Nekem szerencsére a Parrot Asterod Smart nagyon jól működik, az érintő képernyőjével semmi gondom.:-)
Telefon párosítás csuklóból ment, kihangosítás tökéletes, épp úgy, mint a zenei hangzás, hangvezérlés.
Ráadásul Android alapú, úgy, hogy lehet, veszek bele pár ezer Ft-ért egy kikapcsolható bluetooth-os ODB 2 kütyüt, és teszek egy Torque programit a navira, és láthatok minden "csodát" az autóról.:-)
Persze ez csak amolyan felbuzdulás.:-)
Lehet, semmi nem lesz belőle.
Simán lehetett párosítani a kormányba épített vezérlővel, így kormányról is vezérelhető.
Pl. A dacianál sem adnak semmi kedvezményt az árból, ilyen az árképzésük.
Mokka, Juke, Cx3, Vitara mind kisebb kocsik. Scross ami versenytárs.
Vitarasok állandóan problémáznak az érintőképernyővel, térkép 80000 forint hozzá, és nem lehet frissíteni. 40-ért lehet venni élettartamfrissítéssel Gps-t.
Suzuki forumon olvastam, hogy mennyire karcolódik a fényezés.
Cx3 tesztben olvastam, hogy elég kellemetlen volt, amikor a kocsi magától lefékezett, mert az út szélén oldalt volt egy halom falevél:-)
Scross 1.0 motorával meg bizalmatlan vagyok még.
Mokka pedig tényleg csak egy divatcikk nőknek. Vicces, hogy mennyire lelóg az eleje. Az összes Opel nehéz, kb 1-literrel többet fogyaszt emiatt az 1.6-osa. Opel lehet fejlődött már a motorjai terén.
Juke pedig majdnem egy megemelt Micra.
Persze egyiket sem szólom le, mert kinek mi tetszik, mire szeretné használni. Ezek mind jó kocsik.
De a sok kütyü nem biztos, hogy előny. Közhely, de ami nincs benne, nem tud zavaróan működni, elromlani.
Javaslom nézd meg a fent említett kocsik tengelytávját.
Japán gyártás drágítja az árat.
De az a jó azért, hogy ha nem tudsz egyik márkánál alkudni, és nem tetszik, akkor nyugodtan válogathatsz sok márka között.
Valahol csak megtalálod a számításod.
De érdemes jó sok emailt írni, telefonálni. Ma már nem is kell sehova sem elutazni, csak ha érdekes ajánlatot kaptál.
Kétféle ember van, aki alkudozik és aki nem. Egyébként minden márkánál van egy kamu listaár amiért sosem adtak el autót, de erre jó hivatkozni az értékesítőknek . Egyébként ezek ajánlott árak , lefelé eltérhetnek a szalonok, nyilván ahol jobban pörögnek az autók több kedvezményt adnak. Az meg hogy 1M-val volt drágább de nem fogyott, minden autónak annyi az ára amennyiért megveszik !!! Ha a konkurrencia ennyiért adja a CX3-ast 2000ccm motorral, vagy az Opel Mokka a divatosabb formával, esetleg a ronda Nissan Juke, és a Suzuki Vitara az LCD kijelzővel és a kellemes belső megjelenéssel , ( Suzuki SX4 S cross ) az új kivitelben is ennyi akkor hogyan lehetne drágább a Mitsubishi ? Azt elhiszed amit a kereskedő mondott hogy egy kisteherautón 70 000Ft hasznuk van ???? Ki sem jönne az alkalmazottak bére és a szalon rezsiköltsége. Hülyének nézik az embert!!!
Ha nem publikus, privátban megírnád melyik kereskedésben vetted , és mekkora árengedmény sikerült kiharcolnod? Mostanában mereven elzárkóznak ettől? Mazda CX 3 esetén ismerősnek 400E Ft-ot sikerült a 4M 450 es autónál alkudni .
Tartósan közlekedtél e már vele pályán 130-al , és akkor mennyi a fogyasztása? Jó hosszú távon mint mondjuk egy Budapest-Zalakaros és nem csak 1-2 km a 130-as tempó.
Forumokon olvastam, egyik ha jól emlékszem valami suzuki forum volt.
Aztán lehet csak legenda.
Sokan nézegetik centikről a fényezést, úgy persze látszik minden kis karc is:-)
Egyébként néha elgondolkodok, hogy nem kéne olvasgatni a forumokat, mert sokan csak paráznak, paráztatnak mindenféle dolgokban, ahelyett hogy élveznék, használnák a kocsijukat.
Ennyire új, és ismeretlen gumit nem akarok, de lehet, egy olcsóbbal bepróbálkozok, ha nem sikerül megszereznem az olcsó négy évszakosat, amit írtam, ezt:
akkor lehet megpróbálom, ha jól számolom, szereléssel együtt kijön kb bő 70-ből, ha meg sikerül eladnom a nyári gumijaimat, akkor szinte nullán leszek, egy garnitúra 4 évszakossal, ami ha beválik, elmegy vagy 80.000 km-t.
Természetesen megértem, és tudom, hogy nem mindenkinek van lehetősége otthon mosni az autóját.
Mi is hosszú távra terveztük a Lancert, és ha észreveszem, hogy valahol esetleg megkapta a rozsda, lehet én is alvázvédelmet csináltatok, bár, megmondom őszintén nem igazán akarok már 3-4-5 éves korában jelentősebb összeget költeni az állag magóvására, még akkor sem, ha az alvázvédelem lenne.
Ma egész nap Szlovákiában motoroztunk, és megálltunk egy kúton.
Amíg ott álltunk, egy Lexus, egy BMW, és egy Citroen (nem tudom milyen, de jó nagy volt.:-) ) állt be a gépi mosóba.
Szerintem azok sem féltik kevésbé, mint mi a miénket, még sem pöcsölnek otthon a mosással, meg a kézi mosatással.
Bevallom, én még nem olvastam cikket a japán járművek festéséről.
Japán motorom volt már több is (Kawasaki, Suzuki, Honda) de ezeken nem tapasztaltam, hogy sérülékenyebb lenne a festésük.
De énis azt vallom, hogy nem kell azt olyan gyakran mosni.
Volt olyan kocsink ami 11 évig nem volt alulról mosatva tél után sem. Aztán semmi rozsda nem volt rajta. Motorháztetőn azon is volt kis lepattogzás. De az sem rozsdásodott, igaz garázsban tartottuk.
Majd megnézetem, aztán ha kell pöttyintetek oda egy kis festéket.
3-4 éves korában csináltatni kéne rá egy alvázvédelmet is.
Hosszú távra vettük.
De japán kocsik fényezéséről mindenütt azt olvasom, hogy gyengébb mint egy VW, Renault.
Lehet, hogy durva, de a Dusteren volt úgy, hogy 1 hónapi is rajta volt a madár ürülék - pl a tetején - de miután lemostam, makulátlan volt alatta a festés.