Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154640

hany amperes az a tolto ? 

gondolom van vagy ketto.. 

...vagy nem mukodik. 

 

egyebkent meg nem kell tolto hozza. 

akksi fesz legyen 12V felett,

szetnyitod a pofakat. azt le is lehet offolni az egesz rendszert. 

majd ha kesz van, ossze kell zarni.. funkcio teszt.

azt kesz vagyunk. 

 

Mire számíthatok?""

kiadasra.. :D  

kell egy jo tolto... 

Előzmény: kicsinelly (154633)
Paco155 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154639

Sajnos nem vagyok képben a Passatot illetően, mennyit ír elő normaidőnek a mindenható Ross-tech, 8 órát?

Előzmény: kicsinelly (154638)
kicsinelly Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154638

20 perces betétcsere...

Előzmény: Paco155 (154637)
Paco155 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154637

Mivel egy betétcsere kb 20 perce alatt önmagában nem szokott az akkumulátor lemerülni, még egy rajtahagyott lámpával sem valószínű, így én azt gondolom, hogy a töltő lesz a ludas. Ha ez az előző hozzászólásból nem jött volna le.

Előzmény: kicsinelly (154636)
kicsinelly Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154636

Ezt parancsolta a mindenható Ross-Tech wiki.

Előzmény: Paco155 (154635)
Paco155 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154635

Hogy legyen ami leszívja az akksit.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (154634)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154634

egy betétcseréhez minek akkumulátortöltő?

Előzmény: kicsinelly (154633)
kicsinelly Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154633

Jó estét,

 

világoskék B6 Passat 2005-ből, BKP motor.

Hátsó fékbetét csere.

Rajta volt az akksitöltő a mutatvány alatt végig, mégis leszívta az akksit. (be volt dugva, be volt kapcsolva)

Mire számíthatok?

cam aro Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154632

eloadatban mit mutat a kuplung kapcsolo ? 

...szerintem a valton nincs fokozat jelzo. szvsz vagy drojt baja van, vagy bolond a bsi. 

Előzmény: wastegate (154628)
cam aro Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154631

- flush mehet.

 

-izzito

TMK jellegel mehet, de szuksegtelen

.majd jelez ha elromlik.

 

- injektorok,

szinten TMK jelleg.

szerintem felesleges bolygatni ami jo. 

 

- keress masik szervizt. 

Előzmény: Robi53 (154625)
cam aro Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154630

okozhatja. 

 

ha kulso munkahengeres, kiderul a kuplungozas utan hogy szukseges a csere, avagy nem.  

ha belso, -szerintem nem - ..akkor meg ugyis kuplungal egyutt cseres. 

Előzmény: R. Scherbotsky (154626)
kormi07 Creative Commons License 2016.11.03 0 1 154629

Üdv.

 

Kiveszed a hamutartót, a mellette levő kis takaróműanyagot eltolod oldalra, a hamutartó helye felé, és alatta van a diagcsati.

Fojtószelep tisztítás, alapbeállítás kellene rá első körben, ha más hibát nem ír.

Előzmény: lajosuur (154627)
wastegate Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154628

Jó estét!

 

Renault megane, olajkályha, kártyás + nyomógomb indítás kérdésem lenne.

Kézi váltó ... üresben nem indít az önindító csak pl egyes sebességben.

Kártya be, kuplung be, gomb megnyom és semmi ... egyesbe rak és indul.

 

Mi okozhat ilyen hibát ...? Azon kívül, hogy francia :)

 

w

lajosuur Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154627

Üdv.Az Uraknak !

Segítséget kérek.

Valaki megmondaná, hogy a Golf III 1,4i (1998, APQ) hibakódolvasó csatlakozója konkrétan hol található ?

A hibajelenség.

Hidegen az alapjárat 5 -10 másodpercenként leesik kb 100 - ra.

Azután mintha gázt adnánk fölugrik kb 1200 - ra.

Megint megy normál 800 fordulaton vagy 10 másodpercet, azután így megy ez egészen addig amíg az üzemi hőmérsékletet el nem éri.

Kb 1 órás folyamatos autózás után pedig már normál üzemi hőmérsékleten is ezt csinálja.

