Patentkiszedot vegyel sokat javit a keromkodasmentes szereles hangulatan 😁
Ha gondolog kikeresem a penttipusokat ami ott lehet, de szerintem van itt aki fejbol nyomja, ebay-rol fillerekert lehet venni. Pl 50 db dobbetet patentet vettem ket eve 4.500 Ft volt talan hazhoz szallitva. Eu bol postazva 2-3 napra itt van.
Ahogy en olvasgattam ki az autoinkat, szerintem egy jo diaggal kideritheto, miert nem mukodik, vagy legalabb is kozeliteni lehet az okara.
Hulye kerdes, de elemet csereltetek mar a kulcsban, bar ha egy meg megy akkor csak jo es butasagot irok. Mindket kulccsal ugyanaz a jelenseg?
En valami rezrol olvastam korabban, igazan komoly szerkezetek, nem egyszeru a nyomas, fem szemcse osszetetelt megszurni. Valami amcsi, vagy ausztral gyartoja volt pontos nevere nem emlekszem, de uni volt benne. Azt jegyeztem meg meg, hogy fokent teherautos szuroik voltak.
Tudom, hogy csak hozáállás kérdése és elsőre mindig nehéznek tűnik! Aztán amit már szétszed az iparos (főleg ha itt sok hasznos tanácsot kap) akkor már megy csukott szemmel! Legtöbbször a patentokkal van baj mert már öregek, ha most szétszedjük akkor a rutinunkkal atöbbit is meg nézzük majd mert már a központi zár már csak egyen működik! Bár azért nem is álltunk neki mert a távirányítóját nem tudták megcsinálni, azt mondták, hogy nem veszi a jelet vagy valami ilyesmit!Talán máshova is el kéne vinnem de itt vidéken (Zala megye) nem sok választás van! Köszönöm a segítséget! Üdv, Lufi
Nem lepődnék meg, ha a zárbetét ment volna tönkre.
Így ránézésre közvetlenül billenti a kulcs a zárat. Ha nem ment a motor, akkor elég sokszor kellett a kulccsal a motort mozgatni. Letörhetett, elkophatott az a műanyag vége a zárnak.
Elég rossz szétszedni.
Nemrégen linkeltem a kárpitról egy dokumentumot. Abban benne van az ajtókárpit leszedése.
Nem bonyolult, inkább szokatlan, a megane-scenic II-t már pillanatok alatt szétkapom.
Megnéztem közben szinte minden autósboltban ahol müanyag cucc van ilyet is árulnak, én ennek ellenére mszervizben rendelném - ha van a felétek -, kettő 6-6, egy pedig 400 Ft közelében van, szóval nem nagy összeg.
Holnap után végzek a melóban és akkor nekiállunk a fiammal, látom nem lesz olyan egyszerű és, hogy majd mi kell hozzá az csak a szétszedés után derül ki! Na akkor meg még a rendelés ha lehet olyat kapni, jobban jârok ha egy bontóba megyek és ott szedem szêt :) Köszi a segítséget, üdv, Lufi
Köszönöm szépen! Esetleg a szétszedéshez valami tanács, valahol volt itt egy leírás az ajtó szétszedéséhez de nem találom! Ha te vagy valaki tudna ebben segíteni megköszönöm! Üdv ,Lufi
Látatlanban arra gondolok, hogy a müanyag elemek közzül tört el valamelyik, okkal feltételezem, hogy a zárbetétnél lévő, a pontos diagnózishoz bele kellene nézni, kárpitleszedéssel.
Még nem néztem soha, de hátha belelátsz fentről is, ha lehuzod az ablakot, vagy kiveszed a gumicsikot, amennyiben egyszerű, nem próbáltam még.
Fentről ha bevilágitasz, valaki meg tekeri a kulcsodat a zárban :D
14/02/2008 à 15:52:59-s hszben van a rajz a 3 klf müanyag"kapocs" -ról, cikkszámokat is kikerestem, de ebben mind benne van ha rájukkeresel meglátod az elemek képeit a neten.
