minden előjel nélkül megadja magát egy alkatrész, pl: a turbo, és akkor jöhet a trailer.

De akkor ezek szerint van előjele, nekem 1,6 diesel van és ha szól a zene nem hallom a kocsi hangját, de akkor néha majd hallgatom és ha lesz sípoló hang akkor irány a szerviz.

Előzmény: _Yasin_ (70829)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70832

Legalább nagyobb turbót rakattál rá? :)

Előzmény: _Yasin_ (70829)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 -1 0 70831

> Más jele is volt a végnek, az utolsó 2 hétben 3x is szerviz módba (limp-mode) tette magát a motorvezérlés,

> mivel a turbó geometria-váltója leragadt. Nem biztos, hogy van összefüggés, mindenesetre furcsa.

 

Nem biztos, tényleg lehettek akár az UFO-k is (bár az tényleg furcsa lett volna).

 

Ha a véres hulla és a véres kés ott van egymás mellett a padlón, ott sem biztos az összefüggés? :-D

Előzmény: _Yasin_ (70829)
lobelt77 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70830

Számszerűsitenéd ezt a "kis" problémát?

Előzmény: _Yasin_ (70829)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70829

In memoriam - turbótöltőm!

 

Élt 240e km-t! Béke poraira!

 

 

Amint kb 3 hete jeleztem, a turbóm furcsa hangokat kezdett adni, 1000-1500-as fordulat között is volt hangja, mintha távol egy mentő szirénázna. A szerelőmmel időpontot is egyeztettem - kb mostanra - a turbó levételére és felújítására.

Nem bírta ki.

2 hete egy combos gyorsítás során valami erős koppanó hangot hallottam, és elkezdett dőlni a fehér füst az autómból, illetve elment az erő is belőle. Hamar félreálltam, mivel sejtettem, hogy nagy a baj, és kötélvégen jutottam haza (szerencsére kb 10 km-t kellett csak vontatni).

 

Diagnózis: eltört a turbó tengelye, és szépen kiette maga alól az olajat a motor, alig maradt benne valami. Szerencsére a szerelőmhöz be tudtam vinni, de mivel agyig volt melóval, csak múlt szerdán foglalkozott vele. A felújított turbót még előző héten megrendeltem, a nagyobb munka a takarítás volt, mivel mindent levegőcsövet és az intercooler-t is telenyomta olajjal. Miután tiszta volt, felkerült a turbó, és némi rábeszélés után beindult a motor.

 

Azóta mentem vele kb 300 km-t, úgy tűnik, más baja nem lett. Eleinte még csúnyán füstölt, gondolom amíg a kipufogóból is kiürült a lerakódás.

 

Más jele is volt a végnek, az utolsó 2 hétben 3x is szerviz módba (limp-mode) tette magát a motorvezérlés, mivel a turbó geometria-váltója leragadt. Nem biztos, hogy van összefüggés, mindenesetre furcsa.

 

Az okos ember más kárán tanul - remélem az enyémen tudtok páran. Ha "szirénázik" a feltöltő, akkor ne halogassátok a cserét (1.9 PD - BXE).

 

Hasonlóan járt más is, egy Jettás fórumon találtam egy sorstársat, aki ugyanezzel a motorral járt így, csak ő 190e km környékén.

 

-Y-

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!