Nem melegszik túl ! . Néha le is fullad.

Gyújtás jeladója, trafó, gyertyák, gyertyakábelek újra cserélve. A hiba megmaradt.

Viszont most már van jó néhány tartalék alkatrészem !:-)

Előre is köszönöm a szakértői választ !:-)

üdv.lajosuur

R. Scherbotsky Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154626

Jó reggelt,

 

'99 Subaru Impreza GF8 EJ20 AWD, 225e km, szürke.

Két hónapja vettem bohóc áron, aminek az egyik oka a nyilvánvalóan az élettartama végén járó kuplung volt - egészen fent fog, erős autópályás emelkedőn padlógázra meg is csúszik.

Nem rohantam azonnal kuplungot cseréltetni, mert normál közlekedésben még teljesen használható volt (rendesen kiemel stb.), ill. valamennyit használni akartam, hogy szétesik-e rajta még valami más is, szmájli (azóta mentem vele közel 3e km-t, úgy néz ki, rendben lesz egyébként).

Nemrég viszont elkezdett egy olyat, hogy erősebben kihúzatott motorral, gyorsabb váltás után visszaengedéskor megakad a kuplungpedál útközben, illetve egyszer már bent is maradt - cipőorral felhúzva, néhányat rápumpálva utána megint jó lett.

A kérdésem, hogy okozhatja ezt a szerkezet kopottsága, vagy valószínűbb, hogy egy új munkahengerre is szükség lesz?

Köszönöm előre is.

 

Üdv,

R.S.

Robi53 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 154625

Szervusztok,

 

Kérdezném a hozzáértőket:

 

Háttér: 2014. márciusi gyártású, még facelift előtti Ford Focus 1.6 TDCI (115 LE), T1DA motorkódú autóval járok, 2014. szeptemberben vettem át. Belement a 26 hónap alatt 100 ekm.

Végig OMV MaxxMotion gázolaj, 10 ekm-enként olaj+olajszűrő+légszűrő csere (olaj mindig WSS-M2C913-d megfelelőségű Castrol Magnatec Professional 5w-30 A5, ami a márkaszervizekben 103 kódnévre hallgat), gázolajszűrő 40-nél és 75-nél cserélve. Minden mindig márkaszervizben, alvázszámnak megfelelő Ford "gyári" cuccokkal.

Jellemző használat országúton és autópályán (persze város is, de ez nem lehet több kb 15 %-nál), jellemző fordulatszám tartomány 1750-2250 rpm (persze városi éppen csak sebességtartáskor 1500-1600 is, autópályán is inkább csak 2250, persze néha 2500, akár rövidebb szakaszokon 2500-3000 is).

 

105 ekm-nél készülök a 10. szervizre.

Olaj+olajszűrő+légszűrő csere, mint mindig, és tervezem a 3. gázolajszűrő cserét, és a 3. pollenszűrő cserét is.

 

Kérdéseim:

- érdemes az olajcserével összekötni valamilyen belső motormosást (flush) is? Ha igen, mit érdemes használni?

- érdemes foglalkoznom (csak a biztonság és az egyszerű kivehetőség okán) az izzítógyertyák esetleges cseréjével?

- ennél is kell vizsgálgatni az injektorok tömítéseit, esetleg kilazultságát, mint ezt a korábbi (MK2) változatok esetén olvastam?

- érdemes bárhol bárminek a tisztogatásával/koromtalanításával foglalkozni?

 

A márkaszervizben nem foglalkoznak semmi mással, csak a cserék végrehajtásával. Ennek megfelelően nem is mondanak semmit, hogy mi lenne célszerű, kockázat csökkentő.

 

Hibajel nincs, működési zavar nincs.