Ha jól értem gombbal nyilik belülről, igy vélhetően ezekkel nincs baj.
Azt nem néztem meg, de rémlik, hogy jobb bal oldal egyforma müanyagokkal van szerelve, ha nem tudsz venni nézz rá és cseréld meg őket. Amugy fillérek a müanyagok.
Találkozott már valaki 1.5dci-ben a nagynyomású szivattyú után a vezetékbe épített finom szűrővel? Sajnos a szivattyúm forgácsolt és ez tönkretette a csúcsokat.
Ezt nem hiszem el ! Egy volt slapec, semmilyen autószerelő ismeretséggel már egy éve adja itt az okosat és rámászott a többi szintén dilettánssal együtt olyan fórumozóra mint Rozsdás.
Azt javaslom, hogy majd, ha te nekiállsz és megcsinálod azt amit ő, na majd akkor írogassál. Egyébként rozsdás nem slapec, hanem autószerelő és ez az a kicsi különbség amiért inkább neki hiszen mint egy amatőrnek. Nézzél vissza a 62922-es hsz-re. Majd , ha te ezen a szinten vagy, akkor lehet, hogy esetleg figyelek rád.
A "Billig-Motoröle sind besser als ihr Ruf"..... kapaszkodás van, ez az olaj jobb mint az amit te öntesz a járgányodba.
Ebben a kérdésben nem cserélek eszmét veled többet egyszerűen nem érted, nem fogod fel.
Már ott hibás a gondolat, hogy másfél évig dolgoztál a TV-nél, mert ott vannak hiradósok, a rádiótechnika területén HIRADÓ katonák dolgoznak a seregben.
Hiába kértem olvass alaposan nem tetted, értelmezni amit olvastál szintén nem, sajnálom, vagy az olvasás, vagy az olvasottak értelmezése nem megy ebben a témakörben neked :(
Az egyik cikkben - nem olvastam újra bele, annyira nem érdekes az értetlenkedés miatt az egész - Origo-s ugyanaz a kütyüdoki is nyilatkozik, aki a másik linkemen szereplő oldalt tölti meg tartalommal. Én ezred annyira sem értek hozzá mint ő, aki szerintem, napi szintem szerel, gondolkodik, tervez a kérdésben a New Duett kft-nél ezért nem kételkedem a mondataiban, ahogy te :D
"Azért jól látszik az újságíró laikussága. (parkolóban 2 autót nem lehet egyszerre nyitni, a kártyás kulcsok állandóan sugároznak ...)"
Az MN sokat megmagyaráz számomra. Én másfél év sorkatonaságot húztam le a hiradósoknál, de elég is volt. Nem a gondolkodás jellemzi a katonaságot :-)
Nem tudom miért linkelted ezeket a cikkeket. Egy laikusnak biztosan jó, hogy ijedezzen.
Egyetlen érdekes dolgot találtam bennük azt a nagy táskát. Abban sincs semmi csoda, csak meghosszabbítják a kulcs hatótávolságát. Legalább kidolgozzák a technikát a bűnözőknek.
Az ugrókódos távkapcsolót sem tudnák feltörni, ha nem szerezték volna meg a gyári adatbázisokat. Tudtommal a neten is megtalálhatók az "álvéletlen számkódok". Ennek lényege, hogy előre eltárolt kódokat vált a kulcs és a vevő. Ezért kell néha szinkronizálni a kulcsot, ha már nem működik. Olaszországban az "utcai" szerelők is simán átkódolják az ECU-t és beteszik másik autóba, amit a szakszerviz nem tud megtenni.
Azért jól látszik az újságíró laikussága. (parkolóban 2 autót nem lehet egyszerre nyitni, a kártyás kulcsok állandóan sugároznak ...)
Szerintem Te abban gondolkodsz, hogy hogyan lehet távvezérlővel kinyitni egy autót és nem abban, hogy hogyan lehet megzavarni a működését. Ezért ragaszkodsz a pontos frekvenciához.