 

Egyetlen nagyon fura jelenség:

Kifejezetten meleg motor esetén, tolóüzemben, főleg 3. sebességfokozatban (de időnként 4.-ben is) hallhatóan, kattogó/csattogó/kerepelő hang, mely 1600 rpm-nél elhallgat. Márkaszerviz folyamatosan elhajt vele, azt mondják, míg nincs DTC vagy érzékelhető működési zavar, ez nem hiba. Lehet, de kb. 60 ekm-ig nem volt. Képviselet javaslata szerint EGR és IMV együttes jelét kellene vizsgálni, de az én márkaszervizem nem is érti (1. nem tudták, mi az az IMV - hosszas unszolásomra azért végül is megkérdezték, és boldogan konstatálták, hogy most már tudják, hogy a CR nyomásszabályozó; 2. hogyan kell nézni, és mit?; 3. Ha meg tudnák nézni - valahogy azt a valamit , mihez képest van a jó és nem jó érték?; - szóval totális a hozzá-nem-értés, a klassz kis számítógépükkel kizárólag állandósult hibát tudnak nézni/törölni, illetve tanult értékeket törölni. Ezért szóban és írásban is mindig azt közlik velem, hogy nincs hibajelenség, az autó kifogástalan - pedig a többszöri próbaút során mindig hallják ők is a tolóüzemi kerepelést, de ezt írásban mindig jól letagadják.)

cam aro Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154624

kezdem erteni. 

kabelestul vittek el a legzsakot. 

ugyes emberek lehettek,

en ott tobbnyire nem bontok, valoszinu ez volt az ertetlenkedesem oka. 

ertsd, azt hittem az atvezetobol jovo kabelek megvannak.   

 

keves a talalat, - fejbol nem megy- nalam is a jobbos csati a hasznalt.. 

oda megy a duda is. 

szvsz neked kell a kabel is. 

 

hosszu link.

2-3 kep stimmel csak. (lusta vagyok egyenkent linkelni.. de megtalalod az elejen. . ) 

https://www.google.co.uk/search?q=ford+fusion+airbag&newwindow=1&espv=2&biw=1280&bih=649&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjMwdjajIvQAhWMIsAKHWzqAbEQ_AUIBigB#newwindow=1&tbm=isch&q=ford+fusion+squib&imgrc=_

 

es ez a duda+ srs kabel.  

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Fusion-Genuine-Steering-Wheel-Airbag-Cable-/182336912376?hash=item2a74207bf8:g:T-sAAMXQVT9S-7pt

 

velemeny. 

- Csak az egyikbe kell dugni a másik extra cuccokhoz van, de itt nincs használva. 

 

 

Előzmény: C20NE (154623)
C20NE Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154623

Tudom ám fokozni, de majd alvás után.

 

Igazából abban reménykedtem, hogy ha valaki szedett ilyet le akkor képben van.

 

2 gyanús dolog van. Minden zsákon 1 csati van, a bontott átvezetőkön mindig csak az egyik nyomorodik meg a másik patika mintha sosem lett volna benne semmi.

 

Szóval van az üres kormányom 2 aljzattal, és vannak a zsákok 1 csatival. Namost két lehetőség lehet:

 

- Csak az egyikbe kell dugni a másik extra cuccokhoz van, de itt nincs használva

- Nem jó zsákokat nézek ami azért furi mert mind ilyen.

 

Itt látod a képet, az enyém is ilyen:: http://www.ebay.com/itm/Airbag-Schleifring-Wickelfeder-2S6T14A664AB-FORD-FUSION-JU-1-4-/152066116974?fits=Model%3AFusion&hash=item2367d8cd6e:g:rIcAAOSwlfxXHI8m

Előzmény: cam aro (154622)
cam aro Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154622

mar az elso kerdest sem nagyon ertettem,..de legalabb fokozni is tudod.. :D 

 

tipp,

csinalj kepet arrol, amid van. 

a tobbit kitalaljuk..

...varjcsak,.

megjosoljuk. :)

Előzmény: C20NE (154620)
Quattroman Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154621

próbáld a német ebay-n

Előzmény: C20NE (154620)
C20NE Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154620

Messze van, de a fojtószelep miatt úgyis megyek lefotózom majd.

 

Az Ebay-en nézegettem de ott nem bontanak bal kormányos autót és az utasoldalinak pont a tükörképét árulják :-) a vezetőoldalinak meg hiányzik a csatlakozója.... van baj! :-)

Előzmény: cam aro (154619)
cam aro Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154619

 nekem van rajta 2 aljzat""

 

arrol kellett volna kep. 

 

ha formara egyforma a ket -lengo- aljzat csak a szinuk mas,  (sarga/kek. sarga/narancs. stb ) akkor valoszinu 2 fokozatu legzsakod volt. 

illetve az airbag/body controllerben is kilehet olvasni a konfigot. 

talan ez lenne  a legbiztosabb. 

 

Előzmény: C20NE (154618)
C20NE Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154618

Sziasztok!

 

Vett már le valaki 2004-es Ford Fusion kormánylégzsákot? Hány csatlakozó van rajta? Az enyémet jó régen ellopták most döntöttem úgy, hogy veszek rá, de elég zavaró, hogy nekem van rajta 2 aljzat de amit árulnak annak csak 1 csatlakozója van. Simán lehet, hogy elég azt bedugni és a másik olyan kormányokhoz van amik a rádiót is vezérlik de nem szeretnék lyukra futni. Ha kép is lenne az lenne a legjobb.

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154617

neem, ez valami mas -is- lesz.. avagy nem ertelek. 

ezt a kapun belepo rendszam felismerest akar az autodata is tudhatna.

ez csak szoftver kerdes. 

az hogy auto  hany kapun lep be, es ott elotted mik tortentek.. az mar mas.. 

 

az RB key. ..eddig ugy tunik hogy a boschnak egy belso hasznalatu kod rendszere.

de a lenyegére - igy online- meg nem birtam rajonni. 

 

mondok peldat. 

automata vin kiolvasas. 

hozza a tipust, tegyuk fel minden stimmel, meg motorszam is /ez vwre nem jellemzo / ..de az RB key-bol van 4 fajta. 

 

manual valasztas. 

vegig megy, mert vegig viszed,  de bizonytalan az eredmeny. 

vezerlo verziokat tobbnyire nem tud. ahoz system scan kell. 

 

RB key valasztas. (hasrapacsi alapon, hisz nem tudom mit jelent. ) 

nincs valasztas.

elotted van az az egy tipus, az az egy verzio -miegyeb -.. ami csak, es kizarolag ahoz az RB keyhez tartozik. 

...es ezt tudja jarmu kapcsolat nelkul is..

tehat nem  az auto mondja meg hogy mi van benne,

hanem az RB key, hogy mi van az autoban.,  

 

utannezek.

ez feher folt nekem.

=================== 

 

 

 

Előzmény: novothauto (154616)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154616

Tènyleg az I key-ugrott be.

Ennek az az értelme, ha visszatérő ügyfél és fel van vezetve valahova,

akkor másodpercek alatt dolgozhatsz is.

Nèmet Bosch szervizekben tesztelik a rendszert, ami akkor èlesedik,

ha az ügyfél behajt a kapun, és felismeri a rendszámot a kamera.

Mire a munkafelvètelre èr már be van töltve minden adat, èrtsd akár

a KTS-re, fèkpadra, klímagèpre, stb...

Előzmény: cam aro (154615)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154615

jav.kov. 

 

tudnam akkor minek keri - opcionalis - az azonositasi fazisban.. ""

 

Előzmény: cam aro (154614)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154614

megvan. 

ez valami bosch specific kodolas, nem gyartoi oldalrol jon.  

tudnam akkor minek keri az azonositasi fazisban.. 

 

 

 

 

RB key. 

Robert Bosch. 

 

 

Előzmény: cam aro (154613)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154613

az I -keyre gondolhatsz, az a short kodja a szerzodesnek. 

de az RB key az a jarmuvek tipus azonositoja, csak nem tudom mibol derul ez ki. 

 

 

(fonok egy usb drivert nem tud bedugni.

egyebkent most jott dvd-s update,  mar hibalistabol is lehet torloni..plusz van 1-2 pozitiv valtozas.

tobbek kozt hogy nem akad. :) 

 

Előzmény: novothauto (154612)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154612

Rajta van a szerződèsen, kérd el a főnöködtől.

 

 

Előzmény: cam aro (154583)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154611

energotest.hu

Én innen veszem a vizsgálófolyadèkot és az uht-t is.

Előzmény: david667 (154605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!